Furcsa problémája van 142-es Volvo-m karburátorának.
Átlagos vagy rövid távon minden a legnagyobb rendben, viszont ha hosszú utat teszek meg a kocsival és mondjuk lejövök az autópályáról egyből (akár már az első lámpánál, megállásnál) azt veszem észre, hogy egyenetlenné válik az alapjárat, lefullad a motor. Ezt vajon mi okozhatja?
Megköszönném ha tudnátok valami tippet adni! A gépezet 1974-es, 2 literes, 83 lovas és a szokásos Stromberg karbis.
Segítségeteket kérném. Van egy Volvo S40 1.9 TD (F8Q) Renault motoros. Úgy jártam hogy haladás közben egyszer csak leállt az autó még egyszer újra tudtam indítani és utána megint leállt. Azóta nem indul olyan mintha valami letiltaná hogy induljon még az önindító sem hajtat semmi, és a műszerfalon nem jelez se az izzítás sem az immobiliser sem. Kérdésem Mi lehet a hiba a szerelőm hol keresse a hibát mert egyenlőre ő is tanácstalan ezzel kapcsolatban.
2005 ös Volvo V70 el olyan gondom van, hogy anyós oldali fűtés pár masodpercenként ingadozik, meleget majd hideget fúj be. A radió mögött pedig nyekergő, zümmögő(?) hang hallatszik azonos időközönként. Ezt a hibát mi okozza, melyik alkatrész lehet rossz? Előre is köszi a segítséget!
Segitséget kérek ,van egy Volvo v50 2.0 autom .Amiota lehült az idő nem akar indulni vagy sokáig hajtatja magát mire beindul ,szervizbe is voltam vele ,tesztert is ráteték és semi hibakodot nem mutat .Járt már valaki igy
Tud valaki a netten olyan oldalt ahol Volvo 850 diesel-nek elektromos rajzát megtalálom?? Főleg a 3 izzítógyertyás vízmelegítő bekötése érdekelne. Előre is köszönöm.
Szia! Ott valami szorul! Csapágy, ékszíj. Az, hogy felemeli az alapjáratot 1200-1300 körülire természetes, mert kell neki a fordulat. Ezért eszik többet a kocsi, ha megy a klíma. A 2000 sok! Ne használd így, mert ha valóban szorul egy csapágy, haza is vághatod az egész motort, de a klímát mindenképpen! Jobb elvinni még most egy klímáshoz, mert most még a töredékét fizeted ki, mint egy komplett klíma cserénél.
Sziasztok! Van egy 1998-as S70-es Volvóm és IMÁDOM! Nem régen vettem. Ez az USA-ba készült és ezért a megtett utat mérföldben, a fogyasztást gallonban mutatja. Nem tudja valaki, hogy át lehet e állítani valahogy az agyát, hogy kilométerben, illetve literben számoljon? Előre is köszönöm a segítséget!
Itt most új vagyok és mindjárt segítséget kérnék. / Azért majd olvasgatok is / Van a családban kettő v70 ii 2.4 benzines volvo. Teljes megelégedéssel használjuk mindkettőt. Az egyikben motort cserélt eladás előtt a tulaj. Nincs is semmi gond,de azóta az ülésfűtés nem működik. A kapcsolók benne vannak.Kiderült,hogy a motort egy olaszból hozott kocsiból vették ki, viszont azokban nemigen van ülésfűtés.A motorvezérlőben kellene valamit szoftveresen alkotni és jó lenne.
Kérdésem: ki - hol tudná ezt nekem megoldani? / A Balaton déli partján lakom / és ha nem az ország másik felébe kellene mennem jó lenne.
Üdv az uraknak,nos egy kis segítségre lenne szükségem éspedig: Volvo S60 2.0T,igaz hogy 200 fontért vettem így "hibásan" a kocsit,de nem tudok vele düllőre jutni sajnos.
Hibásan vettem:A motorja hibátlanul jár,műszerfal néma,2 hátsó elektromos ablak működik,fűtés,és a rádó,nameg első hátsó lámpa,ha leveszem a gyújtást és kiveszem a kulcsit,a fűtés úgy marad bekapcsolva,de egy idő után kikapcsol,mintha lemerülne az elem :)
Műszerfalt cseréltem,sajnos bontóban csak diesel-ét találtam,na de most viszont az összes létező elektronika a kocsiban ami nem működött életre kelt,indexek,ablakok,centrál zár ülés fűtés minden-minden,de a műszerfalon csak a kis" engine" lámpa villan fel mikor indítom,aztán elalszik és működik rendesen,de a műszerfal még mindig nem.
ECU: Szemrevételeztem az összes elektronikát,és cikk szám alapján meg tudtam hogy VOLVO S60 2.0 Benzines ECU van benne,megrendeltem a gyáriját,a kulcsokkal és zárral együtt 30 font.
Kérdésem a következő,tud e valaki cikkszámot éspedig a gyári műszerfalét,próbáltam keresgetni de azt írják hogy a V70 2.4 műszerfala van ebben is,csak mert ami benne volt az valóban cikkszám alapján V70 2.4é,na de most ezt nekem össze kell taníttatnom az ECU val,vagy csak berakom,az eredeti ecu val és működik,esetleg ha ECU csere után sem akar működni akkor mi a teendő?
Az lenne a kérdésem, hogy 2000-es S40 esetén tudja-e valaki, hogy lehet másik távirányítót megtanítani az autónak? Van egy plusz táv, mert az egyik gyári elveszett, csak párosítani kéne az autóhoz.
van egy xc60 om(idei évjárat) es rettentően idegesít benne h nem lehet taviranyitoval v bentről lecsukni csak nyitni....
valoszinu nem egyedül vagyok ezzel köztetek...
kerdesem az lenne h valamelyikotok nem dobott mar össze egy elektronikát ehhez amit be lehetne appikalni at ajtóba akar es lehetővé tenni nyitás/csukast, gombrol, távról....
Helló társak.Az alapjáratom igencsak oda lett...megnézettem a vasat ('94,850 2,3 T5)Azt mondták hogy alapjárati motor hiba,és cserélni kell.Kérdésem az lenne hogy van e valakinek elfekvőben esetleg amit eladna ,illetve hogy jó e bontott,vagy ebből csak új jöhet szóba?A bontottnál ugye fenn áll a veszély ,hogy ha nem most, akkor esetleg később ugyanúgy tönkre megy,rövid időn belül.Egy szerelő ismerősöm azt mondta, hogy elvileg meg tudom magam is tisztítani,nem nagy történet,féktisztítót javasolt.Valaki csinált már ilyet? illetve tapasztalat stb?Köszi előre is.
Azóta megtisztítottam... :( nem sok minden változott.... Valaki írta hogy nála is ez volt ,és hiába cserélte ki az alapjárati motort ,semmi nem változott.Azt írta hogy gázpedál potméter csere javított az áldatlan állapoton.Ilyet hol keressek . és mi a hvatalos megnevezése?Köszi előre is mindkét témában a válaszokat.