.az alany 528i 1998. Lecsuszott egy kábel az erősitőröl és ahogy vissza akartam rakni összeért..azota nincs rádiom......hol nézzem a hibát....kicseréltem a rádiot másikra azon se volt semmi a 34 43 44 es biztositékok jok
A volt hajógyár területén találsz ilyet. Bemész a kapun, az első utcácskában balra fordulsz, mész 200m-t és balról meglátsz kb. 10-15 javításra váró autót ... oda menj be és keresd a Balázst. Nagy szakálla van :)
Sziasztok!Tud valaki lehetőleg Vác környékén megbízható autóvillamosságit?Az utólag bekókányolt idegesítően birka inmobolizer eltávolításához kellene egy hozzáértő ember aki nem szétbarmolni fogja az autót.
Ha jó a motor, akkor borzalmasan tud menni az autó. Az egész inkább komfortos, mint sportos. Kényelmes, nem kanyarvadász. Egy M5 light. Mi érdekel még?
Valaki ismeri esetleg a tulajdonost, vagy volt tulajdonában az autó ? Tovább megyek, valaki akinek ilyen motorral hajtáslánccal van ilyen V8 - a, mik a vélemények.
18-ra a gyari meret elol 235/40 es hatul 9J szeles felni eseten 265/35. Eretem a dillemat hisz akar 25% -al is tobbe kerult egy 235 mint egy 225 -os gumi ahogy hatul is ez a helyzet de en nem nagyon ternek el a gyari merettol. Ha igen akkor is inkabb a 225/40 es 255/35 iranyaba mennek el... hozzateszem ezek az 3-as bmw meretek. Inkabb kisebb legyen a kerek atmero mint nagyobb.
Van egy Styling32 , 18 colos garnitúrám, amely elől 8J ET20, hátul 9J ET24. Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legnagyobb oldalfalú gumi, ami használható az autón? Az autó egy 2002-es e39 530d touring. Esetleg használ valaki elől 225/45/18-as, hátul 255/40/18-as gumikat? (A kerék átmérőjének különbsége a gyári 225/55/16-oshoz képest elől +6mm, hátul +7mm.)
Sziasztok kérdésem van hátha valaki járt már így. Adott E39 525D aksi kuka. Bikázva lett akkumulátor felől 1 hét alatt 2 szer és sajnos rajta maradt az angel eyes leszivta igy i harmadik bikázás alkalmával nem indult és azóta se üzemanyag jó ég5 Baros pumpa cserelve lett.
Biztosítékok jónak tünnek izzítórelé jó. Hibakódot nem ír. Van egy immobiliser benne ammi látszólag annyit csinál míg kinem kapcsolod addig nem enged a gyujtáskapcsolóhoz a második állásra áramot így indítani se lehet, ha kikapcsolom indít önindító teker. 3/4 dig van tabkolva kb 40-45 liter gázolaj van benne.
Bikázás elött pöcröff. Nem értem mitévő legyek mit bontsak meg stb... Légyszi segítsetek!!!!!!
Ha esetleg a Fiad ráérne valamikor 10 percre szívesen megnézném a gépet az általa megjelölt időben és helyen.
Igen, olvastam hogy kellett rá költeni rendesen...Én a vásárlás után megúsztam egy első féktárcsa+betét cserével. Az olajat az enyém is eszi(1liter/1000km) de ezzel még együtt tudok élni.
Még annyi hogy ha egy atlagos plgar beleulne nem venne eszre hogy nem megy.de aki ilyennel jar nap minr nap az azt mondana hogy mivanezzel. Kb ilyen a jelenlegi allapot. Megy de nem ugy ahogy kene.
Ma teggeltol nem akar menni. Alacsony fordulaton foleg.de 3 felett se az igazi. Nem fustol szepen jar a motor valto ok csak nem megy.5 be eszrevettem par napja hogy 100 nal ha lelepem felig szinte semmi nem tortenik.mara meg erezhetoen rossz a gep.
Sziasztok!Adott egy 98-as Bmw e39 525tds Touring.A problémám,hogy nem érzékeli a sofőr oldali ajtót.Legalàbbis nem jelzi a műszerfalon,ha nyitva van.A beltéri vilàgítás sem reagàl.A központi zàr működik kulcsról,valamint az ablakokat is működteti,de a tàvirànyítóra nem reagàl.Az irànyító még az elemes.Próbàlkoztam màr a tanítàsával de tovàbbra sem reagàl.Az irànyító egyébként tökéletesen működik.(Villog a led...)Lehet probléma,hogy nem "látja",hogy az ajtó nyitott vagy csukott àllapotban van?Gondolom a zàrban lehet egy mikrokapcsoló ami érzékeli.Előre is köszönöm a vàlaszokat.
Szasztok! az érdekelne hogy a DISA szelep(M52) tesztelésekor ráadott gyújtásnál a lamellának mozognia kell ugye? mert nekem meg sem mozdul. a lamella tengely nincs kikopva azt már megnéztem.