A felnit is fotózd le a szalagoddal. Találkoztam már ilyennel, vagy csavarhúzóval szerelték (kicsípték) vagy a felniszalag megkeményedett, elcsúszott, lapos gumival jártak hintőporozás nuku. (gyári összehányás volt). vagy az elcseszett méretű küllő jóvanazúgy módon lett belerakva.
a váltó 3. csavarjánál próbálkoztál, nekem is szórakozott a váltó, inverz deore és a szerelő már majdnem rábeszélt a cserére,de feszítettem a rugón és szinte tökéletes lett pedig előtte már elkezdett szórakozni három szélső pozícióban
A külső belsejét totál kifehéríted, beledörzsölöd a peremnél is! Utána a belsőt is kifehéríted, bár ez legyen inkább a nőcik munkája ;) És végül a felnin a felniszalagot is szórd meg. Duplafelni van? A felniszalag takar mindent? nem mozdul el? Tekerd körbe szigszalaggal a középre illesztett pvc szalagot, előbb az egyik szélén túl, majd a másik szélén túl. Így nem fog elmozdulni tutira, de ahogy húzódik vissza a szigszalag, kikandikál majd a ragasztója, ezért kell vele várni egy picit és utána befehéríteni. Beletapad. Fölösleges a hiperszuper felniszalagokra költeni átlag bringáknál, pénzkidobás.
A johnsont sem kell ide elcseszni, a legolcsóbb akármelyik kínaiból megteszi, csak ne smucigold ki.
Nekem a mindenhol lehülyézett ralson belsőim vannak. Semmi bajuk.
De te behintőporozod egyáltalán amikor összerakod, vagy csak kopaszon-szárazon van belehajítva a külsőbe, ahogy a gyárban is beleszarják és rádurrantják a nyomást.
A kereket fújd fel a 4 barra! Pont azzal nyírjátok ki, hogy puha és kidörzsöli, mint írtam már. Az nem szétmállott, hanem a folyamatos nyomorgódás miatt szétdörzsölődött.
Köszönöm a válaszokat! Hát, nem is tudom, mit higgyek... a 4 Bar valóban rengetegnek tűnik...
60-70 kg-os hölgyek használják.
Cseh gyártmányú belsőket tettem bele 3 hónapja. Álló helyzetben szétmállottak, egy hetes különbséggel... Pedig örültem, hogy Cseh és nem koreai... igaz, 1500-ért mit várok...
Fújd fel maxra. Ez ugye terheletlenül értendő. Namármost ugyanaz a max érték szerepel ott ha egy 50 kilós lányka, vagy ha egy 150 kilós gorilla ül a bringára...
Ellenben, ha lapos a gumid, sokkal nagyobb lesz az ellenállása, kinyírod a külsőt-belsőt és a felnit is, mert belapult guminál azt fogod szétverni elöl is, hátul is.
Azt tartsd be, ami a külső gumira van írva. Én 4 körülire fújom. Könnyebb vele menni, de persze jobban is rázkódik. Ha messzebb megyek, mindenképpen jobb a kemény gumi, energiát takarít meg.
De szerintem te Bar-ra gondolsz, a 2 Pascal az kicsit kevés lenne :-) (1 Bar = 100 kPascal)
Bocsi hogy ilyen hosszú időre eltűntem, de egyáltalán nem volt időm foglalkozni sajnos a bicókkal (se).
A váltókarokat is megnéztem, SL-M4100-R / SL-M5100-L tehát elvileg ezek is kompatibilisek, illetve még a láncnak is utána néztem, az is megfelelő van rajta, ezt a módszert pedig mindenképpen kipróbálom!
Köszi szépen az erőfeszítést hogy foglalkoztok vele és persze a többieknek is!
Sajnos arról fogalmam sincs hogy milyen bowden illetve ház van szerelve, de említem majd a következő szervíznek is, illetve gondolom nem egetverő összeg lenne ezek cseréje,hátha hamarosan valaki tud rá megoldást mert következő hónap végén mennénk hegyi túrára ahová igen csak kellenének az alsó fokozatok :)
Adott egy haldokló monoblokkom(Shimano BB UN 101), nyikorog 1000 km után, cserélném valami jobbra, ebben kérném hozzáértők segítségét. Szintet lépnék de az egy lavina, az esetben jobb lenne egy bringacsere.