Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 235
Két darab duplatorkú Zenith karbi. Füllel a nagyja aztán szinkronteszter meg CO mérő. Persze előtte az összes tömítés, pár membrán, tűszelepek, az egyik gyorsítószivattyú, mozgatókarok, Faudi fejek kicserél. Délután egy másik autóval jöttünk haza. Ez csendesebb volt és az eddig pihenő lóerők is előkerültek. Drága volt de jó lett az eredmény, megérte.
Előzmény: derekbell (234)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 234
Szia. Inkább a karburálásról mesélj... Műszerrel vagy füllel?
Előzmény: 504LACI (233)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 233
Naná, majd öreg pasikat nézegetek, mi? :-))
Előzmény: cadillac (232)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 232
Te is csak a lányra figyelsz mi? :)))))))
Előzmény: 504LACI (231)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 231
Köszi, megérkezett. A lányával együtt dolgoztunk egy rendezvényen :-)
Előzmény: cadillac (230)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 230

Pesten van.

Küldtem mailban a telefonszámát és a honlapját.

Jófej.

Hivatkozz rám nyugodtan.

Előzmény: 504LACI (229)
504LACI Creative Commons License 2006.11.23 0 0 229
Megköszönném a kontaktot. Hátha tudunk üzletelni. Helyileg véletlenül nem Pécs?
Előzmény: cadillac (200)
Yogi Creative Commons License 2006.11.23 0 0 228
Vagy sima elírás.
Előzmény: Yogi (227)
Yogi Creative Commons License 2006.11.23 0 0 227
Akkor már szén.
Előzmény: tatrafan (226)
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 226
Valami olajbányász cég lehet...
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 225
Nemtudom ezt találtam róla  a neten.
Előzmény: derekbell (224)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 224

Gödöllő kapcsán pontosan őrá gondoltam. Kb. két hete voltam nála és akkor láttam ezt a gépet. De ez még nem szalonállapotú...

A pickup, hm, az egy más tészta....

 

É mi a "coalinga co."????????

Előzmény: cadillac (223)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 223

Köszi.

William M. Kekk II. volt a tulajdonosa. A coalinga co. elnöke.

Farkas ferikét hívtuk de ő egy usa klubnak a tagja és abban a klubban előírás, hogy más klubnak nem lehet a tagja.

Nem én vagyok a club elnöke henem a fagyi (balla ottó) neki 2 db 64-ese van.

csak alapító tag vagyok.

Igen a gárdos doki is alapító tag.

Elég sok szép kocsi van az országban akik sehol ne klubtagok, sőt talikra is csak külföldre járnak.

Az opel gál tulajának is sok szép autója van, multkotr megláttam dunakeszin a telepén egy chevy piput , berohantam és mutatott még egy két szép kocsit.

Előzmény: derekbell (219)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 222
Állok elébe, csak időben szólj...
Előzmény: Törölt nick (221)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.23 0 0 221

na, kicsit elbeszélünk egymás mellett.

eccer összefutunk aztán megtárgyaljuk a témát.

Előzmény: derekbell (220)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 220

Kedves jó jaguáros drukker elvtárs!

 

 

Nem volt az a labda annyira magas és azt sem én dobtam fel, hanem éppen hogy: nekem dobta a "kékruhás".....

Előzmény: Törölt nick (208)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 219

Tényleg szép a honlap. Hát még az autók benne... Nem hízelegni akarok, de a Tiéd különösen... Ez valami elnöki autó volt, ezzel a magasított tetővel?

 

És TE vagy az elnök? Alapító? Farkas Ferike még nincs közöttetek? És a szeretett szövetségünk jogi igazgatója? Szintén caddys ám!

 

Én a 72-es Sedan de Ville-lel autóztam, "teszteltem" és mit ne mondjak, én is kb. 2 perc alatt beleszerttem a dög nagy amcsi tepsikbe....

 

Gödöllőn jött most egy 53-as (?) vagy (54-es?) ha jól emlékszem... Gyönyörű lesz, ha elkészül...  CSak ő semmiféle klubba nem akar belépni, hozzánk se jön a gyönyörű Daimler V8-asával. Sőt, utálja az angol kocsikat..... A Merci a mindene... És sok más....

Előzmény: cadillac (213)
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 218
Remélem egyszer ők is elolvassák és akkor majd járhatsz boldogan a kedvenc helyedre - a tárgyaló terembe : )
Előzmény: derekbell (209)
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 217
Továbbá gyűlöleted tárgyait ott kell bátran szidni, ahol vannak.
tatrafan Creative Commons License 2006.11.23 0 0 216
A kápóért még Berlusconi olasz miniszterelnök is nyilvánosan bocsánatot kért, pedig ő hozzád képest egy vén hülye.
Előzmény: derekbell (209)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 215
Miért? Miről tudsz még? Ennyi nem elég?
Előzmény: Törölt nick (212)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 214

Ezt is sokszor leírtam már:

 

maga a magyar minősítési rendszer alapja, tehát a pontozás elve  kiváló, tényleg világszinvonalú, urtánzásra, átvételre méltó bármely ország számára!.

 

Ahogy ezt üzemeltetik, működtetik, ahogy sarkaiból kifacsarták, összezavarták, az maga a kétségeejtő tadzsikisztáni bunkóság.

Ez pedig nagyjából egyetlen ember bűne, unok már mutogatni rá..... És sajnos aktív közreműködői az agymosott janicsárok...

 

Sok hülyeség és sok szemétség történt az elmúlt időben, nem mindenről tudunk, lehettek eltúlzott "incidensek", de a lényeg, hogy nem volna szabad  még ennyí bukásnak és kizárásnak sem történnie, ami történt és történik.

 

Hiszen azoknak az ominózus kizárási okoknak a  java is ellenkezik a józan észszel és a nemzetközi gyakorlattal - lásd pl. 6V-12V vagy peres gumi és felnik kérdése..... Márpedig csaka 12V miatt rengetegen buktak meg, szoptak, vagy kényszerültek mámég minősíéts előtt felesleges és költséges átépítésekre.......

Előzmény: cadillac (213)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 213

Köszi, hogy leírtad ezt eddig nem tudtam.

Tulajdonképpen akkor a te esetednél nem is a minősítéssel volt gond mert még ha a jelenlegi szabályok alapján csinálják akkor is átmegy.

Itt a gond a szemétkedés volt.

Előzmény: derekbell (209)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.23 0 0 212

egyéb tényező nem volt?

csak érdeklődök.

Előzmény: derekbell (209)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 211

Előszrö volt a minősítés május 15.-én. Ott lelgaább 10 kérdésben csaltak,. loptak,hazudtak és EZÉRT fellebbeztem ésválaszokat, magyarázatokat vártam a konkrét kérdéseimre. Ezért ne mmentem el egyújabb minősítésre, haenma nyilvánvaló és egyértelmű "tévedéseket"szeretetm volna úriember módjára tisztázni.

 

A kéder-emelgetés a fellebbezésnél történt június 8.-án. A procedúrát a MAVAMSZ főtitkára vezette, az ő utasítására zavartak ki a teremből és ő emelgette a kédereket és fotózgatta körbe a kocsit.

 

Egyetlen konkrét irásos kérdésemre nem válaszoltak, a fellebbezést minden konkrét indok nélkül utasították el.....

 

Szóval ocsmány és undorító szivatás atelejs vonalon és ebbe a mocsokba még 3 msik ártaltna embert is belerángatott, akiknek aláírásukkal "szentesíteni" kellett ezt a nyilvánvaló törvénysértést.....

Előzmény: cadillac (207)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 209

Hát az egy percig sem volt kérdés, hogy írtózatosan meg akartak szívatni. Illetve nem hogy akartak, hanem meg is tették...

 

Itt a kérdés csupán az, hogy miért?????

 

Az első számú magyarázatot ugyebár olvahattad ezerszer, unom elismételni, de kivételesen a kedvedért megteszem:

 

a minősítés megkezdése előtt az autóklubos kékruhás pribék odaballagott a kocsihoz és nézegetni kezdte. ÉN marha, erre úgyszintén odamentem, hogy ha netán kérdez valamit, akkor segítsek neki, hiszen ilyen kocsi még nincs Magyarországon forgalomban...

A pribék úr valami fertelmes pökhendiséggel bökött a kocsira és sziszegte a fogai között: "ez a fényezés és ezek a tömitések ide kevés lesz..."

 

Erre én eléggé meggondolatlanul azt találtam visszakérdezni, hogy "miért, tán szépségversenyre megyünk?" (Ez szinte közvetlenül a hévizi szépségverseny után történt, így ugrott a nyelvemre éppen ez a kifejezés)

 

A pribék megjegyzésének volt egy másik előzménye is. Pár héttel korábban Veszprémban jártam vendégként, 504 Laci vizsgáztatóhelyén (akkor éppen nem ő volt ott) és az ottani "kékruhás" hajszálra ugyanebben a stílusban akart egy VW Bogár tulajdonosát eltántorítani a minősítéstől, mondván, hogy "ezzel a metálfényezéssel ezt a kisablakost le se pakolja trélerről.."

 

(A Bogár tulajdonosa majdnem agyvérzést kapott ott, de szerencsére interneten tisztázni tudták, hogy bizony MÁR a kisablakos is létezett metálszinben USA Exportra és a pribékek mind bekaphatják mindenkinek a mindenét...  Nekik NEM a kötözködés a dolguk, hanem a minősítés technikai lebonyolítása!!!!!)

 

Szóval az én megjegyzésemet hallva az "én" pribékem felháborodottan rohant a MAVAMSZ minősítőhöz és azok ott nyomban megállapodtak, hogy ez a kocsi NEM fog átmenni....

 

A másik teória kissé gyengébb, és csak akkor adnék neki hitelt, ha ez a "pribékes" affér nem történt volna meg. Nevezetesen az, hogy a kocsi nem volt csillogóra restaurálva, két sajnálatos esztétikai hibával rendelkezett és az agymosott MAVAMSZ kápók véleménye szerint ez ilyen állapotban méltatlan a minősítésre és a akkor ott, ők nem tettek mást, mint az agymosottságuknak megfelelően gépiesen cselekedtek és addig hazudták a pontokat, amig tényleg megbukott a gép..

 

A harmadik teória, hogy provokáció történt.

A MAVAMSZ szerint én provokáltam, hogy egy ilyen autóval állítottam oda a minősítésre, én meg azt állítom, hogy ők provokáltak, hogy megmutassák, ők az urak a háznál és én fogjam be a pofámat.

 

Én símán az első verzióra szavazok, de bármi lehet. A lényeg: az autó ugyebár nemzetközi megitélés szerint is 3-as állapotú, bárhol Európában oldtimerként üzembe helyezhető és magyar minősítés 75-ös pontátlagnak megfelelően itt is.

 

Az autónak mindene megvan, mindene eredeti, mindene működik, csak egészen közelről láthatóan hibás a fényezése és helyenként csúnyák, elöregedtek a gumikéderek. továbbá eléggé erős használat nyoma látszódott elsősorban az első üléseken, valamimnt a jobb A oszlopnál lenn egy féltenyérnyi szakadás volt az odalkárpiton - de ezt csak a kocsiba bújva lehetett látni...

.

Ha ezeket a meglévő és vitathatlan hibákat kellően lepontozzák (meg is tették korrekten), akkor olyan jó bő 80-as átlaggal át kellett volna engedni. Ezt nem viselte el a gyomruk és az agyuk... 

 

CSak az agymosás következtében nem értik saját maguk a kápók, hogy mit kéne, hogyan csinálni a minősítésnél. Mármint a leirtak szerint. Mert a dolog lényege, hogy ők egészen mást csinálnak, AZT, amit B.K.  a közismert erőszakosságával  az agyukba mosott....

 

És aztán a balhé haladtával következteka felismeréseim az ügy, illetve pontosabban a magyar minősítési metódus sötétségeiről , amiknek javár már a fórumokon sokszor megírtam és tényleg unom már ismételgetni.....

Előzmény: cadillac (207)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.23 0 0 208

szerintem te valakinek nem voltáél szimpatikus, valós vagy vélt sérelmet akartak a szopatásoddal megtorolni.

 

lényeglátásod van.

mondjuk ehhez fel kellett dobni egy magas labdát, hogy aztán le is lehessen csapni.

Előzmény: cadillac (207)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 207

Na most tényleg meg keveredtem.

az tiszta, hogy mondtad nem az ajtók miatt bukott meg.

De ha az ajtók 100 maximális pontot kaptak, akkor meg mi a francnak emelgetik a kédert és mutogatják, ha ők maguk 100%-osnak ítélték.

Személyes véleményem szerint, amit eddig hallottam szerintem te valakinek nem voltáél szimpatikus, valós vagy vélt sérelmet akartak a szopatásoddal megtorolni.

Mielött bárki is megkérdezi ez szigorúan magánvéleményem ami az itt leírtak alapján körvonalazódott meg bennem, de lehet, hogy tévedek.

Előzmény: derekbell (205)
cadillac Creative Commons License 2006.11.23 0 0 206

1971 cadillac fleetwood seventy-five sedan

a cadillacclub.hu honlapon megtalálod a garázsban a baloldali oszlopban felülről a nyolcadik.

Előzmény: tatrafan (203)
derekbell Creative Commons License 2006.11.23 0 0 205

Miután rólam és az én autómról van szó, hadd kotoygjak már bele...

 

Az ajtóknak, a gumitömitéseknek és rozsdának az ügy mocskosságához semmi köze. Illetve annyiban csupán, ahogyan és amilyen módon ezt a rozsdát a főtitkár úr "feltárta" és a nagy nyilvánosság elé "prezentálta"...

 

Tökéletesen irreleváns, hogy a tömités le volt-e ragasztva, vagy sem. Többször hangsúlyoztam, hogy alá nézni nem illik és nem szabad, mert az már megbontásnak számít és akkor már nincs megállás a kötözködésben. 

 

Az egész ajtó-história csak arra volt jó, hogy B.K. ezzel prezentálja a kocsi "elrettentő" állapotát, és a teoretikus kérdés csupán az, hogy ő tudott-e erről előzetesen, vagy magától jutott el oda. Ha súgtak neki, akkor  az csak egyetlen forásból csörgedezhetett, ha magától, akkor is kifejezetten "rosszindulatú" volt  acselekedet és ez még szolíd kifejezés. 

 

Az ajtók képeit aztán egyesek a fórumon szokásos hörgésre, "szakértő" és "hozzáértő" kommentálásokra használták fel és ez azért volt kellemetlen, mert ugyebár az egyik leghangosabban kiabáló úrnak nem kis köze volt az ajtó állapotának ilyetén milyenségéhez..... 

Ezért lett volna bölcsebb ezt az egész ajtó-dolgot  és rozsdát meg a gumitömítés leragasztottságát nem firtatni.

 

De nekem hóót mindegy. Az ajtó belül most is rozsdás lehet, a gumikéderek egy perc alatt le lettek ragasztva és passsz.

 

Ha picit is figyelmesen olvastad volna a korábbi hozzászólásokat, azokból többszörösen kiderült, hogy az ajtók "állapotának" semmi köze nem volt a bukáshoz. Ha tudni akarod, az omniózus minősítésen 100-100 pontokat kaptak az ajtók.....

 

 

Előzmény: cadillac (197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!