Engem már egyáltalán nem érdekel. Kizárólag érzelmi- és anyagi okokból van még meg. Érzelmi: első autóm, rengeteg közös emlék. Anyagi: a benne álló pénzre nincsen szükségem, az értéke viszont növekszik.
Megváltoztak az életkörülményeim. Belvárosban lakunk most, itt inkább robogóval vagy tömegközlekedéssel járok. Hosszabb utakra meg nem tudunk a BMW-vel meni, mert csak 4 szemályes és nem fér be a család.
Viszont a gyerekek már régen bejelentették, hogy ők még szeretnék használni, szóval őrizgetem. :)
Én csak kirándulni, játszani használom. Ehhez szükséges: szabadidő, kellemes időjárás, hajlandóság. Nyáron a hétvégék általában kiesnek, mert a turisták elözönlik a hegyeket, legalábbis nálunk. Pl. tegnap délelőtt a Mátra még üres volt, de 12h körül a Bükk már zsúfolódott.
Ha esély van bármilyen csapadékra, el se indulok vele.
Az én E36-om elég kemény, ezért rossz úton büntetés vele menni.
A többi autót is használni kell.
Szóval ez a pár nap jön ki egy-egy évből, ez van. Ha a Plútón laknánk, biztos jobb lenne a helyzet... ott elég hosszú egy év...
Én meg tegnap e34-ben cseréltem motort. Sajnos csak vasárnap fog indulni, a benne volt motornál sok gányolás lett elkövetve. Ma be kell még szerezni némi apróságot.
Az autó eredetileg m20 volt, majd valaki rakott bele egy m52b20-at, most meg egy m50b28 stroker lesz. Amúgy maga a kocsi egész vállalható, nekem nagyon kéne.
Télen szerelem autót nem használok. Sajnos nyáron véges a hétvégék, szabadnapok száma, és még motorozni is kell! Én keveset járok vidékre, városban nem szeretem nyüstölni. Egy - egy vidéki kirándulás, ausztriai nyaralás, ha van a klubnak olyan rendezvénye ami az autózásról szól akkor használom. Idén tervezünk egy hosszabb túrát a Dolomitokba, az az ő terepe.
A bal oldali ablakemelő és az index nem működött, az index pár km használat után észhez tért, az ablakemelőt meg kell nézni. Utoljára Alfa tulajként tapasztaltam ilyet, hogy álltában hibásodik meg...
Eddig én is két évben maximáltam a dolgot, de ez az olaj most olyan szép és motornak is annyira selymes a hangja...egyébként ez most a csúcs-Valvoline olaj, ha jól emlékszem. Azért mégis csak van benne valami. A másik motorba Shell Helix Ultrát raktam, az össze-vissza kelepel és még fogy is, érdekes. A viszkozitás ugyanaz.
Ezen én is szoktam agyalni, aztán általában az a vége, hogy kuka. Annyi, hogy én két évig benne hagyom. A mai olajok azért nem degradálódnak már olyan gyorsan.