Bevetésnek ne nevezzük, parti bázisról települtek (volna) a hajóra. Kiképzett F-14-es pilóta volt, így nem ez volt az első repülése. Az operátor túlélte, mivel felismerte a helyzetet és ő indította el a katapultálást. A gép félig átfordult mire az első ülés is kiment így inkább a becsapódás okozta a halálát.
Női fodrász? Női szabó? Nem a legjobb példák! A női fodrászok és női szabók legtöbbje bizony hímnemű, legalábbis a híresebbje.
Arra viszont kiváncsi lennék, mennyi ffi hormon szorult abba a nőbe, aki vadászpilótának állt. Békeidőben lehet, hogy csak kaland, de igazából gyilkolászni tanul nő létére? Nem kéne ilyen barátnő... Bocs, ez már OFF volt.
A polgári repülés az más, gondoljunk csak Czigány Ildikóra.
Ő egy F-15-öst repül. Brnóban fotóztam a hétvégén.
A téma iránt érdeklődőknek: www.fighterchicks.com a vadászpilóta hölgyek honlapja. Szándékosan nem írok női vadászpilótát. Szerintem női fodrász és női szabó van, női pilóta nincs!
Elsőként szeretnék megemlékezni egy érdemtelenül elfeledett pilótanőről, Olga Klepikováról, aki 1939-ben abszulut távolsági világrekordot repült, amit férfiak csak az 50es, nők pedig a 60as években döntöttek meg.
Ez manapság már természetes kell hogy legyen. Szerintem nem jobbak vagy rosszabbak mint a "teremtés koronái".
Sokak ismernek vagy hallottak kiváló pilótanőkről( főleg vitorlázókról ,de találkoztam már rettentő profi nagygépes pilótanővel )aki mellet a legtöbb férfi elbújhatna.