Ezt így nem lehet megmondani, a bakoknak kell tuni mozogni, az a szerepük, a motortartó bakokkal együtt mozog, indításnál az egész motor ide oda himbálózik. De ha sérült a bak, szét van szakadva akkor azt is cserélni kell.
A kardán ahol fel van csavarozva a difire hátul, és elől a váltóra, azoknak is síkban kell lenniük, mintha nálam köszörültek volna rajta kardánfelújításnál. Illetve a kardán helyes szögéről egy ábra, ha ez segít valamit: https://www.instagram.com/p/CsgAca9OWP1/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Szia. A kardántengely felfüggesztő csapágyait kicseréltük, szóval azzal nem lehet gon. Én még a váltótartó bak- ra tudok gondolni , mert ha erősen megrángatom kézzel , jobbra, balra mozdul egy egy centit. Szerinted az okozhatja a rázkódást?
Kardánfelfüggesztés gumija nincs kiszakadva? Az nálam rendszeresen kiszakad, nagyon gyagyik az utángyártottak, én egy vastagabb üzemanyagcsövet rakok köré, bepréselve a két gumi tömb közé.
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, https://m.facebook.com/groups/1170712823043964/permalink/6429971760451351/ mint a videón is látszik eléggé remegett a tranyó bizonyos sebesség környékén. Azóta megtörtént a kardántengely kiegyensúlyozása, ,kapott új csuklókat is. Vissza lett szerelve. Az a gond ,hogy még mindig remeg egy kicsit. Igaz már nem annyira ,mint a videón,de amikor nagyobb gázt adok , akkor remeg. Szerintetek mi lehet a gond?
Már a második izzófoglalatot javítom mert letört az egyik kis füle, barna és mintha égett lenne, ez az idő miatt van, vagy sok az 5 watt bele és vissza kéne alakítani nem tudom hány wattosra, kék kupakokkal együtt? Vagy jó ez így? Valakinek van infója a gyári értékről?
A befecskendezéshez szükséges jeladók xarakodása jó nyom lehet: élő diag. Nekem más gépnél a főteng. jeladó stekker kontakthibája okozott hasonló leállásokat.
Szia! Bocs, nem tudom aktív vagy e még... olastam egy problémádat a hatástalan gázpedál és a le nem kapcsolható vészvillogó avagy világítás esete... Detto ez a bajom. lett ennek végül hatékony megoldása? előre is köszi ha tudunk kontaktolni. Attila 06305316053
mikor a motort felujitottuk a váltó szimeringeket is kicseréltük, hamár ki volt véve az is, a hátsó egyébként is már rossz volt.
Abban segitcsetek már ,hogy mi a bünbánatosért folyik a nyelestengely szimeringje ? már a 3. van benne és az is folyik, olyan mitha nem lenne jó.
Corteco van-volt beletéve 35x52x7-s méret ,már tudományosan tolómérővel kimértük a pozicióját, mert sajnos nagyon nem mindegy hol van (ezért kellet már kettőt cserélni,
de ez már jó helyen van ,mert gyártottunk hozzá beütőt,hogy véletlen se rontsuk el a helyzetét és mégis próba kör után elkezdet csepegni.
Másik kérdés, hogy piros szinü olajat engedtünk le belőle (meglepődtünk a szinén) és mi a gyári ajánlot 75W-90 olajat tettünk bele , de ez nem piros szinü,
Csak, hogy elkeserítselek. Hibajelenség ugyan ez. A kiolvasott hiba, rossz légtömegmérő. Csere újra. Hibakód törlés. Légtőmegmérő feltanítása. Az összes szenzor leellenőrzése. Teszt kör az autóval élő OBD méréssel. Folyamatosan látszottak a mért értékek, hogy minden rendben. Majd egy erősebb ki húzatás és eldurrant a turbógumicső. Megjött a turbónyomás. Minden érték elmászott, rossz lett. Csere újra. Hiba kód törlés. Majd újra le ellenőriztek mindent. Nem azt mondom, hogy ez a tökéletes. De legalább mindent megtettek, hogy ne maradjon bent semmi hibakód.
Rövidebben a szar kormos, amúgyis levegőtlen/tökéletlen égésedhez, amit a turbócső okozott ugyanazt a mennyiségű (kormosabb) kipufgázt adta hozzá az egr, mint a normál jó égéshez.... Valamelyik szondád azt mondta hogy ez így fos, gondolom az is volt. Ha nem kap levegőt, szív helyette gázolajat még hogy tudjon haladni.... azt írtad sokat evett, annak a mennyiségnek a koromját kellet eldolgoznia... szóval itt halmozottan ment a gebasz. Remélem így érthetőbb.
"Rossz" az egr? Rossz akár úgy is lehet hogy a turbócső miatt nem kapott elég levegőt az égés során, így a hozzá adott kipufgáz sok volt és a végső érték lett emiatt gatya. Amint újra megkapta a megfelelő mennyiségű levegőt, jó lett az arány. Szóval így olvashatsz ki egr hibát szerintem. Pártatlan vagyok, kívülállóként gondolom ezt.
Nem töröltek semmit, csak közölték, hogy egr szelep. A cooler cső megjavítása óta nincs hibajelzés,és megy is rendesen. Jó pénzért ki akarták cserélni .....még jó, hogy nem csináltattam meg velük.
Sziasztok, szeretném leírni ,hogy jártam a tranyóval, hogy más is tanuljon belőle. Szóval már lassan egy éve villogot az izzítás jelző a 2,4-es tranyómon ami persze olyankor vissza is vett az autó teljesítményéből 80-nál nem is ment többet, és persze sokat is fogyasztott (14 litert). Néha megszűnt a villogás, nem értettem mi a gond. Rászántam 12000 ft.-ot ,és elvittem a cromax-hoz kiolvasni a hibakódokat. A cromaxnál rögtön ki is olvasták, azt mondták egr. szelep gond van , kérek e ajánlatot a javításra, mondtam most nem ,majd ha lesz rá pénzem . Rá pár napra gondoltam ránézek a cooler csőre ,mert hallok egy egyre hangosabb sziszegő fújó hangot a motor felől , a lukat meg is találtam, egy 3 centis repedést a gumicsövön. A repedést kiváltottam egy darab vascsővel ,és két aba bilincsel ami elég jól sikerült, a luk megszünt létezni . És most jön a lényeg az izzítás ikon villogása megszünt ,semmi vszzajelzés nincs az autón , azóta megy mint az állat. A fogyasztása is jobb lett. Szóval szerintem engem át akartak verni a cromaxnál ,ki akarták cserélni az egr szelepet amivel nincs is gond ,csak a cooler cső volt lukas. Úgyhogy ha esetleg hibaolvasásra viszitek az autót feltétlen nézzétek ti is a számítógépet, és járjatok utána ,ha nem engedik tovább kell állni, mert a szervízesek azt hazudnak amit akarnak. Ennyit szerettem volna. ... köszi.