Vállalásuk ellenére a hibalistán szereplő javításokat az autó átadásának napjára nem csinálták meg. Nagy arccal még nekik állt feljebb.Szinte zokon vették a reklamációt. Komolytalan link kereskedés annak ellenére,hogy Skoda márka kereskedés is. Jellemző, hogy az összes negatív vèleményeket letörölték.
Ha jót akartok magatoknak,messziről elkerülitek a Maya Car autókeresakedést Tatabányán.Lázár Sándor és társai a legaljasabb emberek,akiket ismerek.Motorhibás visszatekert órás autókat árulnak,persze egy laikus mit tehet? Azért mert néhány vevő betöltötte a 55-60 évet,még nem kellene kisemmizni.Férgek !!!!!
Van, méghozzá rendkívül pozitív, csak ajánlani tudom! Leírom, mi történ: tavasszal vásároltam a Vértesautónál egy 2011-es Hyundai i30-as 1,4 DOHC benzines autót. Nem természetes még ma, de az eladó a Vértesautó volt, nem egy külföldi akárki. Megmutatták, próbaút stb., én nem találtam az autón különösebb kifogásolni valót - nem vagyok szakember.
Az első utam a szerelőmhöz vezetett, olajcsere, szűrőcsere - itt ért az első meglepetés: olaj alig volt benne, az is valami sűrű olajsár inkább; a légszűrő olyan piszkos volt, hogy azt talán sohasem cserélték, és a motor hangja: a szerelő azonnali vezérműlánc cserét javasolt. Ez meg is történt, ám a "kulturált dízel" hang nem szűnt meg, csak hát az autó benzines volt...
Aztán egy melegebb napon kiderült, hogy a klíma nem hűt. Elvittem a szerelőhöz, kiderült, hogy a klímahűtő lyukas. Ekkor felhívtam a Vértesautó ügyvezető igazgatóját, Honosi Gábor urat, aki azonnal vállalta, hogy küld egy új hűtőt - s ez pár nap alatt meg is érkezett.
Közben más probéma is felszínre került: a motor olajfogyasztása 0,5 liter/1000 km volt, ami kissé soknak mondható. A dízel szerű motorhang forrása után kutatva a szerelőm a szelep csészék kopottságára gyanakodott, de ez már újabb jelentős kiadással járó javítás lett volna (a vezérműlánc mellett a kuplungot is ki kellett cseréljem), így ismét az eladóhoz fordultam. Megbeszélések után abban maradtunk, hogy elviszem az autót az általa kijelölt tatabányai szervizbe javításra. Nos, tömören: ott lépésről lépésre keresték és javították (!) a megállapított hibákat, de a furcsa hang csak nem szűnt meg, míg végül a motort teljesen szétbontva megállapították, hogy mind a főtengely, mind a vezérműtengely és csapágyak olyan mértékben sérültek, hogy azok javítása teljességgel gazdaságtalan, így motorcserére került sor. Beépítésre került egy másik, 80 ezer km-t futott, kipróbált motor (a vásárolt autóban 160 ezer km volt). Honosi Gábor állta a teljes költségeket, amely közel 1 MFt volt! A mai hazai körülmények között szinte hihetetlen, hogy a Vértesautó ügyvezető igazgatója tisztességgel, zokszó és mindenféle kifogás nélkül becsülettel teljesítette cége szavatossági kötelezettségét.
Ezek után nem mondhatok mást, csak azt: ha tisztességes, becsületes autókereskedőnél akarsz vásárolni, a Vértesautónál jobbat nem találsz!
Mindenkit Óvnék a Debrecen István úton üzemelő Martincar használt autókereskedéstől. Minden korrekt első látásra, amíg alá nem írtad az adásvételit. Az adásvételire nem írnak összeget. Ha probléma merül fel az autóval, akkor minősíthetetlen hangnemben fenyegetőzik veréssel, meg egyébbel a vezető.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy van-e valakinek tapasztalata a kiskunfélegyházi Vanautóval kapcsolatban. Kocsik állapota milyen stb. Köszi előre a segítséget. Üdv!
Kb 2 éve jártam egy kereskedésben az I. kerületben (!!!). Csak autók állnak a telephelyen, egy bódéja van a sorompós bácsinak, a kereskedő nincs ott állandóan.
Hirdetés alapján néztünk meg egy megkímélt G Astrát. Megérkezve 20 méterről láttam, hogy itt nem veszünk autót. A megkímélt G Astra elemein nem volt egy darab gyári forrasztás, a motor tartó váz is fényezve volt (!!!), a gumik és a műszerfal is valami fabútorápoló szagú szerrel volt vastagon csillogóra fújva. Az illesztések úgy kóvályogtak minden elemen, mint a zavaros Duna vize. A kerékjáratokból hol hiányzott a műanyag borítás, hol sehogy nem passzolt. A motorolaj olyan állagú volt mint az aludt puding. A kereskedő - látva hogy nem egy vak bácsi vagy egy autót eddig csak képen látott 18 éves jött autót venni - saját maga kezdett el alkudni a saját autójára, méghozzá jelentős összeget. Kérdeztem, minek vesz meg vagy állít elő egyáltalán ilyen tákolt szemetet, az első ütközésnél megöli a benne ülőket. Nem beszélve arról, hogy egy normál műszakin soha nem megy át. Nem kőbánya alsó X+századik számú ipartelep hulladéklerakó melletti használtautó kereskedő Jani, hanem I. kerület.
AAA Auto, fogyasztóvédelmi oldalak tele vannak az eseteikkel, részemről szerencsére csak közvetett tapasztalat, egy ismerősömet kísértem el a céghez. Bevett módszerekkel dolgoznak mind eladás, mind vétel során, egy kínszenvedés az egész, 8-10 órát eltölthet a telephelyen az ember anélkül, hogy bármilyen ügyletet kötött volna. Egy profi kereskedőnél, vagy két magánszemély között egy eladás/vétel átvizsgálással együtt legfeljebb 1-2 óra.
Az alkalmazottakon látszik, hogy túl vannak terhelve, többük nem ért ahhoz amit csinál, a döntéshozók megtévesztő válaszokat és ajánlatokat adnak, de vigyáznak rá, hogy a nyilatkozataik ne legyenek számonkérhetőek. Az egyik - ha nem a legrosszabb autós élményem volt, ami a fóti telephelyen reggel 9-től este 8-ig tartott úgy, hogy előre megbeszélt időpontra mentünk.
Buggy Car Érd. Művészi képek az autókrol, rengeteg felsorolás a felszereltségröl. Amikor odamész, megkérdezed magadtol ezt az autót néztem én? Lelakott lelomolt kevésbé felszerelt lommal álltam szembe szó szerint. Hát ennyit róluk. Ha lehet kerüljétek el!!!
Azért van normális kereskedő is. Érden az autopaletta. Akárhová mész mindenütt roncs tekert órás autókat kínálnak normál áron. Náluk minden autó állapota és km óra állása egyezik.