"Talàltam" a garàzsban egy garnitúra Pirelli p700-at 165/55 r13 méretben. A gumik régiek, de 4-5 mm profil van még rajtuk. Tartós hasznãlatra nem javaslom, de szükségmegoldàsként még hasznàlható szerintem.
Nem tudja elégetni a nagyobb mennyiségű benzint, nekem 1.1-nél hidegen emelkedőn felfelé bohóckodott. Meglepően keveset bírnak benne a gyertyák. Legalábbis az enyémben.
Trafó, ftg jeladó csak az alapok után. A gyertyákat mindenképp kicserélném a helyedben, ha már van bennük egy 20 ezer km, vagy nem tudod, mikor volt utoljára kicserélve.
Ftg jeladó nekem egyik pillanatról a másikra romlott el, szépen az út szélén hagyva.
Szénkefét nem csak autósboltban kapsz, hanem vill-szerelési, ill barkácsboltban, stb. Bontás után okosabb leszel. Googleztam egy pár percet, de egyelőre nem találom. Lehet, ha kitartóbb vagy, bontás nélkül is megjönnek az infók.
A meglepetés viszont lehet nem marad el, ha a csúszógyűrű elkopott.
Elég gyakori probléma ez a generátor a Seinél. Nekem az 1.1 sportingban 150 ezernél már a 3. generátor van benn. Mind szénkefe-csúszógyűrű kopással adta fel. Unixnál van felújított nem vészes áron, de szerintem nem egy Rolex, ha az ember neki akar állni.
BMW-mben idén újíttattam fel a gyári generátort, szintén csúszógyűrű miatt, 301 ezer km és 21 év után :-)
Teljesen igazad van! Kicsi autón pláne elkél az extra láthatás.
Utólagos egységben nem gondolkodtam, ezzel a lehetőséggel teljesen gyárias kivitelű DLR-t lehet kiépíteni.
Az első irányjelző búrákat kell lecserélni színtelenre(gyárilag nekem sárga) és mehet bele a két színt kibocsátó nagy fényerejű Ledes "izzó". A búra struktúrája miatt minden szögből jól látható lesz. Irányjelzéskor az adott oldali fehér kialszik és villogó sárgára vált.
Ezer ft- os tételért lehet hozzá venni kontrollert amit a helyzetjelző szálra kötve lekapcsolja ekkortól, ahogy az előírás mondja.
Az jó hely lehet, gondolom majd megmutatod, nekem eddig a fényszóró alatti rész a befutó, láttam már oda jó beépítést. Úgy gondolom "sajnos" kellhet a DRL, segít a láttatásban, sokszor levegőnek nézik a közlekedők a Seicentót, nem egyszer van hogy kereszteződésben simán kifordulnak elé, elsőbbségadás nélkül... (olyankor gondolom hogy várj, mindjárt visszajövök a nagyobbal :-)
Következő project a nappali menetfény(DRL) kiépítése lesz az irányjelzőkbe.Facebook Cento Club-ról az ötlet, ott láttam ezt és olyanra csinálom majd meg én is.
Köszi! Igyekszem hogy olyan legyen, én csak így érzem jól magam benne.
Fordulatszámmérőt(gyári), centrálzárat, elektromos csomagtérnyitást, csomagtér világítást is megcsináltam utólag bele és a szimpla óracsoportot is kicseréltem napi számlálósra/órakijelzősre.
Hőfokmérőből itthon is van sokfelé lehetőség, a lényeg hogy együtt kell vele megvenni a hozzá való jeladó gombát is. Gyártófüggő hogy melyik mekkora ellenállás tartományban működik, ezért kell kompatibilis szettet venni.
Egyébként van olyan Fiat gomba ami minden további nélkül passzol a gyári helyre, csak ahhoz olyan kijelző órát kell találni ami azzal az ellenállás tartománnyal müködik. Asszem Ducatoé, két érintkezős és 107 foknál kapcsolja a kontrollámpát. Aki kísérletezik vele, lehet jó lehet.