a kappa kupén magam is gondolkodtam, szerencsére akkor láttam ismét eladó példányt, amikor már megvolt az ypsilon. ha korábban vettem volna észe nem biztos, hogy megálltam volna, hogy ne vegyem meg....
Én vezettem 1,6-os sednant. Szerintem simán lenyomja a puntot és így valószínüleg az Y-t is. Ezenkívül nem hiszem, hogy másban vetekedhetne az Y-nal. Bár nem is erről bszéltünk.
Biztosan lesz valamikor (remélem nem több mint 5 év múlva) egy izgalmas autóm, mert én is ezeket szeretem igazán. (a legextrémebb eddig egy 32000 km-t futott zaporozsec volt, full gyári állapotban, no azzal lehetett feltünést kelteni)
Lanciak közül ami még igazán tetszik, az a Kappa kétajtós változata. Az szerintem egy ritka szép kupé.
Amúgy a régbbi autókért vagyok oda.
Neked is minden jókat, és reméljük mihamarabb jön pár Y rajongó-tulaj, akik kicsit feldobhatják a fórumot!
nem. elhiszem, hogy jól megy, elhiszem, hogy megbízható, de egy ypsilont pont nem ezekért a tulajdnoságokért vesz valaki.
még mindig fenntartom, hogy nem összehasonlítható a két autó, de azért kívánom, hogy használd egészséggel!
vannak autó, amiket eszembe sem jutna összehasonlítgatni. ennél durvább már csak az "akartam egy porschét venni, de végül az aro mellett döntöttem" lett volna......
érdekes választás....
őszintén: ha neked ez tetszik, akkor jó, hogy ezt vetted. nekem mondjuk kb a 26.000. opció lenne egy swift sedan egy ypsilonnal szemben.
Szentségtörés és gyalázat!!! Vettem egy swift sedan 1.6 16V-t, létezö összes suzuki extrával.
Egyenlöre nagyon tetszik.
Közel sem olyan szép mint az Y, teljesen lenézi mindenki, kikanyarodnak elém mindenütt (aztán arcukra fagy a mosoly, de ettöl még szar volt, mikor elémjött)
Hát, gyözött a józan ész.
De azért írtam, vagy ezt inkább ne is tettem volna ? :-)))))))))))))))))0
megint nagyon haldoklik a topik....
ennyire nem akar senki ypsilont venni, ennyire nem mozgat meg senkit a kis ékszerdoboz?
szóval topic ébredj! tessék írni!
Sajna kiderült, a kinézett gyönyörűség motorja egyszer már meghalt. Legalábbis a hengerfejben fészkelő dolgokat cserélték, de nem gyárira, hanem szedett-vedettre. Ez kizárta a további tárgyalást. Azért nehezen értem, hogy tud egy motor 83000 km alatt kissé elhalálozni. (swiftem volt)
Hát keresgélek egy kicsit még, aztán lehet, hogy ismét elment a kedvem az olasz autóktól.
nincs szívem hozzá. :)
esküszöm jó lenne vezetéstechnikai órákat venni. megdöbbentő mekkora különbség van egy magamfajta koca sofőr és egy jó között. azt pedig elképzelni sem tudom milyen lehet egy rally versenyző.....
tegnap, egy nálam sokkal jobban vezető haverom elvitte ancsát egy körre (120km). olyat ment vele, hogy szó szerint féltem az anyósülésen. és állítása szerint közel sem autózott a határon. mindenesetre ancsa az ő kezei között jóval kevesebbet evett és jóval harapósabbnak bizonyult. lenne mit tanulnom......
Mindenképp elviszem megnézetni az autót mielőtt megvenném. Sajna nagy ismeretségem nincs, rábízom a nagykanizsai Lancia-Alfa-Fiat szervízre. Levettem az olajbeöntőt, gyönyörű tiszta olaj volt a motorban. (előtte megjárattam kicsit) A futásteljesítménye (83e) az tuti, mert minden kényes darab újszerű (ajtó oldalkárpit, kormány, sebváltógombm, tetőkárpit, gombok-kapcsolók)
a veterán találkozó arra vonatkozott, hogy csőrivel és gyökivel hónapok óta egyeztetgetünk, mégsem sikerül összefutnunk. talán majd amikor az atókáink már veteránkorba érnek.....
nem, én személy szerint nem vagyok néni. :) és huazot sem raktam ancsa üléseire.
úgy általában érdekelne, böngészgetném, 1 konkrét kérdésem volt, arra a lancia-topikban már kaptam választ, köszi.
Viszont veletek is megosztom két friss y-os élményemet (nem ér veteránozni :)))
Tegnap egy hasonló y-os mögé érkeztem a pirosnál, rávillantottam, oszt vissza is integetett :))
Előtte pár nappal meg láttam egy nagyon szegény nénit: új ypsilonnal volt, mögöttem állt, s a tükörből úgy tűnt, mintha bőr ülései lennének, de az a szerencsétlen az első székekre vmi qrva ronda és gyűrődős barna textil huzatot applikált, broáfff. Ugye ti nem vagytok ilyenek? :)))
Az 1.4 12V motor valóban nem egy teli találat volt a Fiat részéről, de azért nem kell megijedni nem rossz motor.
Oda kell figyelni a GYAKORI olajcserére, és a motorolaj minőégére.(Selenia Performer)
Gyakori még a vez.szíj szakadás, illetve a feszítő görgő széthullása, ezeket a vásárlás után cserélted ki, megéri.
Amúgy ha jó állapotú a kocsi nyugodtan megveheted, de előtte azért nem árt átnézetni egy hozzáértővel.
Kérdésem lenne, hogy egy jól karbantartott 1,4 12 V (asszem ez nem egy gyakori darab, 85 Le, hengerenkint 3 szelep) 1998-as, valós 83000 km-rel valószínűleg nyugodt autózást jelentene a jövőben? Ma találtam egy kereskedésben (vidék) és iszonyatosan megtetszett.
Mi a véleményetek az 1,6 milliós árról?
Az autó LS felszereltségű, számomra meglepően rengeteg extrával (a szokásosakon felül guminyomásellenőrző, kormányról vezérelt rádió, stb)