Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ranger Jonhy Creative Commons License 2008.11.11 0 0 61

Szia !

Olyan problémám van hogy van egy LEROY SOMER nevü három kerekü elektromos motorom.30- 40 km t tetmeg eddig. Most kapot két új aksit és csak 4 km t  tud megtenni. Tudnál seggiteni hogy mi lehet a probléma ? 2 db 12 v os aksirol megy 80ah ak

Előzmény: waveson (55)
Afeketebarany Creative Commons License 2008.08.27 0 0 60
Szép napot!
A mopedek képesek 1,5-1,7l /100km fogyasztást is produkálni.
Az akkukat kivégzi a tartós, magas áramerősség.
Jobb kéz leszabályozva, kis "gáz"állás,nagyon óvatos gyorsítás jelenti a hosszú akkuéletet.
Nálatok, az elektromos robogóknál hatványozottan jelentkezik a kerékpárokhoz képest a kis hatótáv,akkulemerülés,akkuk cseréjének szükségessége,magas akkuár.
Az elektromos kerékpár!!!! fúrumban írtam,hogyan lehetne a kerékpárra/robogó lábterébe egy kis benzinmotoros aggregátort építeni,amely
1. meghosszabbítaná az akkuk élettartamát, kitolná a hatótávolságot.
2. nem maradnál üres akkukkal az út szélén,nem kellene a dögnezéz robogót hazatolni.
Csak lehajolsz, berántod az aggregátort, és suhansz.
1kW névleges teljesítménnyel 26000Ft kürüllehet hozzájutni kétütemű aggregátorhoz.
A négyütemű drágább,de az 33%-kal kevesebbet fogyaszt.
A 12V-os kimenetével lehetne akkut tölteni, de jobb megoldás a 220V-os ág 4:1 transzformálása 55V-ra.Egyenirányítva épp megfelelő a 48V-os rendszerhez.
e.t. Creative Commons License 2008.06.20 0 0 59
így füstöl egy elektromos robogó kereke, ha Brazil kezekbe kerül :D
http://www.youtube.com/watch?v=Jybm6ueSDR4
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.02 0 0 58

Na skacok, olvasgatom miket írtok, és csak nézek. Autó aksit elektormos járgányba? Hát ti tudjátok, de azokat aztán főleg nem arra tervezték, hogy ekkora áramot folyamatosan leadjanak. De kiváncsi leszek a tapasztalatokra, meddig fogja bírni. Sajnos túl sok jót nem tudok mondani én sem, a probléma talán tényleg azzal van (Baroni EFV-150) hogy nagyon kínai a cucc. Nincs jól átgondolva, nincs rendesen megcsinálva. Ez a soros töltős dolog pedig abszurdum. Sajnos én is így használtam és meg is látszik a hatása. 13 km és megáll. Ma szétszedtem hogy hozzáférjek az aksikhoz és töltés közben elkezdtem mérni a feszkót aksinként. Feltételeztem hogy csak az egyik aksival van a gond, és annak a feszkója majd szépen felszökik...nem ez történt. 2 óra töltés után a töltő átkapcsolt impulzus üzemmódba (narancs szín).  Nemsokára befejeződik a töltés, majd felrakom egy táblázatban a mért eredményeket. Szóval innentől megállt a tudományom. Mind a 4 aksi kipurcant volna 1000 km alatt? Hát akkor ez mégsem éri meg annyira. ŐÚszintén szólva én már egy kicsit megbántam hogy nem vettem inkább ugyanennyi pénzért pl. egy Aprilia Scarabeot nagyobb kerekellel, erősebb motorral, és 2-3 literes fogyasztással. Ugyanis ha kiszámoljuk hány km-t lehet vele elmenni egy akkuszett árából könnyen lehet hogy még jobban is járunk vele. Nem akarok senkit elriasztani, de érdemes elgondolkodni ezen.

waveson Creative Commons License 2008.05.30 0 0 57
Igen, azt kell hogy mondjam, határozottan érdemes.
Már csak akkor is amikor odaállok a benzinkút elé, betolom a csövet, megnyomom a gombot, telitöltöm a tankot, bemegyek a boltba, és 15ezer forintot kicsengetek.
Máris érdemesnek találom, mellesleg nem csak 1 órát lehet menni azzal, amiben van is akkumennyiség, mint pl a miénkben (már:D).
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.28 0 0 56
Azért elgondolkoztató,hogy érdemes-e ezekkel foglalkozni.50 percet vagy max. 1 órát száguldozhatok velük,aztán ötször-hatszor ennyit várok,mire újra feltöltődik az akku.Megér ez ennyit?Persze ilyen szempontokat kevesen vesznek figyelembe.
waveson Creative Commons License 2008.05.26 0 0 55

Hali!

Szerintem ezek az 1500Wattosak még nem jók.

Nem csak a motor teljesítményével van gond, hanem az akkuéval is...

 

Én inkább az akkuk terén vagyok otthon, és az alap dolog, amit tudni kell az ólom-savasokról, hogy fokozottan rühellik a nagy áramot, főleg ha huzamosabb ideig szívják nagy árammal, főleg ha ciklikusan...

 

2féle érdemleges megoldás létezik, szerintem ebből az első olcsóbb:
Keresni egy jó konstrukciójú 3000W-os vagy 3500W-os elektromos robogót, amelynek legalább 5x50Amperx12V jellemzőjű akkumulátorpakkjuk van.

Ezek a 3kW körüli motorok 80km/h csúcsebességgel mászkálhatnak sejtésem szerint, meg youtube-on is ilyesmiket láttam, és ezzel kéne olyan 60km/h körül közlekedni, és csak néha meghuzatni 70 körül, 80at lehetőleg ritkán :)

Bár pesten 80al...na mind1...örülök ha a kocsimmal tudok 80al menni néha a vácin...

 

A 300ciklus arra vonatkozik, ha 100%osan lemeríted az akkut (kapocsfesz 10,5V terheletlenül) kb 10 ÓRA alatt, és utána szépen feltöltöd, és ismét ennyire meríted, és így tovább...

Szó sem volt arról hogy akkora árammal terheljük, mint amekkora a kapacitása, ilyen 30-40amperekkel.... Főleg arról nem, hogy ekkora árammal sütjük ki az egészet...

Nagyon hamar elhalálozik.

 

MÁsik megoldás:Lipo(fe) akku, drága mint a szemét, ellenben ezek kifejezetten a ciklikus használatot szeretik, és a ~max 90%os töltöttségi szinten lévő hosszabb tárolást (tél).

 

Akinek meg már van viszonylag nagy teljesítményű (~1.5kW) robogója, az valahogy próbálja minél kisebb árammal terhelni az akkukat...

Pár ezer km-t lehet azzal is nyerni, ha 70%ig merítitek csak le, és nem 50ig pl, vagy ha csak 50ig, és nem teljesen..

Kb 300töltés ha 0%ig merül, 700 ha 50%-ig, és 1400ciklus, ha 70%os töltöttségig merül csak. Na persze aki 60km-t akar vele megtenni, annál értelemszerűen nincs sok megoldás, csak a lipo...Meg az évenkénti pakkcsere kb....

 

Nekem pl 300Wos robogóval van tapasztalatom, gyárilag 12V x 12Amper x4db akkut adtak hozzá (576W), nagyon hamar lemerült ha végig kiherélve mentem vele (35km/h végig), igaz emelkedős útszakaszon, 25km/h-val meg meg tudtam tenni 20km-t úgy, hogy 10km enyheemelkedő de végig kb, és 10 km lejtő kb...

35el csak oda lemerülne szerintem...:)

És itt vegyük figyelembe azt, hogy ~25Watt híjján 2x akkora az akku kapacitás, mint a motor teljesítmény...

Csak ki lett cserélve 4x38Ah autóakkura, így 50V alá még nem sikerült meríteni az akkukat több órás motorozás után sem :D (terheletlenül).

 

 

e.t. Creative Commons License 2008.05.25 0 0 54
üdv Vankujpapa2!

Csak megfontoltan a Baronival, nekem 2700 km után az egyik (a sorban a második asszem) akksim kikönyökölt annak ellenére, hogy még nem volt az élete végén a dolog (cirka 3 hónaposan). Ez úgy kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett rövidülni a hatótáv és nem értettem miért (pont beértem csak a munkahelyemre, ami 18km utána már csak a vasútállomásra, ami oda-vissza 16km). A végén aztán kiderült, hogy minden akkut külön kell tölteni, mert másként elcsesződnek. Sokat agyaltunk valami megoldáson, aztán négy töltő lett az egy soros helyett, és így másként is kezdett el viselkedni a moci.

Az elején én cirka 50km-t tudtam vele menni persze nem full speed-en, ami így hol 25km/h, hol meg 60 km/h volt az emelkedők és lejtők miatt. Állítólag lehetne vele messzebb is menni egy feltöltéssel, de én begolyóznék az állandó 30km/h-s eco bringa tempótól :-) különben is én azért vettem meg, hogy haladjak is. Mára már szerintem csak 35km lenne a hatótáv, de szinte mindig töltöm minden kanyar után. Igaz kicsit macerás a rohadt sok vezeték miatt, de ígéretet kaptam a forgalmazótól, hogy lesz majd gyári 4 az 1-benes töltő is, de eddig még csak szüttyögés volt meg ígéretek, de töltő még sehol és még az árát sem tudják megmondani.

Szal szerinetem tölteni, tölteni meg tölteni párhuzamosan az akkukat, és csak akkor vegyél ilyen robogót ha bevállalod a gyerekhibáit. Szernitem csak helyi közlekedésre jó - igaz én pestre már be sem merek vele menni, mert a sok bunkó letúr az útról.

Végül is csak egyetlen egy dolog vigasztal az egészben, mégpedig az amikor elmegyek egy benzikút mellett és felnézek az árakra :-)))) most már tényleg kezdi megéri az elektromos.
Előzmény: Vankujpapa2 (53)
Vankujpapa2 Creative Commons License 2008.05.24 0 0 53
Üdv emberek!

A közelmúltban kezdtem el én is gondolkozni más közlekedési eszközön (jelenleg Suzuki swift 1.0). Ami ugyan nem fogyaszt sokat, de havi 2000-2500 km-t megyek vele és így már kicsit sokba van. Felmerült bennem elektromos robogó vásárlása is. Fontos lenne hogy 50-60 km/h-val és minimum 60 km meg tudjak vele tenni a magam 100 kg súlyommal. Persze ha ennél nagyobb távot is tudna menni az sem lenne baj :) Alföldön lakom úgyhogy emelkedő max. 1-2 híd/nap. Látom páran beruháztak egy Baroni EFV150 típusú robogóra. Egyelőre ennél jobbat én sem találtam (nézve a 60km/h és 60km táv gond nélküli megtételét). Ez az aksi dolog viszont kicsit elbizonytalanított. Nálam elég sokat lenne használva, napi rendszerességgel munkábajárás (60km oda-vissza) szóval évente 8-9 hónap havi 1500-2000km távra kellene. Ebbe úgy számolom hogy beleférne az hogy 1 évet kibírjon az aksi. 300 feltöltést számolva. De látom hogy LFP aksival akár 100-120 km is megtehető vele. Valaki esetleg használja Lítium-ion akksival ezt a robogót? Valamint azt nem tudom hogy mennyire megbízható motorikusan, mennyi a motor várható élettartama (km-ben)? Ha van válasz a kérdéseimre írjatok légyszives!

Üdv: Laci
waveson Creative Commons License 2008.05.21 0 0 52

Sziasztok!

Mi nemrég vettünk (pár hónapja) egy sivamoto 300W-os elektromos robogót.

12V*12Amperes akkujai vannak, 48V 12Amper összesen (576W).

A motor nagyon frankón ment, de olyan emelkedős az út, hogy lemerült 20km alatt, így úgy döntöttünk hogy keresünk valahol 12V 38Ah-s akkukat, amiket az 1000ccm-es suzuki swiftekbe raknak, szal kerestünk egy olyan helyet ahol "viszonylag" olcsó volt, kettőt előre raktunk, kettőt meg oda ahol alapból helye volt (taposó "alatt"..)

Így több mint 1800W lett a kapacitás, igaz ez kevesebb valamivel, de annyira nem sokkal...

Mivel 5x300 csak 1500W, tehát több mint 5 óra alatt meríti le FULL gázon...

Többszörösére nőtt a megtehető távolság, a többletsúly nem zavarja, 35km/h volt a vége akkor is, most is, kicsi emelkedőn is 35km/h-val megy, lejtőn többel, üresjáratban is 35el, szal korlátozva van....

Igencsak használható járgány lett, az akkuk még SOHA nem merültek le, nem sikerült 48V alá besúvasztani még, a gyáriak feszültsége full töltés után (kicsivel több mint 54 V volt a kapocsfesz) 50re lezuhant full gáz után (kb 48ra, aztán amikor elérte a max sebességet, visszacsorgott szép lassan 50ig...:D)


Amit elértünk ezzel: mindíg lehet menni csúcsebességgel, és jóisten se tudja mennyi a max megtehető táv, mert miután marhasokat mentem vele, egyből nyomtam rá töltőre...

Napi több órát szoktam vele menni : - ))) Egész Ceglédet bejártam már vele..

A motor 130k volt összesen, de van ám baja, ááá..

Kínai..Csavarokat néha újra kell húzni 2 helyen, a fékje no comment, tönkrement a féklámpa és a hátsó lámpa (gondolom valami biztosíték ment ki, DE még a régi akksikkal szal nem lehet a moddingra fogni:D), továbbá már be kellett fújni wd40-el mert akadt a kormánya...szal no comment, de ennek ellenére nagyon kellemes járgány, jobban szeretem mint a saját robogómat...:)

Ja és a lánca az mindíg leesik, mindíg visszarakom, mindíg tiszta olajos a kezem, de már megszoktam ezt is ...előbb utóbb leszedem, tök fölösleges...

Van hozzá 2 pedál...ezek hülyék? HA lemerül, hogy tekerjem? egy kerékpárnál előttem vannak a pedálok, NEM a hátam mögött :D:D:D:D

e.t. Creative Commons License 2008.05.11 0 0 51
huh, bocsi már vagy 1000 éve nem jártam ezen a fórumon. Haladtál vmit a töltő készítésben?
Előzmény: Törölt nick (41)
lacimóka Creative Commons License 2008.05.09 0 0 50
Heló. sajna nekem nem ez a tipus van hanem a Velox prémium,
'130kg sujal is egy forma sebeségel halad teljesen mindegy mekora emelkedön, természetesen az áram fogyasztás azért arányosan nő az emelkedő nagyságátolAmi temészetes. Igaz még csak két hete használom de mint sebeség mint teljesitményére nem lehet panasz. Hisz mint kerékpár szerepel nem robogó.
Előzmény: rotkellok (48)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.09 0 0 49
Szerintem felejsd el, az még egy 1500W-osnak is kemény lenne, nem egy 300-anak...
Előzmény: rotkellok (48)
rotkellok Creative Commons License 2008.05.09 0 0 48

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata erről a robogóról:

 http://www.techmobile.hu/adatlap-388.htm

 

Egy 90 kg-os embert kellene szállítani és a 10%-os dombokat is meg kellene mászni vele...

 

Ha valaki használ ilyet megköszöném a tapasztalatokat...

 

rotkellok

Törölt nick Creative Commons License 2008.04.28 0 0 47
Az aksi a túltöltéstől és a mélykisüléstől megy tönkre. Utóbbit az elektronika kizárja, előbbit most nem.
Előzmény: I-gy (46)
I-gy Creative Commons License 2008.04.26 0 0 46
Értem a lényeget, te abbol a szemszögből nézed a dolgot, hogy külön töltők
(a technikai megoldás most lényegtelen), minden akkut maximumra nyomatnak.
Ez OK.
Én viszont azt regéltem, hogy bár minden akksi fel van tőltve (párhuzamos v. egyenkénti tőltés), de nem egyforma a kapacitásuk, ergó a legkevésbé feltőltött terhelődik a legjobban - gyors halál !
Mig a párhuzamos rendszernél, ahogy Te is irtad, egy szinten töltődnek az akkuk - igaz, nem adják le a maximumot, de nem is kell félévente akkut cserélni... :-))
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.24 0 0 45

Rosszul értelmezted te ezt. Soros töltés esetén ha az egyik aksi már szarakodik, akkor a töltés közepe-vége felé felszökik a feszkója, erre azt hiszi a töltő hogy már az összes fel van töltve, hiszen a feszültségük összege elérte azt a feszültségi szintet, ahol átvált csepptöltésre. Tehát fogja magát és kikapcsolja a töltést. Ám ekkor valójában a többi három aksi még koránt sincs tele. Na ezért megy csak 10 km-t a 40-50 helyett.

Míg ha egyenként töltöd az aksikat, akkor értelem szerűen külön-külön vannak figyelve a feszkók. Így amikor az egyik már feltötött akkor csak az azt töltő töltő kapcsol le, nem az összes, azok töltődnek tovább a maxra. Ugyanis nem egyformán sülnek ki az aksik. Valójában ugyanaz a helyzet, mint ceruzaaksik esetén, ott is most kezdenek az emberek rájönni hogy cellánként kell tölteni, nem kettesével, netán négyesével. Nekem pl Voltcraft IPC-1L-em van.

 

Nem az "egyenletes töltés" a lényeg, hanem hogy a kapacitásuk maximumára legyen feltöltve mind, hisz ezek NEM egyformák. A párhuzamos tölté pedig nem azt jelenti, hogy egy kábelt négy felé ágaztatsz. Minden aksinak külön felügyelete van. Ezért drága. Jóval egyszerűbb és olcsóbb megoldás a töltéskiegyenlítő. És is ezt fogom alkalmazni. Náéhány cég forgalmaz már Mo.-on is ilyet, de ha nem találok akkor csináltatni fogok .

Előzmény: I-gy (44)
I-gy Creative Commons License 2008.04.23 0 0 44
Engem az zavar ebben a "soros töltés okozza a hibát" felkiáltásban, hogy soros töltés esetén az áttfolyó árám minden akksin u.a. párhuzamostöltés esetén pedig más és más.
Ebből kifolyólag az egyenletest töltét el lehet felejteni, ergó a leg kevésbé feltöltött akkut fogod folyamatosan terhelni. Egyenes út a halálhoz :-))
Persze ha már induláskor eltérés van az akkuk kapacitása között akkor egy időután a soros kötés esetén is más és más lesz a töltöttségi szint, és indul a lassú elhalás.
Előzmény: Törölt nick (43)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.23 0 0 43

Nekem sík terepen 55 km/h-ra gyorsul fel magától, a max. távolság amit eddig mentem vele még tavaly aszem 36 km volt. Feltételezem arra írták az 50 km-es hatótávot, hogy elindulsz vele egy tök egyenes úton és 50 km múlva megáll. Amíg nem volt gond az aksikkal 26 km-t lazán megtettem vele Bp-en is, pedig itt van lámpa bőven. Most valami gebasz van, de majd kiderítem, valszínű a soros töltés lesz a ludas. Gyorsan csináltatni is fogok egy aksinkénti töltőt, igaz akkor 4 kábel lesz, de az kit érdekel. Drága az aksi, muszály vigyázni rá. Az oldaltámasz valóban katasztrófa, egyszer már nekem is felborult.

Szerintem az a baj még ezekkel az elektromos robogókkal hogy nincs tapasztalata még az eladónak sem. Pl, tegnap felhívtam hogy nem birják az aksik, elmondta ezt a töltős témát. Kérdeztem ezt miért nem mondtad, mikor megvettem? Válasz: neki is most derült ki. gratulálok. Ha akkor mondja, most nem kéne új aksit vennem méregdrágán.

Előzmény: I-gy (42)
I-gy Creative Commons License 2008.04.22 0 0 42
Nekem eddig csak 24 kilómétert sikerült mennem "fullgázon" max 48-52 km/h-val.
Utánna elkezdett belassulni a végén már csak 35 körül gurult,de szerencsére hazaértem vele. :-)
Ár-érték aránya közel sincs a benzineshez.
Ahol vettem azt mondta a szervizes srác, hogy kb.280-300 feltöltést bír az aksija.
Nem igazán gazdaságos, ha azt nézem, hogy 12 V 38 Ah-s akkut 18600 Ft ért láttam a neten, darabját. Ebbe ugye négy darab kell, nos elég sokk benzint lehetne venni érte...
A legnagyobb probléma a megtehető távolság, a leírása szerint 50 km a a max teljesítmény mellett megtehető táv. Várom a jelentkezését annak aki a rendszeresített
zselés akksiv produkálta már ezt :-)))
Nekem pont 12 km oda-vissza 24 a melóhelyem, ennyit még pont tud.
Ja és még egy rossz tulajdonság: oldalsztender=0,0 eddig kétszer burult (négyszer támasztottam) Az állóra felrántani az meg egy jó kis edzés :-))
Egyenlőre ennyi a tapasztalatom a "Drágaszágga"l
Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 41

Bizony nem olcsó, és így utólag már sztem nem érte meg. :( De akkor olyan jó mókának tűnt. Sajna most sz*pok az aksikkal, ami nem is lesz olcsó mulatsá, szal az tuti hogy nem olcsóbb mint venni egy olcsó robogót 150-ért, ami egyébként még gyorsabban is megy és nem is kell 8 órát tölteni.

 

 

e.t. keress már meg MSN-en (agocspee kukac yahoo pont com) vagy Skype-on (agocspeti) pls!!!

Előzmény: I-gy (35)
Törölt nick Creative Commons License 2008.04.22 0 0 40

Jó lenne veled dumálni a robogóról, nekem most jött ki az hogy nem megy csak 12 km-t, pedig még 1000 km sincs a robogóban. :( Akitől vettem az mondta amit te írtál hogy a soros töltéssel van a baj. Ezt fel is fogom, csak azt nem érdtem ezt miért nem mondta akkor amikor megvettem. Ma rámértem töltés közben de mindegyik aksin 13,3 V volt a feszkó, ami faszányosnak tűnt. De ez a töltés elején volt, holnap megnézem óránként a feszkókat.

Elmondanád ezzel kapcsolatban a tapasztalataidat?

Előzmény: e.t. (36)
I-gy Creative Commons License 2008.04.14 0 0 39
Köszi az infót, de gyárilag az ülés alatti csatlakozón keresztül lehet tölteni az
aksikat a saját töltőjükkel.
Kérdés: - Hogy is van az az egyenkénti töltés?
- Milyen töltőt használsz, és meddig töltöd??
Bocsi de ez mind érdekelne :-))
Előzmény: e.t. (36)
gatyi robogo Creative Commons License 2008.04.13 0 0 38
Én a 07es sellőt használom, és azért a 45 km/h-t képes hozzni. :) Na, a max megtehető 50 km végefelé azért már csökken a teljesítménye... egyszer 57 kilométert mentem vele... a végén nagyon lassan bírtam elgurulni hazáig. :D
Előzmény: e.t. (37)
e.t. Creative Commons License 2008.04.13 0 0 37
Az eladókat simán kiokíthatod, hogy a velox és a sellő kínai gyártmány - nézesd meg vele a gyári adatlapot a vázon, nem magyarul van :-)))))

Van ismerősöm, aki az erősebb Sellőt vette, aztán meg 3 nap múltán visszakérte a lóvét, mert 60 méter után is még csak 27km/h-val szaguldott és így aztán vett egy Baronit helyette.

Ja, a sellő és velox bringák nem lennének használhatóak kerékpárként, mert messze elkerülik a 300W-os fogyasztást, csak egyenlőre senki nem ellenőrzi ezt. De jelenleg változóban a KRESZ, lehet, hogy majd most jobba figyelnek a zsaruk is.
Előzmény: lacimóka (34)
e.t. Creative Commons License 2008.04.13 0 0 36
Szia I-gy!

Akkor figyelj a töltésre de nagyon, mert nekem azzal volt a problémám, hogy sorban töltődnek az akkuk és ez így tutter nem jó. Most egyenként töltöm és így már jobb is atelejsítménye. Új korában 50 km-re tudtam vele menni, ill. repeszteni, de volt olyan, hogy kiesett egy akku és akor már csak 10 km-t! Na ekkor mondták, hogy hogyan kell tölteni. Egy rossz akkut kellet cserélni, de utána normalizálódott a helyzet.

Egy nagy hátránya a robogónak, hogy nincs semmi hangja és sokszor nem vesznek észre, hisz hang nélkül nem számítanak rám. Ja, és hidegben az akkuk is vacognak és akkor leeseik a kapacitásuk.

na ennyi :-)
Előzmény: I-gy (35)
I-gy Creative Commons License 2008.04.09 0 0 35
Szia medium84
Mátol tulaja lettem egy Baroni EFV150-robogónak.
Jelenleg az aksi feltőltése van soron.
Légyszi ird le a tapasztalataidat, pozitívum-negatívum jellegel.
Az én eddigi összes ismeretem a járgányról, piros és nem olcsó :-)
Előzmény: Törölt nick (31)
lacimóka Creative Commons License 2008.03.29 0 0 34
Üdv mindenkinek. Tudom valoszinüleg rossz hejen járok de az elektromos kerékpár topikban nagy a csend. ezér bátorkodtam hozátok fordulni.
Vásárlás elött álok. A katalogusokat nézegetve arra letem figyelmes hogy a Velox spinter modelje És a selő 03 modelje egy árban van. Már pedig a sellő robogonak van hirdetve a velox meg kerékpárnak.
Na most valojában mejik menyivel megy.
Sajnos a sellő tipusokat nem forgalmazák a városomban csak a velox ot. S ha el utazok a sellő forgalmazojához az már jocskán megemeli a vétel árát. És igy már nem biztos hogy jobb vétel lenne.(na meg aveloxra van hitelem)
Tudtok valamit a velox dinamikrol.
Anyit már ki deritetem hogy nagyábol a velox a sellő és a hurikán is egy töröl eredhet. hisz mind kinai és a forgalmazó logojával látják el valahol kinában(legalábis igy gondolom).
A boltosok nagyon ködösitenek az eladó szerint a Velox magyar amit persze kétlek,
S a sprinter 300w os modelje valojában 400 w os? az eladó szerint.
HA már 26 nál gyorsaban száguld akkor meg lenék elégedve mer jelenlegi Sachs Saxonette kerékpár robogó sebesége enyi, s ráadásul hangosabb is mint egy elektromos járgány.
Elöre is köszi a segicséget és köszi a figyelmet.
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.08 0 0 33
Sehogy, nem vagyok én hülye hogy ilyenkor robogózzak. Arra való az autó.
elektromos robi Creative Commons License 2008.02.02 0 0 32
Szia!
Hogy megy ebbe a hidegben a Baronid?
Előzmény: Törölt nick (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!