Fijúk, lányok! Nem Sciri, de VW.. Sz'al nézegetem családi kocsinak a Sharant s klónjait. Ha vki tud faceliftes, értelmes állapotú példányt eladót, ne tartsa magában.. Thx.
Nem, az enyém Mk.2 1986-ból. A Mk1 gyártása még 81-ben abbamaradt.
Érdekes, hogy a Mk.1-ből közel 500.000 db-ot gyártottak, és mégis alig maradt mutatóba belőlük. Talán azért, mert igen nagy része került az USA-ba. Az Mk.2-ből kevesebb, mint 300.000 db-ot adtak el, a tervek szerint a 944-est váltó Corradóból meg kb. 100.000-et (már ha jól tudom, majd a szakik kijavítanak).
Amúgy a közel 300.000 db nem rossz szám, kb. ennyi ment el később az SLK I.-ből, a Z3-ból, vagy az első generációs TT Coupe-ból is.
30 éves Mk1? Enyém Mk2,és 31 éves:) Gondolom elég kései modell lehet. A sziluettje szerintem szebb mint a Mk2-é. Életem első Mk1 Sciroccóját összetörve láttam,már akkor megtetszett.
Mivel az autó 30 éves lett, küldtem postán egy Boldog Születésnapos lapot és néhány színes fotót a kocsiról kinyomtatva tabló formában az összes volt tulajnak (3).
E-mail címre jöttek a válaszok. Mindenki nagyon meg volt lepve, hogy egyáltalán még megvan az autó (16 éve van nálam). Az első (németországi) tulaj fia ódákat zengett a kocsiról, hogy az anyjáé volt (a mama már meghalt) és gyerekkorában mennyire szerette. Tett is rá egy 5000 EUR-os ajánlatot :-) Írtam neki, hogy nem, de ő lesz az első akinek eladom, ha elvesztem mindkét kezem, lábam és a fejem.
Mondjuk elég sok ajánlat kezd jönni, mindenki meg akarja venni - bár idehaza egyelőre szarérhugyér - a szerelőtől a benzinkutason át a rendőrig (aki csak ezért állított meg a Blahán, köszi). Az M6-os autópályán menetközben ordított át egy fazon, hogy eladó-e a kocsi. A Velencei Tónál meg egy kereskedő ajánlgatta az MX5-ösét cserébe (rohadt mindenhol).
Kitartás srácok, lesz ez még jobb is, állítólag egy patent I-es Scirocco GTI (a 110 lovas) 20.000 EUR-t is megér odakint. Csak vigyázzatok a sárkányra nagyon, és őrizzétek meg a gyári állapotot!
Hívd fel Varga Istvánt (VIA Autószervíz), aki szintén elég sokáig versenyzett egyes sciroccoval. Van "pár" csemege nála, pl. olyan hengerfej, hogy tíz ujjadat megnyalod utána...
Sok sikert és remélem hallatsz még magatokról. (pl. mikor és hol fogtok versenyezni)
Szuperjó, hogy egy ilyen autóval versenyeztek! Tiszteletem! Nekem sajna csak 1.8as alkatrészeim vannak. Talán lesznek itt akik tudnak segíteni. A lényeg hogy ezeket a motorokat rakták golfokba is ezért érdemes lenne a Golf csoportban is érdeklődnöd. Abból több lehet ma a piacon.
Ákosnak hívnak, és a segítségeteket szeretném kérni.
Az Országos Magyar Historic Rally Bajnokságban versenyzünk egy VW Scirocco MK1 GTi-vel. Sajnos a legutóbbi Miskolc Rally-n csapágyas lett a motorunk, ami egy 1,6-os GTi erőforrás. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy időben leállítottam a motort, így csak az 1-es hengernél sérült a hajtórúd és a hajtórúd csapágy, valamint a főtengelyen a hajtórúd csap.
Sokat kerestem már, de sajnos még nem akadtam rá olyan forrásra, ahonnan az elhasználódott alkatrészeket pótolhatnám. Azt tudom, hogy nagyon sok helyre építették ezeket a hajtórudakat, főtengelyeket és bízom benne, hogy tudtok majd nekem segíteni, hogy honnan szerezhetőek be az alkatrészek.
A dugattyúk kivételével teljesen széria a fűzott blokk.
Ha ismertek olyat, akinek van elfekvőben 1,6 GTi alkatrésze, esetleg eladó motorja, akkor nagyon megköszönném ha ezt megosztanátok velem.
Esetleg van ha tippetek, hogy milyen hajtórúdcsapágyat lenne érdemes beépíteni, ami esetleg jobban bírná az igénybevételt, azt is szívesen fogadnám.
Segítségeteket előre is köszönöm! Végezetül egy kép az autóról :)
Igaza van KawaBazsykartársnak, itt, még nem túl gyakori a hármas scirocco, de ami késik nem jön időben, türelem, ide talál lassan mindenki.
Reméljük sokan ide találnak akiknek 3asuk van, az utcán sokat látni, itt meg szinte senki.
Pedig jó lenne itt egy kis nyüzsgés !!!
Amiben különbözhet a járgányod a többi kortárs vw-től azzal még nem nagyon lesz teendőd, jó pár évig :-) ez a karosszéria, és a beltér. (összetörni nem ér !)
Még minden van hozzá a márka szervizekben, addig nincs gond, akkor lesz itt sok mk3as tulaj amikor kicsit érdekesebb kezd lenni velük az élet. 20év felett.
... fiatal még a technika, nem nagyon van még igazán gond vele (hacsak nem épp ezért, :-( )
A műszaki alap régi szokás szerint golf (kb.6os), tehát golfos illetve tsi fórumokon tudnak okosakat mondani, (reméljük)
Túl sok idő telt el a 2es- és a 3as közt, corrado aztán semmi évekig...
ezért vesztették el sokan a fonalat...
A kapuzárási pánikon nagyot röhögtem, itt szerintem szinte mindenki arra foghatná, pedig NEM AZ !!!
Ezt szeretjük oszt jónapot !!! (Ki nem ért egyet ??? :-) )
Előbb tetszett a forma minthogy kitalálták volna a kapupánikot :-)
Mire megszerez az ember fia egy tisztességes coupe-t addigra nem tud belőle méltósággal kikecmeregni !!!
Nem hajlik a háta a hasától, recseg a térde a mélységtől, na és akkor mi van ? :-)
Hi! Itt az olvtársak túlnyomó többsége MK1 ill. 2 Scirocco-t hajt, nem nagyon lesz tapasztalat a mostanival. Amit hozzá tudok fűzni, hogy a jó motorba felesleges az adalék, csak megváltoztatja a mérnökök által kiszámított kenést, egy ilyen turbós, közvetlen befecskendezéses motor meg különösen érzékeny.
Üdvözlök mindenkit "Tomek 71" vagyok. Kicsit félve írok,mert ez az első VW kocsim,és nem akarok okoskodó koca szakértőnek látszani. Amit most vezetek az egy VW Shirocco III. 1.4 TSI 160 Le. 2010-es a kicsike,szerintem szép állapotú, Osztrákiából származik. Így 45 évesen kicsit olyan kapuzárásos történet az egész,de meg kell mondanom 1 éve azt sem tudtam hogy létezik ez a modell. Bár 19 évesen egy I. Golf GTI-m már volt,de azt inkább javítottuk mint hajtottuk (haverok meg én).
Abban bízok hogy valaki tudna pár dolgot válaszolni a kérdéseimre. Amióta nyüvöm pár dolog sztem azért nem smakkol a verdával,bár mondták hogy az 1,4 TSI motor eléggé lutri: -Te tudod.
Először is amikor megvettem át eset a vezérlés cserén okos kerékkel együtt.
Most cseréltem másodszor az oilt, Castrol 5W 40 Full Syntetic (10.000.km)+ kapott egy adag Metabond motor adalékot is.
Nem ette az olajat,de fő az óvatosság. Hidegen ha beindítom,néha 5 másodpercig kelepelősen jár a motor,de szigoruan 5 másodperc az egész. Műszerfalon indítás után elalszik minden,szépen jár a motor. Ha autópályán nagyobb tempónál előzök,néha finom rángásokat tapasztalok. Ez is olyan eseti dolog,nem mindig történik. Gyertyát cseréltem,remélem trafót nem kell.
Az idex ha rányomok,csak egyet villant,nincs meg a komfort 3 villanás,nem találom a komfort bekapcsolásoknál sem.
Ez normális? Próbáltuk laptoppal megkeresni,bekapcsolni,de nincs . Illetve van e valami rejtett komfort amit be lehet kapcsolni?
Youtube-on nem találtam egyik "problémára" sem orvosságot. De hogy ne panaszkodjak jó a gép! Tényleg megnézik az utcán.
Mondanám hogy ritka tipus,de nálunk kb. 10 db futkos.
A segítséget előre is köszönöm mindnyájatoknak. További jó fórumozást mindenkinek.
Elméletileg idén nem lesznek elkordonozott helyek mindenféle ügyességi játéknak, meg a keresztben parkolást sem engedik, így azért várhatóan 9 körül még lesz hely. OT-nak meg kiváltképp !!!
HOLNAP - 04.23-án - veterános találkozó lesz Biatorbágyon.
Ahhoz, hogy egymás mellett állhassunk egyszerre kéne odaérni az Outletbe. Találkozó 7:30 és 8ó között a körforgalomnál lévő MOL kúton. (Budaörs, Keleti u. az OBInál)
gyujtás problémája van és 1 relé elfüstölt benne. évek óta a garázsban áll. lejárt a műszaki is, biztosítás be van fizetve, tehát bármikor levizsgáztatható.
törödést, átnézést igényel már mert sokat állt 1 helyben. 2006 körül új lengéscsillapítókat, rugókat féktárcsát kapott.
1984, 1.8 8v Ex motor pierburg karbi, riasztó, központizár, elektromos ablak, ülésmagasság állítás. kárpitok méretre gyártottak, levehető, moshatóak!
szeretném ha valaki olyan ember venné meg aki foglalkozik is vele, nem pedig a roncstelepen köt ki.
300000 ft, ez a legallja!!!! ha nem kel el akkor ott marad a garázsban.
valakit érdekel irjon vagy hivjon: húsz-kettőnyolcvanhat-harmincháromötvenkilenc