Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MyKappa Creative Commons License 2024.03.26 0 0 89597

Láttátok a Csikós videóját? Elszomorító számomra :( ..

https://fb.watch/r2FMgR9xMc/

MyKappa Creative Commons License 2024.03.26 0 0 89596

Benne vagyok fb-n karosszéria lakatos csoportban - érdemes ilyen helyen is körbenézni, mert azért vannak ügyes lakatosok sokan. Vannak akik árajánlatért lépnek csak be és szoktak is kapni! 

Előzmény: capa (89587)
MyKappa Creative Commons License 2024.03.26 0 0 89595

Igazad van! A hétvégén voltam például olaszban egy szakkiállításon és pont azt figyeltem útközben náluk, hogy odakint mennyivel több csóró autó van. Sokkal kevesebb a Merci, Bmw, Audi. Mi valami hihetetlenül gazdag nemzet lehetünk ezek szerint :) !

Előzmény: Sütemények Réme (89575)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89594

Nem volt az elcseszve :)

 

Javítok, bocsi,  

Nem elcseszve volt, hanem az "autópályás füldugót" a derék franciák elfelejtették hozzáadni :-DDD

Előzmény: capa (89593)
capa Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89593

Nem volt az elcseszve :) , 5.-ben pont a leszabályozási ford. szám előtt, a teljesítmény maximum körül futotta meg a végsebességét (én nem próbáltam, az újságok tesztelték). Szóval nem kímélő fokozat volt, az tuti. 

A legjobb váltó viszont az enyémben volt: a 306 GTI6-osé átalakítva az utolsó fokozatnál. Az első hosszú, a többi közel egymáshoz, kivéve a 6.-at, amibe TD-ből tettem bele az áttételt (40,5 km/h 1000-es ford. számnál, több, mint +20% az eredetihez képest), amikor már turbós volt.

 

 

Előzmény: BmS1 (89592)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89592

Igen, de a 8000 Eurót nagyon kevés ember fizeti ki érte...

 

Érdekes játékos. Igaz, hogy mai szemmel a 160 lóerő nem nagy durranás, de a tömege alig több, mint 1 tonna...   a 160 ló elég jól rángatja. Ami miatt eladtam, az elcseszett váltó. Minimum egy fokozat hiányzik, pályán iszonyatosan pörög, ezt nem tudtam tolerálni.

1995 körül volt meg, akkor a "tökös" autók között volt.

Előzmény: capa (89591)
capa Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89591

Több milliós tétel lenne, igen. Azért így sem lenne annyira messzire a piaci értékétől, mert külföldön, ahol van eladó, 8000 EUR-ért lehetne egy hasonlóan szépet kapni. Persze kínálnak dupla annyiért is. 

Előzmény: BmS1 (89590)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89590

Teljesen igazad van.

Anno az MI16 ütős darab volt, nekem is volt egy ilyen.

 

A rendbehozatal esetleg többszörösébe is kerülhet, mint a piaci -reális -  értéke, de ez ilyenkor mellékes..

Előzmény: capa (89589)
capa Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89589

A régi autóm (Peugeot 405 Mi16). 7-8 éve nem használják, egy konténerben áll. Se motor, se váltó. Teljes fényezésre szorul. Egyelőre csak gondolkozok a megvételén, feltérképezem a terepet, még akkor is, ha a rációnak itt kevesebb szerep jut, mert érzelmi alapú a döntés. 

Előzmény: BmS1 (89588)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 89588

Hello,

 

ha nem titok, milyen típus?

Előzmény: capa (89587)
capa Creative Commons License 2024.03.20 0 0 89587

Sziasztok!

 

OFF

Tanácsot szeretnék kérni: egy 28 éves középkategóriás youngtimert, ami alapvetően nem túl rohadós, de mondjuk a gólyalábaknál vagy az aljánál már itt-ott ráférne a lakatolás, és nincs benne a motor sem, hová, kihez vinnétek karosszériáztatni? 

ON

 

üdv,

capa 

BmS1 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 89586

Utánanéztem. Igen, az egy Bentley Turbo R volt, az négyajtós, "sofőrös" autó volt.

Előzmény: probody (89585)
probody Creative Commons License 2024.03.19 0 0 89585

A Serest is ilyesmibe lőtték agyon. Volt stílusa:-)

Előzmény: BmS1 (89570)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.19 0 0 89584

:-)))

OFF

 

...    már be se tudnék szállni... vagy ha mégis, kiszállni nem    :-DD...

 

A beszállás, nekem is, nehezen szokott sikerülni.  (vénember is vagyok ... plusz tényleg nem 1Xű , a procedúra)

Viszont, kiszállni, általában, nem akarok... 

 

Múltkorjában, azt hittem....úgy véltem, kettő... maximum három órára, és kettő vagy háromszáz km-re, bitoroltam el, jogos tulajdonosától, az összlábhajtányt ( több, különböző darabbal rendelkezik az illető ...és van szigonyos is, nem csak fújtató bikás ...meg ágaskodó lovacskás).....

Később, kiderült, hogy kb. másfél napig voltam távol.... gyorsan ?   lassan..?  múlik benne az idő, ha tényleg élvezed....

 

Így, utólag, belegondolva, pl. a Szlovén tengerpart, tényleg , messzebb lehet, mint 200km.... oda-vissza...

 

:-DDD

Előzmény: BmS1 (89582)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 89583

Nem a "hétköznapi emberek" a megcélzott réteg :-(

 

Mint kuriózum viszont érdekes belenézni olykor az ilyesmikbe.

Előzmény: fearfactoryüberalles (89581)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89582

megszemlélni szerettem volna a szobrot 

 

Igen, ez az időszak még a Bentley / Rolls fénykora.  Aztán a Bentley a VAG csoporthoz került, a Rolls a BMW-hez, és új korszak kezdődött. Az új irányvonal is persze kitűnő autókat hozott, de a patinás, arisztokratikus feeling, kisugárzás (nálam) kicsit csökkent .. :-D

 

LP550-2 Lambo.....    már be se tudnék szállni... vagy ha mégis, kiszállni nem    :-DD

Előzmény: TudatLan (89579)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89581

Szíp ótó. 2000-es évek elején beleültem Valkeréknél a szalonjukban pihiző limó Bentleybe vagy RR-ba, (sorry, túl régen volt), de egyvalami megmaradt - évjárata kb.'94, vételára újkorában 120 milla, magyar tulajjal.

 

Ha csak szántóföldi aranykoronát vesz belőle anno, ez a földtulajdon most 15-20 mrd-t érne (1ezer ft vs 150-200e/AK), nem számítva a szűk 30 év hasznát (bérlet, termelés, támogatások)... hát, remélem, ez csak fagyipénz volt akkoriban a tulajnak. 

 

Szóval voltak jobb helyei azoknak a nehezen megkeresett filléreknek, de hát eccer élünk, nem számít, milyen borsos a reinkarnációs tanfolyam ára:-)

Előzmény: BmS1 (89570)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89580

Bízom benne, hogy már látszik az alagút vége .... (készültségi fok nagyobb/egyenlő 90%)...

 

Előzmény: granturismo (89572)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89579

Jó reggelt ...napot....estét  !

 

A ' tárlatvezetést - városnézést ....stb...' a jármű álló helyzetében, nem járó motornál képzeltem.

 

Elvből, sem, kérnék olyat, hogy Te , vigyél, engem, egy harmadik fél, gépkocsijával.  ( asszonyt és autót , nem kérünk, és, nem adunk. kölcsön - középkori vietnámi közmondás, szabad magyar fordítása )

 

Pusztán megszemlélni szerettem volna a szobrot , egy műértő társaságában - ha lett volna rá, mód....

 

( sofőrszolgálat-koromban, volt szerencsém mulsanne typúshoz ....nem az én világom ...viszont jól fizető /érdekes , munka volt....nosztalgia OFF )

 

A viccet félretéve - tényleg érdekelt volna.  Ez  a gépkocsi, v a l ó b a n, a  m i n ő s é g i   autógyártás esszenciája, amikor még volt erre akarat.

 

Ha gondolod, és érdekel, megpróbálhatok összehozni neked egy hosszabb próbakört , a Bal1-ben, egy , nem túl gyors személygépkocsival  .... szerintem, avval , élvezetesebb, majdnem 270-nel menni......

LP550-2 Balboni...   ♥    

BmS1 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89578

Tényleg. :-D

Az egyik oldali turbó volt cserés.  Elvileg (ha jól emléxem) papíron 330 a vége...

Előzmény: Adm (89577)
Adm Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89577

És 270-nél tényleg alig gyorsult? :)

Előzmény: BmS1 (89576)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89576

Elkéstél, elvitte a boldog tulajdonos.  Szívesen megmutattam volna, álló helyzetben. Óriási kockázat ezzel furikázni, egy kis koccanás is szinte jóvá tehetetlen, mindenesetre  sokmillió Forint. Bevállalhatatlan (nekem legalábbis).

 

Volt olyan eset, amikor egy Bentley tulaj (újabb modell) arra panaszkodott, hogy "270-nél alig gyorsul" a 730 lovas bringa. 

 

 

Beült mellém egy régi barátom, egész véletlenül  topic tátsunk, mentünk egy gyenge 280-at...  (Régen volt, már elévült :-DDD  )  Na. megfogadtam, inkább nem vállalunk többet ilyen feladatot, már csak a jogsim is eleve többet ér...  

 

Előzmény: Sütemények Réme (89574)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89575

....

 

egy jelentős részük, romjaiból 'talpra állított' bontószökevény.....

 

sok olyan 'ember' van, aki többnek akar látszani.... de nincs mögötte semmi ($$$$$) ....ilyenkor (is) szokott bekövetkezni az általad tapasztalt jelenség....

 

példa:

 

tegyük fel, hogy ennek a pompás darabnak jók a papírjai és az alvázszám is kiáll egy komolyabb ellenőrzést:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=380024543

Mercedes-Benz GLC 250CGI 4MATIC Exclusive*LED*Navi*Leder*1.844 €Ohne Bewertung1.550 € (Netto), 19% MwSt.

 

Mivel ez egy nyilvános fórum, ezért : olvastam valahol a neten, hogy egy elvont = nem valós példával szemléltetve , egy 5-ösért (5000 Euro), egy hét múlva, egy sérülésmentes, saját lábán helyváltoztatni képes 'alkatrészbázis' beparkol a legálisan megvásárolt roncs mellé..... Némi lakatos plusz fényező munka.... csavarozás ---- kábelköteg átfűzés.....  majd jön egy 'elektronikai varázsló'  .....

és tadáááááááám.

 

Kész a 'patika '  GLC.

 

A példában szereplő kocsi öreg: 50.000 kmErstzulassung09/2017Leistung155 kW (211 PS)

Fiatalabb donorral (2022-2023 baujahr) ugyannyi 'munka' elvégzésével, komolyabb a realizálható profit ....állítólag.

 

Szerinted? (kacsintós fej ikon)

 

Előzmény: MyKappa (89550)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89574

OFF ?

 

a tartósság túlméretezett szobránál,esetleg, nem volna lehetőség, egy élőszereplős - audio kommentáros, város nézésre ....azaz jármű mustrára?

 

ON

 

:-)

Előzmény: BmS1 (89573)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89573

Építkezek tavaly nyár óta. Cég mellett nem egyszerű:-(

 

Cég nélkül meg -szinte- lehetetlen. :-D

 

 

Előzmény: granturismo (89572)
granturismo Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89572

Építkezek tavaly nyár óta. Cég mellett nem egyszerű:-(

Előzmény: Sütemények Réme (89571)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.15 0 0 89571

Nyugodjék békében.

 

Nagyon el vagy tűnve.....

:-(

Előzmény: granturismo (89569)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.14 0 0 89570

Urak.

 

a "Régen Minden IS Sokkal Jobb Volt!!" szekciónk jutott eszembe, amikor megláttam ezt a játékost a szervizben.

 

1993-ban a (sorozat gyártású) autók között a legdrágábbat úgy hívták, hogy Bentley Continental R. (Sokan a féltestvért, a Rolls Royce-ot gondolják "kékvérűbbnek", de az angol arisztokrácia gyakran inkább a Bentley-re szavazott, bár mindkét járgány egy alomból  /Vickers / származott.) A Bentley C. induló ára 178,000 Font volt, amit lehetett nem kicsinykét (felfelé) tupírozni.

 

 

Ez a bringa 31 éves. Mai szemmel nehezen értelmezhető. Minden túlméretezett. 6,75 literes V8 motor, KE-Jetronic rendszerrel, feltöltővel. Bődületes nyomaték, 750 Nm nyomaték már 2000! fordulaton. A teljesítmény visszafogott, 390 Le, mert a motort élettartam megfontolásokból nem engedték magas fordulatszám tartományba, 4500 már tiltott mező! Ezek a motorok az 1800----2500 fordszámok között dolgoztak életciklusuk meghatározó részében.

 

 

A Conolly bőrkárpitnál jobbat nemigen találni. Újszerű ülések, a hátsók szinte vadonat újnak tűnnek. A legnagyobb hibát a műszerfalon találtam, (nyíl) kb. 2 mm, ki tudja, mi okozta. Összeszerelés minősége, felhasznált anyagok? Mint a világ (anno) legdrágább autójához illik.

 

Másrészt: sok más mellett pl. a Lancia Thema is már 8 évvel korábban elektronikus befecskendezést használt. (Bosch L,  LE Jetronic), a KE Jet már nem volt korszerű. (OK, a MB pl. még tovább tartotta gyártásba.)

 

Egy gázfröccs alkalmával a Bentley több benzint lenyel, mint a mellette álló hibrid 50 km alatt kér :-DD A környezet szennyezésről meg ne is beszéljünk...

 

 

 

granturismo Creative Commons License 2024.03.13 -1 0 89569

Meghalt a Gandini.:-(( Egy zseni volt tényleg.

downer Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89568

Hát vesszek meg, ha értem. :D

De az lehet az én bajom.

Nekem a benzinesen ugyanez a csavar meg ugyanez a féle görgő van, felcsavarozom vele aztán jónapot.

Előzmény: sooty (89566)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!