Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.04 0 0 3735

Kitartó munka eredménye...dugattyú megmozdúlt...

 

 

Csere érett gömbfej......csak ez az egy ami lóg....

 

 

Laprugó nélkűl.......

 

  

Aleko Viva Creative Commons License 2012.05.04 0 0 3734

Nevem alatt a számom csörögj meg, megpróbálom elmondeni, hogy lehet szétszedni.

Előzmény: duplex (3729)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.03 0 0 3733

Féknyereg:    GDM-Dunaharszti?

Előzmény: Törölt nick (3732)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.03 0 0 3732

Köszi a választ!!

 

A laprugó kérdés megoldódni látszik ugyan is tegnap kaptam egy üzenetet hogy itt Budapesten egy cég nagyon de nagyon baráti áron egy nap alatt megcsinálja.

Ha elkészűlt reklámozni fogom itt is őket.

 

Most a másik problémám hogy kellene egy jobb oldali első féknyereg!! Új lenne de 30 e.ért .......sok.

Előzmény: Pitecus (3731)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.03 0 0 3731

Laprugó: Ha már minden kötél szakad, akkor Vörös rugójavító.

 

Olajnyomás: Nyárra használj 20W-s olajat, télre jó a 10W-s. És nem lesz gond az olajnyomással.

A végony olaj miatt előfordul, hogy alapjárton be-be villog azo lajnyomás jelző. Tapasztaltam.

Előzmény: Törölt nick (3730)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.02 0 0 3730

A kékség most aknán áll ki lettek belőle szedve a laprugók és várok hogy tudok e szerezni  bontottat ha nem akkor hü...ha...de minden képpen megoldom.

Az olajnyomás nem olyan jó mint a 412-es autómba /2-4 között/ de az olajcsere óta azért alulról súrolja a 2-öt na inkább úgy mondanám hogy melegen 1-2 között mutat.

Tudom nem a legjobb érték de most nem szeretném a motort szétszedni.

 

duplex Creative Commons License 2012.05.01 0 0 3729

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem. Sajnos az Alekomban szétment a difi, a difiház sérült (nem a váltó öntvény). Vettem egy bontott váltót, de az sem jó (kidobott pénz). :(

Hogyan kell a differenciálművet kiszedni a váltóházból? A napkerékkel szembeni oldalon próbáltam kiütni tüskével, de 0,5 cm után megszorult. Esetleg ki kell szedni a váltó fogaskerekeit, így a kúpkerék eltávolítása után az egész difit kell megütni tengelyirányban, ami kitolja a csapágyat?

Ha kotyog a kilométeróra spirál meghajtó kereke, akkor nagy baj vagy nem nagy gáz (differenciálműn)?

Igaz, hogy a napkereket és a kúpkereket egyszerre kell cserélni ("párban"), hasonlóan a sebességfokozati fogaskerekekhez?

Úgy olvastam az oldalon (aleko.hu), hogy Aleko Viva már szedett szét váltót. Tudnál ebben segíteni? Esetleg más?

 

Köszi!

Pitecus Creative Commons License 2012.04.30 0 0 3728

:-)

Királyság!

Éjszakai után ki fogok nézni, ha más nem történik.

Előzmény: Törölt nick (3727)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.30 0 0 3727

Igen lesz!!!

A Zaporozsec klub több autóval is képviseltetni fogja magát......

Előzmény: Pitecus (3726)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.30 0 0 3726

Lesz Május 1-én Szoci Autóiparág Gyöngyszemei seregszemle a közlekedési múzeumnál?

Aleko Viva Creative Commons License 2012.04.28 0 0 3725

1860 ccm-es a motorés vége az lett, hogy zk mérésnél hengerfejes lett.  Egyébként működött a technika.  A legnagyobb gondja a gyújtás volt, bár ma már erre is lenne megoldás. A motor még megvan talán egyszer újra nekiállok :-)

Előzmény: Pitecus (3719)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.28 0 0 3724

Sokadalom Dunapart........egyke Moszkvicsként....

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.27 0 0 3723

Barátom műhelyében.............

 

 

 

 

Szinte hibátlan az alja..................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De azért lehet jozmetikázni..............szépen lassan.........

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.26 0 0 3722

A kék Moszkvics ma átesett egy átvizsgáláson.Meglepően jó az állapota a futóművön nincsen javítani való semmi sem lóg rajta a féket át kell nézni mert intenzíven fékezésnél balra húz a hátsó laprugók kiszerelésre kerűlnek és újra lesznek ívelve mivel az elöző tulajdonos sokat utánfutozott vele és így kicsit ül a hátsó része......fojt köv.....

Pitecus Creative Commons License 2012.04.22 0 0 3721

Az 1980-as DPD-098 frsz, angol feliratos, első ajtókon elefántfülesz moszkvámon (igor) is ilyen embléma volt. Már akkor anno nehéz volt szereznem eredetit, de sikerült.

 

Én úgy emlékeztem, hogy az a borítás prespán borítás volt és mintha a 2140-esben ios valami hasonlóval kísérleteztek.

Az én igorom piros műbőrrel díszelgett belülről.

Előzmény: Törölt nick (3720)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.22 0 0 3720

Ma hűtőmaszkot cseréltem a 2140-es autómon.Szerintem a régi típúsú krómkeretes króm émblémával jobban mutat....

 

Eredetivel...........                            Régebbivel.............

 

      

 

 

 

Közben lefestettem a maszk mögötti részt is.........

 

 

 

 

 

A 412-es autón végre sikerűlt pótolnom a hiányzó bal oldali burkoló lemezt inkább papír alapú valamit............

 

 

  

 

 

Pitecus Creative Commons License 2012.04.21 0 0 3719

Az uzam3317-esmotor az 1,7-es Aleko-ban köszönt vissza. Katalizátorral 80 LE-t adott le.

De a legérdekesebbet Aleko-Viva topiktárs csinálta, aki a 412-es blokkba a volga dugóit biggyesztette bele. Így 1,9 körüli motort csinált.

Azt nem tudom, mi lett a vége, de eléggé érdekes project volt.

(Gyanítom, hogy hűtésgondjai lettek vele, vagy a főtengely nem bírt a teljesítménnyel)

A keresztöblítés miatt viszont nagyon hálás kis motor a 412-es.

Kevesen tudják, hogy ugyanezen peugeot licensz blokk volt az 1965-ös 1500-as BMW-ben. Összesen cirka 9 hónapig gyártották őket, mert addigra megcsinálta a BMW az 1600-as blokkját,amely eléggé nagysikerű volt.

Előzmény: Törölt nick (3718)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3718

Érdekes átmeneti típus.............

 

http://www.drive2.ru/cars/moskvich/2138/2138/aggressor412/

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.20 0 0 3717
Pitecus Creative Commons License 2012.04.18 0 0 3716

Sem időm, sem helyem, sem pénzem nincs hozzá. :-(

 

Holnap megyek édesapámhoz és az Aleko fűtésszabályozó karrendszert cserélem ki Neki. Lesz, vagy 3 óra, mert eléggé szopós a téma...

Egyszer már a régiment kicseréltem, hát több sebből véreztem, mert nem akartam a műszerfalat szétlőni...

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.18 0 0 3715
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3714

irtam mailt.

Előzmény: Törölt nick (3712)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3713

Csak az a baj hogy ő túlélte........................

Előzmény: Pitecus (3711)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3712

moszkvics@freemail.hu

Előzmény: Törölt nick (3709)
Pitecus Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3711

Nagy az isten állatkertje....

Orosz TITANIC...

 

Jó volt az időzítés...:-)

Előzmény: Törölt nick (3710)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3710

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3709

szia,sajna nem tudom megnyitni valamiert legyszi ird meg a mail cimedet.

andras

Előzmény: Törölt nick (3708)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3708

E-mailom publikus írhatnál egy árat!!

Előzmény: Törölt nick (3707)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.16 0 0 3707

tisztelt forumosok,

van 3 db moszkvics hatso lampam-nem voltak meg hasznalva -tisztitani mindenkeppen kell.En nem tudok veluk mit kezdeni de inkabb olyannak adnam tovabb aki tudja is hasznalni.ha esetleg valakit erdekelne kerem jelezze itt.

koszonom

Andras

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.15 0 0 3706

Mai képek a Kiskőrösi találkozóról......

 

  

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!