Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

petszol Creative Commons License 2019.04.22 0 0 8987

zimurgy tudnál olyanban segíteni,hogy szólsz a 306klub.hu adminnak vagy valakinek aki tud segíteni,mert regisztráltam az oldalra de nem kapok megerősítő e-mailt és nem tudok belépni. :(

Spam-ban sincs a visszaigazoló levél.

Bocsi,hogy ilyen dologgal zavarlak.

 

petszol Creative Commons License 2019.04.11 0 0 8986

Köszönöm a felvilágosítást.

Akkor méretben ugyanaz,csak a megjelenése változott.

Sima üvegű dupla optikás van rajta.

Előzmény: zimurgy (8985)
zimurgy Creative Commons License 2019.04.10 0 0 8985

1997 áprilisában volt a legjelentősebb facelift. A korábbi fényszórók még külön álltak az irányjelzőktől, akkortól már egy egységet képeztek. 1999-ben a méretek maradtak, de duplaoptikás, illetve bordázat nélküli üvegű fényszórók jöttek. Ennyi a lényeg. Azt nem írtad, hogy a Te autódon milyen van.

Előzmény: petszol (8984)
petszol Creative Commons License 2019.04.10 0 0 8984

Sziasztok.

Hétvégén vásároltam egy 306-os sedan-t.

Szükségem lenne egy jobb oldali motorosan állítható fényszóróra. Találtam bontottat ,de a honlapon azt írja,hogy 7e verzióhoz való.

Az alvázkódból lehet ezt kideríteni?

Az alvázkódom így kezdődik: VF37BNFT.

A negyedik és az ötödik karaktert kell figyelnem? A fényszóró jó lehet az enyémhez? A képen nem látok eltérést az enyémhez képest.

Kérlek segítsetek, tanácstalan vagyok. 

zimurgy Creative Commons License 2019.04.08 0 0 8983

Szia,

Valószínűleg mindkettőből van nekem "raktáron", így kérlek írj az itt megadott publikus elérhetőségemre.

Előzmény: Woopy (8982)
Woopy Creative Commons License 2019.04.08 0 0 8982

Sziasztok!
Nemrég hozzánk került egy TU3JP-KFX motorkódú 306os. (97-es 1.4-es ferdehátú).
Az alábbi 2 alkatrészre lenne szükségem, mert sajnos a hétvégén takarítás előtt kiszedtem belőle, és akkor szembesültem vele, hogy konkrétan darabokban van. Már ezer helyen utána néztem, de sehol nem találok. Esetleg valakinek van hozzá forrása, vagy esetleg valakinek "raktáron" ilyesmi?

Róbert Batta Creative Commons License 2019.04.01 0 0 8981

Bocsi elirtam nem 90 hanem 99es évjárat

Róbert Batta Creative Commons License 2019.04.01 0 0 8980

Sziasztok lene egy olyan kérdésem van egy 90-es peugeot 306 1.4 benzines autom reggelente elsó niditásnál beindul leál ha gázt adok lefulad de ha mejek vele egy picit utána pöcre indul másnap reggel ujra kezdi mi lehet a gond

Deszi80 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 8979

Sziasztok!                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Egy 2000-es évj.306-osom van,1,6 benzin.A probléma,hogy felújítottam a féket,és 1200 km-ként cserélem a tárcsákat,és a betéteket.1200-km után,elkezd lüktetni,rángatni a kormány,és hullámosodik a tárcsa,amit megnéztünk-0,08mm-üt.                                                                                                                                                                                                                                     2018-májusában szereltük először,szóval nincs ötletem mi okozhatja a jelenséget.                                                                                                                                                                                 Segítsetek,légyszi.                                                                                                                                                                                                                                                                           előre is köszönöm.      

French Force Creative Commons License 2019.02.14 0 0 8978

https://totalcar.hu/tesztek/2019/02/14/hasznaltteszt_peugeot_307_1_6_d-sign_2007/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

 

"A 307 tényleg nagy ugrás volt a 306-oshoz képest" - kezdődik az első mondat a Totalcar aktuális tesztjén. Ekkora dilettáns faszt!!! A 307 éppen hogy visszalépés volt. A külföldi - elsősorban angol és német - szaksajtó nagyjából egyetértett ebben, ahogyan a felhasználók is. Komolyan mondom, szánalmas a TC.

berdozs Creative Commons License 2019.01.12 0 0 8977

Sziasztok,

 

Eladó kb. 2,5 liter EOLYS 176 FAP folyadék. Teljes feltöltő készlet, tömlővel. Helyileg Komárom-Esztergom megyében

 

Ár: 30.000 Ft

 

Érdeklődni: berdozs@freemail.hu vagy 06/70-331-9002

 

2018.12.10.-én vásároltam (Számlát is adom hozzá). Feltöltés közben derült ki, hogy az én „Vérzsákom” lyukas, ezért újra meg kellett vennem, mert külön üres „vérzsákot” nem kaptam sehol…

 

Pontos adatok:

 

WALKER 80501 EOLYS 176 (Infineum F7995), Eredeti ára számlával igazolva: 38101.00 Ft / darab

 

Köszönöm 

 

00hory00 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 8976

Hello!
'95-ös 306 Cabriohoz keresek fűtőradiátort. A kérdésem az, hogy milyet válasszak? Mármint csak is új jöhet szóba, de árban elég nagy a szórás a márkák közt. Elegendő az 5.000 Forintos? Vagy mivel tud többet az 50.000-es? Egyáltalán ki milyen márkát ajánl?

Köszönöm a válaszokat

bocios2 Creative Commons License 2019.01.01 0 0 8975

Sziasztok 

 

306 Cabriolet ponyva ápolást illetően érdeklődnék. Ha télen is, nyáron is azaz viharban esőben és hóban is áll sokat kint a kocsi mit tudok tenni, hogyan ápoljam a ponyvát?

 

Köszönöm 

zimurgy Creative Commons License 2018.12.11 0 0 8974

Igen, így már értelek. TD a generátorról kap négyszögjelet, HDi a motorvezérlőről veszi a fordulatszám-jelet.

Előzmény: DBandesz (8973)
DBandesz Creative Commons License 2018.12.11 0 0 8973

" Viszont a HDI óracsoporttal nem volt fordulatszámmérő..."

Mármint fizikailag benne van, csak nem mér. Nyilván a TD motor máshonnan veszi a jelet, mint a HDI.

Előzmény: zimurgy (8972)
zimurgy Creative Commons License 2018.12.11 0 0 8972

Ezt nem értem: " Viszont a HDI óracsoporttal nem volt fordulatszámmérő..."

El nem tudom képzelni, hogy létezik S3-as műszeregység fordulatszámmérő nélküli kivitelben.

Vagy félreértettelek.

 

A gyári ülésfűtés relézve van, igen. S3-nál közös a reléje az elektromos hátsó ablakemelőkével.

Telán S2-nél is ugyanígy van.

Egy barátom 306-osába építettem egyszer be egyidejűleg utólagos gyári ülésfűtést+hátsó elektromos ablakemelőket. A donorautóból (korai S3) a karosszéria-kábelkötegből vágás nélkül kibontott vezetékezése így nézett ki:

 

A saját 306-osomban gyárilag volt ülésfűtés, de hátsó villanyablak nem volt. viszont a karosszéria-kábelkötegben ugyanígy elő volt vezetékezve nálam is.

Sajnos a műszerfali kötegben nálam már hiányzott, így a műszerfali részt a relé utántól a letiltó-kapcsolón át már magamnak kellett bevezetékeznem. 

Ez nem valami sok vezeték, így hát természetesen annak sokkal jobban örültem, hogy a padlókárpitokat viszont nem kellett bolygatnom.

Természetesen a hátsó ajtókban sincs bent a plusz vezetékezés, ha nincs gyárilag villanyablak.

 

Biztatlak a villanyosításra, ugyanis remek extrának tartom: amióta elektromosak a hátsó ablakaim, azóta az elsőket már csak alig-alig engedem le, mivel sokkal komfortosabb csak a hátsókon át szellőztetni.

 

Előzmény: DBandesz (8971)
DBandesz Creative Commons License 2018.12.11 0 0 8971

Köszönöm szépen a tanácso(ka)t. Bátrabban esek neki így. A donorból át akartam menteni az óracsoportot, nem a visszacsévélés miatt (413000 km vs 278000 km), hanem azért mert az eredeti óracsoport km órája néha megőrül. Gondol egyet és szépen lefut a skáláról a mutató. Néha a lassítás is sebességnövekedéssel jár. Ugyanakkor a számlálók pontos értéket rögzítenek, tehát ettől nem lesz töb km a kocsiban. A rend helyreállásához gyújtás le, majd egy perc várás szükséges. Utána a gyújtás ráadásakor visszaballag a mutató. Engem nem zavar olyan nagyon, de asszonykám ilyenkor vakon repül a traffipax felé. Viszont a HDI óracsoporttal nem volt fordulatszámmérő... Erre még szeretnék megoldást találni.

Azt esetleg tudod-e,, hogy a gyári ülésfűtés relézve van-e? A donor üléseit és kapcsolóit szeretném még átrakni. A kábelkorbács megvan, és elvileg a hátsó ablakok kapcsolóinak a csatlakozói is ott vannak, úgyhogy négy villanyablakos lesz a kocsi, ha átépül.
 
(Nem tudom, mennyire adok veszek csopi ez itt, de ha valakit Sherwood Green 306 Break HDI (S3) alkatrészek érdekelnek ami nem csereszabatos az ötajtóssal, akkor kereshet nyugodtan.)

Előzmény: zimurgy (8968)
zimurgy Creative Commons License 2018.12.11 0 0 8970

Könnyen lehet, hogy az egyik oldalsó fehér megvezetősínből tört ki egy vagy két kis fül, ezek sajnos viszonylag könnyen kitörhetnek. Nekem is hiányzik (már évek óta) egy-kettő, de működik szépen.

Előzmény: Tatranky (8969)
Tatranky Creative Commons License 2018.12.10 0 0 8969

Sziasztok!

 

Pár napja a jobb hátsó ablak lehúzásakor volt egy hatalmas reccsenés, és azóta valami zörög az ajtó belesejében. Érdekesmód minden működik ugyanúgy (zár rendesen, ablakot is lehet fel- lehúzni), azonban mégiscsak nagyon idegesítő, hogy mi lehet. 

Csatolok a hangról egy rövid videót:

 

https://youtu.be/LmotYNbMyGI

 

Mi lehet? 

Előre is köszönöm a segítséget!

zimurgy Creative Commons License 2018.12.10 0 0 8968

Az "átmadzagolás" annyiból áll, hogy egy kis pöttyöt kell beforrasztani a világításkapcsolóba, mivel duplaoptikásnál a távolságival együtt kell világítania a tompítottnak továbbra is. De ha a donorban jó a világításkapcsoló, akkor nyilván kapcsolócserét javaslok.

Mindössze ennyi, a lámpatesteknél annyi gondod lehet csak, hogy a fényszórómagasság-állító motorok csatlakozói szinte biztosan különbözőek lesznek, így azokat igen-igen óvatosan, meleg, fűtött helyen cseréld át. Az állítómotor tengelyének végén egy kis gömb van, azt kell óvatosan a fészkéből kifordítani-kipattintani.

Előzmény: DBandesz (8967)
DBandesz Creative Commons License 2018.12.10 0 0 8967

Késői S2 igen, ebben még valóban nem volt testelés.
A donor korai S3, ebben már benne van a testkábel, pillanatnyilag nincs még kötve sehova,de ami késik az elgyün. :)

Egyébként az egész autó korai S3-á avanzsál. Erről viszont az jut eszembe, hogy az S2 H4-es fényszórói helyett az S3 H7-es duplájához az átmadzagolás mennyire nehézkes? Van valami bevált recept?

Előzmény: zimurgy (8966)
zimurgy Creative Commons License 2018.12.04 0 0 8966

Kíváncsiságból megkérdezem, hogy az eredeti (a most eldurrant) légzsák volt-e testelve egy külön zöld-sárga vezetékkel?

S1-nél és korai S2-eseknél még nem létezik ez a testelővezeték, ami előfordulhat, hogy pont efféle okok miatt lett az idők folyamán hozzátervezve. Ámbár a fotód alapján S1-es nem lehet az autód, inkább késői S2-es vagy S3-as...

Előzmény: DBandesz (8965)
DBandesz Creative Commons License 2018.12.04 0 0 8965

Bent van már az "új", de azért köszi a felajánlást.

Kiolvastam Delphi géppel az agyát; nem a vezérlő aktiválta a lufit szerencsére.

Előzmény: zimurgy (8964)
zimurgy Creative Commons License 2018.12.03 0 0 8964

Ez nagyon durva, ilyennek nem szabadna megtörténnie...

A légzsákvezérlő lényegi része egy gyűrű, amelyet kettős spirálrugó szorít a nyugalmi helyzetébe. Extrém lassulásnál a gyűrű lendülete képes legyőzni a rugók erejét, így előrecsúszik, és ezáltal indítja a légzsákok és övfeszítők áramköreit.

Hogy törölgetéssel miként lehetett a kisülést előidézni, az számomra para-jelenség. Valami elektrosztatikus feltöltődés lehet a dologban. A légzsák-vezérlő ugyanis még jó távol is helyezkedik el: a sebességváltó-kar előtt található, a padlólemezre csavarozva.

 

Írtad, hogy van donorod. Ha nem tudod a furfangját, hogy kell kiszerelni az utasoldali légzsákot, akkor szívesen leírom a menetét.

Előzmény: DBandesz (8963)
DBandesz Creative Commons License 2018.12.02 0 0 8963

Üdvözlök mindenkit, 306 tulajként még új vagyok az Index fórumon. Feleségemnek vettünk januárban egy 306 1.9TD-t (DHY) és teljes megelégedettséggel használjuk. 413000 km ellenére kicsattanó egészségnek örvend, leszámítva a tetemes mennyiségű lakkhibát.

Az első érdekesebb jelenséget ma produkálta: műszerfal törölgetés közben eldurrant az utasoldali lufi.

 

Nem őszinte a mosolyom,de legalább van donorautó,amiben még benne van a légzsák.

Tapasztalt valamelyikőtök ilyet?

offnine Creative Commons License 2018.12.01 0 0 8962

Sziasztok!

Lenne egy kis problémám az 1996-os,ferdehátú 306-osommal... Az lenne a baja hogy a jobb hátsó kerék "terpeszt",de nincs semmi csapágyhangja,bal hátsó kerék nincs megdölve....Mi lehet itt a hibás?

Válaszokat előre is köszönöm

123rob Creative Commons License 2018.10.28 0 0 8961

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni, keresek S1 váltógombot, nagyon hálás lennék ha valaki tudna segíteni!

 

Köszönettel!

 

R

BSzTom Creative Commons License 2018.10.22 0 0 8960

Sziasztok,

 

Újabb kis gikszer a306-tal.

Hidegen bizonyos (alacsony) fordulatszámtartományban elbizonytalanodik, rángatni kezd, legutóbb meg is állt. Újraindítás után nincs gond, megy és ha bemelegszik, nem jellemző a hiba. Ha pörgetem bemelegedésig, nem szokott vacakolni.

Van valakinek valami ötlete, mire célszerű ránézni? Nem néztem még semmit, se gyertyát, se gyújtókábelt, semmit, de nem szeretnék mindent sorban kicserélni - esetleg feleslegesen - mire eljutok a probléma forrásáig.

Kösti,

T

Frankye68 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 8959

Köszönöm az elismerést, igyekszem. (pirulós arcú smile)

Láttam, hogy a találkozók eléggé ritkék lettek, de nem felejtem el a segítséget amit Tőled, és a klub többi tagjától kaptam, így ha lesz jövő nyáron találkozó, és lesz rá lehetőségem, ott leszek.

Előzmény: zimurgy (8958)
zimurgy Creative Commons License 2018.10.11 0 0 8958

Ügyes voltál, szerintem menni fog a légzsákhiba megszüntetése is. :)

Ezeknek az autóknak olyan a légzsák-vezérlője, hogy javítás után nem szükséges szoftveresen "kiütni" a hibajelet, egyszerűen kialszik a visszajelző lámpa 4-8 másodperccel gyújtás ráadása után.

Találkozó sajnos mostanában (amióta erősen lecsökkent a klubtagok száma) már csak évente egyszer szokott lenni, nyáron, a Balatonnál, ám az három napos.

Előzmény: Frankye68 (8957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!