Az Africa Twin Klub Magyarország 2005. 05. 05-én alakult.
Egy baráti társaság, melynek célja - többek között - közös programok,
motoros túrázás (kül- és belföldön, úton és terepen), találkozók
szervezése.
Honlapunk: www.africatwin.hu
Új vagyok ezen a fórumon, engedjétek meg, hogy bemutatkozzam. Ifj. Lukács Gábor vagyok, alias Bal3, 48 éves újrakezdő motoros.
Egy baleset miatt ki kellett hagynom 25 évet, pár éve robogóval kezdtem újra, aztán jött pár motorka, 2 évig egy patika CBF 250. Nyár vége óta van meg a mostani Africám, Ausztriából hoztuk egy barátomnak, de végül nálam maradt.
Most egy másik barátom szeretne hozzánk csatlakozni, még csak most vizsgázik motorra, de mindenképp AT-t szeretne. Amennyiben tudomást szereztek kimondottan jó állapotúról, kérlek írjatok egy emailt! (aloe.gabor gmail) Nagyon köszönöm!
Köszönöm, sejtettem, hogy ez lesz. Gondolom az a 48 ló elég harmatos a 235 kg-hoz....
Akkor marad az RD07A további keresgélése. Úgy olvastam, az osztrák és a svájci változatnál a főtengely is eltérő volt az A-hoz képest (egyebek mellett). Talán a németet a legkönnyebb visszaalakítani ("Germany: Restriction on inlet rubbers only. No changes to caburettors on these models.")
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy az 1996 után gyártott, német/osztrák/svájci piacra gyártott folytott (restricted) és teljes teljesítményű AT-k között vezetési élményben, a mindennapokban mennyire érezni a csökkentett teljesítményt? A technikai különbségekkel tisztában vagyok, csak azt nem tudom, ez a gyakorlatban mennyire érzékelhető? Van valakinek ezirányú tapasztalata?
Africa Twin vásárlásán töröm a fejem. Ebben kérném a segítségeteket.
Amit tudni kell:
-172 cm és 60 kg vagyok, de a lábaim hosszúak.
-motoros tapasztalatom egy 125-ös DT Ténérével van kb 4 hónap.
A kérdés: elboldogulnék a AT-nel? A tanulómotor a vizsgára egy 250 kilós sevenfifty volt. Az már sok volt, de megbírkóztam vele. Az RD04 "csak" 200 körül van. A 840-es ülésmagasságú DT-mről telitalppal leért a lábam.
A legfontosabb: van-e Zala vagy Vas megyében klubtag, aki megengedné, hogy felüljek a gépre, hogy tudjam, érdemes-e eindulnom Lengyelországba vagy Ausztriába a kiszemelt példányokért?