Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bananatree Creative Commons License 2022.09.10 0 0 34138

Talán csak az maradt ki a leírásból, hogy milyen színű?

 

Mi lesz az utódja?

 

Én egyre kevesebbet használom a 807-et, villanyparipákkal hétköznapozunk, de nem tudom elengedni, mert nagyon sokszor kell a mérete...

 

Előzmény: ILN994 Jules (34137)
ILN994 Jules Creative Commons License 2022.09.10 0 0 34137

Feleim!

 

Hercule ideje nálunk kitelt.

 

Lesz majd hirdetés, képekkel, de addig is earlybird jelleggel:

 

C8, 2008, 2.2 HDI biturbó (170LE), automata, exclusive, 7 személyes.

278000km. Második – itthon első – tulajdonos (kintről vettem, nem itthoni kereskedéstől, 8 évesen 180000km-rel.) Vizsga:2024.11.09-ig.

Excelben az elmúlt 6 év, több, mint 15 éve ugyanott szereltetem a citroenjeimet. Ez is megkapott mindent, olajcserék 10ezrenként, normális alkatrészek, tisztességes munka.

Klíma hűt, radar csipog elől-hátul, TPMS szenzorok újak, FAP tartályban FAP folyadék (207ezernél töltöttük), részecskeszűrő tisztítva (248ezernél).

Autón nyári gumik, hotelben téliek. Otthon csereberélőknek van egy külön garnitúra az autón lévő gyárival azonos alufelni – használható, de nem szép. Gyári levehető vonóhorog, Csomagtér-tálca (5 üléses üzemmódhoz).

Xenon, bőr (a 6-7-ik ülések eltérő színűek, cserébe karfásak), elektromos tolóajtók, forgatható első ülések, stb. – a tetőablak kivételével azt hiszem full extra. És ez mind működik is, kivéve az ülésfűtést, annak is megtörtént a hibafeltárása.

A külcsín már Luxemburgban sem volt 100%-os – engem ez nem zavart, az első három közös évünket belvárosi és lakótelepi utcánparkolás dominálta –, törve nem volt, rozsda nincs. A beltér nem leharcolt, de vannak nyomai az eltelt 14 életévnek.

 

Alkudni 1 799 999 Ft-ból lehet megtekintés, próbaút (tőlem akár szerelőnél átvizsgálás) után, személyesen az autó mellett.

 

romvari71kukacgémélpontcom

hetven241kilencvenegy21

ILN994 Jules Creative Commons License 2022.09.10 0 0 34136

Megtaláltam, megoldotta, köszi!

Előzmény: bananatree (34134)
K1puk3 Creative Commons License 2022.09.10 0 0 34135

Sziasztok!

 

Több problémával is küzdök. Először: nagyjából másfél hete írta ki menet közben először az autó, hogy a hűtő folyadék szintje alacsony. Azonnal megálltam, leellenőriztem. Nem volt az. Utána random időközönként és random helyzetekben bevillan, hogy alacsony. Majd van, hogy azonnal, van hogy csak egy perc múlva, de eltűnik. Több percig néztem, nem buborékos a víz a tartályban. Gázadásra szépen áramlik. Valakinek volt már hasonló?

Másodszor: valakinek esetleg bontásból nincsen pollen szűrő háza, mert nekem a négyből csak egy kapocs van rajta, és elég motorszag van az utastérben. Valamint ugyanígy bontásból élhető áron kellene nekem egy EYJC színkódú (sötét szürke) első lökös, ha van rá esély, akkor a mosókupakokkal és rácsokkal együtt. Ezeken kívül kellene még két első doblemez is, mert az enyémek töröttek.

 

Előre is köszönöm!

 

Egyébként ha valakinek pont kellene egy 2.2 jtd öt sebességes váltó, nekem van egy, mert én cseréltettem hatosra. A közösségen belül nagyon kicsi pénzért oda adom nagyon szívesen.

bananatree Creative Commons License 2022.09.06 0 0 34134

ami vissza is pattant

 

SOSZ már nem aktív itt, de még működik, hétvégén vettem tőle fényszórómosót

 

https://forum.index.hu/Article/showResultList?o=4&aq_text=&aq_cre=&user_id=1641765&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9170520

 

Előzmény: bananatree (34133)
bananatree Creative Commons License 2022.09.06 0 0 34133

írtam emilt

 

Előzmény: ILN994 Jules (34132)
ILN994 Jules Creative Commons License 2022.09.05 0 0 34132

Elektromos tolóajtóhoz keresek kilincs mechanika egységet. Bontott valaki effélét mostanában?

Leslie69 Creative Commons License 2022.08.26 0 0 34131

Sziasztok!

4 éve vagyok egy 2.2es benzines C8 tulajdonosa, teljes megelégedéssel.
Amióta nálam van az autó, induláskor volt némi szelepcsattogása, de ez az első nagyobb gyorsítás alatt átmenet nélkül mindig elhallgatott. kb 40-50ezer km-t tettem meg vele így. mostanában viszont ez a szelepzaj nem hallgat el. Több szerelőt kérdeztem, mondtak már okos kereket, okos kerék vezérlő szelepet és hidratőkét is. Én a hidratőke gondot kizárnám, hiszen nem 1db szelep csörög, hanem az összes, majd intenzív gyorsításra elhallgat. A motor terhelés nélküli felpörgetésére sose hallgatott el, csak ha húzattam (nem kellett extrém módon, csak határozottan 3-4000 környékéig) Ezért arra gyanakszom, hogy amikor belép a szelendő változtató szelep akkor hallgatott el. Eddig...  Sokat segítene, ha kapnék egy motor blokkvázlatot, vagy tanácsot olyantól aki már találkozott ezzel a jelenséggel. Találgatásokon túl vagyunk, csak olyan információkat szeretnék kapni ami konkrét tapasztalatokon alapszik. Köszönöm!

TomCat79 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 34130

Nagyon Köszönöm!

Kenőolaj, hűtőközeg rendben, kuplungmágnes jó, kompresszor jó és a hűtőventilátorok is jók. Javasoltam a klímásnak, hogy töltsön rá még egy kis gázt, hogy nagyobb legyen a nyomás a gyári értéknél....(régebben a Passatomnál bejött), de ezt nem vállalta. Szerinted érdemes megpróbálni?

Előzmény: c8laci (34128)
TomCat79 Creative Commons License 2022.08.19 0 0 34129

Sziasztok!

Van egy Phedrám 2004  -es évjárat 109 lovas 2,0 JTD. Nagyon szeretem a gépet. Sajnos most elő jött egy kis klíma hiba. Úgy kezdte, hogy nagyobb  melegben kikapcsolt, majd 25 fok felett kikapcsolt. Majd egyre gyakrabban ki majd bekapcsolt. Elvittem klímatöltésre....volt benne gáz de azért lefejtették és gyári adatok szerint feltöltötték. Után egy napig működött de csak reggel ....25 fok alatt, majd utána ismét lekapcsolt. Villanyszerelő szerint lehet BSI hiba, vagy akármi más.

Esetleg valakinek ilyesmi tapasztalat volt már. Ha tudtok valamilyen megoldást kérlek jelezzétek!

 

Köszönettel Tamás

c8laci Creative Commons License 2022.08.04 0 0 34128

Régi EV-I-emnél a (ha jól emlékszem R 134) gáz nyomása lesüllyedt egy olyan határértékre, hogy ki-be  kapcsolgatott a klíma. Amíg a klímarendszer (kenőolaj +hűtőközeg) nincs rendbe téve, nem nyúlnék a BSI-hez.

Mindemellett abból indulok ki, hogy a kompresszor kábelei, csatlakozója és a kuplungmágnes jó.

Előzmény: TomCat79 (34127)
TomCat79 Creative Commons License 2022.08.04 0 0 34127

Szia!

Két alcantara első ülés érdekelne kém színben, ha van. Klímám el kezdett rakoncátlankodni ...ki be kapcsol. Villanyszerelő azt mondta, hogy lehet valami BSi vezérlő lehet szar. Nem tudom esetleges tapasztalat a klímával kapcsolatban?

Válaszokat előre is köszönöm!

 

Üdv: Tamás

Előzmény: tucsi1122 (34086)
Lester F. Creative Commons License 2022.08.01 0 1 34126
Előzmény: coxycanon (34125)
coxycanon Creative Commons License 2022.08.01 0 0 34125

Sziasztok!
Segítsetek légyszi.

Az alany egy 2008-as 2.0 HDI Citroen C8

FAP adalék kell bele. Na de milyen?

Bárdiban nem tudtak segíteni van 3 féle azt mondják.

TheSaurus62 Creative Commons License 2022.08.01 0 0 34124

Vezérléscserére Bp-en vagy környékén kihez érdemes vinni? Betg már nem fogad EV2-t, ha jól tudom.

Az se árt, ha van arra tömegközlekedés, hogy vissza tudjak jönni, meg érte menni, ha kész.

xmbela Creative Commons License 2022.07.31 0 0 34123

Nem jelent semmit. Vissza kell vinni.

Előzmény: TheSaurus62 (34122)
TheSaurus62 Creative Commons License 2022.07.30 0 0 34122

Egy éves akku. :(

Előzmény: xmbela (34121)
xmbela Creative Commons License 2022.07.26 0 0 34121

Ha egyből ecoba áll, akkor kell bele egy jó akkumulátor és máris működni fog a gyújtáson tetőablak mozgatás.

Előzmény: TheSaurus62 (34120)
TheSaurus62 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 34120

Nekem sajnos nem, se azonnal, se akkor, ha várok egy kicsit. Még jó, hogy csak az emblémában különböznek, ha egyáltalán. :(

Mondjuk nekem azonnal gazdaságos (vagy milyen) üzemmódot ír ki, ha ráadom a gyújtást.

 

Előzmény: xmbela (34119)
xmbela Creative Commons License 2022.07.26 0 0 34119

Én ráteszem a gyújtást és működik.

Előzmény: TheSaurus62 (34118)
TheSaurus62 Creative Commons License 2022.07.26 0 0 34118

Én is azt hittem. De nem.
Ha leállítom a motort, akkor van még 1-2 perc "kegyelmi időszak", amikor be tudom csukni. De ha már órák óta áll, és csukni vagy nyitni akarom, akkor kevés neki a gyújtás. :(

Előzmény: xmbela (34117)
xmbela Creative Commons License 2022.07.25 0 1 34117

Persze, annyi, hogy csak gyújtásra teszed. ;-P

Előzmény: TheSaurus62 (34116)
TheSaurus62 Creative Commons License 2022.07.25 0 0 34116

Van arra valami trükk, hogy a tetőablakok nyitásához és zárásához ne kelljen beindítani a motort?

trakee Creative Commons License 2022.06.23 0 0 34115

Sziasztok!

 

Ismét azért jelentkezem, hátha valaki hasonlót tapasztalt, és megoldást keres. 

 

Azóta az autóval megjártuk Horvátországot, hibamentesen! Bízom benne, hogy a testpontok (nem is érzékelhető) korróziója okozta a hibát. Persze azért sok km-t nem ment le azóta, talán 2-2500-at. 

 

Vagy egyszerűen csak Olasz autó volt, a nyarat szereti, télen nem akar menni :)

 

Előzmény: trakee (34102)
K1puk3 Creative Commons License 2022.05.31 0 0 34114

Így már megtaláltam, köszönöm szépen! És a unixnál egy árban vannak.

Előzmény: FeZ_ (34113)
FeZ_ Creative Commons License 2022.05.31 0 0 34113

Ugyan nem Fiat Gruppe, hanem PSA, de a cikkszámok: 4209C7 a bal és 4209C8 a jobb.

Gyári is rendelhető még (bár a jobbosnak eszement ára van), de van belőle utángyártott is. (Pl. Klokkerholm-ban) 

Előzmény: K1puk3 (34112)
K1puk3 Creative Commons License 2022.05.31 0 0 34112

Sziasztok!
Van egy 2004-es Phedra-m. Olyan problémám van, hogy az idő megette a hátsó fékem terelő lemezét, ami a szennyeződésektől védi a tárcsát. Sajnos online nem találtam sehol, Unix-Bárdi-Autodoc, egyéb Google keresések nem vezettek sikerre. Pedig a Bárdis robbantott ábrán látható, csak éppen azt írja, hogy a kiválasztott elemhez nem található alkatrész. Esetleg valaki egy gyári számot tudna nekem adni mindkét oldalhoz, vagy egy online rendelési lehetőséget.

Előre is köszönöm!

TheSaurus62 Creative Commons License 2022.05.30 0 0 34111

Köszi. Megnézem majd, ha nem utcán kell szerelnem.
De ha már itt vagyok:

 

Táblázat

 

Térkép

Előzmény: FeZ_ (34110)
FeZ_ Creative Commons License 2022.05.30 0 0 34110

A hőmérséklet több okból is bejátszhat, egyfelől a hűtőfolyadék is máshol ál picit, ha melegebb vagy hidegebb a motor, de természetesen az elektromos kontaktusok is változhatnak a hőmérséklet változás hatására. Első körben én a jeladót folyadékba belógó részeit tisztítanám meg, aztán majd kiderül. 

Jellemzően a kiegyenlítőtartályt szoktam levenni, ha valamiért szükségem van arra, hogy ne legyen ott, de nyilván vannak különbségek a sok féle EV2 között. Szerintem adja magát, hogy mit kell bontani hozzá, fejből most így nem vágom 100% pontosan. 

 

 

Előzmény: TheSaurus62 (34109)
TheSaurus62 Creative Commons License 2022.05.30 0 0 34109

A külső hőmérséklet bejátszhat? Tegnap mentünk a bálnával ~300 km-t, és egyszer se jelzett hibát (11-22 fok között volt ugye egész nap).

A jeladót megtaláltam a tartály tetején, de hozzáférhetetlen. A tartályt kell ehhez levenni, vagy a rácsot, ami az ablaktörlők alatt van?

Előzmény: TheSaurus62 (34107)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!