Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

M1,5 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 26350

Ültetni nem fogod? Így most kb. úgy áll, mint a gyári, vagy talán még magasabban.

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26348)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 26349

Ne aggódj, ezeket jól lehet állítani. Azt ajánlom, próbáld ki a legpuhább állásban, majd meglátod, finomabb lesz, mint a gyári volt. Aztán innen érdemes fokozatosan keményíteni. Én legalábbis így csináltam a kis Mazdán. A legkeményebb állások elég...ütősek. Gyorsan visszatekeri az ember :)

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26348)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.12 0 0 26348

Kösz!
A keménységhez nem nyúltam még. Gyárilag középre van betekerve, de így is érezhetően merevebb az úttartás, mint a gyári volt. A billegése mérséklődött. Az állítgatások majd csak ezután jönnek. most még akarom gyújteni a km.eket, hogy összerázódjon az autó súlyával, aztán jöhet az elcsavargatás. Már előre látom, hogy a végén azon fogok harcolni, hogy csak olyan legyen, mint amikor elkezdtem :-)
Tein Flex Z a típusa. És persze, hamarosan lehet tesztelni is.

Előzmény: M1,5 (26347)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 26347

Gratulálok! És most akkor milyen keményre van beállítva a futómű? És egyébként melyik Tein az? :) Akkor most már mehetünk kipróbálni! :)

A visszahívásban most mit cseréltek? valamelyik légzsákot?

 

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26346)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.11 0 0 26346

Mozgalmas hétvégén van túl a Mazda.
Megvolt a visszahívás  nagyszerviz. Két napig dolgoztak rajta, de úgy néz ki profin megcsináltak mindent. A munkafelvevő arcát látni kellett volna, amikor mentem átvenni az autót, bediktáltam a rendszámot és nézte a monitoron, hogy mit csináltak rajta és az egész nulla Ft.
Ma meg bekerült a Tein is. Persze még barátkozok vele. Ültetni nem ültettem még semmit az autón, de így is baromi feszes lett. Full kátyús úton olyan hangja van a beltérnek, mint ha Barkasban ülnék, minden műanyag illesztés recseg. Normál úton viszont egy gokart lett. Pedig nagyon nem is csavargattuk el a beállításokat. Baromi sokat javított rajta egy kis keménység. Nagyon nagy élmény. Fékezésnél fura, hogy nem bólint akkorát az autó orra. Nem mintha egy Lincoln lett volna előtte, de sportosabb lett.

Zoli13b Creative Commons License 2018.03.11 0 0 26345

Hat portolast azert nem nagyon szeretnem mert szetkapni a blokkot nem akarom maximum Rolandal de o mar ugye nincs itthon... Egy lightos 0.5-0.6-os turbonyomast mennyire tartosan birna el?

Előzmény: rx7 (26343)
rx7 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 26344

jobb bal ugyanaz 

Előzmény: M1,5 (26335)
rx7 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 26343

Solid turbóval fogsz kapni kb 50-60 Lóerőt, Portolással ha nagyon szétreszeled is max ennyit. minden egyéb kipuff (kopletten), szívó, programozás, együtt max-max 15-20. A renesis egy eléggé felhúzott moci alappból.

Előzmény: Zoli13b (26338)
ZenÉsz01 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 26342

Érezhető változáshoz kellenek nagyobb injektorok, ehhez írt motorvezérlés (elég lehet egy e-manage blue pl), ehhez igazított kipuff rendszer. 40-50 lovat ezzel rá lehet dobni valószínűleg. De ehhez kell minimum egy szolid street port is. 

Előzmény: Zoli13b (26338)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26341

Irigylem a szabadidőd és a végtelen mennyiségű szabadnapjaid! :-D
Azért biztos jó lehetett a csapatás Szlovák barátainknál. 

Előzmény: M1,5 (26337)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26340

Meg kéne fogalmazni azt a kérdést....

Lóerőre gondolsz?

Előzmény: Zoli13b (26338)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26339

Mire gondolsz pontosan?
Chiptuning? Semennyit.
Sportkipuffugó? Semennyit.
leszeded a katalizátort? ne tedd! +5LE
Sportlégszűrő? +2-3LE
A rugózatlan tömeg csökkentése még a jó tuning, de nem akarod rákölteni a felnikre a kocsi árát szerintem :-)
A blokk úgy jó ahogy van, kihozták a japánok belőle a maximumot, így is csoda, hogy az rx-7 turbós szintjét hozza majdnem szívóban. Nincs értelme reszelni rajta, ha mégis, akkor aminek van értelme, azokat kizártad.

Előzmény: Zoli13b (26338)
Zoli13b Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26338

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy gyári 13b renesis-bol mennyit lehetne kihozni turbo és portolás nélkül full premix esetén? Olyan emberek válaszát várom akik tapasztalatból tudják.:) 

M1,5 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26337

Épp most jöttem meg egy 300km-es körről SK-ból. Ez a tél sokat ártott náluk is az utaknak, rengeteg az új lyuk. Fenn 1000m-en ráadásul még ott vannak a jégbordák is, a hegyi utak megszórva murvával, szóval nem ez volt a legjobb túrám. Azért szép volt fenn a hegytetőn a fél méteres hóban, napsütésben...

Holnap nem lesz időm mátrázni, marad a vasárnap. Igazából hétvégén nem annyira jó ott, mert nagy a tömeg. Bezzeg hétközben egyedül van az ember!

O.K. köszi.

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26336)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26336

Felemelted az emelővel, majd vissza, és 2 cm-t változott az egyik oldal? :-) Hűűűűű.
Még nem csomagoltam ki a Teint, bent van a gyári dobozában. Majd vasárnap lefényképezem neked azt meg az eredetit is.
Most hétvégén megint meghajtod a vasat a Mátrában?
Vigyázz, mert a végén eladod a másik autóid és csak ezt fogod mindenhova használni.

Előzmény: M1,5 (26335)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26335

amikor ki lesz szedve, látni fogod, hogy van-e különbség a jobb és a bal között. Sőt a Teinen most is láthatod.

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26333)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 26334

az egyik oldal 2cm-rel magasabban van, amióta felemeltem az emelővel...

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26333)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.08 0 0 26333

Nem én vagyok az embered, aki megmondja, hogy felcserélhetőek, vagy sem.
Viszont kölcsönadom a régit, ha ez segít neked.
Mi is a baja az a futóműdnek pontosan?

Előzmény: M1,5 (26332)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 26332

...persze ha felcserélhető, akkor nincs szükség semmire, egyszerűen kicserélem a jobb és baloldali gólyalábat és kész.

Előzmény: M1,5 (26331)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 26331

Szerinted a jobb és baloldali lengéscsillapítók felcserélhetőek? A dőlésemmel szeretnék kísérletezni, hátha köze van hozzá a lengéscsillapítóknak. Arra gondoltam, hogy kölcsönkérném egy-két napra azt, amit nálad kiszerelnek és betenném az enyém helyére, hátha adódik valami különbség és akkor nincs szükség bonyolultabb kutatómunkára.

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26330)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.08 0 0 26330

11-én lesznek kiszerelve.
Mire gondoltál?

Előzmény: M1,5 (26329)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 26329

SzeHü :) , kérhetek esetleg segítséget tőled a 10-én kiszerelendő lengéscsillapítóid felhasználásával?

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26323)
ZenÉsz01 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 26328

Ha megtaláltad a megoldást, akkor oszd meg lécci, mert az én 2.gen-esem is hasonló tüneteket produkál. Nálam a benzin pumpa csere lesz a következő lépés, ha a közel 1 éves állás után ráveszem magam, hogy ránézzek a járgányra

Előzmény: Rocco1979 (26325)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 26327

egyébként a fészen van RX7-RX8 Hungarian Klub; ott aztán tobzódnak a szerelők.

Előzmény: Rocco1979 (26325)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 26326

Kérdés, hogy merrefelé laksz. Biztos nem akarsz minden szereléshez 2x500km-t utazgatni.

Előzmény: Rocco1979 (26325)
Rocco1979 Creative Commons License 2018.03.06 0 0 26325

Sziasztok Rx-8 tulajok!

Segítségeteket kérném egy első gen.-es rx-7 kapcsán, mert csak ez a fórum él. A jelenség az hogy 5000-es fordulat felett bedadog az autó. Ha valaki tudna ajánlani egy hozzáértő szerelőt, mert nem találok senkit aki konyízana hozzá, azt megköszönném. Előrre is köszönöm az esetleges segítségeket. Üdv

M1,5 Creative Commons License 2018.03.06 0 0 26324

Úgy van Kolléga, vesszenek a dízelek! A sok kamion, teherautó meg busz legyen elektromos, minket meg hagyjanak békén és legyen újra 20Ft a benzin.

Előzmény: Szerencsétlen hülye (26323)
Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2018.03.05 0 0 26323

Nekem is van egy észérvem a wankel mellett.
Én a külföldről behozott levetett fekete füstöt okádó-kormoló diesel kocsik iránt érzett ellenszenvem miatt is hajtok egy ilyen jószágot. Egy sima I4-es benzines nem jelképezné eléggé, amit gondolok arról a technikáról. Mellesleg az RX még önmagában is jó. Már bocsánat, ha valakit megsértettem.

Előzmény: M1,5 (26322)
M1,5 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 26322

És milyen jó, hogy észérvekkel meg tudjuk indokolni, miért kell vele gyorsan menni!

Mert csak így gazdaságos! :D

-

Tudom, hogy áltudományos a módszerem, de ha indításnál a gyújtás ráadás után leveszem a gyújtást, majd újra ráfordítom a kulcsot, várok 5 másodpercet, majd ezután indítózok, akkor mindig működik a szervókormány.

 

Előzmény: rx7 (26321)
rx7 Creative Commons License 2018.03.05 0 0 26321

na ez az végre ráéreztél, és ha így nézed nem is sok a 15-17L ilyen élmény autozásnál egy 2,5L szivónak legalább 20-25L kell. Szóval akkor sokat fogyaszt? igen ha pötyögünk igen, de ha nyomjuk akkor is de legalább ilyenkor nem rengeteget :-)

Előzmény: M1,5 (26320)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!