Keresés

Részletes keresés

kkn Creative Commons License 2022.11.13 0 0 98351

Szervusztok!

 

Bocsi a hülye kérdésért, lehet ez a szöghajtás valami MTZ alkatrész? Csak kíváncsiságképpen keresem, mi lehet ez.

 

dutrancs Creative Commons License 2022.11.09 0 1 98350

Szerintem, vagy nem jól állítottad be valamelyik henger szívószelep hézagát ,vagy csak símán nem zár!  Lehet ,hogy csiszolást kíván! Valami koromrészecske esetleg odament a szelepülésre!

Előzmény: Tomi198102 (98349)
Tomi198102 Creative Commons License 2022.11.08 0 0 98349

Sziasztok!segítségre lenne szükségem.80 as mtz-m hengerfejes lett.kicseréltem a hengerfejtömítést,beállítottam a szelephézagot,olajcsere,légszűrőház tisztítás,olaj a szűrőház aljába.De azóta a légszűrőnek hangos hubogó hangja van,erős szívó hang.ha lefogom a légszűrő tetejét akkor elhalkul.miért van ez?köszi

csoppika Creative Commons License 2022.10.15 0 0 98348

Miért jó nektek ha elbacszátok a vetést??? Le kell tekerni.

Én egyszer egy majdnem ilyen redormmal úgy jartam. Leforgattam, mindig pontos is volt. Node azon az éven meg voltam csúszva. Jó szar, ragadós placcok lettek. Kiveve egy homokos táblát. Ott belőttem 260kgra. El is vetette. Másnap mentem a jó csuportos ,zötyögősre...2 tankolás után feltűnt, igen fogy a mag... Letekertem, 280kg... Ugyanaz a mag volt... Csak a rázkódástól tömörödött a magszekrenyben, többet vetett...

Előzmény: Roland7095 (98346)
emtézé 82 Creative Commons License 2022.10.15 0 0 98347

Hello.

 

Van ilyen fórum az Agroinformon, van táblázat is úgy láttam.

Előzmény: Roland7095 (98346)
Roland7095 Creative Commons License 2022.10.14 0 0 98346

Sziasztok! Nem mtz téma de segítséget kérnék! Árpát és tritikálét szeretnék vetni egy kölcsön REFORM semo 77-es géppel. Nincs meg hozzá a vetéstáblázat valaki tudna segíteni a beállításában? A karokat melyik pozícióba állítsam? 240Kg/ha körüli érték lenne a mérvadó. Köszönöm.

Pipacs26 Creative Commons License 2022.10.13 0 0 98345

Sziasztok Kérlek segítsetek. Az MTZ izzitókapcsolója kh-s, sokat kell bizgetni hogy izzítson. Vettem egy újat, cserélem. A régit kiépítettem, a fotón ennek a bekötése. A világosbarna láthatóan  megy a műszerfalon levő izzító-kontroll gyertyához, a kéken ott a +12 V állandóan. Gondolom a kék-piros összetekerve nem lehet más csak az önindító. Levettem a kábeleket, és a világosbarnán az akku negativ sarujához képest 12V-ot mértem. Holott ennek a vezetéknek a másik végén a négy izzító gyertya van sorbakötve, előtte egy ellenállás,és utána testre kötve. Hogy kerül erre 12 V ?  Azért beraktam az új kapcsolót hátha valami csoda folytán működik, de nem. Izzítás nincs, de az önindítót kapcsolja.  (Kimértem az új kapcsolót, és aszerint kötöttem.) Aztán megnéztem a gépkönyvben levő elektromos rajzot, na az teljesen más, mint nálam a valóság.  Aztán visszatettem a régi kapcsolót, és azzal működik. Meg tudná valaki mondani mit keres a 12 V az izzítógyertyákhoz menő drót végén, ha az le van kötve a gyújtáskapcsolóról? És miért megy a régivel, miért nem az újjal? Előre is köszönöm. Az alábbi  képen a régi kapcsoló bekötése:

 

csoppika Creative Commons License 2022.10.11 0 0 98344

Srácok.

Valakinek volt dolga ilyen első tlt kihajtással?

Kb a kompresszor helyére megy a fülke alá.

Mit tudhat fordulatra, erőre az a kihajtás?

MTZ Betyár Creative Commons License 2022.10.07 0 0 98343

Így van, nagyon vékony a falvastagsága, spóroltak az anyagon.

Egyelőre marad ez a török, de a gyárit érdemes lesz megmenteni.

 

Előzmény: Józsi73 (98342)
Józsi73 Creative Commons License 2022.10.05 0 0 98342

Szia.

Ez szerintem réz, de nagyon vékony lehet. Súlya is kevesebb az eredeti rézhűtőhöz képest. Most az eredetinek mondott hűtő lett beszerelve. Viszont a másik traktorjában meg nincs semmi baja a török hűtőnek.

Előzmény: MTZ Betyár (98341)
MTZ Betyár Creative Commons License 2022.10.04 0 0 98341

Józsi73,

 

Az szép. Csövek és lemezek anyagáról mit tudni? Réz vagy alu?

 

Sajnos azon kívül, hogy új volt és még nem lyukas, jobbat én sem tudok mondani róla.

1 sor csővel kevesebb van benne, belső átmérőre kisebbek is mint a gyári... ja és a rézhez nincs sok köze valószínüleg. Betöltőnél fehéren "virágzik" mint az Alu szokott... :(

Előzmény: Józsi73 (98338)
kormos* Creative Commons License 2022.10.02 0 0 98340

Nálam olyan gond van, hogy az automata difizár késön kapcsol ki, csak amikor már majdnem félig elfordítom a kormányt. Lehet ezen állítani?

Toni82 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 98339

Augusztus 20 utáni lazítózás... :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=t3pLOencVBE

Józsi73 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 98338

Betyár kolléga!

Most már tudok infót a török MTZ hűtőről. A 2017-ben beszerelt hűtő idén nyáron elporladt.......

Józsi73 Creative Commons License 2022.09.30 0 0 98337

Szia.

Ha befejezted a szántást, akkor már nem látszik a görbeség.. :)

Nekem nem sikerült ilyenre a szántás, kelleni fog rá két sor tárcsa, meg borona. 

Előzmény: Toni82 (98336)
Toni82 Creative Commons License 2022.09.29 0 1 98336

Üdv Urak!

 

 

Pár kép:

Tudom nem egyenes a barázda, de így is ment simán.

Videó:

 

https://www.youtube.com/watch?v=47WruuwTbng

Enrico Mattei Creative Commons License 2022.09.07 0 0 98335

Sziasztok!

 

Nagy fülkés MTZ-80 üzemeltetési dokumentációja van valakinek digitálisan?

Toni82 Creative Commons License 2022.08.26 0 0 98334

Szia zetiii!

 

A fék és a kuplungpedál azért mozog egyben, mert a féktengelyen szorul a kuplungpedál karja, szedd le a fékállítókat húzd le a kuplungpedál kart és csiszold fel a helyét, valamint a kuplungpedál műanyag perselyét, kicsit megzsírzod és mehet vissza, nem fog utána egybe mozogni, kicsit nagyobb lesz a hézag a kuplungkar perselyje és a féktengely között. A gázpedál azért lehet darabos mert valahol meggörbülhetett valami... vagy a fordulatszámszabályzóban van oda valami az adagolón.

 

Remélem segítettem.

Üdv. Tóni

Előzmény: zetiii (98333)
zetiii Creative Commons License 2022.08.25 0 0 98333

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a pedálokkal kapcsolatosan.

Egy MTZ 82.1 lenne az alany, történt ugyanis, hogy szinte teljesen elmentek a fékjeim (teljesen benyomva is alig-alig fogott).
Mai napon egy kisebb dombról elkezdtem gurulni lefele és ijedtségemben kétszer rárugtam a fékre és csodával határos módon megjavult.
Ám ez a megoldás hozott magával pár kellemetlen dolgot is.
Egyik, hogy kuplungolásnál a fék a kuplungpedállal együtt jár, mintha összeakadtak volna a másik pedig, hogy a gázpedál is nagyon darabosan jár.
Bármi ötlet/megoldás?

Toni82 Creative Commons License 2022.08.07 0 0 98332

Szia!

 

Királycsapszeg nem egyforma, az 50/80-as egy darabos, 52/82-es 2 darabos, a bölcső ugyan olyan .

Előzmény: PistaMarek (98331)
PistaMarek Creative Commons License 2022.08.04 0 0 98331

Üdvözletem mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy adott lenne egy MTZ 50, amibe később első hajtást szeretnénk rakni, mire kéne számítanunk? A bölcső, király csapszeg megegyezik? Hallottam olyat is aki azt mondta hogy gyengébb az 50 es bölcsője. Köszönöm előre válaszotokat! Minden jót

 

MTZ Betyár Creative Commons License 2022.08.02 0 0 98330

A meghajtás felöl.

Előzmény: Myrrdin (98329)
Myrrdin Creative Commons License 2022.08.01 0 0 98329

A forgás irányát merről nézed?

Előzmény: MTZ Betyár (98327)
Toni82 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 98328

Szia!

 

Dehogy... NKH szarakodik... sokadik hosszabbítás megy már :D én türelmes vagyok.... egy darabig még :D

Előzmény: MTZ Betyár (98326)
MTZ Betyár Creative Commons License 2022.07.24 0 0 98327

Mtz-re jobbos forgásirányú kell. Vezértömb csere után semmit nem változott?

Milyen tipusú vez. Tömb került fel? Erőszabályzó van?

Abszolút nem emel még a karokat sem magába vagy ekét nem bír?

 

Fogj egy legalább 200 bar-ig mérő órát és kösd be az egyik kihelyezett kör csatlakozóra.

Nyomd le a kihelyezett karját és figyeld meddig megy fel a nyomás. 175bar a leszabályzás erteke gyarilag. Ennyit hidegen még alapjáraton is tudnia kell.

Ha nem tud ennyit és még lent tartott karnál közben esik is a nyomás, biztosan kopott a szivattyú.

Még esetleg leengedett olajnál a szűrő helyén nem árt belenézni a tartály aljába, nehogy legyen benne meglepi, ami gátolja az olaj ráfolyást a szivattyúra.

 

Szűrő legyen tiszta, olaj lehetőleg friss es felső nívóig, tömb és szivattyú csere után. Új cuccokat se árt elmosni, fémforgácsok miatt.

 

Előzmény: karakas.antal (98325)
MTZ Betyár Creative Commons License 2022.07.24 0 0 98326

Üdv!

 

Sikeresen levizsgázott a gép, mint 82-es? :)

Előzmény: Toni82 (98324)
karakas.antal Creative Commons License 2022.07.16 0 0 98325

Tiszteletem ! Érdeklödnék hogy mi az hogy jobbos a hidrolika szivattyú vagy balos ? Ugyan is olyan problémám van hogy hidegen emel a hidrolika viszont melegen nem emel ! Az olaj szűrőt már megnéztem ! Vezérmű tömböt cseréltem !

Toni82 Creative Commons License 2022.07.06 0 2 98324

Helló!

 

Tegnap hogy esett 20mm eső... egyből tárcsáztam a tarlót és ma lezártam hengerrel :)

Zsolti 50550 Creative Commons License 2022.05.22 0 0 98323

Sziasztok.

Van egy 50 mtz-m aminek difi házat kell cserélni mert a munkahenger tartó baknál elvan törve a difiház . Mennyire bonyolult ezt össze rakni illetve hogy érdemes csinálni? Beszéltem egy szakival azt mondta rakjam össze fele mtz-t rosszúl össze se lehet rakni.  Valaki tud tanácsot adni ,hogy lenne célszerű ,hogy ne legyen olyan hangja mint egy vonatnak ? 

Toni82 Creative Commons License 2022.05.19 0 0 98322

Heyhó! :)

 

Jelentem a jobb eleje is úgyan így járt... csapágyak és szimering csere:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!