sziasztok. segítségeteket szeretném kérni. Renault clio II 1.5dci 65le a kapott 4 "új porlasztót" és nem nyitnak ki! a porlasztók jók a nagynyomású szivattyú jó. a nyomás megvan, eljut a dázolaj a porlasztókig, de nem nyitnak ki és nem indul.. Mi lehet a baj? köszi.
A következő problémával kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni.
2001.-es Clio-m van,16 szelepes. Teljesen kiszámíthatatlan időközönként kigyullad középen az elektromos hiba lámpám és a fordulatszám elkezd ugrálni 1000 és 1600 között. A gázpedál teljesen megszűnik létezni, és ha az autóval leállok, majd leállítás után pár másodperccel elindulok újra, a hiba megszűnik. Lehet, hogy computer hiba, vagy esetleg kábelköteg? Vagy felakad valamilyen mehanikus kütyü?
Van egy Renault Clio 2 1.2 16V 2002 évjáratú autóm. A problémám hogy múltkor ugy jártam hogy inditasnal nem indult el az autóm hanem elkezdett pörögni az önindító és sehogy sem akart leállni, egy kedves ismeretlen bácsi segitett hogy szedjük le az akksi sarut és abbahagyja. Persze 8-as kulcs pont nem volt nálam de kicsit hosszabb idő alatt sikerült megoldani és abbahagyta. Azóta párszor előfordult már többször de felvagyok rá készülve.
Ismerősöm szetszedte darabokra de nem talált semmi olyan hibát ami látszólag rossz lehet. Behúzótekercs kb. 2 éve volt cserélve. Ja meg lehet fontos hogy sima általános indítás hogy kb. 3-4 - szer kl inditanom mire sikerül.... csak egy kattanás de nem hajt semmit és egyszer csak elindul. Valakinek nincs valami ötlete hogy mi lehet a probléma!? Találtam egy komplett önindítót a Mister Autónál 17 000 - ért valami Bölk márkájút ez nagyon gagyi féle? Találkozott már valaki ezzel a márkával?
2002-es clio 1.2 16 V, nyáron vásároltam. Kb. 1 hónap után tapasztaltam, hogy nem indul be elsőre a motor, de pár másodperc után elhárult a probléma. Viszont azóta 2x is cserbenhagyott, egyáltalán nem indult be egyik kulccsal sem (2 van). Amikor ráadtam a gyújtást, semmit sem csinált csak villogott a piros fény (immobiliser).
Olvastam itt a fórumban az aranykulcs céget, elvittem oda, de ők nem tudtak segíteni. Bemérték a kulcsokat és azokat rendben találták. Elvittem egy autószerelőhöz, aki azt mondta, hogy 50 ezer forintért megpróbálja megjavítani az immobilisert.
Nem lehet kiszedetni ezt az immobiliert? Nincs rá szükségem, csak a baj van vele. Így az autóm kb. a használhatatlan kategóriába került, mert nem lehet előre tudni, hogy mikor/hol hagy cserben. Legutóbb ugyanis csak másnap indult be és ott kellett hagynom a belvárosban.
Ha tudjátok a megoldást, kérem írjátok le. Látom, hogy sokan mások is találkoztak ezzel a problémával, de konkrét megoldást nem igen látok.
Egy Renault Clio II 1.6 16V RXi autóról van szó. 2002 gyártási év.
A fiam vette ezt az autót, de mióta megvan szinte semmit nem mentünk vele.
Első alkalommal visszaesett a fordulatszám, de nem állt le a motor.
Második alkalommal megállt az autó, trélerrel hozattuk haza 76.000Ft-ért.
Autószerelőhöz vittük aki megállapította, hogy elment a vezérlés, hengerfejet kell cserélni.
Mind a 16 szelep leégett. Most ott tartunk hogy szinte minden ki lett rajta cserélve, mégsem indul az autó.
Eddig 300.000Ft-ot költöttünk rá, az egész család kikészült, nem tudjuk merre tovább.
Leírom eddig mit cseréltek rajta. Bontott hengerfejet vettünk, vezérműtengelyekkel, szelepekkel, fagyálló csere, teljes vezérműszíj csere, feszítő, vízpumpa, 4 db gyújtó gyertya, gyújtó trafó, hengerfej tömítés, vezérműtengely szimeringek, fékbetét, féktárcsa. Stabilizátor rudak mind a két oldalon, baloldali összekötő
gumiharang, üzemanyag szűrő, légszűrő kitakarítva. Autódiagnosztikán volt 3-szor.
Nem találnak semmi hibát, viszont az autó nem indul!!!!!
Ha van valakinek valamilyen ötlete, kérem írja le!
Van egy Renault Clio II 1.4 RT 2000-es autóm! A következő a probléma vele: Indítás után az alapjárat felugrik 1000-1100 majd kis idő után visszaesik 750 körülire, ilyenkor elkezd rázni az autó és menet közben egy érdekes csörgő hangot hallani kigyorsításkor főleg ha több személy utazik az autóban! de ez a hang nem mindig jelentkezik egyébként pöcre indul minden alkalommal!
Van egy 2001-es, 1,4-es, 16 szelepes Cliom. Fél éve vásároltam és sorra jönnek ki rajta a hibák. Az autó fordulatszáma minden sebességben 2800-nál megáll, ebből adódóan a kocsi nem megy többet 90-nél. Kiolvastattuk a hibát, annyit mondtak, hogy valamelyik jeladó rossz. Jövőhéten viszem szerelőhöz, mert már be se indul. Menet közben leállt, úgyhogy sajnos nem az akksi a baj. Az ablaktörlő is megállt előtte. Az AC gomb néha magától kivillan, nem is működik úgyhogy télen amig be nem melegszik a kocsi lehúzott ablakkal kell közlekedni mert úgy párásodik hogy egy méterig nem látok előre...
És persze ehhez legalább 10 perc kell. A fűtés is rossz. Legmagasabb fokozaton épp hogy csak fújdogál. A futóműről meg ne is.beszéljünk...remeg a kocsi mint a kocsonya.
Nagyon szép fekete, vaj belsős kocsi, de ennél több jót nem tudnék róla mondani.
Sokan mondják, hogy a francia autók nem jók, eddig nem gondoltam ezt, de most itt az élő példa. Én ráadásul munkába járásra használom, napi 50 km-t utazok pályán. És fél év alatt ennyi baja lett.
Holnap szerelő...aztán amint tudok lecserélem...ez volt az első és utolsó francia...
Ha vkit érdekel, akkor lenne clio II-re gyári motorvédő műanyag burkolatom (motor alatt helyezkedik el) hibátlan állapotban. Ára 8e Ft. Érdeklődni: szasza19820608@freemail.hu
Van egy 2-es Clio a családban... Valakinek volt e már olyan tapasztalata, hogy a külső hőmérséklet kb 10 fokkal többet mutat mint a valóság? Feltételezem, hogy a jobb oldali tükörbe épített jeladó ment tönkre... Esetleg valaki tudja e, hogy hogy kell a tükör házát szétszedni a jeladó cseréhez? Nem szeretném eltörni. :) Válaszokat előre is köszönöm. :)
Az apósom Renault Clio II 1,5 dci Van gépkocsijánál az elmúlt napokban az alábbi hiba jelenségek jelentek meg:
- Indítás után fura kerregő hangot hallat (nem a motortérből) és ezalatt az irányjelző és az elektromos ablakok sem működnek. Amikor nincs a kerregés, működik minden (általában 2. indításra). Gyakran menet közben is kerreg, ami balesetveszélyes az irányjelzők miatt.
Az előző cliomnál nekem is volt ilyen bajom. Én is azt gondoltam, hogy a lámpa körül ázik be, de kiderült, hogy a tető ahogy találkozik a hátsó sárvédővel (jobbról-balról) ott gyárilag valami gumiszerű anyag van. Ez persze le is van festve, de ahogy öregszik az autó ez a gumi kireped és itt ázik be. Persze ez odabent a c oszlopon szépen lefolyik és úgy látszik, hogy a lámpa körül ázik. Megoldás.: Valamilyen gumis szerű anyaggal újraszigetelni. Én elvittem karosszériáshoz a kocsit és szépen megcsinálta. :)
1. Fordítsd a gyújtáskapcsolót OFF állásba.2. Nyomd meg a központi zár gombját több mint 5 mp-ig. Megjegyzés: az ajtónak be kellzáródnia, majd kinyílnia.3. Ha ez megtörténik, 10 mp engedélyezett és az immobiliser jelzõ•fény világít.4. Nyomd meg a távirányítót egyszer, az ajtóknak zárodniuk és nyitódniuk kell.5. Ismételd további távirányítóval, ha szükséges.6. Ellenőrizd a távirányító működését.
Sziasztok adott egy Clio 2 1,9 dti meghalt a kulcs az imo visszajelző csak villog , hogy lehet kiiktatni mert így még szervizig se tudok elmenni vele :(
Sziastok.Lenne egy olyan kérdésem.Van egy 2002-es renault thaliám.Az a problémám hogy a kiegylítőtartályba olaj került.Hengerfejes?Vagy hüvelyproblémája lehet e az autónak?
Van egy 98 renault clio-nk amin ma olajat cseréltem és olajszűrőt és azt vettem észre ha elindítom és letekerem az olajbeöntő kupakot akkor ott áramlik ki a levegő,de úgy mintha egy ventilátor nyomná.
A kérdés az hogy ennek így kell lenníe?Vagy ez valami hiba tünete?
Van egy 2006-os 1.5 dCi-m. Az első fényszóróban kiégett az egyik helyzetjelző izzó. Megpróbáltam kicserélni a kis 5 wattos izzót, de nem fértem hozzá. Magát a fényszórót sem tudtam kivenni, mert nem találtam az alsó csavart amivel rögzítve van. Kérdésem: házilag is ki lehet cserélni az izzókat az első fényszóróban (ha igen, hogyan) vagy ez már olyan típus, amiben kizárólag a szakszerviz cserélhet izzókat?
Pontosan majdnem ugyan az a gondom, mint az előző hozzászólónak.
Kb 2 hete az indításgátló jelzője a műszerfalon néha indításkor gyorsan villogott. Kivettem-bettem a kulcsot, és megjavult. Viszont ma reggel már el sem aludt, hanem egyfolytában világított az autó pedig természetesen nem indult be. Minden elektronika működik. A kulccsal lehet a gond? Olvastam, hogy jellegzetesség, hogy elromlanak. Vagy a jeladó? Esetleg újratanítanítás megoldhatja a problémát? Még a szerelőig sem tudok így eljutni vele, ha 1x sem indul be :( Pótkulcsom nincs. 2002-es Clio II.
2002-es Clio indításgátlás problémája miatt írok és kérném a segítségeteket. Most este még a Clioval lábán átjött hozzáma nagybátyám, mert egyre sűrűbben vannak indítási problémái. Az akkumulátor melletti biztosíték dobozban a 3 kis keskeny relé ki lett szedve, kontakt sprayvel a lábak befújkálva, majd a többedik próbálkozásra előjött a hiba. Ismerőstől kaptunk bontott reléket, aminek cserélése után sem javult meg. Ez után a gyújtáskapcsolón található adó-vevő ki lett cserélve, szintén egy bontotra, ekkor sem javult meg.
Mondhatni mind a két gyújtáskulccsal nem engedet tovább a rendszer, viszont az egyik kulccsal, kicsit lefele feszítve nem folyamatosan villágított a visszajelző led, hanem gyorsabban pulzálva, ami szintén nem a jó állapot, de akkor is eltérés.
Mi van ha mind a két gyújtáskulcs a rossza? Vagy mind a két adó-vevő is rossz? Tanácstalan vagyok mit tegyünk. A gyújtáskulcs hibáját ki lehetne zárni valahogy? Valahogy tesztelni?
Szeretnék vásárolni egy Clio 1.5 dci-t, 2003-2004es kiadásúra gondoltam. Mire figyeljek vásárláskor, mint tudjuk sok a visszatekert órájú autó. Milyen tapasztalat van az általam említett kis autóval? Akinek ilyen autója van kérem ossza meg velem tapasztalatait...
Bár Scenic dci-t már vezettem, az elég meggyőzőnek tűnt, gondolom a motor úgyanaz mint a Clioban.