Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Liviati Creative Commons License 2014.07.07 0 0 343

Szimpla kerekes és elől hajt. Inkább megvenném az ősöreg Mercedest és rendbe vágnám, ahogy azt tettem az Ivecoval is.

Előzmény: gyu_gyu (342)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.07.07 0 0 342

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/fiat/ducato/fiat_ducato_maxi_cabinato_l1c_232.450.0_el._csorlo._b-vel_vezetheto._4-7988718

szerintem ez jobbnak tűnik, de valami gond van vele mert már régóta árulja pedig az ár elég jó

Előzmény: Liviati (341)
Liviati Creative Commons License 2014.07.06 0 0 341

Aki olcsó autómentőt akar: http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/mercedes-benz/mercedes-benz_508_merci_automento_bejezet-8067438

Bár szerintem költeni kell rá, de megbízható darab és 3,5 tonnás. Meg szerintem brazílok árulják a helyesírásból ítélve.

gyu_gyu Creative Commons License 2014.07.05 0 0 340

köszi az infót 

Előzmény: Liviati (339)
Liviati Creative Commons License 2014.07.05 0 0 339

1988-as 2.4 TD 35-10 3600 mm tengelytáv, szervó és klíma nélküli, hátul dupla kerekes 10-15liter közt fogyaszt úttól, rakománytól, vezetési stílustól függően.

Előzmény: gyu_gyu (338)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.07.05 0 0 338

Liviati neked milyen ivecod van mennyi idős és mennyi a fogyasztása?

gyu_gyu Creative Commons License 2014.07.02 0 0 337

szép nagy

Előzmény: pesta8 (336)
pesta8 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 336

Nem tudom. A hozzaszolasok kozott megtalalod Kb. 150 es 200 kozott.

Előzmény: gyu_gyu (335)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.07.01 0 0 335

az volt amire terepjáró volt felrakva? 

Előzmény: pesta8 (334)
pesta8 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 334

A fogyasztas 10-11 liter. Ez ala nem megy. Utazoban autopalyan a 120-at siman tartja, 130-nal porog 3 ezret. Ha 90-nel megyek, akkor talan egy literrel kevesebb, tehat nem halalja meg, ha lassan megyek. Allitolag nem megbizhato a dci befecskendezo. Az enyemben 500 ezer folott van, meg gyariak az injektorok, de megerettek a cserere. Megvan kozel 5 eve, talan egy kerekcsapagy es ket tartogombfej csere volt. Meg a fekek. Nemreg en is meghirdettem, mert nincs kihasznalva, megtenne egy olcsobb is, de levettem a hirdetest, mert volt jopar komoly erdeklodo es rajottem, ha eladom abbol a penzbol nemsok mindenre futja. Bar az enyem 500-al kevesebb volt mint az elozoben irtad.

Előzmény: gyu_gyu (333)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.28 0 0 333

én is nézegetem egy dci motoros mestert csak nagyon sok az ára 2001évj. 1.8milla. mi a tapasztalatod  menyire hajlamos a meghibásodásokra ? milyen a fogyasztása városban? 

Előzmény: pesta8 (332)
pesta8 Creative Commons License 2014.06.28 0 0 332

Kicsit eltuntem. Master 2.5 dci, duplafulkes. 1860 az onsuly., 3500 az ossz.

Előzmény: gyu_gyu (331)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.19 0 0 331

milyen autód van és mi a súlya?

Előzmény: pesta8 (329)
Surci126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 330

Hát sajnos a T1-esek rohadnak rendesen.

Előzmény: gyu_gyu (324)
pesta8 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 329

Tulsullyal en is igy vagyok. Megprobalom minimalizalni a tullepest. Kulfoldre meg nem megyek, olcsobban elhozatom, mint amennyit eltankolok. Szerencsere a forgalmi szerint az onsulyom jo.

Előzmény: Liviati (328)
Liviati Creative Commons License 2014.06.18 0 0 328

Szerencsére nem, de évek óta megpróbálok túlsúly nélkül járni vagy minimálisan túllépve azt. Nyugaton nem egyszerű ott nagyon ügyelek már nehogy túllépjem.

Előzmény: gyu_gyu (327)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.18 0 0 327

volt már gondod össztömeg túllépés miatt a hatósággal ?

Előzmény: Liviati (326)
Liviati Creative Commons License 2014.06.18 0 0 326

Ha az alváz rohadt akkor szinte bármelyikről lemondhatsz. Iveco az rozsdás de nem rohad el a létraalváz, ott a hátsó híd felett kell megnézni, mert ha erősen túlterhelve használták akkor ott repedés vagy törés lehet, akkor még mindig tudsz alvázat cserélni, a többinél nem gyakorlatilag.

Előzmény: gyu_gyu (324)
Liviati Creative Commons License 2014.06.18 0 0 325

Ha a gyári felfogatási pontra lehet rögzíteni akkor miért tákolás? Iveconál nem kell semmit alakítani hozzá.

Előzmény: Surci126 (323)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.18 0 0 324

megnéztem a merci 310-est de sajnos át volt rohadva a alváznyúlványa igy lemondtam róla pedig jó motorja volt jó hosszú platóval 

Surci126 Creative Commons License 2014.06.18 0 0 323

Ettől lesz jó hogy át lehet tákolni?

Előzmény: Liviati (322)
Liviati Creative Commons License 2014.06.17 0 0 322

Akkor az olasz társai ebben is jobbak.

Előzmény: Surci126 (321)
Surci126 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 321

Nem lehet kicserélni.

Előzmény: Liviati (318)
Liviati Creative Commons License 2014.06.17 0 0 320

Hátsó tengelyen 4 kerék legyen.

Előzmény: gyu_gyu (319)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.17 0 0 319

duplakerekes hid az mi ? utánfutó

Előzmény: Liviati (318)
Liviati Creative Commons License 2014.06.17 0 0 318

Ehhez kell szerezned még egy duplakerekes hidat meg rendbe tenni. 5-ös BMW-t is hoztam az a lényeg, hogy a hátsó kerék fent legyen és rögzíteni is tudd.

Előzmény: gyu_gyu (317)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.17 0 0 317

de ekkora platóval az 5-ös bmw-ket elfelejthetem

Előzmény: Liviati (315)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.17 0 0 316
Előzmény: Liviati (315)
Liviati Creative Commons License 2014.06.17 0 0 315

Magyarországon 2 méter nyúlhat túl maximum (plató fele) pl 3 méteres platónál csak 1,5 m de 5 méteresnél is csak 2 m lóghat túl.

Rövid Transporter felmegy, de tettem rá Ivecot is.

Előzmény: gyu_gyu (314)
gyu_gyu Creative Commons License 2014.06.17 0 0 314

és ekkora platóra milyen hosszú autot lehet tenni? mert gondolom lelóghat valamennyi 

Előzmény: Liviati (312)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!