Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ŰTH Creative Commons License 2017.10.01 0 0 416

Ez 2007-es lenne??? A felnije és az indexes visszapillantó tükre alapján ez már a 2008-as frissítés utáni 190 lovas verzió. Már ha 2.5 dCi motoros, és nem a V6-os dízel. (Az enyém 2007-es 2.5 dCi, 171 lovas Euro4-es, és nem ilyen se a felnije, se a visszapillantó tükre.)

 

A kezelési útmutatót sok amerikai szájtról le lehet tölteni, persze angolul, és persze nem az európai dízel verziókra, de a lényeg ugyanaz. Itt a link az egyik ilyen szájtra:

https://www.nissanusa.com/pdf/techpubs/pathfinder/2008/2008-Nissan-Pathfinder.pdf

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: cool life (415)
cool life Creative Commons License 2017.10.01 0 0 415

cool life Creative Commons License 2017.10.01 0 0 414

Ő az ......................

cool life Creative Commons License 2017.10.01 0 0 413

Köszönöm előre is az infót! 

Nem hiszem, hogy hosszútávon használnám a fünkciót, viszont most zavar az, hogy elállítottam főleg, mivel nem tudom mivel sikerűlt. 

Bocsánat -elírtam véletlenül…… 

Szóval a kezelési útmutatót szeretném letölteni !

:)

Szervízkönyvem szerencsésen megvan .

ŰTH Creative Commons License 2017.10.01 0 0 412

Üdv néked is!

Én ezt a ki/beszállást segítő üléstilitolis játékot nem játszom, mert szerintem annyit nem segíti a napi használatot, mint amennyit gyilkolja az ülésállítási mechanizmust. Én csak az ülés/tükör memória funkciót használom. Ettől függetlenül megnézem majd neked a kezelési kézikönyvben, amikor visszakapom az autómat a szervizből.

 

Letölthető szervizkönyv??? Amibe bepecsételik az elvégzett karbantartásokat? Ilyenről még nem hallottam...

 

Az érdemleges tapasztalataimat már megosztottatam itt a topikon, de ha van konkrét kérdésed, tedd fel, és ha tudok rá válaszolni, megteszem.

 

Kívánom, hogy sokáig használd megelégedéssel a most vásárolt autódat!

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: cool life (411)
cool life Creative Commons License 2017.09.30 0 0 411

Üdv mindenkinek az oldalon !

Már egy ideje szemezgettem a Pathfinderekkel .Azt tudtam,hogy nekem ez az autó kell csak vártam a "megfelelő pillanatot" ,ami nemrég el is jött és így hozzám kerülhetett egy példány :)    Egy 2007-es Platinum

Itt átolvastam az összes beszélgetést és hasznos dolgokra leltem.

 

Eddig tökéletesen meg vagyok elégedve a döntéssel !

Mondhatni jobb,mint vártam .

 

Olyan kérdésem lenne,hogy hol tudnék letölteni megfelelő használható szerviz könyvet ?

Esetleg,ha valakivel felvehetném a kapcsolatot ,aki megosztaná a tapasztalatait ,azt megköszönném !?

 

Ja és az autómata ülés állítás eddig működött ,viszont valamit elnyomtam így nem csúsztat kiszálláskor .......

Hogy tudom visszaállítani ?

:)

 

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

ŰTH Creative Commons License 2017.09.26 0 0 410

Sziasztok!

Az autómon eljött a 210 ezres szerviz ideje. Pluszban kértem olajteknő és szívórendszer tisztítást, valamint egy alapos motormosást is, mert néha-néha láttam az autó alatt 1-2 csepp olajat, illetve néha-néha égett olajszag volt az autó körül a garázsban leállítás után. Arra gondoltam, hogy valahol szivároghat a motorolaj, ami valami forró felületre cseppenve elfüstöl. Minthogy 200 ezer kilométer alatt jó dzsuvás lett a motor, mosás nélkül nem lehetett látni semmi gyanúsat. Egyedül a közteshűtőből kijövő vastag levegőcső csatlakozásánál látszott némi olaj, de arra még korábban azt mondták a márkaszervizben, hogy az tök normális. (Ezért is kértem a szívó rendszer kipucolását.)

 

Nos hát... lemosták a motort, és kiderült, hogy a turbó a ludas, az "nyomja" be az olajat a csőbe. Az ige azért idézőjeles, mert a szerelő ugyan ezt a szót használta, de az autó nem fogyasztotta az olajat. És állítólag a turbó tengelye is lóg egy picit. Ez azért furi, mert teljesítmény vesztést nem tapasztaltam. Illetve, most, hogy erősen utánagondolok, talán/mintha olyan helyeken is visszakapcsolgatna mostanában a váltó 4. fokozatba, ahol korábban 5. fokozatban kiment az autó. De ezt nehéz megmondani, mert ugyebár nem lehet kétszer pont ugyanabba a folyóba belelépni.

 

No mindegy, leadtam a gépsárkányt turbó felújításra. Kíváncsi vagyok, hogy mit kell vele csinálni. Elvileg nem lehet nagy gond vele, hiszen nagyon-nagyon hamar el lett csípve a kezdődő probléma.

 

Két dolog lep meg az egésszel kapcsolatban:

- Azt hittem/reméltem, hogy a vigyázó használat mellett (semmi hidegen pörgetés, semmi forrón/hirtelen leállítás, sűrű olajcserék) el fogok tudni menni legalább 300 ezer kilométert nagyjavítás nélkül. Csalódott vagyok, hogy nem így lett.

- A turbó rögzítéséhez használt tőcsavarok állítólag hajlamosak beszakadni a turbó leszerelésekor, és majdnem 50 kiloforintba kerül készlet.

 

Majd jelentek, amikor végeztek a turbó felújításával, hogy pontosan mit kellett csinálni.

 

Üdv:

ŰTH

 

ŰTH Creative Commons License 2017.08.31 0 0 409

Nagyon tanulságos - köszi az infót!!!

Előzmény: torokcs (408)
torokcs Creative Commons License 2017.08.31 0 0 408

Szia,

 

De DPF-es. A dolog állítólag két részből áll: a fizikai művelet és a "butítás" (azaz a rendszer ne figyeli tovább a cuccot). Sőt mindkettőre szükség van, mert ha csak elfelejti a kocsi az EGR-t, de dugózás nélkül levegő jut be mégis, akkor van gáz. (Na persze nekem ezt csak mondták, mert én abszolút nem értek hozzá) A komputeres ember azt mondta, hogy vizsgán sincsen gond vele, mert nem azokat a tartományokat ellenőrzik ott, ahol a szelep valójában kifejti a hatását.(?)

Viszont egyenlőre nincs gondom vele - úgy néz ki - mert már egy hete nyúzom a gépet a takarítás óta és eddig nem kaptam vissza a hibajelet.

A csapágymizéria is megoldódott - elég érdekes módon:

Végső elkeseredésemben odáig jutottam, hogy felhívtam Kaposváron a márkaszervizt (azért ott, mert a mindenaminissan lap az övék - már hozattam is egy két gyári cuccot onnan) Mint megtudtam a gyári csapágy 82k+áfa... De megkérdezték, hogy mi a gáz, mert van utángyártott olcsóbban is.

Elmeséltem - jó fejek voltak! Kiderült, hogy a jeladó igenis kivehető a csapágyból egy kis imbuszcsavar segítségével. Jeladócsere az új csapágynál és láss csodát - a régi viszi szépen, rögtön kioltotta a hibajelzéseket...

Ettől függetlenül rohadt nagy gáz, hogy árulják a motyót nem kis pénzért- szinte mindenhol utángyártottat, több márkát is - és a kocsi nem olvassa.

De most már felmerült bennem a kérdés: ha kivehető, lehet, hogy kapható is külön az a jeladó gyáriban. Megéri majd utána nézni, mert a Japanparts-os csapágy is 50k volt Bárdinál. (jó a kedvezményemmel csak 26... de akkor is: ha nem lenne kedvezmény?)

 

 

Előzmény: ŰTH (405)
ŰTH Creative Commons License 2017.08.29 0 0 407

Köszi az infót, nagyon hasznos/tanulságos.

 

Ha nem titkos a camper projekt eredménye, küldjél már léccci fotókat, hogy milyen lett (milyen most) az átépítés!

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: S4n3L (406)
S4n3L Creative Commons License 2017.08.29 0 0 406

Sziasztok,

 

Sry, hogy nem írtam előbb, de időközben haladtam a camper építéssel + elindultunk nyaralni, így nem nagyon volt időm. A Duna Autó Nissanban szépen megoldották a "hova lett a fél erő" problematikát: kiderült, hogy a kipufogó / katalizátor környékén van egy hőmérséklet érzékelő szenzor, ami úgy 100e km -ként el tud fáradni. Újra lehet kalibrálni, ha tartományon belül adja a jelet - ekkor az ECM / ECU frissítésével megoldható a probléma. Ez az olcsóbb megoldás. Megpróbáltuk, nem segített, nálam sajnos kiadta a lelkét. Jó fejek voltak, mert mivel végül cserélni kellett az újraprogramozási kísérletet nem is számlázták. +1 pont nekik azért, mert volt 3 napjuk az egészre és berendelték a cuccot sürgősségiben, hogy 48 órán belül el tudják végezni a javítást - én hétfőn már indultam Franciaországba. Az egész művelet 60K volt, ebből kicsivel több mint a fele az alkatrész, a többi a munkadíj, de nem sajnáltam rá a lóvét, mert profi volt a hozzáállás. Ha oda mennétek ajánlom Riesz Róbertet (elérhetősége a szervíz websiteon), igazi vevőközpontú bullshitmentes szakember.

 

Köszi a hozzászólásokat, remélem én is tudtam segíteni azoknak akik a jövőben futnak bele ilyesmibe.

 

S.

Előzmény: ŰTH (401)
ŰTH Creative Commons License 2017.08.28 0 0 405

Sajnálattal hallom a csapágy mizériádat. Nekem eddig csapágyat (önmagában) nem kellett cserélni, viszont a BH kerékagyat meghibásodás miatt  - azaz nem tervezetten - ki kellett cseréltetnem kompletten, azaz csapágyastól, fékdobostól, betétestől, tárcsástól. Aztán (miután megtudtam, hogy ez típus probléma, és hogy kb. 60 eKm-t szoktak bírni a kerékagyak, az enyéimben meg akkor már 180+ ezer volt), így aztán a JH-t is cseréltettem TMK jelleggel a következő olajcserénél. Én akkor még márkaszervizbe jártam, így gyári cuccokat kaptam. A BH kerékagy cseréjénél nem is volt gond, az ár emészthető volt (bár a kényszerűségből cserélt alkatrészek miatt összességében bő negyed misi volt), de aztán egy jó hónap múlva a JH kerékagy tervezett cseréjénél már másfélszer annyit kértek ugyanazért a melóért. No, ekkor sokalltam be, és hagytam ott azt a márkaszervizt. (((Egy taxisnak pampogtam a dologról, és ő azt mondta, hogy az ő praxisában is előfordult, hogy a balos és a jobbos alkatrész ára közt durva eltérés volt. Hát, nem tudom...)))

 

EGR téma: Ez a ledugózós/kiiktatós játék már nagyon régen megy dCi-s berkekben. Nem akarom eljátszani a környezetvédőt, de egy dologra figyelj: ha kiiktatod az EGR szelepet, az autó nem fogja tudni produkálni az előírt emissziós értékeket. (Elvégre nem véletlenül tették be a rendszerbe azt az EGR szelepet.) Vagyis a következő vizsgán nagy valószínűséggel bukta lesz. Meg aztán nem tudom, a DPF mit szól ahhoz, hogy a tervezetthez képest más összetételű kipufogógáz megy rajta át. Persze lehet, hogy semmit, de ha ez a ledugózás bekavar a DPF lelkivilágába, akkor lehet, hogy egy másik, igen drága alkatrészben teszel kárt ezzel. Vagy a Tiéd nem DPF-es?

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: torokcs (403)
torokcs Creative Commons License 2017.08.25 0 0 404

Ez a hiba jelenség kísértetiesen hasonlít az én Pathfinderem meghibásodására. Hogy nálam mi volt a hiba? Nézd meg a 137. és 144. bejegyzést, hátha segít!

 

Előzmény: S4n3L (397)
torokcs Creative Commons License 2017.08.25 0 0 403

De legalább az EGR hibát egy alapos tisztítás és újratanítás - úgy néz ki - megoldotta! Kop-kop. :)

Mechanikus sérülést nem találtunk rajta.

Nemrég olvastam valahol, hogy mostanság az EGR-t nem is cserélik, hanem "ledugózzák" és számítógéppel kiírják a rendszerböl... Kérdeztem is a kiolvasós embertől és azt mondja, hogy tényleg működik a dolog! Nagyjából 40.000 Ft körüli összegért megszabadítanak örökre a problémától.

 

 

 

torokcs Creative Commons License 2017.08.25 0 0 402

Sziasztok,

 

Nemrég írtam, hogy "nagy szerelemben" úgy döntöttünk, hogy a Pathfinder a családban marad 10 év után is. Nos a hálátlan dög most jól feladta a leckét:

A jobb elölről kezdődő zúgás tudatta velem, hogy itt az idő egy kerékagycsapágy cserének. Vásároltam is egyet - nem túl márkásat 20.000 Ft. Gondoltam 3 év garanciával OK. Minden stimmelt a cserénél, azonban hazainduláskor gyújtás és kigyulladt az összes kerékszenzorból érkező figyelmeztetés (ABS, ASR, 4x4, megcsúszás). Komputeres kiolvasás - az új alkatrész jeladója nem érzékelhető...   Gyors kupaktanács: Elrohantam a Bárdiba, vettem egy jobb típust (49.999). Csere - hibajelenség u.a. ??????????

Próbaként visszacsatlakoztattuk a régi csapágy vezetékét - jelek kialszanak....

Itt tartok most!

A kiolvasást végző srác azt mondja, hogy találkozott már olyan elektromos vezérlés alkatrésszel, amiből csak a gyárit fogadta el egy Renault rendszere, na de könyörgöm! Egy kerékcsapágynál?

A szerelőm azt mondja tanakodjunk a hét végén, mi lehet a gáz és hogyan tovább?

Én mindenesetre elkezdtem felkutatni egy gyári cuccot, hogy tisztában legyek az árával, másrészt, hogy a kocsit használni tudjam és a bárdist visszavihessem.

De már így is 1 szereléssel és 2 kiolvasással többet fizettem a kelleténél úgy, hogy tegnap már a kiolvasós ember nem is kért pénzt a próbálkozásért... 

Találkoztatok ilyen történéssel????

 

 

ŰTH Creative Commons License 2017.08.09 0 0 401

Sziasztok!

Én a budaörsi Gablini-be jártam nullkilométertől egészen a 195 ezres köztes szervizig. Viszont a 180 ezres nagyrevízió és a 195 ezres köztes szerviz között volt egy olyan "incidens", ami miatt elment a kedvem tőlük. Találtam egy Nisssan márkára szakosodott nem márkaszervizt (http://www.nissanbest.hu/), és 200 ezernél már hozzájuk vittem ATF cserére az autót. Nagyon alapos, hozzáértő és tisztességes csapatnak tűnnek. Most lesz esedékes a 210 ezres olajcsere, és hozzájuk fogok visszamenni.

 

Azt tervezem, hogy innentől áttérek az eddigi 15 ezres szerviz periódusról a 10 ezrenkénti szervizelésre, elvégre ahogy korosodik a gépsárkány, egyre több törődést igényel. Remélem, így ugyanolyan megbízható marad, mint eddig.

 

Kérlek, írd majd meg, hogy mi volt a hiba oka, illetve hogyan lett elhárítva, hadd tanuljunk belőle!

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: S4n3L (399)
GP01 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 400

Sziasztok!

 

Nekem régen a pd-s Passatom csinált ilyet. Előzés közben egyszer csak elment a erő ,olyan volt mint a szívódízel. Motor leállít újraindít és jó lett minden. Turbónak van egy vezérlő szelenoid szelepe,az volt a hibás. Változógeometriás turbó volt a Passaton, én Pathfinderem 2005 -ös évjáratú és én úgy láttam hogy ezen is geos turbó van. Általában akkor jött elő a hibajelenség a passatnál, amikor nagyobb fordulatszámon használtam az autót pl előzéskor.  Mellékeltem egy képet,szerintem ő lesz a hibás, de  majd a márkaszervizben megmondják. Remélem tudtam egy kicsit segíteni.

 

üdv

 

Peti

S4n3L Creative Commons License 2017.07.31 0 0 399

Köszi! Eddig a Duna Autóba jártam, az átvizsgálást, olajcseréket diffiben korrektül megcsinálták. Jövő hétre van egy időpontom hozzájuk, most már van szervízkód visszajelzés is, meglátjuk mit látnak abból. Ha itt nem mennék semmire, tudsz ajánlani valakit?

Előzmény: ŰTH (398)
ŰTH Creative Commons License 2017.07.26 0 0 398

Szia!

Sajnálattal hallom a fejleményeket...

 

Nekem nem fordult elő ilyen hiba, és nem is hallottam ilyesmiről. Szerintem igenis szaladj a szervizbe, mert abban nincs sok vitamin, ha elmegy a teljesítmény mondjuk egy előzés közben.

 

Van alapos típus ismerettel rendelkező szerelőd/szervized?

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: S4n3L (397)
S4n3L Creative Commons License 2017.07.25 0 0 397

Sziasztok,

 

Mióta februárban bevásároltam a 2012 -es gyártású (180e km) Franciaországból behozott R51 -ből azóta nagy a boldogság: vásárlás utáni átvizsgálás oké, olajcserék megvoltak, minden rendben - eddig (ÜTH -nak ezúton is köszi a tanácsokat).

 

Az utóbbi hetekben viszont belefutottam egy érdekes hibajelenségbe: időnként és nem reprodukálható módon eltűnik a motor teljesítményének kb. fele. Olyan, mintha a turbó szállt volna el, viszont annyi a csavar, hogy egy klasszikus újraindítás után (motor leáll, gyújtás levesz, indít), mintha mi sem történt volna, minden működik ahogy kell, a nyomaték visszatért. Mindezt tudja úgy az autó, hogy 2-3 hétig sehol nincs ez a hiba, aztán egyszer csak előjön, ki tudja mikor.

 

Ismerős valakinek a jelenség? Nemzetközi fórumokon írnak hasonlókról ill. valami hibakód nélküli szenzorokról, de gondoltam mielőtt rohannék a szervízbe körbekérdezek.

 

Köszi előre is!

 

S.

ŰTH Creative Commons License 2017.07.20 0 0 396

Szia!

Úgy tűnik sok a hasonlóság az autóinkban is, meg a hozzáállásban is. Az enyémben 207 ezer van most, szintén 10 éves (mármint 207-ben gyártották, de csak 2009-ben lett forgalomba helyezve), és én se tervezem lecserélni. Minden hibátlanul műxik rajta. Kopp-kopp-kopp

 

Az egyetlen dolog, ami piszkosul idegesít, hogy a gyári navigációhoz 2013 óta nincs frissítés. Legszívesebben kihajítanám az egész gyári fejegységet, és beraknék helyette egy 2DIN-es akármit, de ehhez (hogy normálisan nézzen ki) át kéne építeni a középkonzolt. Az meg óriási macera, főleg, hogy a szemét Nissan Sales CEE ügyfélszolgálat nem akarja megadni a szükséges alkatrészek cikkszámait. Nagyon szeretem ezt az autót, de a márkát most már utálom. Soha többet Nissan-t...

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: torokcs (394)
torokcs Creative Commons License 2017.07.11 0 0 395

Ja a gumicserét ki is felejtettem:

Tavaszon az is történt. Tanulságos! Kinéztem a gumit (négyévszakos Vredestein quatrac 5). Árban 41-45.000 körül szórt itthon, de készlet belőle sehol. Sőt azt sem tudták megmondani, egyáltalán mikorra tudják behozni.

Szlovák honlapon találtam készletes céget, akik Komáromig plusz 10 euró szállítási költségért le is hozták Kassáról. Ár: 36.000 /db

Nem tudom itt nálunk miért akarnak mindenkit lehúzni. Ha lett volna készleten, simán itthon megvettem volna a drágábbat.

Nem beszélve arról, hogy a 17. héten kézhez kapott gumi oldalkódja szerint 2017.13. héten gyártódott!! Olyan friss, hogy a garázsomban azóta is olyan gumiszag van, hogy a Füstölt kolbászokat ki kellett menekíteni onnan. :)

Előzmény: torokcs (393)
torokcs Creative Commons License 2017.07.11 0 0 394

Szia,

 

Sokáig nem voltam itt, de talán annyit mondanék, hogy a 195000 km-es olaj és szűrőcserénél én is kérdeztem a vezérműláncot két helyen is:

- Császár márkaszervíz Tatabánya (tudom-tudom - ne szidjatok, csak kíváncsi voltam) - rögtön cserélték volna kb. 300-ért

- Saját évtizedes szerelőm megmutatta a csodakönyvét (valami külföldi cucc), amiben a különböző márkák szervizintervallumai vannak - a Pathfinderé is! Nos, minden máson túl a láncnál nincs csereintervallum megállapítva, így azt mondta, hogy a jeleket figyeljem. Ez nem az a történet amikor hirtelen elszakad és kampec, hanem vannak előjelek (alább már leírták) Azóta én árgus szemekkel (fülekkel) figyelek. Most vagyok 206.000 km-nél

Előzmény: GP01 (385)
torokcs Creative Commons License 2017.07.11 0 0 393

Sziasztok,

 

Ismét itt :)

Tavaly novemberben 10 éves lett a Pathfinderem, így családi kupaktanácsot tartottunk - azaz ítélkeztünk felette. A család úgy döntött, hogy belekezdünk az újabb tízesbe, mert egyszerűen imádjuk a vasat!

Nos ezért tavasszal teljes alváz és üregvédelem történt, a mester szerint jó állapotban vagyunk, csak némi felületi rozsda a haspáncél alatt és egy hosszában elrepedt hátsó kipufogódob akadt fenn a rostán.

Nem sokkal ezelőtt jött egy motorkontroll jelzésem, majd kialudt és ismét kigyulladt. Kiolvastattam: EGR funkcionális hiba! A jól bevált szerelőm (20 év - vagy több? - kapcsolattal) szerencsére nem ellensége a pénztárcámnak, így most viszem egy tisztításra és újraprogramozásra. Azt mondta a szaki, hogy ez a szelep ráadásul a szerelhető fajta, tehát mechanikai hiba esetén sem kell komplett cserélni, akár egy fogaskereket is elég lesz vennem bele ha úgy adódik... Ez jó hír, mert Bárdinál 204.000 magyar forinttért láttam cuccot. (egy angol boltban meg 105 GBP-ért)

További "felújításként" cserélek egy jobb első kerékcsapágyat is - most kezd "megszólítani". Találtam egy debreceni webshopot, ahol most 19.900 Ft-ért lehet csípni csapágyat - német gyártmány 3 év garanciával (a japán gyári 29.900 és ez is még mindig jóval barátibb az általános 45-52 ezres árnál).

Minden más OK! Kopp-kopp!

Így talán az augusztusi horvátországi nyaralás még bele fog férni a költségvetésbe! :)

 

sa-gx180 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 392

Olvasd végig a topikot, nem tart sokáig.

Mindenre találsz választ.

Előzmény: phuukk (391)
phuukk Creative Commons License 2017.02.14 0 0 391

Sziasztok!

Szemezgetek egy 2005-ös Pathfinder-el. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek megtekintéskor? Automata , így automata verzió tulajdonosok segítségét is kérném, hogy milyen a váltó, annyit tudok, hogy 5 sebességes. Mire kell figyelni a valtó esetében és mennyire jelemmező, hogy tönkre megy? Előre is köszi!

ŰTH Creative Commons License 2017.02.12 0 0 390

Én ősszel csináltattam egy teljes alváz és üregvédelmet a gépsárkányon. A szaki azt mondta, hogy eléggé rozsdás volt. :-(

 

Hogy a Navara és a Pathfinder alváza mennyire egyezik, azt nem tudom, de a Pathfinder alváza biztosan jobban körbe van építve, úgyhogy elvileg védettebb kell legyen. Mindenesetre kettétörő Pathfinder-ekről (még) nem hallottunk. Én nem aggódom. Különösen most, hogy rozsdamentesítve lett.

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: sa-gx180 (389)
sa-gx180 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 389
ŰTH Creative Commons License 2017.01.29 0 0 388

Szia!

Kipróbáltam ezt az üresben állandó fordulaton tartós dolgot. Nálam se hideg, se meleg motornál nem jelentkezik semmiféle remegés/rezonancia. Attól tartok, valami gond van a Te motoroddal. Amit leírsz, az nem lehet normális.

 

Üdv:

ŰTH

Előzmény: GP01 (387)
GP01 Creative Commons License 2017.01.26 0 0 387

Szia!

 

Köszönöm a gyors válaszod!

Nálam a beremegés akkor jött elő üres fokozatban,amikor állandó fordulaton tartottam a gázpedált kb 1200 ford/ perc, és nem tudta egyenletesen tartani , hanem erős remegésbe kezdett a motor, olyan mintha nem menne minden henger.  Viszont menet közben semmit nem venni észre, szépen akár 1000 től húz az autó, bármilyen fordulaton  tarthatod nincs remegés.Ezért nem is nyilvánítottam neki nagy dolgot, csak érdeklődök valaki találkozott -e már ilyennel.Láncot megnézem,viszont szerencsére nincs csörgő hang, gondolom ha átugrik a lánc akkor begyengül a motor is ,mert el megy a vezérlés.Én autómban 265 ezer km van.

Ha eléri az üzemi hőfokot sokkal halkabb lesz a jármű, mondjuk a common rail dízeleknek másabb a hangjuk, mint a régi adagolós járműveknek, elképzelhető még meg kell szoknom:)

Amúgy nagyon szuper  autó, családnak nagyon tetszik.Két gyerek ülés mellé még be tud ülni egy felnőtt. Tágas sokat lehet bele pakolni.

 

üdv

 

Peti

Előzmény: ŰTH (386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!