Mikor megvettem a NOTE-t nem tudtam róla semmit, csak annyit, hogy a Casco kötésekor a kárszakértő szemlézte az autót és elismerően szolt. Meg nem rohadt csak a kipufogó mert az nem saváló lemezből van de a dob igen. Egyébként az E11 az nem a motor az a padlólemez(lásd alvázszám) és Renault Clio 3-as padlólemeze és elrendezés.
Mikor az átírás megtörtént a gugli fordítóval kezdtem keresgélni angol majd lengyel nyelven. Az 1,4-es motorkódja CR14DE az 1,6-os meg HR16DE... mindkettő igényes faszányos és csúcs leveket igényel. Minden egyéb francia...
Mivel ide nem nézek be soxor így nem tudok válaszolni sem időben...lásd fészbuk Nissan csoportok.
Szia.Én is hasonló cipőben jártam.Egy ismerősömön keresztül sikerült a Nissan Gamblinitől szerezni magyar nyelvű kézikönyvet.Igaz E12 motorhoz való /2016 kiadás/, de nagy részben ugyanaz.Próbáld meg náluk, én is sokáig keresgéltem a neten , de nem találtam.
Nekem ugyan ha megy a klima akkor alul a kocsi alatt csöpög a víz, de van egy olyan jelenség, hogy ha leállítom a klimát, de a ventillátor megy tovább, akkor erősen párás levegő jön be. Amolyan uszodaszag.
Helló! 2006.05. havi Note-om van, 265000 km, szokásos kopó alkatrészeken kívül a kotorral baj nem volt, kivéve 3 éve egy olajjárati lezáró dugó kiugrott a helyéből, 60 Ft alkatrész, de miatta el fogyott az olajnyomás. Csere óta kb.60 ezret futott hiba nélkül. Idén tavasszal a kormány légzsák spirál kábel adta meg magát, meg a kipufogó hátsó dob szétrohadt, az ablakmosó karrendszer ugrott szét. De az autót szeretjük és tovább használjuk, ez lesz az utolsó autóm.
Sziasztok!Nemrég vettem egy használt Note-ot,az első generációs,1,4-es motorral.Németből lett behozva,és így sajnos német nyelvű a használati útmutatója is.Én viszont nagyon nem vagyok otthon a német nyelvben...A kérdésem:tud valaki egy linket,ahonnan le tudnám szedni a manualt magyarul,vagy angolul.Azért a magyar jobb lenne...😄
Sziasztok üdvözlök minden résztvevőt.Autó Nissan Note vásárlás elött állok.Szeretnék érdeklődni mire figyeljek,és mit érdemes venni.Csak benzines érdekel kb 2-2.5 m ár a max.Nissan motor van bennük? Köszönöm a válaszokat Jankovics Gábor.
Hello! Sok az info. Motorkód? Évjárat? És egy video sem ártana. Nem, nem vagyok szerelő de hátha tudnak segíteni a faceboook Nissan Kérdések -válaszok csoportjában bár ott a Primera -Almera visz a prímet mert Note alig van. Van Nissan alkatrészek csoport is. Üdv a klubban
Egy első generációs 1.4 es benzinesről lenne szó. Hátha másvalakinek is volt ilyen baja, és tud segíteni.
A motor gyorsításnál emelkedőn becsörög. Főleg ha nem kapcsolok vissza, és nyomatékból próbálok megindulni. És ha van pl jobb oldalon egy fal, akkor arról nagyon vissza tud verődni a hang.
Odáig eljutottam ,hogy ez tipikussan kopogásos égés jelensége.
cseréltem kopogés érzékelőt (knock sensor) Nem történt változás.
Mentem lehúzott érzékelővel is sokat. Nem állt be a rendszer úgy hogy kihagyja az érzékelő jeleit.
Hibakódot nem dob az ECU
Szóval csörgünk. Nem is lenne zavaró télen felhúzott ablaknál, de picit gyengébb a motor, és a tudat, hogy nem tesz jót.
Esetleg ,ha a pollenszürőt kiveszed, (a kesztyűtartót, is érdmes kikapni, 4 csavar tartja) és benézel ott mikor jár a motor, hogy a höcserélő hideg e....
Ha hideg, akkor az utána való részt meg kell vizsgálni, hogy hol a bibi. Ki kell venni a rádiót tartó részt. Akkor az egész felső részu kijön. A lahajtható tárolóval. Úgy egész jól rá lehet látni a csőrendszerre.
Ezt én nem biznám egy kapkodó szerelőre. Horror óradíjakért.
Pechemre tulaja lettem egy Nissan Note 1,4-nek. Mert a zasszony sanyargatott. :) Alu blokkos röno fejlesztés. Kérdésem csak annyi lenne, hogy mennyi élettartamot kalkuláljak. Használjam-e rendszeresen vagy legyen ünneplős. Elpöfög-e 300ezret vagy ... motoron kívül minden oké vele meg nem gond. Jó volna használni még pár évig.
Köszi ha tudtok biztató szavakat. (valós km-t meg ne fírtassuk :D használták mint amire született)
Elvittem klímaszerelőhöz, azt mondta a hűtő el van koszolódva. Állítólag kiszerelték és kitakarították (25.000 Ft-ért), de amikor elhoztam se volt jó. Jól átb@szott, szerintem nem csináltak semmit vele, max rátették a gépre, vagy megfújkálták sűrített levegővel. Természetesen visszavittem és azt mondta egy óráig járatták és akkor jó volt. Ez természetesen nem igaz, mert én ahogy elhoztam egy percig se volt jó. Érdekes lenne, addig jó aztán hirtelen meg nem, teljesen hülyének nézik az embert. Ment a fejvakarás hogy lehet gáz baja van. Mondom nem, mert most volt feltöltve, ráadásul jó szakinál, de ő nem tudta bevállalni a javítást mert tele van, ezért vittem máshoz, Sajnos nem kellett volna. Na a nagy okosok aztán a végén lefejtették, kivákuumozták, megint feltöltötték. Persze aztán sem lett jó. Viszont a tűzfalig (műszerfalba menő) hideg a cső, álló helyzetben is kapcsolgat a klímakompresszor. Tehát a hideg levegő megvan, be is megy a műszerfalig, de a szellőzőrácsokon már nem hideget fúj. Szerintem és a végén szerintük is csappantyú baja lehet és hozzákeveredik a meleg levegő a hideghez és azért fúj 20 fokosat.
Én a klímahütőt nézném meg. Hogy helyben járatva elindul e....
Mert ha nem akkor lehet jó egy kicsit hideg motornál.
Mikor elindulsz az autóval még hideg, talán ha autopályán mész akkor is fújja a hideget, de ha városi forgalomban mész, és be kéne kapcsolni a leszívó ventillátornak, akkor már nem jó. Nem fúj hideget.
Ha meleg a motor mert araszolsz, akkor bekapcsol a ventillátor elöl? Hallani?
Nekem E11 es Note van. Ott egyben van a klíma, és a vizhütő. E12 nél nem tudom, lehet ott is.
Nissan Note 1.2 E12 Acenta 2014/6 digit klíma nem működik. Gázzal (új fajta) fel lett töltve, a kompresszor folyamatosan ki-be kapcsol már a legelején.
20-21 fokos levegőt fúj be. Azt vettem észre, hogy reggel hidegindításnál hideg levegőt fúj be, de aztán kb. 10 perc elteltével 20 fokos levegő jön be.
A szerelőnél levettük illetve levette a szíjat és kézzel mozgatva is adott ki érdes hangot, ezért mondta, hogy szinte biztosan csapágyas :-( De azért köszönöm a tanácsod.
Sziasztok! Párom másfél éve vásárolt egy most 4 éves Nissan Note 1.2 autót. November körül elkezdett nyikorogni, fütyülni a motor felől valami. Hallgatózást követően a klíma kompresszorra esett a választásunk, amelyet a szerelő is alátámasztott, csapágyas lett. Mivel nincs pénzünk a cserére és igazából meg is lennénk nélküle, a 3 hengeres motor így sincs könnyű helyzetben, szóval arra gondoltam ékszíj cserével kiiktatnánk a körből.
Szeretném megkérdezni, megoldható-e é ha igen, milyen (hosszú) szíjjal lehetne az eredetit kiváltani?
Egy hibakod forrasa lehet az oka, de az is lehet, hogy csak kovetkezmenye a problemanak. Onmagaban nem a megoldas kulcsa, de kezdopontnak mindenkeppen jo. A szakmunka innet indul. Varjuk a fejlemenyeket!
Pár hete vásároltam egy 1,4-es benzines Note-t, de ugyan olyan fűtés problémával küszködök, mint te is korábban.
Egy idő után csak max 28 fokos fokozaton fűt, allata semmit sem.
Kérdésem, hogy neked sikerült-e a végére járni a fennek a problémának?
Én fojtószelepet tisztítottam, viszont emiatt magas lett az alapjárati fordulatszám. Most úgy húz 4-esben hogy gázt se kell nyomjak és telibe tartja az 50-es tempót mint egy tempomat :DD Viszont ma megnézem hidegmotorral beindítva, produkálja e az ingadozást.
Elvileg nem tudom megcsinálni az alapjárat magas fordulatszámát, hacsak nem cserélem le egy használt fojtószelepre a meglévőt, és akkor visszaáll az alapjárat. Meglátjuk, de szívesen várok egyéb tanácsokat is.