De ez most a szerelési könyv ,vagy a szokásos karbantartási kiskönyv amit a kocsihoz is adtak? Mert az megvan amúgy. Engem a részletesebb, mondjuk úgy, szervíz könyv érdekelne, ahol még a legutolsó csavarmeghúzási nyomaték is benne van.
Sajnos a forrasztások elég gyatrák. Ebből adódik az egyik híres típushiba is, hogy a középső kijelző (klíma, óra, stb..) sokszor nem működik rendesen. Nálam a rádiónál is voltak ezzel gondok. Első körben ott néznék körül a csatlakozók lábainál, hátha szar a forrasztás. Szétszedésről találni sok youtube videót. Nekem a rádió problémámat az újraforrasztások megoldották. Ha valaki kontaktsprézésben gondolkozik, tessék vigyázni, elég satnya a lakkozás a paneleken, simán lemarja.
Vásároltam egy Honda Civic 8gen (2009) autót. Olyan hibát találtam ,hogy a rádió hangja egy pillanatra felerősödik, ha a gyújtást ráadom vagy leveszem az autóról. Illetve egyszer durrant egy nagyot a hangszóró és kikapcsolt a rádió. Van valakinek ötlete, hogy mi történhetett, vagy mi lehet a gond?
Sziasztok, kérdésem a.kovetkezo.lenne . Elhagytam a kocsi kulcsomat és szeretném megkérdezni.nem.e tudja valaki hogy hol és mennyiért tudok.csinàltatni. köszönöm a válaszokat.
A vezető oldalán van egy nyomógomb, egy kapcsoló, amellyel le lehet zárni a többi ablak vezérlését mind az érintett helyen, mind a vezető oldalán, ekkor csak a vezetőoldali ablak vezérelhető. Ekkor csak a vezérelhető ablakok gombjai világítanak,a többi sötét. Nézd meg, nincs-e véletlenül ez a funkció bekapcsolva. Egy próbát megér szerintem
Ha mindenki belefáradt már minden csoda szilikonba, hőfúvózásba és egyéb trükkökbe, hogy megújítsa a műanyagokat az autón, itt egy tipp: GTechniq C4 Permanent Trim Restorer
Magyarországon nem kapni én is Angliából rendeltem. 4 hónapja kentem le vele a műanyagokat, egyelőre még mindig tökéletesen tartja magát, pedig jó pár mosáson átesett az autó.
2 évet ígérnek amit én lassan kezdek elhinni. 30 ml 15 környéke + posta. 30 ml kell, alig lehet azzal is körbeérni, főleg ha a tetőn futó szálat, ablaktörlő részt, méhrácsokat is lekezeli vele az ember.
A 9.gen. Civicben lévő automata váltó mennyire megbízható darab? Ennek vannak nyűgjei vagy ez már egy jobb szerkezetnek számít? (i-shift) robotizált kézi ha minden igaz
van egy 2009-es 1.8 SE autóm, de asszony nem nagyon boldogul a 3 pedállal, gondoltam lecserélem egy újabb automata váltós szintén 1.8 változatra, vagy kombira mert ebből már ugye az is volt.
Sziasztok! Segítségeteket kérném... 2007. Évjáratú ufo civic gyári rádiót szeretném lecserélni 2 din rádióra. A kijelző, ami a frekvencia értékeken kívül a klíma visszajelzője is, működni fog? Előre is köszönöm.
sziasztok! orulok, hogy ratalaltam erre az oldalra, mert a mult heten vettem egy 2006 os civic-et, szuper allapotban, 116000 kilometerrel. ez az elso japan kocsim, az utobbi 35 evben csak bmw-im voltak. raadasul ez az elso automata kocsim is. a kocsi tokeletes, egyedul a valto furcsa nekem. ha az egyszeru, automata valtot hasznalom, akkor az elindulas utan van egy "lyuk" a gazadas utan, majd ez eltunik. a kezi valto hasznalatanal viszont ilyen nincs. jo lenne, ha felvilagositanatok, hogy normalis e ez? kosz.
Nagy segítséget jelentene, ha esetleg van valami ötletetek:
Csúszik a kuplungom. 2.2 es dízel. Természetesen elvittem szerelőhöz, megnézte, persze akkor nem volt hajlandó megcsúszni. Észrevettem, hogy ha áll legalább két napig, utána eleinte nem csúszik. Szerelőnk azt is mondta, hogy neki gyanús, mivel ha kopott tárcsa miatt van a csúszás, akkor a pedál keményebb szokott lenni, mert a kiemelőszerkezet máképp áll. Mit lehet tenni? Ahhoz dárga mulatság, hogy csak a próba kedvéért cseréltessem a szerkezetet. Nem lehet, hogy a kiemelőmechanizmus, vagy a hidraulika szórakozik?