Cserélt már valaki Kaloson antennát? Más típusoknál kézzel simán lecsavarható a tetőről, de ennek meg sem mozdul az antennája 8-as kulcs vagy laposfogó segítségével sem.
Nincs baja a rádiónak vele, csak szeretném ebben a téli időben autós ponyvával letakargatni hó vagy jegesedés ellen, de az antenna miatt nem lehet felhúzni rá. A ponyván lyukat vágni az antenna miatt nagyon amatőr megoldásnak tartanám...
Igen, azt tudom, hogy van rengeteg. Viszont utángyártott alkatrészek között is akad olyan, amit jobb kerülni. Avagy a tapasztalatok alapján nyugodtan megvehető. Csak azért nem is akartam cserélni. Az sosem vezet jóra, ha "ész nélkül" a fél autót kicserélem / kicseréltetem. :)
Clevo88: Megnézem, köszi a tippet. Maga a szűrő külön cserélhető benne ( Ez esetben van cikkszáma, ami alapján megkereshetném? ) , avagy a komplett egységet kellene cserélni ilyen esetben?
ugyan ez volt nálam is mindent át néztem amit csak tudtam, de az üzemanyag szivattyó kis szűrője volt annyira tele kosszal hogy már nem tudta szívni a benzint megfelelően, csere megoldotta.
Van bőven utángyártott trafó. Én magneti marellit vettem anno( fölöslegesen) Egy komment miatt ne vegyél, csak ha van kidobnivaló pénzed. Kismillió ok lehet a tömítetlenségtől az ecu-ig bármi is.
Szerencsére az összes idegesítő hibát sikerült orvosolni, így kvázi most hibamentes az autó. 2003 Kalos B12S1 Egy apróság viszont ki fel-fel üti a fejét. Alacsony sebességnél néha-néha picit rángat a gép.. pár mp-ig. Nem jöttem még rá, hogy mi okozhatja. Legtöbbször lámpához való gurulás, motorfék közben..de néha kanyarodás után is be-be rángat kicsit.
Gyertyát ma cseréltem NGK BKR6E-11 ment bele. Ez volt az előző is. Másik Daewoo-s csoportban ajánlották. Nem volt vele semmi gond azzal sem. Nem kellett volna még cserélni, de filléres tétel. Kapott gyári kábeleket is ( 96288956 ) illetve a légszűrő ház / pillangó közötti gumit is cseréltem, mert bár nem volt még szakadt, de már látszott rajta, hogy picit el van öregedve. (96536714) PCV is gyári új (94580183) illetve a karter csöveket is cseréltem. (96566252)
Hibakódmentes az autó. EGR is kb fél éve lett cserélve, szívó oldal kipucolva.
Már akkor is csinálta ezt a rángatást..de nincs már más ötletem.
Nos Uraim! A jeladó cserélve, a hiba eddig úgy néz ki megjavult! A rendszertakarításnál már a tisztítófolyadék feltöltésekor megugrott a hideg alapjárat és a motor vette rendesen a fordulatot.
Vagy 5x át lett mosatva mire elfogadható lett a belseje a rendszernek. Tehát eddig nyertünk!
De játszott az autószerelő a történetben! De a Joker szerepét alakította lehúzta a tulajt(nő) egy kisebb vagyonnal. Az volt 120eft-ér cserélt "elméletileg" hengerfejtömítést (akkor még nem ez volt a gond) De a hengerfejen az összes csavar érintetlen kivivége a jobb oldalon ahol a termosztát van. Az előzmény az volt, hogy felforrt a víz. A szerelő azt mondta hengerfejes az autó. Nos 119eft volt a javítás. DE!! Most ahogy megnéztem kizárt, hogy a motor megvolt bontva! Az olajban nincs habosodás, viszont a hűtővíz pontosan olyan mint a feketekávé. Vagyis nagyjából a termosztátot cserélték és visszaöntötték a hűtővizet ami benne volt. Ez a történet ~1hónapja volt és azóta max 500km lett az autóba belerakva..... Tehát szerelő innentől kilőve! Most kicseréljük a a jeladót, kitakarítjuk a hűtőrendszert és kitöröljük a hibakódot aztán megnézzük az eredményt.
Ha van check lámpa ki kell olvasni a hibakódot. Amúgy sem ördögtől való rátolni egy gagyi OBD-t mert akkor legalább látni pl a hőfokot is, milyen értéket ad vissza.
Üdv, ha a tipped bejön, akkor gratulálok. Van hibakód? Autószerelő nem játszik a történetben? Csak, hogy egy esetleg értelmetlen alkatrész cserebere dominót elkerüljön a tulaj.
Lenne egy kérdésem, hátha tudtok segíteni. Van egy ismerősöm és minden reggel kínlódik az autójával. Egy ~2003-2004-es 1,2-es motor. Az a tünete, hogy a motor beindul ugyan de az autó
használhatatlan percekig. Vagyis már eleve gázadásra lefullad, vagy a kuplung kiengedéskor fullad le.
Nincs erő. Én a hőfokjeladóra tippelek mert olyan mintha nem lenne hidegen dúsítása.
Ami még kérdés a csere magába megoldja ezt vagy kell diagnosztika(hibakód törlés) is vagy elég ha leszegjük az aksi sarut?
a feleségemnek van egy munkába járós 2003-as Kalos 1.4 16V gépe. Milyen típusú illetve viszkozitású olajat használtok cseréhez? Váltóolajat cseréltetek már? Annak típusa? Válaszokat előre is köszönöm!!
Üdv mindenkinek! Tudja-e valaki, hogy a Kalos kürt nyomógomb csúszóérintkezőjét hogyan lehet javítani? Elkopott és nem működik a kürt. Újat venni lehetetlen, a bontott ugyanúgy el van kopva.
Ja én a Bárdiban kapható legolcsóbbat vettem. Azt is kedvezménnyel. Nem kell megint 15-17 évet kibírnia. Magad akarod csinálni? A stabpálcákkal kínlódtam a legtöbbet....
Én már cseréltem gólyalábat rajta, de nem ez miatt. Rozsdás volt persze, csavarlazítóval és légkulccsal kijöttek nagy nehezen. Nekem a csillapítók nem bírták tovább az erdélyi utakat, meg a pecázást