Kevés a konkrét info, a műszaki átalakítás módszereire és az üzemelési tapasztalatokra vonatkólag, az egyes dieselmotor típusok különböző érzékenységéről nem is beszélve
én anno több, mint 50e km-t tekertem le a tárcsás adagolóval. egyszer volt porlasztócsere, de csak mert már öregek voltak. nem mondhatnám, hogy tele volt retekkel...
Ha valakit érdekli a Passat B3 1.6 td.-m, akkor jelezze nyugodtan. Nem mai csirke, de szép és teljesen kulturált állapotban van. Semmi rozsda, vagy olajfolt. Szerdán teszek fel képeket, mert akkor kerül eladó sorba.
Bírnia kell, de nem árt hígítani egy kicsit, mondjuk 5%benzin + GO ízlés szerint, de nem árt a 30% GO. Ha viszont lecseréled az adagolót elektronika mentesre, akkor bírja tisztán is a növényi anyagot, de csak melegebb időben, ha hígabb, persze ott sem ajánlott a 100% étoli, pici hígítás mindig kell, vagy előfűtés, de az bonyodalmas és nem is olcsó megoldás ha igazán jót akarsz építeni, megbízható szolenoid szelepekkel (Pl. Pevekoil), mert azoknak darabja 30 ezer HUF átszámítva ha jól emlékszem és 2 kell belőle, plusz a többi dolog, úgyhogy 100 ezer alatt nem áll meg egy üzembiztos, 2 tankos rendszer, tehát szerintem nem éri meg bajlódni vele, csak ha 1 millió km-t mész évente. :) Ha tudsz szerezni kerozint, vagy petróleumot olcsón, az a legjobb hígításhoz,mert a cetánszámot is növeli.
Érdeklődnék, hogy B4 Passat 1.9 tdi (90Le) bírja az étolajat? Most B3 1.6 td van és azt szeretném lecserélni. Vagy, ki tudna ajánlani olyan 92-96 közötti autót, ami tuti jó rá.
Nekem egyhengeres motorom van kistraktorban. Az előtöltés 10fokkal volt eltéve, és gázadáskor is nagy adagot kap, amit intenzív füstöléssel jelez.
Most szét van szedve még atomjaira, és egy darabig úgy is marad.
Viszont majd beszámolok az eredményről, ha érdekel valakit.
Én mindent kotyvasztottam.
Mosópetróleum, E85, Go, meg beazonosíthatatlan gyúlékony folyadékok is kerültek bele pluszban. Mindent megevett.
Közben szereztem egy előkamrás motort ilyen étkeztetésre. Hátha az jobban beválik.
Kb 8mm-es furaton keresztül fújja rá a dugóra az égő gázt.
Üdv az ipa más néven izopropil alkohol kíváló adalék vizkozitás csökkentő és az égést is javitja .repce olajhoz propanol-t is lehet adni javitja a teljesítményt. egyébként a teljes étolaj üzem végül a gyürűk letapadását okozza és az adagoló cseréjét hosszútávon általában úgy kb öt évente adagoló csere,,
Azaz 5 fok nagyon sokat számít. Oda-vissza egy fokot engednek eltérést jellemzően. A fogyasztás is jobb lesz, majd meglátod.
Számolj be majd a fejleményekről!
Egy pesti pizza futár keres tr.olajat. 1.7 isuzuba. Hivtam a pécsi fickot de nem elérhető. Évek óta fritüzők csak màr elegem van a szürögetésből. Nem hasznàltam még tr. olajat de àllítolag jó. Ha valaki tudna segíteni annak nagyon örülnénk a kolegàmmal :-)
A kistraktorosoknál egy kamionos írta, hogy valami adalékot tettek a go-hoz, és egy idő után elkezdett szikrázni a kipufogó, mert tolta ki a kokszot a motorból.
Ők céges szinten nyomták, de mire hazaértek, le kellett cserélődnie az üzemanyagnak.
Az izzítógyertyát az is elégetheti, hogy nem megfelelő szórásképű csúcsok vannak beépítve és az üzemanyagsugárba beleér a gyertya vége.
Majd írd meg mire jutottál!