Megtalátuk a modult----persze ahogy irtad is .., mi a francért keresgéljük annyira ---ugyanis totáll szétázott .,mivel a bal lámpa alá volt beszerelve., de legeslegalull ...,ahol biztosan megáll a viz.., egyébbkénnt RENAULT feliratú-ckkszámu.., Jaeger gyártmányú volt..
elküldtem.., megfogtál..,igazad lehet., most gondoltam át.., mert kinézetre., akár egy "klasszikus" autóspecifikus " komplett vonohorog kábelköteg., autóspecifikus stekkerekkel, elektronikával ellátva...,kábelelrenedezési rajz alapján Jaeger- szerüség....., talán..
D.Logan 2009. 1.5dci K9K87. Gyári vonohorog elektronika beszerelési helye hol található???
Továbbra is totáál aktuális!!!
Érdekes .,hogy külföldi Logan fórumukban is a bal hátsó Lámpa mögötti üregben található ugymond.., Ennél csak az érdekessebb ..,hogy a forumozok ott keresték és semmit se találtak, hasonlóan mint mi...,miközben baloldalt már bekameráztuk a hátsó ülésig----semmmi.....
Ne hallgassa el senki ..., ha tud valamit----életet menthet akár.....
Hátul egyik iranyjelző sem müködik. Elől mindegyik jó.., Elakadás szintén nem mükõdik hátul. 13 PIN- es vonohorogaljazattal szerelt..,ráadásul gyyári szerelésnek látszik.., ugy tünik valahol van egy gyári vonohorog relé. Mindkét hátsó lámpánal van egy átjátszó stecker csatlakozás.., sajnos nem találom a vonohorog relét..., már ha van valahol egyáltalán.., de szerintem kell lennie.
Szia! Régen volt valami autó aminél be kellett tanítani felhúzni az ablakot és amikor felért tovább tartani a kapcsolót amíg leold párszor megismételni. Lehet csak be kell tanítani de ez csak tipp.... Esetleg megnézni a sínt nem szorul-e befújni szilikonnal lehet törött volt az ajtó.
Nem rég vettünk egy Ford Focus 2007-es CC-t. Hozott egy hibát, a bal ajtó motoros ablakát nem akarta felhúzni. Kikapcs, bekapcs, néhány próbálkozás után felhúzta, azóta majdnem jó. Mivel úgy néztem, hogy nyomatékkorlátos, azóta néhányszor felhúzás közben, megállt, és elindult visszafelé, holott nem volt akadály, de utána működött rendesen. Nem használjuk rendszeresen, így nincs minden napi tapasztalatunk. Hibakód nincs, én mechanikai szorulásra tippelnék, de nem tudom kizárni a villamos hibát, relé, vezeték, kapcsoló, motor hibát sem. Valami tippetek?
Esetleg valaki netán találkozott már konkrétan ezzel az esettel? ráadásul el is árulná a tuti???
Nissan Sunny Nl14 1995. 1.6Slx.
Négy elektromos ablak., első két ablakemelő.manuálisan+ kapcsolóblokk "Aautoma" gombról automatikusan is futtatható, Van hát két ablak blokkoló kapcsoló ugyanebben a kapcsoló házban.
Ha a blokkoló kapcsoló bevan kapcsolva .,akkor vezető oldalon a folymatos manuális ablak üzem., és autómatikus futtatás is müködik.., Viszont utasoldal i ablakemelő .,vezető és utasoldali kapcsolóról sem müködik!
Ha gyujtásnál bekapcsolom a két hátsó ablakot blokkoló kapcsolót , akkor mindkét hátsó ablak kinyit magától., és érdekes modón az eddig nem müködö utasoldali ablak is müködtethetővé válik.
H a valamelyik hátsó ablakot most zárni akarom .,akkor fölfelé fölfut zárásig--De rövid idő után aztán., kb 5mp., visszanyit., ugyanez történik a másik hátsó ablakkal is.,az is visszanyit., tehát normál módón nem lehet bezárni a két hátsó ablakot.!!!
Ugy tudom bezárni-fölhuzatni mindkét hátsó ablakot , ha mindkét kapcsolot egyidejüleg fölfelé állásba nyomom .,és figyelem ha elérték az ablakkeretet .,akkor villámgyorsan benyomom a hátsó ablakemelők blokkoló kapcsolóját...,
kapcsolóblokk hibára gyanakszunk.., de nem kivánjuk szétszedni amig másik nincs....ujrtanitással már probálkoztunk..., esetleg valami spec módja van Nissánéknál???
köszi minden infót---kapcsolóblokk beszerzési helyét is beleértve!!!
Van lehetőség bőven:gyújtáskapcsoló betét (nem annyira jellemző), üzemanyag szivattyú, immó, relé érintkező beégés stb. Egy kiolvasás lehet közelebb vinne a problémához.
elég tanácstalan vagyok, így remélem tud valaki segíteni.
Az alábbi problémám adódott a nap folyamán, de még én és a rokonom sem tapasztalt ilyet, mióta meg van ez az autó (én tőle vettem).
Adott egy Astra H combi, 1.8 benzines - 18XE -, ma gyújtás után sárga autó, benne villáskulccsal folyamatosan villogott, majd kulcs fordítás után semmi sem történt. Benzinszivattyúnak szokott lenni halk hangja, ezt ekkor egyáltalán nem hallottam.
5. próbálkozás után hallottam a halk sípoló hangot a szivattyúból és egyből megszűnt a villogó jel, a kulcs fordításra is indult a motor egyből.
Bmw E65.730D. 2006. 3.0 170Kw/231Le. Automata. 306.D3.
Benntlévő akku, savas tipusú ,.no name.,kapacitás és Ah/StartAh megjelölés nélküli., ugy olvastam 2004-ig 110AH-s savas akksival jöttek ki gyárilag .., 2004-től gyárilag 90Ah-s AGM tipusu akksikkal szerelték., A benntlévő savas tipusu mindenképp rossz,cserére szorul ,noha nem rég cserélhették..,többször töltöttük. de garantáltan kuka..., Kérdés :Gyakorlatba.lehetőleg kitapasztalt ., milyen márkájú AGM tipusú akksit ajánlanátok..,abszolult szemelött tartva az árérzékenységet is!!!
Müszakilag Nyilván jobb az AGM-es tipusú akksi.., de ugy olvastam hogy a Bmw kategórikusan nem "tiltja" a savas akku használatát sem...,hiszen ilyennel szerelték 2004-ig...,véleményetek?
Eég egyszerüen regisztrálni a cserét?? vagy esetleg programozni is kellene?? elég ellentmondásosakat olvastam..,pl Bannererék szerint .,mint gyári beszállitó., pl sima csere---aztán majd föltanulja néhány nap alatt..., aztán ha bedöglik az aksijuk garancia alatt .,akkor majd biztos sikitoznak., a diagban látszó regisztráció hiánya miatt...,gondolom én..,
Hibaolvasás nélkül kicsi az esélye,hogy valami infód legyen a hibáról,még akkor sem biztos,hogy egyértelmű lesz. Viszont a rágcsálók érdekes hibákat tudnak produkálni.
Ez az ezért fogalmam sincs honnan induljunk el mi történik.. :( Nem tudom minek mihez lehet köze. Mikor vissza hozták a kocsim voltak rajta állat lábnyomok is a motorháztetőn. Már arra is gondoltam nem e rágott szét valami vezetéket. A biztosítékot át néztük miután a rendszám tábla biztosítékot kivágta kicseréltük elvileg mindegyik jó. Aksinal is át néztük. Én arra tippelek nem e valamelyik relé lehet de nem találok konkrétan neten semmit h melyik relé mit takar. Ráadásul másnap jöttek elő hibakódok és légzsák stb. Jövő héten viszem kiolvastatni csak gondoltam hátha itt előbbre jutok! :(
Sziasztok! Valaki tudna esetleg segíteni mi lehet a baj? Vw polo 9n 1.9 sdi 2003 rendszámtábla világítás kábelt szét szabták..... kivágta a biztosítékot kicseréltük újra. Másnap reggel indítottam autót kidobott 3 olyan hibakódot ami képtelenség hogy legyen nem is mentem vele egyik napról másikra jöttek. Közben már kormány és légzsák lámpa is kijött műszerfalon. Biztosíték még valamit tönkre tehetett?Nem tudom pontosan melyik relé mit funkcionál? Köszi ha valaki válaszol!
Sajnos a hőgombára nincs hely és nagyon piszkálni sem akarom a vízkört. Egy 7.5 literes benzines V8 hamar melegszik, amikor használjuk szűk két perc alatt megeszik bő egy liter benzint, annak azért van fűtőértéke. A felhasználása olyan mintha egy autóval folyamatosan utánfutót húznának hegynek fel olyan bő egy percig, majd szinte üresen pörgetnék a majdnem ugyaneddig 2500-3000-es fordulaton vagy néha max gázon. Itt nincs olyan, hogy nem melegszik fel.
Azt nem olyan egyszerű megoldani. Úgy lehetne, hogy amíg indítózik addig lekapcsol a ventilátor. Viszont amíg hideg a motor addig nem is kellene menni neki. Be kellene tenni egy hőgombát a vízkörbe és az kapcsolná a ventiket amikor bemelegszik.
Ismét a segítségeteket szeretném kérni. Az alany még mindig a 7.5 literes Ford V8. A hűtését kellene elektromos ventilátorokkal megoldani. Találtam is hozzá ventiket amikből 3 vagy 4db elég is lenne, de azt szeretném megoldani, hogy a ventilátorok csak akkor menjenek amikor már van töltés és így az indítást nem befolyásolná a 40-50A amit a ventik felvesznek.
A kérdés az, hogy ezt hogyan lehet egyszerűen megoldani? Honnan vezéreljem a reléket? (a motor a lehető legegyszerűbb, karburátoros benzines, elektronikus, de elosztós gyújtással, gyakorlatilag semmilyen egyéb elektromos berendezés nincs rajta, csak egy generátor)
Sajnos ez a motor szinte mindig forszírozott üzemben megy, így ki kellett iktatni a hűtőventilátor viszkóját és fixálni kellett a meghajtását. De sajnos a vízpumpát egy sima 13mm-es ékszíj hajtja, ami nem nagyon bírja ezt az igénybevételt, ezért kell valami alternatív megoldást találni.
Meg lett a hiba oka. Gondolom azért nem jött válasz a nagy szakiktól, mert kevesen ismerik a japán traktorokat, nem minden nap jön egy a szervizbe. Az a piktogram valóban az akku elektrolit szintjét figyeli egy szenzorral, ezek a szenzorok gyárilag benne vannak a japán trakik akksijaba, és erre megy rá a csatlakozó, a plusz és minuszon kívül. Az enyémben már nem a gyári akku van, így szenzor sincs. Az okos japán megoldotta, hogy ennek ellenére ne világítani a szint jelző, a kábel véget osszezarta És eldugta a motortérben. Ez elkezdett korrodalni és nem mindig volt összezárva, ezért néha felvillant. Remelem tudtam új infót mondani, hátha valaki tudja majd a jövőben használni.
Elvileg a kis traktorok mennek akksi nélkül is. Ez megy? De lehet már az akksi kezd meghalni. Leszakadt egy cella és néha összezár. Másik akksival is ki kellene próbálni....
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. A csatolt képen látható az egyiken egy akumlátor amire azt írja japán fordítás hogy vízszint gondolom az akumlátor nak a szintje lehet a másik pedig a villám az pedig a töltés jelzés. Ez a kettő egy japán kis traktorom van fent a problémám az lenne hogy időnként magától kivillan majd el is alszik ez az akumlátor piktogram ami elvileg az akumlátor szintjét jelzi de megnéztem az akkumulátorba jó a szint. Az lenne a kérdésem hogy miből adódhat ez valamint milyen elektronika tudja azt figyelni hogy az akkumulátornak milyen az Elektrolit szintje mert a két pólusú csatlakozón kívül nincs más csatlakozó rajta. Köszönöm a válaszotokat. Természetesen a töltésjelző az nem világít tehát töltés van.
Sziasztok! Lehet hülyeséget kérdezek, de nem értek hozzá. A bi-xenon lámpánál nem káros az égőre nézve a fényszóró többszöri villogtatása? (fénykürt jelzés) Ha valaki tud kérem segítsen. Köszönöm!