Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Batman72 Creative Commons License 2013.12.17 0 0 105

Sziasztok,

 

így karácsony környékén gondoltam besegítek a jézuskának és meglepek valakit egy jó kis ajándékkal.

Még 2006 decemberében  adtam el az 1 éves VW Polo 1.4 PDTDI-met.

Akkor még létezett az AAA auófelvásárló cég,ők vették be/meg az autómat,gyakorlatilag piaci áron.

Miután a bankban rendeztük a hitelét az autónak,a különbözetet kifizette a cég megbízott embere,aláírtuk az adásvételit és mindenki ment a maga útjára.

Nemrég a személyes lomjaim között megtaláltam a Polo gyári,teljesen új bicska kulcsát különböző kódokat tartalmazó cetlivel együtt. :)

Na,a tervem az,hogy a mostani tulaját meglepném vele karira.

Persze nem úgy,hogy elhozom az autót.

Bár az is meglepi lenne... :))

Szóval ebben kérném a segítségeteket.

Honnan tudnám meg,hogy most kinél van az ex autóm?

Előre is köszi a segítséget.

Üdv.

Én

 

bambi942 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 104

de lehet olyan trafós is amibe mind a 4 gyertyakábel megy.és ezek a trafok se valami strapabíróak.érdemes lenne csak próbára kicserélni a trafót.

Előzmény: hasuki (103)
hasuki Creative Commons License 2013.12.05 0 0 103

Gyertyák ha régen voltak cserélve, azt megérné, valamint a gyújtókábelekre is rámérnék, és az elosztót is megnézném nincs-e beégve. (amennyiben ez még elosztós) Ha viszont hengerenkénti trafós akkor lehet akár az is.  Ha nem oldódik meg a probléma akkor üzemanyag nyomást érdemes lenne megmérni.

Előzmény: golya001 (101)
hasuki Creative Commons License 2013.12.05 0 0 102

Megoldódott a probléma, vízhőfok jeladó volt a hibás.

Előzmény: hasuki (100)
golya001 Creative Commons License 2013.12.05 0 0 101

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy 2001-es 1.4 16v classicom van, menet közben, de főként gyorsításkor néha elkezd rángatni, néha rángatással együtt leáll valamelyik henger. Valakinek volt már esetleg hasonló problémája?

segítséget előre is köszönöm.

További szép napot4

hasuki Creative Commons License 2013.11.30 0 0 100

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni egy 98-as évjáratú 1.4 benzines poloval kapcsolatban. Egyik napról a másikra nehezen indult az autó, három henger ment csak, aztán már nem is indult. Kivettek a gyertyákat megnéztem szikra van. Aztán mértem üzemanyag nyomást, kicsit alacsonyabb volt a kelleténél, kicseréltem a nyomástartót, és a vákumcsövét is. Még így sem lett jó. Ez után megint kivettem a gyertyákat, megnéztem szikra van, de az 1-es és a 4-es henger gyertyája száraz volt, na mondom biztos az injektorok haltak be. Kiszedtem őket, kint kipróbáltam, azok is működnek... Megmértem a gyújtókábelek ellenállását, jó volt, megmértem a gyertyákét is az az egyik elég sok volt, kétszer akkora mint a többi, de ettől szerintem még kéne induljon. Próbáltam a szívócsőbe benzint önteni, úgy három hengerrel elindult. Gondoltam még arra hogy esetleg a vezérlés átugorhatott, de ennek még nem néztem utána, meg majd mérek kompressziót is, aztán meglátom. 
Ezen kívül esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!
Üdv!

Norbi0208 Creative Commons License 2013.11.11 0 0 99

Sziasztok!

Van egy Volkswagen Polo Classic-om és ha felkapcsolom a helyzetjelző lámpát akkor vílágít vele a hátsó ködlámpa is! Ez gyakori jelenség-e a poloknál? Többeknél hallottam már! Mi lehet a megoldás? Köszi a segítséget!

Zsolt-RX8 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 98

hello,

szükségem lenne 2010-es magyar Polo gépkönyvére (megvásárlás, vagy esetleg 1-2 napnyi időre, míg a lényeges részeket lemásolom). sajnos a kocsihoz belga van, így az nem használható. Csömör, vagy környéke lenne leginkább érdekes, e-mail goorg@freemail.hu. Esetleg, ha valakinek van elektronikus verzióhoz linkje (pl pdf), lehetőleg magyarhoz, azt nagyon megköszönném. Zsolt

Sós Sándor Creative Commons License 2013.09.25 0 0 97

Helló van egy vw polo 1995 évjáratu autom AEV motor kod 1043 cm2 az a gondom hogy 100/km per ora 4-ezres az alapjárata és kb 8--8,7 liter fogyasztása de hosszuban is van amikor olyan könyedén megy az autó van amikor azt érzem hogy erőtlen olyan mind ha nem menne egy henger kinek van ijen tipusu kocsija és ,mi a tapasztalata kérlek segitsetek anyira tanácstalan vagyok.......sos.s@gmail.hu erre irjatok vagy itt 

Nonóka1995 Creative Commons License 2013.09.24 0 0 96

Sziasztok!keresnék egy vw polo classic 1998az évjáratú authoz mortorháztetőt!
A szine grafit szürke!ha van valakinek vagy esetleg tud segíteni írjon erre az e-mailra patko.noemi@freemail.hu
Fontos a szín! előre is köszi!

Kovika1 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 95

Sziasztok,

Tud valaki segíteni mit jelentenek a műszerfal visszajelző lámpák?

Esetleg képekkel

Köszi

bambi942 Creative Commons License 2013.08.31 0 0 94

Egy nagyobb aztalos szorítóval huzasd össze a két kihajtást,mert a kihajtások mögött jó erős rugó van,ami tolja kifelé mint állat,azért feszül a zéger.,egy kicsit kocogtasd med a kihajtásokat.akkor fellazul a zégergyűrű.és akkor könyebben ki lehet szedni.összerakásnál is egy sz..ás a zéger.

nem a legjobb munkák közé tartozik.Nálan vetekszik a fűtőradiátor cserével.

Előzmény: fofo007 (93)
fofo007 Creative Commons License 2013.08.31 0 0 93

Szia

 

Köszi a választ.

Csavar nincs,belső zéger a váláltóban ez a kör formájú de kijöni az istenek nem jön,azt hittem van valami trükk de ezzek szerint csak szo..ás  :DDD

 

Mühelyben 2 éve van egy fal amire felírom mit nem szabad elvállalni,na ez most felkerül oda :DDD

Előzmény: bambi942 (92)
bambi942 Creative Commons License 2013.08.30 0 0 92

nem egyszerű szétszedni!!!!!vagy csavar fogja a közepén,vagy zéger gyűrű.

Előzmény: fofo007 (91)
fofo007 Creative Commons License 2013.08.30 0 0 91

Sziasztok

 

Féltengely szimering cserére vetemettem W polonal.Féltengelyek kikötve de  a váltóból az istenek sem jön ki.Van valami trükk???

Spajszer feszegetésen már túl vagyok :( 

 

Előre is köszönöm 

tiva001 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 90

 

hello

 

Ilyen számú relé nincs. De közben elindult a kocsi. Már lecsuktam a motorháztetőt és hivni akartam szerelőt de közben ráinditottam és láss csodát beindult.

 

Ezeknél a computer tárolja a hibákat? mert akkor elvinném kiolvastatni hogy mégis mi volt a baj.

 

 

 

 

 

 

 

bambi942 Creative Commons License 2013.08.20 0 0 89

a relére a 109 van írva.

Előzmény: tiva001 (88)
tiva001 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 88

szia!

 

Az pontosan melyik? megvan a javítási kézikönyv ott 12es ig vannak számozva a relék.

 

Még nem irtam le hogy a 12V az odaér a gyujtásmodul 1-3csatlakozójára.

 

 

bambi942 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 87

nézd meg a 109-es relét.

Előzmény: tiva001 (86)
tiva001 Creative Commons License 2013.08.18 0 0 86

sziasztok!

 

Nemrég vásároltunk egy Polo Classic-ot. 1,2es 60LE. Nem is volt vele semmi gond megtettünk kb 3000kmt . ma reggel indulni akarunk beindult szépen a kocsi és egyzser csak leállt. Azóta nem indul. Teker az öninditó de semmi.

 

A gyújtótrafó kimenő kábelén már nincs szikra. Mérésre a trafó jó.

 

Mi lehet a probléma? Nem merem megkockáztatni a trafó vásárlást mert 15-20ezer Ft és ha nem jön be akkor az kidobott pénz lenne.

 

üdv: Tvadar

adamsjkl Creative Commons License 2013.08.13 0 0 85

Helló!

 

Kerekes_Bence 2013.06.07 21:12:41 ©

 

A válaszom a problémádra a következő: Alapjárati motor. Ez félig elektromos félig mechanikus. Ezzel kell valamit kezdeni, egy bontott 30.000 egy új 50-60 ezer között mozog, bontottat nem érdemes venni.

Nekem is ez a bajom. Hogy leáll, rángat, stb..

 

 

 

J.VALÉR Creative Commons License 2013.07.15 0 0 84

Sziasztok!

Van egy POLO classic GT-m. 1.4 es, elöl vektra tárcsákkal, alufelnikkel, ültetőszettel. Szeretném eladni, a forgalomból ki lett vonva.

Ha valakit esetleg érdekelne...  a 70 367 77 73 számon érdeklődhet.

Kerekes_Bence Creative Commons License 2013.06.07 0 0 83

Sziasztok!
2001 es benzines 1.4 póló classic a következőt produkálja. Hidegen ha beindítom leáll magától rángatva mintha nem lenne elég a nafta vagy a levegő vagy a keverék, megfullad lényegében. Ha kicsit tartom fordulaton akkor jó és akkor lesz alapjárat is, de amint egy nagy gázfröccsöt adok leejti a fordulatot, torpan rosszabb esetbe leáll jobb esetbe még visszajön és beáll az 1000res fordulatra. Aztán üzemmelegen ezt nem produkálja, csak annyi marad a jelenségből, hogy a nagy gázadásoknál megmarad ez a torpanás menetközben is. Már cserélve lett gyertya, benzinszűrő, fojtószelephéz, injektorsor valamint a fojtószelep alatt lévő kis vmilyen érzékelő is. Továbbra sem hagyja abba. 2 szerelőnél volt már eddig 1 héten keresztül mindent kimértek, de semmit nem találnak. Valakinek van ötlete mi lehet ez? Ja és hibakódot sem hoz...

pegasus 33 Creative Commons License 2013.03.31 0 0 82

hello a hőfok szabályzó patronnal van a gond azt még nézd meg hogy negyed óra motorjárás után felmelekszik e a viz ha nem akkor a patronnal van a gond

Előzmény: abbatoo (41)
danidodo2 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 81

Keresek VW polo Typ 86-os autot kulfoldi magyar johet, a z elso kasznis szerias erdekel, mind az audi 50,

 

stdanikukacvipmail.hu

petyka111 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 80

Üdv eladó VW polo-derbi classic javítási kézikönyv. Magyar nyelvű jó állapotú. Ár3500ft posta megoldható. Érd benko76peter@gmail.com 

zalán 1 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 79

sziasztok.van egy 96os 1050ccm-es polom.érdeklödnék,hogy mi okozhatja a motorolajba a benzin bejutását?nem rángat simán megy viszont nagyon sokat fogyaszt.a motorolaj tiszta benzines.szinte már napi szinten muszáj leengedni.már használni sem merem.a szerelő meg néz rám hülyén.járt már igy valaki?

adamsjkl Creative Commons License 2012.12.24 0 0 78

Sziasztok!

 

Elősször is Mindenkinek Meghitt Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívnok!

 

Új vagyok itt. De a problémámra a fórumot átnézve sem találtam megoldást, s hátha valaki tudna nekem segíteni.

 

Van egy Volkswagen Polo Classic Confortline 1.6 Benzines autóm. Viszont két dolog van vele.

- Rángat

- Leáll menet közben ha elengedem a gázpedált.

 

Fontos tudni ez mind jóformán egyből tankolás után jelentkezik, de már tankoltam 180 helyen mindig ugyan az.

A másik valamikor simán menet közben jön el, mintha nem lenne elég az üzemanyag.

Mivel ritkán jön elő szerelő sem tudodtt mint mondani.

 

Kérem aki bármit tud ez ügyben segíteni az írjon.

 

Előre is köszönöm.

 

ÜDv: adams

Forby Creative Commons License 2012.10.15 0 0 77

Eladó Barum 2011-es Polaris 3 175/65/13 - as, tavaly télen 1500 km-t futott téli gumi nagyon jó állapotú felnivel együtt. (saját VW Polo III-ason volt) Ára: 55.000 Ft.  

forbala66@gmail.com 

carforlife Creative Commons License 2012.09.02 0 0 76

Sziasztok Urak!

 

Ha bármiféle autóalkatrészre lenne szükségetek...: http://carforlife.atw.hu

 

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!