Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dano06 Creative Commons License 2019.09.20 0 0 5396

Kedves klubtagok!

Mikor megvettem a NOTE-t nem tudtam róla semmit, csak annyit, hogy a Casco kötésekor a kárszakértő szemlézte az autót és elismerően szolt. Meg nem rohadt csak a kipufogó mert az nem saváló lemezből van de a dob igen. Egyébként az E11 az nem a motor az a padlólemez(lásd alvázszám) és Renault Clio 3-as padlólemeze és elrendezés. 

Mikor az átírás megtörtént a gugli fordítóval kezdtem keresgélni angol majd lengyel nyelven. Az 1,4-es motorkódja CR14DE az 1,6-os meg HR16DE... mindkettő igényes faszányos és csúcs leveket igényel. Minden egyéb francia...

Mivel ide nem nézek be soxor így nem tudok válaszolni sem időben...lásd fészbuk Nissan csoportok.

Alkatrészek NISSAN Note I (E11) 1.4 2006 88 LE Benzin olcsón online

(PDF) Nissan Note E11 EI.PDF | John C Bullas - Academia.edu

nissan note 1.4 2007 heater resistance - Google-keresés

Autóalkatrész katalógus NISSAN Note I (E11) 1.4 88 LE modellekhez

Nissan bontó Óbuda – Nissan alkatrészek adás-vétele

Google Fordító

Note-Forum, das Forum für Note-Fahrer und für die, die es noch werden wollen.

vezérműlánc készlet NISSAN Note I (E11) 1.4 88 LE gépkocsihoz ť alacsony árak

Note - Forum Nissan Klub Polska

 

 

zollarkoli Creative Commons License 2019.09.20 0 0 5395

Szia.Én is hasonló cipőben jártam.Egy ismerősömön keresztül sikerült a Nissan Gamblinitől szerezni magyar nyelvű kézikönyvet.Igaz E12 motorhoz való /2016 kiadás/, de nagy részben ugyanaz.Próbáld meg náluk, én is sokáig keresgéltem a neten , de nem találtam. 

Előzmény: sz.gábor72 (5398)
Tomsoyer Creative Commons License 2019.09.16 0 0 5401

Erre én is kiváncsi vagyok...

Nekem ugyan ha megy a klima akkor alul a kocsi alatt csöpög a víz, de van egy olyan jelenség, hogy ha leállítom a klimát, de a ventillátor megy tovább, akkor erősen párás levegő jön be. Amolyan uszodaszag.

Előzmény: rarala (5400)
rarala Creative Commons License 2019.09.13 0 0 5400

2006. E11 Note. Ki tudja hol van a klíma kondenzvíz kifolyó csöve? Az utastérben csapódik le a pára, sokszor a lábamnál is nedves a szőnyeg.

rarala Creative Commons License 2019.09.11 0 0 5399

Helló! 2006.05. havi Note-om van, 265000 km, szokásos kopó alkatrészeken kívül a kotorral baj nem volt, kivéve 3 éve egy olajjárati lezáró dugó kiugrott a helyéből, 60 Ft alkatrész, de miatta el fogyott az olajnyomás. Csere óta kb.60 ezret futott hiba nélkül. Idén tavasszal a kormány légzsák spirál kábel adta meg magát, meg a kipufogó hátsó dob szétrohadt, az ablakmosó karrendszer ugrott szét. De az autót szeretjük és tovább használjuk, ez lesz az utolsó autóm.

 

Előzmény: Dano06 (5387)
sz.gábor72 Creative Commons License 2019.09.10 0 0 5398

Sziasztok!Nemrég vettem egy használt Note-ot,az első generációs,1,4-es  motorral.Németből lett behozva,és így sajnos német nyelvű a használati útmutatója is.Én viszont nagyon nem vagyok otthon a német nyelvben...A kérdésem:tud valaki egy linket,ahonnan le tudnám szedni a manualt magyarul,vagy angolul.Azért a magyar jobb lenne...😄

Előre is köszönöm...

Break 307 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 5397
Sziasztok üdvözlök minden résztvevőt.Autó Nissan Note vásárlás elött állok.Szeretnék érdeklődni mire figyeljek,és mit érdemes venni.Csak benzines érdekel kb 2-2.5 m ár a max.Nissan motor van bennük? Köszönöm a válaszokat Jankovics Gábor.
Tomsoyer Creative Commons License 2019.09.02 0 0 5396

Első generációs  azaz 2006 os. A híres E11 motorral szerelt.

De megnézem azt a FB forumot....

 

Előzmény: Dan06 (5395)
Dan06 Creative Commons License 2019.08.29 0 0 5395

Hello!  Sok az info. Motorkód? Évjárat? És egy video sem ártana. Nem, nem vagyok szerelő de hátha tudnak segíteni a faceboook Nissan Kérdések -válaszok csoportjában bár ott a Primera -Almera visz a prímet mert Note alig van.  Van Nissan alkatrészek csoport is. Üdv a klubban

Előzmény: Tomsoyer (5393)
DarabosAndrea Creative Commons License 2019.08.26 0 0 5394

Üdv! Elhagytam az egyik dísztárcsámat:( Van valakinek egy eladó? Hét "küllője van", középen a Nissan felirat. 

Tomsoyer Creative Commons License 2019.08.23 0 0 5393

Hello Notosok.

 

Egy első generációs 1.4 es benzinesről lenne szó. Hátha másvalakinek is volt ilyen baja, és tud segíteni.

 

A motor gyorsításnál emelkedőn becsörög. Főleg ha nem kapcsolok vissza, és nyomatékból próbálok megindulni. És ha van pl jobb oldalon egy fal, akkor arról nagyon vissza tud verődni a hang.

Odáig eljutottam ,hogy ez tipikussan kopogásos égés jelensége. 

cseréltem kopogés érzékelőt (knock sensor) Nem történt változás. 

Mentem lehúzott érzékelővel is sokat. Nem állt be a rendszer úgy hogy kihagyja az érzékelő jeleit.

Hibakódot nem dob az ECU

 

Szóval csörgünk. Nem is lenne zavaró télen felhúzott ablaknál, de picit gyengébb a motor, és a tudat, hogy nem tesz jót.

Volt valakinek ilyen esete?

 

mr.tamasbiro Creative Commons License 2019.07.13 0 0 5392

Szia. Mennyit gondoltál?

Hány telet futott?

Előzmény: Sebees13 (5383)
Norbe74 Creative Commons License 2019.07.13 0 0 5391

Köszi de ez E12-es, már az új modell.

Előzmény: Tomsoyer (5389)
Dano06 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 5390

Köszi! Motor CR14DE 2007.  Nissan CR engine - Wikipedia

Előzmény: Tomsoyer (5388)
Tomsoyer Creative Commons License 2019.07.08 0 0 5389

Háát a csappantyú részt még nem szedtem szét.

Esetleg ,ha a pollenszürőt kiveszed, (a kesztyűtartót, is érdmes kikapni, 4 csavar tartja) és benézel ott mikor jár a motor, hogy a höcserélő hideg e....

Ha hideg, akkor az utána való részt meg kell vizsgálni, hogy hol a bibi. Ki kell venni a rádiót tartó részt. Akkor az egész felső részu kijön. A lahajtható tárolóval. Úgy egész jól rá lehet látni a csőrendszerre.

 

Ezt én nem biznám egy kapkodó szerelőre. Horror óradíjakért.

 

Kis segitség a service manual

https://cardiagn.com/instrument-panel-e11-2006/?token=03AOLTBLTZB7xV_cGSEwgTJmNxE7iSeE_K6kb0DwuSRZ0_vKWK7vkCL1w9GmsnuwocE651hRXhNZ-16wfL0Vtg-DXhiR0CsSGZg_IPWsDffWd0Goe6rqPlcXZ5zzl17m4dJKZjQcYtYQhU6LY3ntOSHaxmhCM3-mU23Ul5HnOc56PyQ815C4F8YVWELrsVppKXskDCkYhPJ6DeHmExGKM9rVFW0yG0mxLDQl3WCooIF6XNNHav3r2UTzdLKnd0-0ukLwsmE5SpTA34meWVADogqMbenH4agEwiJ4LJ04dqBmM7n-BqrZsZE9LL7r1uIRDUF3ayen5xTsbBHdUI8M3fIg4KmGWqZJXRPCvSAISSEQ7eIopMmMtgQYX8LNqS6dGiag9wojZGDexp

 

Előzmény: Norbe74 (5386)
Tomsoyer Creative Commons License 2019.07.08 0 1 5388

Én úgy tudom az 1,4 benzines motor az nissantól van. 

A  kuplungtól, váltótól renault, meg futómű, meg sok minden más.

Már ha ugynarról az évjáratról beszélünk E11 -es széria. 2006-2009 ig ha jól rémlik.

Nekem mindenki azt mondta, hogy ez a motor nem romlik el. minden más el fog körülötte, de az nem.

Ezért is drágább mára már a használtautó ára, ha a benzines 1,4 es, és nem a renault dizel 1,5. 

 

Előzmény: Dano06 (5387)
Dano06 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 5387

Üdv Urak! 

Pechemre tulaja lettem egy Nissan Note 1,4-nek.  Mert a zasszony sanyargatott. :) Alu blokkos röno fejlesztés. Kérdésem csak annyi lenne, hogy mennyi élettartamot kalkuláljak. Használjam-e rendszeresen vagy legyen ünneplős. Elpöfög-e 300ezret vagy ... motoron kívül minden oké vele meg nem gond. Jó volna használni még pár évig. 

Köszi ha tudtok biztató szavakat.  (valós km-t meg ne fírtassuk :D használták mint amire született) 

Norbe74 Creative Commons License 2019.07.08 0 0 5386

Elvittem klímaszerelőhöz, azt mondta a hűtő el van koszolódva. Állítólag kiszerelték és kitakarították (25.000 Ft-ért), de amikor elhoztam se volt jó. Jól átb@szott, szerintem nem csináltak semmit vele, max rátették a gépre, vagy megfújkálták sűrített levegővel. Természetesen visszavittem és azt mondta egy óráig járatták és akkor jó volt. Ez természetesen nem igaz, mert én ahogy elhoztam egy percig se volt jó. Érdekes lenne, addig jó aztán hirtelen meg nem, teljesen hülyének nézik az embert. Ment a fejvakarás hogy lehet gáz baja van. Mondom nem, mert most volt feltöltve, ráadásul jó szakinál, de ő nem tudta bevállalni a javítást mert tele van, ezért vittem máshoz, Sajnos nem kellett volna. Na a nagy okosok aztán a végén lefejtették, kivákuumozták, megint feltöltötték. Persze aztán sem lett jó. Viszont a tűzfalig (műszerfalba menő) hideg a cső, álló helyzetben is kapcsolgat a klímakompresszor. Tehát a hideg levegő megvan, be is megy a műszerfalig, de a szellőzőrácsokon már nem hideget fúj. Szerintem és a végén szerintük is csappantyú baja lehet és hozzákeveredik a meleg levegő a hideghez és azért fúj 20 fokosat.

Előzmény: Tomsoyer (5385)
Tomsoyer Creative Commons License 2019.07.03 0 0 5385

Én a klímahütőt nézném meg.  Hogy helyben járatva elindul e....

Mert ha nem akkor lehet jó egy kicsit hideg motornál.

Mikor elindulsz az autóval még hideg, talán ha autopályán mész akkor is fújja a hideget, de ha városi forgalomban mész, és be kéne kapcsolni a leszívó ventillátornak, akkor már nem jó. Nem fúj hideget.

Ha meleg a motor mert araszolsz, akkor bekapcsol a ventillátor elöl? Hallani?

 

Nekem E11 es Note van. Ott egyben van a klíma, és a vizhütő. E12 nél nem tudom, lehet ott is. 

Előzmény: Norbe74 (5384)
Norbe74 Creative Commons License 2019.07.01 0 0 5384

Sziasztok !

 

Nissan Note 1.2 E12 Acenta 2014/6 digit klíma nem működik. Gázzal (új fajta) fel lett töltve, a kompresszor folyamatosan ki-be kapcsol már a legelején.

20-21 fokos levegőt fúj be. Azt vettem észre, hogy reggel hidegindításnál hideg levegőt fúj be, de aztán kb. 10 perc elteltével 20 fokos levegő jön be.

Valakinek valami ötlete?

Sebees13 Creative Commons License 2019.06.20 0 0 5383

Igaz tombol a nyár de a téli gumi szettem felnistől eladó Érdeklődni a 20 9256032 vagy sebees13@gmail.com

Tomsoyer Creative Commons License 2019.06.17 0 0 5382

Szia Nagymark1,

A fojtószelep ház tisztítása utáni fordulatszám emelkedés megoldódott?

Nekem is beütött a dolog. Egyeseka azt mondják idővel beáll majd, mások azt, hogy nissan muszerrel kell beállítani.

Előzmény: nagymark1 (5375)
cs_gaborka Creative Commons License 2019.06.03 0 0 5381

A szerelőnél levettük illetve levette a szíjat és kézzel mozgatva is adott ki érdes hangot, ezért mondta, hogy szinte biztosan csapágyas :-( De azért köszönöm a tanácsod.

Előzmény: takacstamas (5380)
takacstamas Creative Commons License 2019.06.03 0 1 5380

először próbáld meg kicserélni az eredeti szíjat, a 3 éves autónkon most cseréltük, mert nyikorgott és fütyült vmi :-) 

a szíj csere megoldotta, a szervíz szerint elég gyakori :-O

Előzmény: cs_gaborka (5379)
cs_gaborka Creative Commons License 2019.06.03 0 0 5379

Sziasztok!
Párom másfél éve vásárolt egy most 4 éves Nissan Note 1.2 autót. November körül elkezdett nyikorogni, fütyülni a motor felől valami. Hallgatózást követően a klíma kompresszorra esett a választásunk, amelyet a szerelő is alátámasztott, csapágyas lett. Mivel nincs pénzünk a cserére és igazából meg is lennénk nélküle, a 3 hengeres motor így sincs könnyű helyzetben, szóval arra gondoltam ékszíj cserével kiiktatnánk a körből.

Szeretném megkérdezni, megoldható-e é ha igen, milyen (hosszú) szíjjal lehetne az eredetit kiváltani?

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

kezdo_O1-es Creative Commons License 2019.06.03 0 0 5378

Egy hibakod forrasa lehet az oka, de az is lehet, hogy csak kovetkezmenye a problemanak. Onmagaban nem a megoldas kulcsa, de kezdopontnak mindenkeppen jo. A szakmunka innet indul. Varjuk a fejlemenyeket!

Előzmény: Medi0212 (5377)
Medi0212 Creative Commons License 2019.05.31 0 0 5377

Szia!

Köszi! Úgy néz ki a hibakód már megvan, de megoldás az még nincs...

Előzmény: nagymark1 (5374)
Pjanos196908 Creative Commons License 2019.05.29 0 0 5376
Kedves Csaba/Almostevil/Fórum társak

Pár hete vásároltam egy 1,4-es benzines Note-t, de ugyan olyan fűtés problémával küszködök, mint te is korábban.
Egy idő után csak max 28 fokos fokozaton fűt, allata semmit sem.

Kérdésem, hogy neked sikerült-e a végére járni a fennek a problémának?

Üdv, János
nagymark1 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 5375

Én fojtószelepet tisztítottam, viszont emiatt magas lett az alapjárati fordulatszám. Most úgy húz 4-esben hogy gázt se kell nyomjak és telibe tartja az 50-es tempót mint egy tempomat :DD Viszont ma megnézem hidegmotorral beindítva, produkálja e az ingadozást.

 

Elvileg nem tudom megcsinálni az alapjárat magas fordulatszámát, hacsak nem cserélem le egy használt fojtószelepre a meglévőt, és akkor visszaáll az alapjárat. Meglátjuk, de szívesen várok egyéb tanácsokat is.

Előzmény: bereizr (5373)
nagymark1 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 5374

Ajánlom neked Szilva Tamást: http://jarmuelektronika.com/ https://www.facebook.com/SzilvaJarmuelektronika/
Totalcaron is volt róla írás, ha ő nem tudja kiolvasni neked, akkor nem tudom ki. Írj neki sms-t a problémáról, és kapsz egy időpontot ahol kiolvassa a problémát.

Előzmény: Medi0212 (5359)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!