Előjött egy hiba az autónkon hátha ismerős nektek a dolog és tudtok tanáccsal szolgálni. Az autó egy 1.2-es benzines 2007-es példány. Autópályán konstans 130-cal haladtunk vele és Tatabánya-Eger távon 7-8 alkalommal nekiállt rángatni, dadogni, ilyenkor a fordulatszám leesik 4000-ről 3000-re, majd egy pillanat múlva mintha mi sem történt volna megy normálisan tovább.
Semmilyen hibalámpa nem gyulladt fel. Tudtok erre valamit mondani? Köszi!
Segítség kellene. 2010-es Clio III/2-m van sima halogén lámpákkal. Létezik hozzá projektoros (nem xenon) lámpa is. A kérdés az, hogy a csatlakozó, illetve a fényszóró magasság állító egyezik-e a két lámpának?
Nekem nyári szettként 16"-os Dezent RB Dark felnik vannak rajta Yokohama gumikkal. A gumi 195/50-es, a felni méretére viszont nem emlékszem. Ha kell, megpróbálok utánanézni.
clio III - 2006-os 1,2 -em van ! Lehet-e rárakni 16-os alufelnit ? milyen méretű gumikkal ? válaszokat előre is köszi !
Jó lenne a felni mérete is pl : ET - ? 6J vagy 7J .....4x100 az egyértelmű csak a többi adat kéne hogy milyen passzol és ki milyet használ gumikkal együtt ...
Tud valaki Bp-n olyan helyet (tapasztalat útján) (XIV,XIII,IV,XV, X, XI, XII környékén lehetőleg) ahol szépen és gyorsan tudnak ki-be szereléssel együtt kormányt újra bőrözni?
Csak hosszabb állás után csinálja, pár óra után pöcc még bőven, mint nálad. Hamarosan megnézetem, de 95%, hogy akksi lesz. Elég szép a 8 év egy akksival.
Ha projektoros a tompított kialakítása, akkor a 22951-ben és a 22953-ban találsz választ.
Fényszóró állítás - szerintem - akkor szükséges, ha az izzócseréhez a lámpafejet kibontották. (Igazából úgy kellene csinálni.) Ha a "nőgyógyász" módszer során rossz pozícióba kerül az izzó, azon a fényszóró állítás nem segít.
Tegnap megadta magát a cliomon a bal első tompított. Némi utánaolvasás után végül másodszori nekifutásra sikerült is kivarázsolni a helyéről. Kérdésem, hogy milyen fajtát ajánlotok helyette? A mostani Würth volt, de sokszor találkoztam az osram night breakerekkel, ezekkel kinek milyen tapasztalata van? A másik oldali szűk két éve égett ki, ha ugyanaz a típus marad, akkor is érdemes-e ennyi idő után az helyett is másikat berakni? Továbbá olvastam valahol, hogy h7-es izzó cseréje után fényszóró állítás is szükséges, ez valóban így van?
Hidegben elkezdett nehezen indulni a dízel Clio-m, tovább nyeklődik izzítás után és utána is van, hogy leáll picit, majd újra beindul aztán oké. Minél hidegebb van, annál látványosabb az erőlködés. Ez lehet vajon akksi gond (8 éves a gyári akksi benne), vagy valami más esélyes? Üzemmelegen indul pöccre.
Most lettünk clio tulajok és sok kérdésem lenne majd. :)
Első: zárat szeretnék cseréltetni, mert csak egy kulcs van hozzá, a bal ajtóban pedig csak forog a kulcs. Ára mennyi lehet, hol-kinél érdemes csináltatni?
2006-os ,Clio3 -1,2 75LE nem TCe. 104,000 km . Mostanában azt vettem észre ha váltok olyan furcsa sziszegő hangot ad ki a motor ... mindha egy picit csuszna a szijj, vagy valami kifujna, vagy szivna??? ?? de ez amolyan fél másodperces hang. És idővel elmulik mikor bemelegszik a jármű. Nem hangos a hang , sött kifejezetten halkan teszi ezt ,sohajt egyet :)))))
Szélcsendes időben néztem a fogyasztást, most kijárok egy tankot, és meglátjuk, hogy számolva mit ad ki. Sajnos keveset megyek most az autóval, azt is főleg városban, szóval lehet, hogy az sem lesz igazán releváns.
Ha a ventilátor legalább 1-es fokozaton van, akkor be kell kapcsolnia hidegben is. Nem lehet, hogy az előző autó esetében kicsit csattogósabban kapcsolt be, és azt hiányolod? :)
Húú, lehet, hogy egy ilyen lehetőséggel élnék majd, ha majd lesz kapacitásod. Akkor legalább azt is meghallgathatnád, mitől csörgős a motor hangja, kíváncsi vagyok, hogy másik tulaj számára milyennek tűnik. :) Szerelő szerint kopott a motor, és több van benne, mint 170e, de én ezt meg erősen kétlem az általános állapota alapján...