Olvasgattam visszafelé, már amennyi időm volt, mégis jó lenne, ha valaki tudna tanácsot adni: a fűtőradiátort szeretném megnézni, milyen állapotban van, illetve, hogy mi miatt ment el a szuper meleg fűtésem, ami még tavaly volt. Megbontanám a fűtés rendszert bent, csak jó lenne tudni, vannak-e ennek fogásai. Köszi
Régen a 2006-os Scudoba vettem hátra +2 ülést bontóban (valami Citroené volt) sokkal kényelmesebb volt, és állítható, így végül előre került az anyós ülés helyére.
Sziasztok! Vásároltam egy Peugeot expertet 2.0 Diesel 2015 amit Toyota Proace néven futtatnak nem értem hogy miért! Még nem ment 100.000km-t és szitál az eleje azt mondták a futóművesnél hogy tuti valamelyik féltengely a rossz de hogy melyik azt nem! A Toyota Szakszervízben vagyis hivatásos alkatrészcserélők társulata is ezt állapította meg! Rendben először a jobb oldali féltengelyt cseréltettem ki mert mindenkinek az volt a gyanúsabb! Nem történt változás! Akkor kicseréltettem a bal oldalit is mert hát akkor tuti az a baja! Még az a szerencse hogy nincs 6-8 féltengely egy ilyen autóban mert mondanom sem kell az eredmény az hogy van 2 zsír új féltengelye ennek a szemétládának de nem szűnt meg a szitálás! Akkor jelentkezik ha intenzívebben gyorsítok a sebesség fokozat mindegy 1-2-3
és 70km/h nál megszűnki mintha elvágták volna! A szitálás intenzitása nem minden esetben egyforma és van olyan nap amikor egyáltalán nem csinálja, ez mondjuk ritkán van! Valaki tudna ebben segíteni a leírtak alapján hogy mi lehet a baj? Azt leszámítva hogy megvettem ezt az ipari műremeket! És még van képük Toyota emblával feldíszíteni ezt a csodát!!!
Peuge Partner 2.0 Hdi 2002. RHX Légzsáklámpa folyamatosan világit. Probáltam a AutoCom-mal., DiagbBox- l., PeugeCom- mal csatlakozni a légzsákvezérlőhöz., de nem sikerült.., többi vezérlőhöz viszont sikerūlt.., motortéri és utasbiztik jók..., mi lehet a probléma? Konkrétan hol lehet az inditó modul helyileg???
Üdv mindenki, igen én is ez a video alapján javitottam meg.
Annyi, hogy a lyukat egy 1,5mm-es fúróval csináltam és hosszabb drotot hasznàltam a pontos beállítás végett amit beragasztás után levágtam majd lecsiszoltam a kilógó részt, hogy szintbe legyen a müanyag házzal, belül ne lógjon ki a fogaskerékből ill a felesleges ragasztót is muszály eltávolítani. Bocsi tényleg kevesebbet nézem ezt a fórumot, sajnos nincs akkora pörgés.
Bocs hogy bele kontárkodom ,de e kérdezett elég régen tette fel a hozzászólását és hátha már nem is nézi az oldalt . Tehát így javítsd . A tiédnek is ugyan ez a baja . ( letört egy műanyag pöcök a belében )
helló.szertném megtudni hogyan javitotad meg a fordulatszám méröt elöre is köszönöm.Nekem egy jampy van ,már kicseréltem a lenkerék fölöti szenzort,de még mindig nem mér.
Van egy 2008-as Peugeot Expertünk, légrugós a hátulja. Az eladó elmondása alapján a kompresszor állandóan ment, ezért a szakszervízbe a légrugót géppel a legalacsonyabb szintre állították. A műszerfalon a visszajelző lámpa világít, a hátulja a bakon ül, ezért pattog. A kompresszor alkalomszerűen bekapcsol, de a szint nem változik. A manuális szintállításra sem reagál.
Azon tudtommal egy mechanikus adagoló van, nem ? Némi elektromos körítéssel (előtöltés szelep, meg a gázkaron érzékelő az EGR miatt)
Vagy tévedek ?
Mert ha a hagyományos leállító mágnesszelepre direkt adsz 12 V-ot, akkor az behúz és indulnia kell. (még úgy is, hogy kiveszed a gyújtáskulcsot)
Mondjuk jártam már úgy mágnesszeleppel, hogy vacakolt és néha nem húzott be, ilyenkor nem indult a gép. A tesztelésére ki lehet venni belőle azt a kis dugattyút a rugóval, ilyenkor szabadon átengedi a gázolajat. Ha úgy sem indul, akkor ott valami érdekesség lesz az adagolóban. Arra figyelj, hogy a kis dugattyú nélkül nem tudod leállítani a motort csak a mechanikus leállítókarral vagy 5. sebességben a féken állva le kell fullasztani.
Nekem már nincs rajta az az immo-box. De valami elektromos hibára gyanakodunk, mint ha valami tiltana, hogy ne menjen tovább az adagolóból az üzemanyag.
Az adagolón elvileg lennie kellene egy immo-vevő egységnek, ami alatt a leállító mágnesszelep van. Az most nem tiszta, hogy ez az immo-box az neked már nincsen rajta, csak simán a leállító mágnesszelepre megy a gyújtáson a +12V ?
Sziasztok! Fiat Scudo 2000-es évjárat 1.9 Td segítség.
Hibajelenség: Úgy kezdődött az egész, hogy tönkrement a generátor. Azon kívül hibátlanul működött az autó, még haza tudtunk vele menni.
Kicseréltük az akkumulátort reggel, hogy kimenjünk a szerelőhöz vele, utána megpróbáltuk elindítani az autót és nem indult el (forgatta rendesen, minden lámpa megfelelően égett vagy nem égett, stb...)
Este nem hagyott nyugodni a dolog és rápróbáltam még egyszer az indításra, pöccre indult. Másnap reggel, beültem az autóba, hogy kivigyük a szerelőhöz, pöccre indult. Kiérve a szerelőhöz, leállítottam az autót, kijött a szerelő kinyitni a kaput, 5 percre rá, hogy leállítottam az autót be akartam indítani, hogy bemenjek a műhelybe ekkor már nem indult az autó és azóta sem.
Ki lett cserélve a relé ami baloldalt a kasznira van szerelve (vezérlő relé), ki lett cserélve a mágnes szelep az adagolónál, ki lett cserélve a gázolajszűrő is, elvileg minden kap áramot, biztosítékok át lettek nézve.
Az üzemanyag feljut az adagolóig viszont az adagolóból nem jut el a porlasztóig, és nem csak, hogy a porlasztóig hanem meg lett lazítva az üzemanyagcső a porlasztó tetején és ott sem nyomja ki az üzemanyagot, ezek szerint az adagolóból nem jut tovább az üzemanyag.
Annyit hozzáfűznék még, hogy az akksi cseréig semmi baja nem volt az autónak, indításnál pöccre indult.
Nagyon megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni vagy ajánlani olyat aki tud ebben segíteni mert a szerelőm is csak vakarja a fejét.
Barum egyébként, csak nem nagyon akartam kiírni, és méretileg a nyárival egyező került a Jumpyra. Nem is volt éppen olcsó, ezen 16-os papucsok vannak. Ennek az elődjén sem okozott gondot, szintén ezen nevezetű gumikkal ment. Az meg hátul hajtott pluszban, amíg össze nem tört.
Nem igazán a súlytól félek,hanem hogy menjen szépen a hóban.A 215-ös nyári gumikkal vizszintes talajon nem tudott elindulni az autó 3 centis hóban.....nagyon nem volt vicces.....ezért próbálom kideríteni,hogy mennyivel keskenyebbet vegyek rá téliből.....hátha valakinek van már tapasztalata...
Értem,tehát azt mondod,hogy a 91 t terhelésű gumi ami nem c-és,mehet rá nyugodtan?Illetve a mostani 215/65 -ös nyári helyére mehetne a 195/70-es sima téligumi?
Van egy 2006-os évjáratú 1,9 szívódizel citroen jumpym.
Szeretném megkérdezni van e valakinek ötlete a következő hibajelenségre:
Az autó bizonyos gázállásban rángat de csak terheletlen állapotban. Ilyenkor erősen csörög is.
Ez azt jelenti hogy pl vizszintes úton vagy enyhe lejtőn. Csak 1800-2000-es fordulat között. Ilyenkor ha rálépek a gázra kb. 1/4 gázállásnál csinálja. Ha nagyobb gázt adok nem csinálja és húz rendesen. Lényegében mindegy melyik fokozatban van a váltó.
Az adagolo tetején van egy TPS szenzor, ennek hibája okozhatja?
89-től 2015-ig volt Scudom, sose vettünk rá "C"-s gumit. Igaz teljes terheléssel ritkán járt, de ezeknek teljes terheléssel sem kell, mert nem épp 3,5 t alattiak, inkább csak 2,5.