Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mitsupapa Creative Commons License 2014.05.17 0 0 3389

Borsika 79!

 

Nem valószínű,hogy valamilyen koszt felszívna,mert nagyon sűrű szűrője van a szívó oldalon. Éppen ezért ha cserélni kell,akkor nagyon meg kell nézni,hogy melyik tápszivattyút veszed meg hozzá,mert ,ha nem azonos a szűrő elhelyezkedése,akkor nem fog beleférni a tankba.

Képet majd holnap fogok feltenni.

 

Mitsupapa

Előzmény: borsika79 (3388)
borsika79 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 3388
Kedves Mitsupapa!Füllel már tegnap ellenőriztem,a búgó hang megvan. Már kevés volt benne a nafta pont tankolni indúltam mikor ez történt. Ezért gondoltam azt hogy az alja benzinböl valami koszt felszívott. Arrol a speckó kulcsrol lenne képed?
Előzmény: Mitsupapa (3387)
Mitsupapa Creative Commons License 2014.05.16 0 0 3387

Borsika 79 !

 

 

A benzinszivattyút kell ellenőrízni ,hogy működik e ? !

Kéziműszerrel,meg füllel . Gyújtás ráadásakor rövid ideig halk búgást lehet hallani ha jó a sz.motorja. De ettől még más hibája lehet.

A hátsó ülés alatt van a benzintank tetején elhelyezve az elektromos csatlakozó.

Itt kell méréseket végezni,aztán ha nem megy a sz.motor, akkor csere. ( szerelő )

A kiszereléshez célszerszám szükséges. Én készítettem ilyent hozzá és a szervízben is ezzel cserélték ki. Anyag ár kb. 16.000-  Ft + munkadíj.

 

Üdv. : Mitsupapa

 

Előzmény: borsika79 (3386)
borsika79 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 3386
Sziasztok.Van egy 97-es 1.6-os Carismám. Tegnap megált olyan tünetet produkálva mintha kifogyott volna a benzin. Lett beleöntve mégis semmi. Valószínűleg felszívott valami koszt. Kérdésem házilag megoldható a takarítása vagy szerelő?
Mitsupapa Creative Commons License 2014.05.15 0 0 3385

Szia lightos !

 

A Carisma induláskor hidegen nagyobb fordulatszámmal jár,és ez nem hiba akkor,ha néhány perc múlva visszaáll a szokásos  (850-es ) alapjáratra.

Indítás után,ha már beindult a motor,akkor nem szabad megpöccenteni a gázpedált vagy azonnal elindulni,mert a fordulatszám még magasabb lesz mint előtte és nehezen fog visszaállni a normális értékre.

Ha meg sürgős az indulás,akkor nem árt a magasabb fordulatszám a motornak.

Télen persze kellemetlen,ha folyamatosan húz a motor.

Végső lehetőség az alapjárati motor tisztítása lehetőleg szakműhelyben,mert nem könnyű spec szerszám nélkül kiszedni.

A tisztításnál meg lehetőleg kerülni kell a féktisztító spray-t vagy folyadékot !!!

 

Nekem  bejött az első verzió.

 

Üdv.:  Mitsupapa

Előzmény: lightos (3384)
lightos Creative Commons License 2014.05.01 0 0 3384

Szia!

Érdeklődnék, hogy megoldódott-e a problémád, mert nekem ugyanez a gondom 1-2 éve!

Esetleg megosztanád a tapasztalataid?

Köszönettel:

Zsolt

Előzmény: Carisma_2001_1.6i_16V (3366)
Sóska 1989 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 3383

Most diagnosztizáltuk és a 3-as trafót dobta ki hibásnak.... csak az a baj a gyári méregdrága.... bontott zsákbamacska...... utángyártott meg semmit sem ér.... :D vicc az egész.....

Előzmény: borsika79 (3381)
wishes Creative Commons License 2014.04.16 0 0 3382

Sziasztok:) Lenne egy 2003 mas 12. Havi Carismam 164 000 kmel eladó kedvező áron (1.6 benzin)!  Ha valaki tud rá vevőt kerem jelezzen itt: yamaha162@freemail.hu

Köszi:)

borsika79 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 3381
Szia. Az üzemanyaggal nem lehet gond? Pl.:vizes Vagy az üzemanyag rendesen eljut a motorig?
Előzmény: Sóska 1989 (3380)
Sóska 1989 Creative Commons License 2014.04.16 0 0 3380

Sziasztok!Egy 97-es 1.6 benzines Carismám van 2010-ben vettem a kocsit eddig szinte problémamentes volt.Az autópályán közlekedtem vele rajtam kívül még három ember,csomagtartó fullon szokás szerint és szokás szerint beálltam a 140-150-es tempóra,kb olyan 90 km-t mentem vele aztán szépen elkezdett lassulni hiába tartottam a gázon a lábamat.Ezután óvatosan félreálltam a leállósávra ahol elkezdett rángatni aztán leállt és nem is indult.Először nagyon megijedtem mivel előző nap cseréltünk benne a vezérlést vízpumpát stb.... hirtelen azt hittem valamelyik szíj szakadt el de akkor másképp viselkedett volna....felnyitottam a motorháztetőt vártam kb. félórát ráindítottam beindult aztán tovább folytattam az utat.. 50-60 km megtétele után ismét ez a jelenség és ismét ez az eljárás...... Pestig kb. ezt háromszor játszotta el..... azóta csak itt Pesten belül közlekedtem vele és mintha misem történt volna megy csinálja a dolgát.... trafó hibára vagy főtengely jeladó hibára gyanakszunk..... Valakinek esetleg valami ötlete ezen kívül??? köszönöm a segítséget előre is!!!

Aurél Kiss Creative Commons License 2014.04.09 0 0 3379

Helló!

 

1998. évjáratú Carismához keresek belső világítást az amelyik az ajtóval műkszik sajnos letört a kapcsolója és nem lehet használni sötétben pedig nagy segítség lenne ha működne a segítséget előre is köszi!

rocky900 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 3378


Sziasztok! Nekem az egyel ujjabb kasznis Carisma van 2000-es éjváratú 1.9 TD ez is francia még sajna, és a váltóm már eléggé ki van... szóval az lenne a kérdésem felétek, hogy az egyel régebbi kasznis TD váltó jó lenne-e bele illetve a motor egyformae??

kardy76 Creative Commons License 2014.03.20 0 0 3377

Sziasztok köszi a segítséget  végülis kiderült az előző tulaj babrálta a csavar meghúzása meg elmaradt   :))) ezért lötyögött és nem volt ötödik sem ! 

kardy76 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 3376

Megnéztem köszi    a műanyag rendben van ,ellenben belül az útastérben felhajtom a takaró műbőrt van jobb és bal irányba a váltókarnak egy vezető lemeze amit két csavar tart    ha kifele állítom a váltónak nagy a holtjátéka ha befele akkor kicsi   viszont többször engedi az ötödiket berakni!

robba Creative Commons License 2014.03.17 0 0 3375

Szia,

 

Van az autó alatt egy kis műanyag valami, ami összeköti a váltókart és a váltót, általában az szokott kikopni. Néhány ezres tétel.

Előzmény: kardy76 (3374)
kardy76 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 3374

sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy 99 es 1.6 os carismám nagyon szeretem de egy ideje nehezen veszi az ötödiket ,sőt mostanra úgyérzem nagyobb lett a holtjátéka a váltókarnak is! MI LEHET VELE A PROBLEM?

rigor111 Creative Commons License 2014.03.15 0 0 3373

Sziasztok!

 

Alapjárat-beállítási procedúrát(akku kábel le, motor 'járatása' fogyasztók nélkül majd fogyasztókkal stb.) gyújtáselektronika csere után már két alkalommal is elvégeztem, viszont nincs javulás. Alapjárat folyamatosan változik. Van ötletetek mi lehet a probléma?Válaszokat előre is köszönöm!

robba Creative Commons License 2014.02.25 0 0 3372

Szia,

 

Eléggé halott a fórum, https://www.facebook.com/groups/mitsucarisma/?fref=ts

 

Egyébként elmész egy akkumulátor boltba és segítenek, nincs bele konkrét speciális akkumulátor, legyen minél nagyobb Ah és indítóáramú. Enyémben 77 Ah van az indítóáramra már nem emlékszem.

Előzmény: grejoz (3371)
grejoz Creative Commons License 2014.02.23 0 0 3371

Sziasztok! 

 

Egy 1997-es 1.8-as Carimsa GLSI boldog tulajdonosa lettem. Lenne egy kérdésem. Milyen aksi kell bele? Mert ebben már nem a gyári van, hanem egy 90Ah-s. Kezd haldokolni, és cserélném, de nem tudom mekkorára. 

Köszi előre is a válszokat!

 

Feryking Creative Commons License 2014.02.17 0 0 3370

Sziasztok, 2003-as 1.9 DI-D carismámba, olyan furcsa kopogó, nem is kopogó inkább zörgő hang jön a jobb oldali futómű felől, egyenletlen űton, főleg lassításnál hallom. Mi lehet a baj? Érdekelne még bal hátsó komplett féknyereg, vagy fékmunkahenger nem tudom mi a neve pontosan. A lényeg hogy most nem jó, mert beragad vagy mi :D

Zoll Carisma DI-D Creative Commons License 2014.02.17 0 0 3369

Sziasztok!

 

Második generációs Carismához keresek a vezető és a jobb első ajtóhoz ajtókapcsolót. Szerintetek hol kapható? 

 

Üdv.: Zoli

SzTomee Creative Commons License 2014.02.13 0 0 3368

Szia,

A váltóba 75W-80 API-GL4es olaj kell, feltöltési mennyisége 3,4 liter

Tomi

Előzmény: Balázs 81 (3367)
Balázs 81 Creative Commons License 2014.02.11 0 0 3367

Sziasztok!

 

2003.-as 1.6.-os Carismába milyen és mennyi váltóolaj kell?

Köszönettel: Balázs

 

Carisma_2001_1.6i_16V Creative Commons License 2014.02.04 0 0 3366

Sziasztok,

 

Carisma II. 1.6i-vel  olyan gondom van hogy hidegen viszonylag magasra pörgeti fel az automata szivató a motort.

Van amikor 2500-as fordulatig, ill. van olyan hogy  2500-ról vissza hirtelen 2000-re, majd  egyből újra 2500 és vissza.

 

Ezt akkor produkálja ha teljesen hidegen elindulok és kb 2 perc múlva megállok az első lámpánál üresben.

Ennél hidegebben egyenletes (kb 2000), melegebben szintén (kb 800), és ahogy melegszik folyamatosan áll vissza, az okay.

 

első Lambda szondát cseréltem (új gyári japánra) a tünet ugyanez.

 

Van ötletetek?

 

Üdv!

 

 

feriszlo Creative Commons License 2014.02.02 0 0 3365

Sziasztok!

 

Eladó egy eredeti 2-es Carismába való gyári új w142 CD-s rádió amely vezérli a központi kijelzőt is.

Ha valakit érdekel hívjon, 18 misi. 06-30-919-6650.

tacsaba Creative Commons License 2014.02.01 0 0 3364

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni!

Autóm: Carisma 1.9 TD 1998-as évjárat.

Az izzítás csak egy másodpercig működik. Néztem az izzítógyertyákat, jók néztem a reléket jók. A hőmérséklet jeladóról lehúzom a csatit nem változik semmi. Ha az izzításvezérlőben a reléket nyomom, akkor izzít és indul. Mi lehet a gond?

Másik gond, hogy nem működik az időmérő óra.

Harmadik gond, hogy a napi számlálók a gyújtás levétele után lenullázódnak.

Negyedik gond, hogy nem működik a rádió.

Nem értem, hogy pont egy japán autóban legyen ennyi elektromos probléma!

Légyszi segítsetek nekem a problémáim megoldásában!

A válaszokat előre is köszönöm és bocs, hogy csak így berobbantam ide.

Üdv.: Csaba.

sinci01 Creative Commons License 2014.01.24 0 0 3363

Köszi az infot!

Előzmény: SzTomee (3362)
SzTomee Creative Commons License 2014.01.24 0 0 3362
Szia,

Igen erősen ajánlott, egy szíj hajtja a kettőt :) Nagyszervíznél illik cserélni a vezérműszíjat, vízpumpát, feszítőgörgőt, generátor és klímaszíjat, gyertyákat, levegőszűrőt, kb 2évente váltóolaj, fékolaj, szervóolaj is esedékes

Tomi
Előzmény: sinci01 (3361)
sinci01 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 3361

Sziasztok. 2003-as 1.6 benzines Carisma vezérműszíj cseréjénél kell vízpumpát is cserélni? Egy szíj hajtja az egészet, vagy nem? Mit ajánlatos még nagyszervíznél kicserélni?

Köszönöm!

SzTomee Creative Commons License 2014.01.17 0 0 3360

Sziasztok,

Aki esetleg nem ismérné még, vagy nem találkozott vele, kérem csatlakozzatok :)

https://www.facebook.com/groups/mitsucarisma/

Tomi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!