Igen kicsi a valószínűsége, hogy ennyitől maga a légzsák lenne hibás. Megeshet, hogy elég lenne kitörölni a hibakódot. Valójában mindenki azzal fog kezdeni és csak akkor van mit keresni, ha megint visszaírja.
A gyerek el kezdte kapcsolgatni az anyósülési légzsák ki-be kapcsolóját, azóta hibát ír ki.
Az autó egy 2018 novemberi gyártmányú Skoda Superb 4x4
2.0 TDI.
Minden egyes alkalommal amikor az ember beindítja, ezt írja ki elsőnek: "Hiba: Légzsák",
másodjára pedig:
"Segélyhívás-funkció korlátozva.Keressen fel egy szervízt!".
Ezen kívül megjelenik sárgán a légzsák piktogrammja és a sárga háromszög benne a felkialtojellel.
A két középső légbeömlő között van a vészvillogó, és fölötte van a visszajelzője a jobb első légzsáknak ami vagy "on" vagy "off"- ot tud jelezni. Minden beindításnál először az "on" felirat világít pontosan 60 másodpercig azután elalszik.
Az lenne a kérdésem hogy meg lehet-e szerviz nélkül oldani a problémát, ha igen akkor hogyan ha nem akkor milyen mértékű anyagi kárra lehet számítani?
(A félreértés elkerülése érdekében nem a hibakódot akarom kiütni vagy "megmókolni" csak szimplán egy pénztárcabarátabb megoldást találni már ha van ilyen (mivel nem gondolom hogy mondjuk egy 16 millió forintos autó légzsákcseréje túl olcsó lenne főleg így a koronavírus járvány idején).)
1000km/1litertől nem. Mint alább írtam, üzemanyagként viselkedik. Viszont szép lassan megégeti a porlasztócsúcsok végét a motorolaj lényegesen magasabb égéshője.
A turbó rendben van a szerelő szerint (felújított, 10000 km-el ez előtt), hengerfej szintén felújítva kb. ugyanakkor. Ha az olajlehúzó gyűrűk okoznák, akkor menet közben is füstölne?
Mert a leállítás után beszivárgó (szelepszár szimering/turbótengely) olajat akkor égeti el. Ilyenkor csak részben ég el, ettől a füst. Meleg motornál már nem füstöl, akkor üzemanyagként égeti el a motorolajat is.
Bezzeg az én autóm motorját nem vasárnap éjjel gyártották... Amilyen szarul sikerült, nem tudom, kedves honfitársaim mely nap mely napszakában alkották meg ezt a remekművet... :(
Köszönöm szépen,remélem ez a kis kitérő nem szegi kedvemet és újra visszatérjek Super(EB)b-esként. :) Mert itthon megbeszéltük,az lesz a következő,történjék bármi!
Azon túl,hogy 10 éves modell/korkülönbség van a modellek között nem szabad elfelejteni,hogy a Superb egy kész autó volt(Kínából padlólemez,minden más is adott volt),míg a másikat meg kellett tervezni,dolgozni rajta.
Az az igazság hogy a mai napig irigykedtek rám amiért hozzám került az egyik utolsóként legyártott Superb :p
Nem tudjátok megemészteni hogy egy vasárnap esti műszakban(ha jól emlékszem 22:42kor)elkészült győri motor megbízhatóan teljesít,esz a penész benneteket mert egyszerűen még mindig gyönyörű,és mindent elkövettek hogy mindezt aláásátok,de elárulom:nem megy! :p :)
És igen,szürke kisegérként fogok beleolvadni az autóstársadalomba a fekete combimmal,dehát hoztam egy döntést csak azért mert új autó párti vagyok,és emiatt képes voltam lemondani olyan igaz elvekről hogy Superb kell hogy legyen a következő autóm is.Ezért nem tudok aludni és nem is tudok örülni még.
Én is láttam! Szóval nem lesz nagy fehér bálna Kínából lábon elhozva, inkább egy újabb szürke egér az utakon? Kár, igaz én se vettem kínai, nyújtott Yetit, csak lefotóztam magamnak :-)
Rég nem láttalak téged se,igaz,ki is esik nekem az útvonalból amit járok évek óta sajnos,de megbeszélhetünk egy séket a mekiben egy kis dumcsira. ;) Hozlak-viszlek szolgáltatás ha beülsz egy Octiba.
Mindenesetre másik autót kell figyelned hétfőtől hogy megismerj.