Letelt az első 10 napos nyaralásunk, amit az OZ Premium Hotelben Sideben töltöttünk el. Minden fantasztikusan sikerült, és még a Wizzair sem késett, sem oda sem vissza, a késői indulási időpontok ellenére sem. A szálloda nekünk nagyon tetszett, semmire nem tudnék rosszat mondani, a kiszolgálás, takarítás, az étkezés mind, mind nagyon jó volt. A vendégkör főleg oroszokból és németekből állt, de voltak románok is és kis létszámban lengyelek, csehek. Összesen két magyar családdal találkoztunk. A tengerpart remek, rengeteg árnyékolóval, a víz szuper meleg volt. Köszönöm a segítséget a választásban Merhaba és Hunaqua fórumtársaknak!
Köszi nagyon jó volt. Limak Atlantis Deluxe hotelben voltunk, másodszor. Aki még tervez és nem szereti a ruszki hordát, ajánlom mert kizárólag törökök, britek, belgák, és legnagyobb számban németek voltak. 2 éve csak oroszok és törökök voltak. Mindenki kulturált, személyzet szuper, tud angolul, ügyesek gyorsak. Teltház volt, de nem volt érezhető, ment minden flottul. Nagy örömünkre a legutóbbi szobát kaptuk, kértük és teljesítették is. Ez a családi szoba nincs rajta a szálloda honlapján, családosokat azért érdekelheti mert két hatalmas szoba összekötő folyosóval 2 db fürdővel, a gyerekszobában 3 ággyal. Ez egy bungalószerű szoba, feletted nem ugrálnak és alattad sem és közel van a hátsó medencéhez. Elsőnek véletlenül kényszerből szobacsere miatt adták. Kaja sokkal jobb volt mint legutóbb, tengerpart, medence szuper. Mindennel elégedettek voltunk. A műsorok nekünk gagyik voltak, a szállodának saját szórakoztató csapata van, tehát nem vendégelőadók, de bennünket ez nagyon nem érdekelt. A szálloda kertje gyönyörű, tengerparton medencénél mindig van szabad ágy. Ahogy láttam a kicsiknek mindig van program, jók az animátorok, és külön vizividámpark van nekik, de ezek már bennünket nem érintenek, csak azért írom hogy ha valakit még érdekel. Összességében jobb szolgáltatások, színvonal volt mint 2 éve a covid alatt, de ugye akkor szűkített szolgáltatások voltak mindenhol. 727 transzfer pontos volt, köszönöm az itteni ajánlást! Augusztushoz képest az antalyai reptéren simán ment minden, sem a poggyóra nem kellett sokat várni, sem máshol, és az ellenőrzés is gyorsan ment minden kapunál. Aki még előtte áll, annak jó pihenést!
Én azzal utaztam. Belépésnél fogsz kapni egy kis lepecsételt lapot, megőrzöd visszautazásig.Tőlünk nem kérték, de kérhetik...Semmi gond nem volt, nagyon sokan jöttek személyivel.
A személyi igazolványos beutazással (turisztikai) kapcsolatban láttam, hogy már megkérdezték a fórumon, hogy a kártya alapú személyiből mindkettő (2016 előtti és utáni) változat megfelelő-e?
Erre igenleges válasz jött, viszont én azt szeretném megkérdezni, van-e itt olyan a fórumon, aki RÉGI típusú plasztik személyivel tényleg el is utazott és vissza is jött?
(Az utazási iroda nem nyilatkozott a személyis kérdésemről, a konzulátushoz küldtek, mivel ők csak tájékoztató jellegű információt közölnek, onnan a nagykövetségre, onnan pedig napok óta nem válaszolnak)
Valószínűleg hülye kérdés, de nyugodtabb lennék, ha lenne erre élő példa.
09:35 Antalya Tailwind HavayollariTWI7522B Felszállt 09:44 09:45 Antalya Smartwings7O53902A Felszállt 10:09 11:35 Antalya SunExpressXQ5212B Elgurult 12:09 16:30 Antalya Smartwings7O53082B Várható 17:15 Antalya Wizz AirW624312B Várható 20:00 Antalya Mavi Gok Aviation4M8622B Várható
a Wizz nyilván nulla ebben a témában, de egy hónapot is vissza tudok nézni akár, késnek s Sun járatai is bőven.
De ahogy Malazs írta sok összetevős a dolog, sokszor nem a légitársaság a hibás, amúgy is AYT elképesztő forgalmat generál
Például szombaton a járatunk Gate 15 lett volna, de mivel az előttünk induló bakui járat két azeri fax miatt nem indult el időben( épp odaértek a csomagok ledobálásának a megkezdése előtt), a Sun járata nem tudott beállni, jött a buszoztatás és a késés, ezek ellen nem lehet mit tenni és ez csak egy dolog volt
Biztosan van ott is,de sokkal pontosabbak a budapesti járataik .Ahogy tegnap este is,pedig késői járat volt a SunExpress. A Wizz-nél is lehet,hogy van olyan,de amikor néztem akkor mindig nagyon késett.
Az igazság az nagyon örülök,hogy beszállt a Wizz is.Sőt ,szuper lenne még mellé a Ryanair is.Minél több a piaci szereplő ,annál jobb . Azt is jobban elfogadná az utazó,hogy fapados,hát rendben. Viszont a 90-100e/huf/fő ár mellet ez a szolgáltatás botrány sz@r. Lehet ,hogy tegnap épp jár (amennyiben be lehet szedni) a kártérítés,de az összes többi 2 -2.5 órás késésért semmi sem jár,és lassan minden járatuk ilyen.
Érkezésnél 4 perccel lépte túl a 3 órát. Szóval jár a 400euro/fő. Ennyiért azért bevállalnám azt a +3 órát. Nézz rá a pesti LMX utakra! Pestről elvitték őket Berlinbe, utána Antalya, 11 óra alatt értek a szállásra BUD-ról, vagy az Orex Debreceni járatai még tettek egy pesti kitérőt+2-3 óra lett, az irodák meg mossák kezeiket, lerázzák az utast, holott kártérítés ilyenkor is jár függetlenül attól hogy az iroda mit írt a szerődésbe, ugyanis az EU jog felette áll.
Hazafelé pedig csak akkor küldtek emailt ha valami változás van. Pl. kb 15 perccel előbb jönnek a lefoglalt időponthoz képest. Egyébként jönnek a megrendelés szerint.