Az lenne a kérdésem,hogy az RVM visszajelző lámpa sárgán világit zöld helyett és nem is jelzi ha autó jön a holttérbe. Ujra indítás után helyre áll de egy idő után megint sárga lesz. Találkozott már valaki ilyennel?
Sziasztok! 2004-es Mazda 6-oson valaki cserélt már helyzetjelző izzót? Tompított, index izzókat már sikerült cserélnek, de ezt nem sikerül, nem tudom hol kell kiműteni.
okozhatja kuplung (szerkezet,tárcsa,munkahenger) valamint rosszabbik esetben váltó hiba. Sürgősen nézd meg mennyi olaj van benne,ill mikor volt cserélve!
GH 2.0 benzines 6-osomnál azt tapasztalom hogy hidegen nem, de ha megyek pár km-t, főleg autópályán a váltó elkezd nehezen járni, pl. nem áll vissza középállásba, illetve erőltetni kell a fokozatokba rakást.
Mintha megszorulna valami. Ha átmozgatom a váltót, illetve állok az autóval akkor javul a helyzet.
Tapasztalt már valaki ilyet?
A váltóbowden vagy a motortérben a kulissza szorulhat meg ilyenkor? (felül a középboxot kibontottam, mivel könnyű szétkapni, kikötöttem a bowdent és úgy mozog szépen a kulissza)
Ha bármilyen infód lenne a jelenséggel kapcsolatban, kérlek jelezd.
Update!
A rugó torony műanyag takaró elemeit eltávolítottam és 3X megáztattam wd40-el a "cuccost" - kb. 30 óráig állt az autó így - majd néhány napra rá befújtam lithium spray-el. Láss csodát, azóta nem jött elő az a szörnyű csattanásos hang, én nem tudom mire vélni az esetet...
Nincs esetleg valakinek eladó, gyári navigációs DVD-je egy 2008-as GH-hoz?? Vagy esetleg kölcsönbe is megfelelne.
Hónapokig nem volt az autóban a fejegység, végre kaptam hozzá alkatrészt, de most meg nem akar elindulni. Ezt a hibát adja: A program cannot be read. Please consult to a dealer.
Külföldi fórumon találtam rá erre a hibára, a frissített navigációs szoftverlemezről nem tud bootolni, csak a gyáriról, ami nekem sajnos nincs meg. Ha az eredetiről elindult, utána mehet bele a friss, gond nélkül használja azt tovább.
A rádió szól, lehet keresni, hangerőt változtatni, de ez a felirat van csak a kijelzőn és semmi más. Járt már így valaki?
Nincsen a futóműben toronycsapágy, mivel kettős keresztlengőkaros a felfüggesztès. Ha fenti lengőkart kell cserèlni, az egy viszonylag egyszerű dolog bármelyik rutinosabb szerelő számára.
(elvileg) szakszerű akkumulátor csere után a start-stop rendszer és a fékenergia visszanyerő rendszer nem működik, a többi extra igen. Van rá esély, hogy helyreáll egy idő után? Az autó 2013-as Mazda 6 2.5 automata.
Mazda 6 GH 2.5 GT típusú személygépkocsi tulajdonosa vagyok. Korábban már írtam a csoportba egy jellegzetes hibával kapcsolatban - ami a "nagymotoros" változatra jellemző, most megosztom tapasztalatom (röviden): nagyobb vertikális mozgás esetében egy fémes hang csattanása hallható - mintha egy kalapáccsal ráverne valaki az alvázra. Sok szerelőnél jártam, mindenki azt mondta, hogy rendben van a futómű és a kormánymű is egyaránt, legalábbis az alsó szekcióban. DE! Vice-verza rájöttem/jöttünk, hogy a hiba a toronycsapágy környékén keresendő, ott van egy gumi ütköző ami valószínűleg már megadta magát a 13 év alatt, nos ezt szeretném cseréltetni. Esetleg valaki tudna egy normális szerelőt ajánlani? - Főként Budapest és Pest megyében. Ha valakinek infó, tapasztalat kell/szükséges a 2.5 verzióval kapcsolatban, keressen bátran. Szép hétvégét kívánok mindenkinek!
sziasztok!. Most kaptam a szerelőtől két darab elég rossz minőségű képet, hogy mi is ment tönkre a Mazda 6 2.2D 2016 gépkocsimban. mire számíthatok, elsősorban alkatrész árra gondolok. köszönöm!
Én Forscan-t használok hozzá, ha kell, de nem igen volt szükség rá. Ez van mobilra is, meg pc-re. Meg egy wifis OBD olvasót (ELM326), amit Aliról rendeltem hozzá. Ez iphone-hoz jó, meg laptoppal is működik, androidhoz BT-s verzió van úgy tudom, de lehet ez is működik. Ez az olcsó verzió:)). A Forscan magyar nyelvű.
A méréseket miként végezted? Ezt nem írtad le az első hozzászólásodban.
Összes belső lámpa le volt kapcsolva, tehát az ajtónyitásra aktiválódóak is?
Szivargyújtóban sem maradt semmi bedugva, pl. fedélzeti kamera, stb.?
Ajtók be voltak csukva, és központi zárral be voltak zárva, minden mérés alkalmával?
Illetve, a mérést célszerű mindig úgy végezni, hogy kb. 2 perc elteljen az érték leolvasása előtt úgy, hogy a műszer közben folyamatosan mér, tehát megvan az állandó "hurok". (Amikor ui. a műszert csatlakoztatod, akkor az elektronikák végeznek egy ún. inicializálást, ami néha több tíz mp. is lehet, ekkor megpróbálják a hozzájuk kapcsolódó szenzorokkal felvenni a kapcsolatot, stb.)
Sziasztok! Két hete vettem egy 2003-as kombit, nem tudom mi a két betűs rövidítése. Nem Bose hifi van benne. Azt szeretném kérdezni, hogy: - sokkal jobb minőségben szól-e a simánál? - a simák is be vannak-e vezetékezve Bose-hoz? - ha igen a válasz az előző kettőre, akkor mennyire szívás átszerelni?