Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni abban a kérdésben, hogy van egy 99es 5ajtós 1.6 benzines a3 8l kocsim amit lebombázott egy őz. Cserélnem kell lökhárítót, zárhidat, lámpát sárvédőt. Tudnék venni ilyen típus komplett elejét de az faceliftes . Az felrakható átalakítás nélkül? Mit változtattak a modellfrissitéskor? A mocitetőm sértetlen az rácsukódik tökéletesen ha esetleg felrakható a másik eleje? Köszönöm
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőlletek van egy 2001-es audi a3 masom 1.9tdi 110Le menet közben a müszerfalon nem irja nekem a külső hőmérsékletett azt az infot kaptam hogy Vag-Com kábellal be lehet kapcsolni most szereztem egy ilyen ilyen kábelt csak nem tudom hogyan mapcsoljam be vele ebben szeretném a segítségeteket kérni hogy hogy kezdjem el valaki csinált e már ilyet stb... A válaszokat előre is köszönöm 😀
Azóta változott... mentem vele 3000km-t 1 hónap alatt mióta megvan és most már sokkal jobban húz 3 felett is. Múlt héten cseréltek rajta vezérlést. Nem tudom miért de utána vettem észre.
Amit mondasz, hogy 1900 alatt halott, az igaz teljes mértékben.
Sziasztok! Van egy A3 2001 faceliftes audim. Szetment a muszeregyseg. Veszpremben az elektronikai szerelo mondta, hogy proci cseres, de az informatikus, aki kijar hozzajuk nem tudta megjavitani, mert azt mondta, hogy a prociban van az inditasgatlo is. 1.6-os benzines egyebkent. Azt mondta, megnezi megint, de lehet, hogy cserelni kell az egesz egyseget, illetve az imo miatt a motorvezerlo elektronikat es a kulcsokat is. Tapasztaltatok ilyet? Ezt tenyleg nem lehet maskent javitani? Koszi!
90LE-s is biztos jó.De mivel nem változógeometriás a turbó így gondolom 1900 alatt kicsit halottabb a motor. Ha 3000 felett érzed,hogy nagyon elgyengül akkor esetleg nézess légtömegmérőt.Lehet problémás.
amiket leírtál igazak a 110-esben már van kettőstömegű lendkerék,de ez nem az a dolog amit minden olajcserénél ki kell cserélni.Ha egyszer arra kerül a sor,hogy cserélni kell akkor cserélni kell,de akkor újra van egy jó kocsid remélhetőleg sokáig(legalábbis a lendkerék jó :D )
90-eset nem vezettem,de valószínűsíthető,hogy mivel nem változós turbó van benne,így alacsony fordulatnál jönnek főleg elő a gyengéi.
A 110LE-s annyivel problémásabb szerintem csak,hogy ugye ott a kettőstömegű és a turbó,ha nincs néha kicsit meghajtva akkor le tud kormolódni.
Itt egy videó,hogy megy a 110-es,bár chipelt mint sok más társa :)
Nálam akkor volt tapasztalható ez a jelenség mikor a turbo lekormolódott. Ki kell tisztítani a turbót. Persze ez akkor érvényes ha,egy újraindítást követően a turbó újra megy a letiltás után.
Gondolom azóta megoldódott a problémád,ha esetleg erre jársz...számolj be róla :)
Tervezek vásárolni egy Audi A3 5 ajtós 1.9TDI-t. Valahonnan a 90-es évek végéről 2000-es elejéről.
Úgy hallottam ezek a motorok eléggé strapabíróak.
Ellenben ami a dilemma, hogy a 90le-s vagy 110le verzió legyen. Mekkora különbség érezhető menet közben vajon?
Utána néztem és úgy tudom a 90-esben sima turbó van sima lendkerék, a 110-esben változó geometriás és kettős tömegű. Mennyivel problémásabb az erősebb?
Amit még tudok, hogy a futómű sima egy lengőkaros nem multi ami jó mert elvileg olcsóbb ha cseréni kell. Ez igaz?
Sziasztok! Lenne egy érdekes kérdésem.... Van egy Audi A3 8L-em 1997es évjárat, a napi elsö inditás mindig nehézkes tovább teker a motor mint kellene neki, azonban mikor mar üzzemmelegnek mondhato a motor pöccre indul. Ötletek???? Vajon mi produkálhatja ezt??
Nekem, "csak" egy 1,6-os CARAT-om van, de nagyot szoptam vele, már 1,2milliónál tartok és még mindig vannak elektromos hibái! Tehát igazából azt kell javasoljam, csak aki igazán Audi fan, az vegye ezt a márkát!! Most már megtartom, mert eladni nagy baromság volna, ennyi lóvéval benne, ezt nekem senki nem fogja megfizetni! Átesett egy teljes motorgenerálon, de nem olyanon, amivel rásózni kell a madárra, ezt magam is végignéztem, minden ki lett cserélve az összes csapágy, a hüvelyek következő méretre fúrása, hónolás, hengerfej, dugattyúk, gyűrük, minden, még az elektromos rendszer is nagyjából új, a jeladók, relék, full, ennek ellenére, még az alapjárati motor és az üzemanyag ellátással vannak apróbb gondok, és most a csomagtartó nem nyílik, mert ott is valami elektronika van, ami a zárat oldja, de meg sem nyekken!! Szóval, szép autó, jó autó, de egy kalap pénz kell hozzá, a végszámlám 550ezer lett!! Ennek fényében kell Audizni!!! :)
Poliuretán szilentekre cserélném a hagyományost. Kinek mi a tapasztalata, melyik szilent/ szilentek fáradnak el a leghamarabb? Nem cserélném le mindet, nem vagyok milliomos. :) Viszont unom, h egy év után újra és újra kóvájog alattam az autó.. Előre is köszi a segítséget :)
Hogy megoldódtak e..?? Igen, 350 ezerért megoldják, már műtőasztalon szegény CARAT-om, mint írtam ezer sebből vérzett szegény, no de volt szerencsém, egy lelkiismeretes szerelőt találni, aki felvállalta a verdát, le is emelte a hengerfejet, na az amit ott láttunk, hát mit ne mondjak..., hengerfejpakolás átégve, a dugattyúk a hengereket mind oválra koptatták, a gyűrűk a hengerben a helyükön a végeiknél másfél milliméteres hézagokkal, a hengerfejben az 1-es hengernél a szelepháznál repedés, szóval a motor kuka, mindent cserélni kell, következő méretre fúrás, hónolás, új dugattyúk, gyűrűk, hajtókar és főtengelycsapágyak, vezérlés kompletten, ha már egyszer le van bontva minden, és még ki tudja közben mik derülnek ki, szal eddig 300e, de nem csüggedek, mert AUDI és ha meg lesz csinálva az én lábammal, még vagy 200 e km- t vidáman el fog ballagni!! Remélem! ;) Nem költenék rá, majdnem biztos, hogy bontóban végezné, ezt nem engedhetem, inkább megmentem!! :)
A probléma megoldódott, méghozzá elég egyszerűen. A hibakódot kiolvasva rájöttünk, hogy azért, hogy indításkor már elindul a hűtőventi és pörög mint az állat egy jeladó a felelős. A meghibásodott jeladó nem érzékelte a motor hőmérsékletét 85 fokig, és mivel semmit nem jelzett egészen addig, a hűtőventi azonnal elindult, nehogy túlforrósodjon a motor. Ez okozta a nehéz indítást, a fordulatszám ingadozást és az emelkedő fogyasztást.
Nem kell aggódni nem túl nagy gond, nálam 2000 forintért cserélték a vízhőmérséklet jeladót, és most már minden pöpecül működik is :)
Van egy AGR motorkóddal rendelkező 90le 1996-os csodaszép piros A3-masom :)
A problémám hogy a kocsinak konkrétan traktor hangja van, és nem húz rendesen. Linkelek egy videót amin hallatszik a motor. Kérdésem lenne, hogy mik lehetnek a gondok, hogy mire szerelőhöz jut ne a fél motort akarja kicserélni. Elég sok minden cserélve lett a már köztük a hidrotőkék a motortömítések, olaj szint és nyomás rendben van. EGR szelep le lett dugózva. Nem merek most járni vele, nehogy nagyobb gond legyen, és holnap megy szervízbe.
Sziasztok! Nagy kérésem lenne! Nincs valakinek egy kétgombos bicskakulcsa /elektronikával!/ feleslegben? Megvenném, vagy adnék helyette egy vadiúj bicskakulcsot elektronika nélkül. Köszönöm előre is!
A másik kérdésem az autóm felszereltségi szintjével kenne kapcsolatban, vajon ez milyen néven/felszereltségi szinten/ fut:
Elvileg ma délután viszem a szerelőmhöz, aki legutóbb is néhány óra alatt megcsinálta a hibáit, valszeg ezt is orvosolni tudja majd :) Ha megvan a megoldás, mielőbb megírom!
Nagyon köszönöm az igen hasznos infókat, valószínűleg az óracsoporttal lesz a gond és nekem is csinálja azt, hogy már indításnál is bekapcsolnak a hűtőventik, szóval, nem problémamentes a "kicsike", volt már 14 kocsim, de ez a legmacerásabb, pedig NÉMET!!!!! :)
Véleménye szerint, ha mindent kicseréltél, akkor az óracsoport mondta be az unalmast. Jó diagnosztikai programmal meg lehet vizsgálni a hőfokmérő működését műszercsoportban. Lehet számítógéppel állítgatni, így gyorsan kiderül hogy jó-e az óra. Nekem az üzemanyag szintjelzőm mutatott mindenféle zagyvaságot, ezt is így vizsgálta le, így derült ki, hogy a tankban lévő úszós rész adta be az unalmast. Remélem érthető voltam.
Nem tudom, hogy orvosoltad e a problémát, de nálam is történt már hasonló, rövid távon is kiakadt a hőmérséklet mutató, és villogott a vörös jelzés, hogy nem kéne tovább erőltetni a dolgokat. Szerelő megnézte és kiderült, hogy eltört a vízpumpa. Cserélve lett hetekig semmi baja. Most azonban előjött nekem is a te problémád, ma délután mikor beültem és beindítottam, előbb dadogni kezdett, majd le is fulladt. Meglepődtem, de kicsit vártam vele és másodszor hiba nélkül indult, azért erre én is ránézetek, nem szeretnék valahol ottmaradni azért mert nem indul.
A napokban előjött egy másik probléma is, mégpedig a vízhőfok kijelző, hiszen van, hogy megmakacsolja magát és az elindulás után b*szik az alkotmányra és meg se mozdul, ami még csak zavaró lenne ha ennyi lenne, viszont ennek köszönhetően már a hideg motorra is ráindítja a ventiket, ami azért fejtörést okoz.
Elég szeszélyes a drága, április elején azért elviszem a szerelőmhöz, hogy kukkantson bele, de addig is várom a tippeket! :)