Időközben megjött a kerékjárati ívben lévő szerelőablak "fedél", márkaszervízben rendelve 3315Ft-volt.
( A szerelőm nyaljon sót mert csak ígérgetni tud.....aztán le..arta az egészet...azóta sem jelentkezett )
A linkeden szerepel többnél is, hogy cikkszám szerint bal oldali.....nincs külön bal ill. jobb oldal, egyfajta van csak.
Megint beigazolódott, hogy nem mindig éri meg e-bayről rendelni, ez nem fillérbaszás, de pl. a 10,90 EUR-os árú fedél 17,90 EUR-ért házhozszállítva majd a duplája az itthoni márkaszervízes árnak.
"Versand:EUR 17,90 Standardversand"
Egyébként nem tudom egy sík, lapos gumifedél ugyan hogyan illeszkedik tartósan egy kerékjári ív ívelt filc burkolatához?
Odavaló méretileg, de, hogy az nem fog ott sokáig maradni az is biztos, nincs olyan belső pereme a gumifedélnek ami beakadna a vékony filc ívelt burkolatba. Kúpos belső pereme van, az meg értelemszerűen sehová sem tud beakadni.
Audi A6 C4 2.5 TDi-ről érdekelne a véleményetek. Manapság érdemes ilyenben gondolkoznom, vagy nagyon eljárt felettük az idő? Kellene egy igavonó, amivel lehet vontatni.
Mégegyszer köszönöm az információt ill. a cikkszámot.
Megvárom mire jut a szerelőm a neki adott feladattal, aztán ha nincs eredmény akkor benézek a helyi Skoda ( nincs errefelé nincs VW-Audi) szalonba, már rendeltem ott 1-2 gyári cuccot.
E-bay-ről nem szeretek rendelni mert sokszor többe kerül a leve,mint a hús.....versandgebühr....
Én sem,csak ritkán. Nem sok mindenre tartom,de azért néha vannak értelmes csoportok. Ugorj be egy audi szervízbe,lehet ott is tudnak jó árat mondani (nálunk,németben,néha jobb árat mondanak,mint az ebayen vagy amasonon találni). Esetleg bontóban.
Tegnap felraktam a télikerekeket akkor láttam, hogy jobb elől a kerékjárati ív burkolatából hiányzik a "szerelőablak", nagy lyuk tátong ott, nincs meg a gumiablak/gumifedő.
Ugye filccel bélelt a kerékjárati ív, és van egy u.n. szerelőablak is rajta, na az ezkszerint elveszett...., de hogy ??
Szerelőnél nem volt az autó régóta, ráadásul ott elől sem volt sosem csinálva rajta semmi sem....rejtély...
Nézegettem Unix...stb.. alkatrészáruház honlapokon sehol nem találom azt ami hiányzik.
Kerékjárati ív van mindenhol, a képen is látszik, hogy ott van a szerelőnyílás, de fedél/takaróelem nincs hozzá.
Estleg valaki tudna tippet adni honnan a fenéből tudnék ilyet beszerezni?
Igen az olajcsere még hátra van... Plusz még most légtömegmérő hiba ugrott be ahogy kész lett azt még a jövő héten beledobja! Aztán ennyi... Remélem én is hogy egy darabig nem lesz vele gond! Most hogy kész lett semmi hangja a kocsinak mint az új olyan... :)
Ahogy olvastam a szerelőnél álló autód jelenlegi állapotát,szerintem erősen az utolsó és az utolsó utáni pillanat között félúton lett elkapva a hiba és azért nem történt nagyobb baj. A lényeg,hogy az olajcserén kívűl mostanában nem kell majd a motorhoz nyúlni. A szerelőt én sem irigylem, tudom min megy keresztül. :) Én is átestem ezen a mutatványon és szerelés közben erősen fejlődött az autószerelői szókincsem :D
Hát ez az egész nem vicces!! De nem új kocsiról beszélünk úgyhogy várható volt hogy előbb vagy utóbb lesz valami nagyobb baj... Remélem most egy darabig nem lesz rá gond!
a szerencse az volt hogy miután megjelent a kerepelő hang már nem mentünk a kocsival sehova! Mert a feszítő már szarrá volt kopva és ott elkezdett volna mindent tönkre vágni aztán kuka a motor!! Amúgy jah sok törmeléket kellett a szereplőnek onnan kitakarítani! Az egész eleje le van szedve plusz nagyon sok mindent le kellett szedni róla többek között az olajpumpa meg minden! Az olaj folyás a vízcsövet is gatyára vágta rajta! Pénteken lesz kész!! A szerelőt nem irigylem!
Normál körülmenyek közt azt is illik cserélni. Ha a letört darab előkerült,akkor nincs baj. Persze ha nem okozott egyéb sérüléseket.Egy javaslat (ha még a szerelőnél van az autó): olajteknőt,olajpumpa szűrőjét érdemes kitisztíttatni.
Nekem nem volt más lehetőségem, a sok sülthalra, autóvillamosságikra nem számíthattam mert csak hímeltek-hámoltak, húzogatták a vállukat, a hiba meg nem múlt el magától.
Telefon szakszervízbe...bejelent...időpontra autó elvisz...ők megcsinálták......kassza....fizet...autó megcsinálva elhoz....ennyi.
Anno mivel nekem senki nem tudott a témához itthon hozzászólni ezért márkaszervízbe vittem az autót, ott legalább nem húzogatták a vállukat, hogy ezt így + úgy+ f.ngom sincs róla, mittomén.....és stb....
Persze a márkaszervíznek ára van, de ők legalább tudják mit kell csinálni/cserélni, és azóta sem volt semmi bajom a PDC-vel.
Végre volt egy kis időm szétszedni, jobb első külső PDC zárlatos (persze, hogy a nyolcadiknak kivett a hibás) Az eredetin mérve tényleg rövidzár van. Van egy utángyári Noname, mérve nincs rövidzár, viszont helyére dugva ismét "rövidzárt" jelez. Még a hibás bene van, bármelyik csatira mérek, rövidzár van, ha kiveszem megvan a +12 volt mindegyikben.
Kényes lehet, hogy milyet teszek bele? Van valakinek javaslata, mit kell venni ami jó is lesz?
Sziasztok :) Az Alany A6 4f 2.7 TDI.mostanàban az lett a szokàsa hogy probàlom beindìtani es kijelez nagyon sok hibàt ès az auto nem indul csak megtekeri a motrot egy 2 masodpercig ..fèkkel beindìtàs ès anèlkül is lett probàlva majd aztàn gondol eggyet semmi hibàt nem jelentve ès beindul,majd megindultam vele D-be 3 ik sebbessègik felgyorsultam majd fèkeznem kellet de nem vàltott vissza ès 3 ikbol indult meg aztàn ezt eddig egyszer csinàlta 2007 es èvj 246.000 km köszönöm a segitőkèsz vàlaszokat :)
Kivételesen nem örülök,hogy igazam lett.(a rád váró kiadások miatt) Vígasztaljon,hogy ha minőségi alkatrészekkel lesz megjavítva,további pár szazezer km-ig nem lesz vele gond. Köszönöm a visszajelzésed!
Szia! Ígértem írok a fejleményekről! Végig neked volt igazad! Elől szíj hajtja! De a szelepfedél alatt van lánc ami ugye a vezérműtengelyt hajtja! Ennek a láncnak a feszítő ne szarrá kopott de még időbe észrevettük így mást nem vert szét benne! Így is 250-300 ezer között lesz az egész munkadíjjal együtt!!