Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wadas Creative Commons License 2023.09.19 0 0 15067

Ezt így nem lehet megmondani, a bakoknak kell tuni mozogni, az a szerepük, a motortartó bakokkal együtt mozog, indításnál az egész motor ide oda himbálózik. De ha sérült a bak, szét van szakadva akkor azt is cserélni kell.

A kardán ahol fel van csavarozva a difire hátul, és elől a váltóra, azoknak is síkban kell lenniük, mintha nálam köszörültek volna rajta kardánfelújításnál. Illetve a kardán helyes szögéről egy ábra, ha ez segít valamit: https://www.instagram.com/p/CsgAca9OWP1/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

 

Előzmény: zénó75 (15066)
zénó75 Creative Commons License 2023.09.18 0 0 15066

Szia. A kardántengely felfüggesztő csapágyait kicseréltük, szóval  azzal nem lehet gon. Én még a váltótartó bak- ra tudok gondolni , mert ha erősen megrángatom kézzel , jobbra,  balra mozdul egy egy centit. Szerinted az okozhatja a rázkódást?

Előzmény: Wadas (15064)
trafo2000 Creative Commons License 2023.09.18 0 0 15065

5 watt az sok.3wattos kell bele.Belülről legyen tiszta a ház,meg minden fehér felület ami vissza veri a fényt.Kék búra nélkül jól világít az.

Előzmény: Wadas (15062)
Wadas Creative Commons License 2023.09.17 0 0 15064

Kardánfelfüggesztés gumija nincs kiszakadva? Az nálam rendszeresen kiszakad, nagyon gyagyik az utángyártottak, én egy vastagabb üzemanyagcsövet rakok köré, bepréselve a két gumi tömb közé. 

Előzmény: zénó75 (15063)
zénó75 Creative Commons License 2023.09.17 0 0 15063

Sziasztok,  egy kis segítséget szeretnék kérni,  https://m.facebook.com/groups/1170712823043964/permalink/6429971760451351/ mint a videón is látszik eléggé remegett a tranyó bizonyos  sebesség környékén. Azóta megtörtént  a kardántengely  kiegyensúlyozása, ,kapott új csuklókat is.  Vissza lett szerelve. Az a gond ,hogy  még mindig remeg egy kicsit. Igaz már nem annyira ,mint a videón,de amikor nagyobb gázt adok , akkor remeg. Szerintetek mi lehet a gond? 

Wadas Creative Commons License 2023.09.17 0 0 15062

A kilométeróra része az 5 wattos izzókkal is halványan látszódik sötétben, csak a vízhőmérő és az üzemanyagszint jelző virít. 

Wadas Creative Commons License 2023.09.17 0 0 15061

Sziasztok 93-as Transit kilométerórájának háttérvilágításában nálam 5 darab 5wattos izzó van, kék kupakok nélkül https://media.cromax.hu/elektromos_rendszer/izzo_foglalat/muszerfal_vilagitas_izzo_kupak/muszerfal_vilagitas_izzo_kupak_ford_transit_1985-1994_140

Már a második izzófoglalatot javítom mert letört az egyik kis füle, barna és mintha égett lenne, ez az idő miatt van, vagy sok az 5 watt bele és vissza kéne alakítani nem tudom hány wattosra, kék kupakokkal együtt? Vagy jó ez így? Valakinek van infója a gyári értékről?

Előre is köszönöm. 

trafo2000 Creative Commons License 2023.09.15 0 0 15060

3 személyes

Előzmény: Djemaael (15059)
Djemaael Creative Commons License 2023.09.15 0 0 15059

Szia! Ha 9 személyes érdekelne. 

Előzmény: trafo2000 (15055)
trafo2000 Creative Commons License 2023.09.15 0 0 15058

Így valóban nem szerencsés.Ahova járok adagolóshoz az autóval is belehet állni,minden diagnosztikát megold.

 

Előzmény: Dattila793 (15056)
BÉXI_2HDI16V Creative Commons License 2023.09.15 0 0 15057

A befecskendezéshez szükséges jeladók xarakodása jó nyom lehet: élő diag.
Nekem más gépnél a főteng. jeladó stekker kontakthibája okozott hasonló leállásokat.

Előzmény: Dattila793 (15056)
Dattila793 Creative Commons License 2023.09.14 0 0 15056

Gond az hogy az adagolós meg köztem van 80/160 km

 

Adagolós csak kiszerelt àllapotban foglalkozik vele.

Bontás előtt jő lenne tudni mi a hiba, ezért próbáltam magam kideríteni.

 

Szerelő csak teljes bontás és bevizsgàlàssal vàlalja nem kevés pénzért.

Személyesen inkább valami jeladó meghibásodást gyanitok de ez csak saját vélemény. 

Ezért érdekelne hogy nincs-e valakinek màr tapasztalat hasonló hibával.

Köszönöm a választ.

Előzmény: trafo2000 (15054)
trafo2000 Creative Commons License 2023.09.14 0 0 15055

Van egy régi de jó állapotú transit,hosszú,extra magas.Lakó építéshez kiváló alap.Kicsi pénzért eladó ha valaki ilyet keresne.

trafo2000 Creative Commons License 2023.09.14 0 0 15054

Elmennék az adagolóshoz nézzen rá.

Előzmény: Dattila793 (15053)
Dattila793 Creative Commons License 2023.09.13 0 0 15053

Sziasztok

Üdv mindenkinek

 

Adott egy D2FA motoros 2.4 TD motoros Transit

Menet közben megtorpan ès leáll.pár másodperc múlva ujra indul de megint leáll. Leginkább melegen jelentkezik a hiba.

Nem règ volt adagoló felújítás.

Szűrőt cseréltem de nem segített.

Valaki találkozott már hasonló hibával?

Esetleg mi okozhatja?

 

Előre is köszönöm 

hondaboy530 Creative Commons License 2023.09.12 0 0 15052

Szia! Bocs, nem tudom aktív vagy e még... olastam egy problémádat a hatástalan gázpedál és a le nem kapcsolható vészvillogó avagy világítás esete... Detto ez a bajom. lett ennek végül hatékony megoldása?  előre is köszi ha tudunk kontaktolni. Attila 06305316053  

Előzmény: csiszy85 (13639)
rstwingo Creative Commons License 2023.09.02 0 0 15051

Szia

 

A fötengelybe a kiscsapágy az új,azt cseréltük.

Annyira nem néztük meg.de semmiféle sérülést nem láttunk szabad szemmel kb 30 cm-röl.

 Ami nekem furcsa,hogy a szimering külsö felén levö porvédö része nem éri el a tengelyt,mintha a tengely

kisebb lenne 35mm-nél.

 

Előzmény: trafo2000 (15050)
trafo2000 Creative Commons License 2023.09.02 0 0 15050

Megnéztétek nagyítóval,nincs sérülés azon a tengelyen? Kicsi karc,sorja? Központosító csapágy a főtengely végében új?

Váltó olaj színe mindegy,semmit nem jelent.Mikor az mt75 váltók újak voltak,piros automata váltó olajat tettünk bele.

Előzmény: rstwingo (15049)
rstwingo Creative Commons License 2023.09.01 0 0 15049

Szép jó reggelt !

 

Alany egy 2.2-s 155Le puma motoros 2013-s RWD Tranzit dobozos kocsi.

 

mikor a motort felujitottuk a váltó szimeringeket is kicseréltük, hamár ki volt véve az is, a hátsó egyébként is már rossz volt.

 

Abban segitcsetek már ,hogy mi a bünbánatosért folyik a nyelestengely szimeringje ? már a 3. van benne és az is folyik, olyan mitha nem lenne jó.

Corteco van-volt beletéve 35x52x7-s méret ,már tudományosan tolómérővel kimértük a pozicióját, mert sajnos nagyon nem mindegy hol van (ezért kellet már kettőt cserélni,

de ez már jó helyen van ,mert gyártottunk hozzá beütőt,hogy véletlen se rontsuk el a helyzetét és mégis próba kör után elkezdet csepegni.

 

Másik kérdés, hogy piros szinü olajat engedtünk le belőle (meglepődtünk a szinén) és mi a gyári ajánlot 75W-90 olajat tettünk bele , de ez nem piros szinü,

lehet az olaj se jó bele, más fajta kell ?

 

Köszönöm a válaszokat előre is

zénó75 Creative Commons License 2023.08.31 0 1 15048

Persze érthető.   Annak viszont örülök ,hogy megúsztam egy komolyabb összeg kidobását.

Előzmény: susmus00mk3td (15045)
zénó75 Creative Commons License 2023.08.31 0 0 15047

Nem keseredtem el, sőt ....... 😀

Előzmény: Mano.66 (15046)
Mano.66 Creative Commons License 2023.08.29 0 0 15046

Csak, hogy elkeserítselek. Hibajelenség ugyan ez. A kiolvasott hiba, rossz légtömegmérő. Csere újra. Hibakód törlés. Légtőmegmérő feltanítása. Az összes szenzor leellenőrzése. Teszt kör az autóval élő OBD méréssel. Folyamatosan látszottak a mért értékek, hogy minden rendben. Majd egy erősebb ki húzatás és eldurrant a turbógumicső. Megjött a turbónyomás. Minden érték elmászott, rossz lett. Csere újra. Hiba kód törlés. Majd újra le ellenőriztek mindent. Nem azt mondom, hogy ez a tökéletes. De legalább mindent megtettek, hogy ne maradjon bent semmi hibakód. 

Előzmény: zénó75 (15038)
susmus00mk3td Creative Commons License 2023.08.26 0 1 15045

Rövidebben a szar kormos, amúgyis levegőtlen/tökéletlen égésedhez, amit a turbócső okozott ugyanazt a mennyiségű (kormosabb) kipufgázt adta hozzá az egr, mint a normál jó égéshez....
Valamelyik szondád azt mondta hogy ez így fos, gondolom az is volt.
Ha nem kap levegőt, szív helyette gázolajat még hogy tudjon haladni.... azt írtad sokat evett, annak a mennyiségnek a koromját kellet eldolgoznia... szóval itt halmozottan ment a gebasz.
Remélem így érthetőbb.

Előzmény: zénó75 (15043)
susmus00mk3td Creative Commons License 2023.08.26 0 0 15044

"Rossz" az egr? Rossz akár úgy is lehet hogy a turbócső miatt nem kapott elég levegőt az égés során, így a hozzá adott kipufgáz sok volt és a végső érték lett emiatt gatya.
Amint újra megkapta a megfelelő mennyiségű levegőt, jó lett az arány. Szóval így olvashatsz ki egr hibát szerintem.
Pártatlan vagyok, kívülállóként gondolom ezt.

Előzmény: zénó75 (15043)
zénó75 Creative Commons License 2023.08.26 -1 0 15043

Nem töröltek semmit, csak közölték, hogy egr szelep. A cooler cső megjavítása óta nincs hibajelzés,és megy is rendesen. Jó pénzért  ki akarták cserélni .....még jó, hogy nem csináltattam meg velük.

Előzmény: Lacoid (15041)
zénó75 Creative Commons License 2023.08.26 0 0 15042

Nem voltam ott azóta, de nem is akarok oda menni mostantól.....

Előzmény: naivkezdo (15039)
Lacoid Creative Commons License 2023.08.26 0 1 15041

Bátyja

Én rossz-hír keltés előtt jobban körbejárnám a témát, tájékozódás meg ilyesmik.

pölö újra széthúznám a cooler csövet, és megnézném, hogy "tök véletlen" nem újra EGR lesz a hibagyűjtőben...?!

(Kvázi a Cromaxos miért mondana mást, mint amit kiolvasott)

Csak kérdezem:

törölték is az EGR hibát,

de az rögtön újra visszatért?

Mert ugye ez a protokoll, hogy törlünk minden hibát,

és ami visszajön, azzal foglalkozunk.

 

Előzmény: zénó75 (15038)
kljr Creative Commons License 2023.08.26 0 0 15040

Mint a másik csoportban írták, nem biztos, hogy ezt azért csinálták, hogy jól lehúzzanak, hanem inkább a szakemberhiány miatt.

Előzmény: zénó75 (15038)
naivkezdo Creative Commons License 2023.08.25 0 0 15039

Amikor ezt elmondtad nekik, mit válaszoltak?

Előzmény: zénó75 (15038)
zénó75 Creative Commons License 2023.08.25 0 0 15038

Sziasztok, szeretném leírni ,hogy jártam a tranyóval, hogy más is tanuljon belőle. Szóval  már lassan egy éve villogot az izzítás jelző a 2,4-es tranyómon ami persze olyankor vissza is vett az autó teljesítményéből 80-nál nem is ment többet, és persze sokat is fogyasztott (14 litert).  Néha megszűnt a villogás, nem értettem mi a gond. Rászántam 12000 ft.-ot ,és elvittem a cromax-hoz kiolvasni a hibakódokat. A cromaxnál rögtön ki is olvasták, azt mondták  egr. szelep gond van ,  kérek e ajánlatot a javításra, mondtam most nem ,majd ha lesz rá pénzem . Rá pár napra gondoltam ránézek a cooler csőre ,mert hallok egy egyre hangosabb sziszegő fújó hangot a motor felől , a  lukat meg is találtam,  egy 3 centis repedést a gumicsövön. A repedést kiváltottam egy darab vascsővel ,és két aba bilincsel ami elég jól sikerült, a luk megszünt létezni . És most jön a lényeg az izzítás ikon villogása megszünt ,semmi vszzajelzés nincs az autón , azóta megy mint az állat. A fogyasztása is jobb lett. Szóval szerintem engem át akartak verni a cromaxnál ,ki akarták cserélni az egr szelepet amivel nincs is gond ,csak a cooler cső volt lukas.  Úgyhogy ha esetleg hibaolvasásra viszitek az autót  feltétlen nézzétek ti is a számítógépet, és járjatok utána ,ha nem engedik tovább kell állni, mert a szervízesek azt hazudnak amit akarnak.  Ennyit szerettem volna. ... köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!