zimurgy tudnál olyanban segíteni,hogy szólsz a 306klub.hu adminnak vagy valakinek aki tud segíteni,mert regisztráltam az oldalra de nem kapok megerősítő e-mailt és nem tudok belépni. :(
1997 áprilisában volt a legjelentősebb facelift. A korábbi fényszórók még külön álltak az irányjelzőktől, akkortól már egy egységet képeztek. 1999-ben a méretek maradtak, de duplaoptikás, illetve bordázat nélküli üvegű fényszórók jöttek. Ennyi a lényeg. Azt nem írtad, hogy a Te autódon milyen van.
Sziasztok! Nemrég hozzánk került egy TU3JP-KFX motorkódú 306os. (97-es 1.4-es ferdehátú). Az alábbi 2 alkatrészre lenne szükségem, mert sajnos a hétvégén takarítás előtt kiszedtem belőle, és akkor szembesültem vele, hogy konkrétan darabokban van. Már ezer helyen utána néztem, de sehol nem találok. Esetleg valakinek van hozzá forrása, vagy esetleg valakinek "raktáron" ilyesmi?
Sziasztok lene egy olyan kérdésem van egy 90-es peugeot 306 1.4 benzines autom reggelente elsó niditásnál beindul leál ha gázt adok lefulad de ha mejek vele egy picit utána pöcre indul másnap reggel ujra kezdi mi lehet a gond
Sziasztok! Egy 2000-es évj.306-osom van,1,6 benzin.A probléma,hogy felújítottam a féket,és 1200 km-ként cserélem a tárcsákat,és a betéteket.1200-km után,elkezd lüktetni,rángatni a kormány,és hullámosodik a tárcsa,amit megnéztünk-0,08mm-üt. 2018-májusában szereltük először,szóval nincs ötletem mi okozhatja a jelenséget. Segítsetek,légyszi. előre is köszönöm.
"A 307 tényleg nagy ugrás volt a 306-oshoz képest" - kezdődik az első mondat a Totalcar aktuális tesztjén. Ekkora dilettáns faszt!!! A 307 éppen hogy visszalépés volt. A külföldi - elsősorban angol és német - szaksajtó nagyjából egyetértett ebben, ahogyan a felhasználók is. Komolyan mondom, szánalmas a TC.
2018.12.10.-én vásároltam (Számlát is adom hozzá). Feltöltés közben derült ki, hogy az én „Vérzsákom” lyukas, ezért újra meg kellett vennem, mert külön üres „vérzsákot” nem kaptam sehol…
Pontos adatok:
WALKER 80501 EOLYS 176 (Infineum F7995), Eredeti ára számlával igazolva: 38101.00 Ft / darab
Hello! '95-ös 306 Cabriohoz keresek fűtőradiátort. A kérdésem az, hogy milyet válasszak? Mármint csak is új jöhet szóba, de árban elég nagy a szórás a márkák közt. Elegendő az 5.000 Forintos? Vagy mivel tud többet az 50.000-es? Egyáltalán ki milyen márkát ajánl?
306 Cabriolet ponyva ápolást illetően érdeklődnék. Ha télen is, nyáron is azaz viharban esőben és hóban is áll sokat kint a kocsi mit tudok tenni, hogyan ápoljam a ponyvát?
Ezt nem értem: " Viszont a HDI óracsoporttal nem volt fordulatszámmérő..."
El nem tudom képzelni, hogy létezik S3-as műszeregység fordulatszámmérő nélküli kivitelben.
Vagy félreértettelek.
A gyári ülésfűtés relézve van, igen. S3-nál közös a reléje az elektromos hátsó ablakemelőkével.
Telán S2-nél is ugyanígy van.
Egy barátom 306-osába építettem egyszer be egyidejűleg utólagos gyári ülésfűtést+hátsó elektromos ablakemelőket. A donorautóból (korai S3) a karosszéria-kábelkötegből vágás nélkül kibontott vezetékezése így nézett ki:
A saját 306-osomban gyárilag volt ülésfűtés, de hátsó villanyablak nem volt. viszont a karosszéria-kábelkötegben ugyanígy elő volt vezetékezve nálam is.
Sajnos a műszerfali kötegben nálam már hiányzott, így a műszerfali részt a relé utántól a letiltó-kapcsolón át már magamnak kellett bevezetékeznem.
Ez nem valami sok vezeték, így hát természetesen annak sokkal jobban örültem, hogy a padlókárpitokat viszont nem kellett bolygatnom.
Természetesen a hátsó ajtókban sincs bent a plusz vezetékezés, ha nincs gyárilag villanyablak.
Biztatlak a villanyosításra, ugyanis remek extrának tartom: amióta elektromosak a hátsó ablakaim, azóta az elsőket már csak alig-alig engedem le, mivel sokkal komfortosabb csak a hátsókon át szellőztetni.
Köszönöm szépen a tanácso(ka)t. Bátrabban esek neki így. A donorból át akartam menteni az óracsoportot, nem a visszacsévélés miatt (413000 km vs 278000 km), hanem azért mert az eredeti óracsoport km órája néha megőrül. Gondol egyet és szépen lefut a skáláról a mutató. Néha a lassítás is sebességnövekedéssel jár. Ugyanakkor a számlálók pontos értéket rögzítenek, tehát ettől nem lesz töb km a kocsiban. A rend helyreállásához gyújtás le, majd egy perc várás szükséges. Utána a gyújtás ráadásakor visszaballag a mutató. Engem nem zavar olyan nagyon, de asszonykám ilyenkor vakon repül a traffipax felé. Viszont a HDI óracsoporttal nem volt fordulatszámmérő... Erre még szeretnék megoldást találni.
Azt esetleg tudod-e,, hogy a gyári ülésfűtés relézve van-e? A donor üléseit és kapcsolóit szeretném még átrakni. A kábelkorbács megvan, és elvileg a hátsó ablakok kapcsolóinak a csatlakozói is ott vannak, úgyhogy négy villanyablakos lesz a kocsi, ha átépül.
(Nem tudom, mennyire adok veszek csopi ez itt, de ha valakit Sherwood Green 306 Break HDI (S3) alkatrészek érdekelnek ami nem csereszabatos az ötajtóssal, akkor kereshet nyugodtan.)
Könnyen lehet, hogy az egyik oldalsó fehér megvezetősínből tört ki egy vagy két kis fül, ezek sajnos viszonylag könnyen kitörhetnek. Nekem is hiányzik (már évek óta) egy-kettő, de működik szépen.
Pár napja a jobb hátsó ablak lehúzásakor volt egy hatalmas reccsenés, és azóta valami zörög az ajtó belesejében. Érdekesmód minden működik ugyanúgy (zár rendesen, ablakot is lehet fel- lehúzni), azonban mégiscsak nagyon idegesítő, hogy mi lehet.
Az "átmadzagolás" annyiból áll, hogy egy kis pöttyöt kell beforrasztani a világításkapcsolóba, mivel duplaoptikásnál a távolságival együtt kell világítania a tompítottnak továbbra is. De ha a donorban jó a világításkapcsoló, akkor nyilván kapcsolócserét javaslok.
Mindössze ennyi, a lámpatesteknél annyi gondod lehet csak, hogy a fényszórómagasság-állító motorok csatlakozói szinte biztosan különbözőek lesznek, így azokat igen-igen óvatosan, meleg, fűtött helyen cseréld át. Az állítómotor tengelyének végén egy kis gömb van, azt kell óvatosan a fészkéből kifordítani-kipattintani.
Késői S2 igen, ebben még valóban nem volt testelés. A donor korai S3, ebben már benne van a testkábel, pillanatnyilag nincs még kötve sehova,de ami késik az elgyün. :)
Egyébként az egész autó korai S3-á avanzsál. Erről viszont az jut eszembe, hogy az S2 H4-es fényszórói helyett az S3 H7-es duplájához az átmadzagolás mennyire nehézkes? Van valami bevált recept?
Kíváncsiságból megkérdezem, hogy az eredeti (a most eldurrant) légzsák volt-e testelve egy külön zöld-sárga vezetékkel?
S1-nél és korai S2-eseknél még nem létezik ez a testelővezeték, ami előfordulhat, hogy pont efféle okok miatt lett az idők folyamán hozzátervezve. Ámbár a fotód alapján S1-es nem lehet az autód, inkább késői S2-es vagy S3-as...
Ez nagyon durva, ilyennek nem szabadna megtörténnie...
A légzsákvezérlő lényegi része egy gyűrű, amelyet kettős spirálrugó szorít a nyugalmi helyzetébe. Extrém lassulásnál a gyűrű lendülete képes legyőzni a rugók erejét, így előrecsúszik, és ezáltal indítja a légzsákok és övfeszítők áramköreit.
Hogy törölgetéssel miként lehetett a kisülést előidézni, az számomra para-jelenség. Valami elektrosztatikus feltöltődés lehet a dologban. A légzsák-vezérlő ugyanis még jó távol is helyezkedik el: a sebességváltó-kar előtt található, a padlólemezre csavarozva.
Írtad, hogy van donorod. Ha nem tudod a furfangját, hogy kell kiszerelni az utasoldali légzsákot, akkor szívesen leírom a menetét.
Üdvözlök mindenkit, 306 tulajként még új vagyok az Index fórumon. Feleségemnek vettünk januárban egy 306 1.9TD-t (DHY) és teljes megelégedettséggel használjuk. 413000 km ellenére kicsattanó egészségnek örvend, leszámítva a tetemes mennyiségű lakkhibát.
Az első érdekesebb jelenséget ma produkálta: műszerfal törölgetés közben eldurrant az utasoldali lufi.
Nem őszinte a mosolyom,de legalább van donorautó,amiben még benne van a légzsák.
Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?
Hidegen bizonyos (alacsony) fordulatszámtartományban elbizonytalanodik, rángatni kezd, legutóbb meg is állt. Újraindítás után nincs gond, megy és ha bemelegszik, nem jellemző a hiba. Ha pörgetem bemelegedésig, nem szokott vacakolni.
Van valakinek valami ötlete, mire célszerű ránézni? Nem néztem még semmit, se gyertyát, se gyújtókábelt, semmit, de nem szeretnék mindent sorban kicserélni - esetleg feleslegesen - mire eljutok a probléma forrásáig.
Köszönöm az elismerést, igyekszem. (pirulós arcú smile)
Láttam, hogy a találkozók eléggé ritkék lettek, de nem felejtem el a segítséget amit Tőled, és a klub többi tagjától kaptam, így ha lesz jövő nyáron találkozó, és lesz rá lehetőségem, ott leszek.
Ügyes voltál, szerintem menni fog a légzsákhiba megszüntetése is. :)
Ezeknek az autóknak olyan a légzsák-vezérlője, hogy javítás után nem szükséges szoftveresen "kiütni" a hibajelet, egyszerűen kialszik a visszajelző lámpa 4-8 másodperccel gyújtás ráadása után.
Találkozó sajnos mostanában (amióta erősen lecsökkent a klubtagok száma) már csak évente egyszer szokott lenni, nyáron, a Balatonnál, ám az három napos.