Olyan probléma lépett fel egy pár hete, hogy a reggeli első indítás nagyon nehézkessé vált. Az akkumulátor kettő éves, a biztonság kedvéért nemrég rá is töltöttem, és a kulcs elfordítása után azonnal indít is, viszont egyből vissza fullad az autó gázt kell adni hogy ne fulladjon le, ennek ellenére is néha le fullad. Ha sikerült beindítani utána a nap folyamán már azonnal indul semmi gond nincs vele. Találkozott már valaki hasonló problémával? Az autó 1.4 t-jet sport 150 lovas, 2008-as évjárat.
Üdv, esetleg tudna valaki ajánlani olyan szervizt vagy szerelőt, aki hűtés-fűtés-légkondi ügyben profi, fővárosi vagy környéki, illetve természetesen járatos a FIAT-okban.
Jelenleg itt tartok, pedig jövő nyáron 15 éves lesz... Volt egy váltó csapágy cserém, valamint egy klíma szabályzó közdarab törésem. Mindezek 4 éves korában. Első fékbetét csere 100 e körül.
Sziasztok. Gondolkodom egy 500-as Abarth vásárlásán. Használt jöhet csak szóba. Van olyan specialitasa amire figyelni kell. A t-jet ismerős valahonnan, de a többi részéről nincs informacióm. Pl nyitható ponyva tető beázik e? Automata valtó vállalható e ezekben? Digitklíma itt is beteg e?
Köszi! Igen, oda megy. Hogy miben tudunk segíteni, az majd kiderül. :-) Ugye vagy kolis lesz vagy albi lesz belőle, szóval szoknia kell majd a távollétet. Segítség csak telefonon vagy a hétvégéken lesz megoldható. Most gólyatáborozik...
Az hiszem én is gratulálhatok, a mérnökinformatikus elég betyárul hangzik. Mondjuk nekem minden ami informatika, az lassan maga a fekete mágia, szóval aki lépést tud a tartani ezen a téren, annak kalapot le (és az sem mellékes megvan az első év a BME-n)!
Unokatesóm dolgozott hasonló vonalon Londonban, kb 10 évig, halálra kereste magát.