278000km. Második itthon első tulajdonos (kintről vettem, nem itthoni kereskedéstől, 8 évesen 180000km-rel.) Vizsga:2024.11.09-ig.
Excelben az elmúlt 6 év, több, mint 15 éve ugyanott szereltetem a citroenjeimet. Ez is megkapott mindent, olajcserék 10ezrenként, normális alkatrészek, tisztességes munka.
Autón nyári gumik, hotelben téliek. Otthon csereberélőknek van egy külön garnitúra az autón lévő gyárival azonos alufelni használható, de nem szép. Gyári levehető vonóhorog, Csomagtér-tálca (5 üléses üzemmódhoz).
Xenon, bőr (a 6-7-ik ülések eltérő színűek, cserébe karfásak), elektromos tolóajtók, forgatható első ülések, stb. a tetőablak kivételével azt hiszem full extra. És ez mind működik is, kivéve az ülésfűtést, annak is megtörtént a hibafeltárása.
A külcsín már Luxemburgban sem volt 100%-os engem ez nem zavart, az első három közös évünket belvárosi és lakótelepi utcánparkolás dominálta , törve nem volt, rozsda nincs. A beltér nem leharcolt, de vannak nyomai az eltelt 14 életévnek.
Alkudni 1 799 999 Ft-ból lehet megtekintés, próbaút (tőlem akár szerelőnél átvizsgálás) után, személyesen az autó mellett.
Több problémával is küzdök. Először: nagyjából másfél hete írta ki menet közben először az autó, hogy a hűtő folyadék szintje alacsony. Azonnal megálltam, leellenőriztem. Nem volt az. Utána random időközönként és random helyzetekben bevillan, hogy alacsony. Majd van, hogy azonnal, van hogy csak egy perc múlva, de eltűnik. Több percig néztem, nem buborékos a víz a tartályban. Gázadásra szépen áramlik. Valakinek volt már hasonló?
Másodszor: valakinek esetleg bontásból nincsen pollen szűrő háza, mert nekem a négyből csak egy kapocs van rajta, és elég motorszag van az utastérben. Valamint ugyanígy bontásból élhető áron kellene nekem egy EYJC színkódú (sötét szürke) első lökös, ha van rá esély, akkor a mosókupakokkal és rácsokkal együtt. Ezeken kívül kellene még két első doblemez is, mert az enyémek töröttek.
Előre is köszönöm!
Egyébként ha valakinek pont kellene egy 2.2 jtd öt sebességes váltó, nekem van egy, mert én cseréltettem hatosra. A közösségen belül nagyon kicsi pénzért oda adom nagyon szívesen.
4 éve vagyok egy 2.2es benzines C8 tulajdonosa, teljes megelégedéssel. Amióta nálam van az autó, induláskor volt némi szelepcsattogása, de ez az első nagyobb gyorsítás alatt átmenet nélkül mindig elhallgatott. kb 40-50ezer km-t tettem meg vele így. mostanában viszont ez a szelepzaj nem hallgat el. Több szerelőt kérdeztem, mondtak már okos kereket, okos kerék vezérlő szelepet és hidratőkét is. Én a hidratőke gondot kizárnám, hiszen nem 1db szelep csörög, hanem az összes, majd intenzív gyorsításra elhallgat. A motor terhelés nélküli felpörgetésére sose hallgatott el, csak ha húzattam (nem kellett extrém módon, csak határozottan 3-4000 környékéig) Ezért arra gyanakszom, hogy amikor belép a szelendő változtató szelep akkor hallgatott el. Eddig... Sokat segítene, ha kapnék egy motor blokkvázlatot, vagy tanácsot olyantól aki már találkozott ezzel a jelenséggel. Találgatásokon túl vagyunk, csak olyan információkat szeretnék kapni ami konkrét tapasztalatokon alapszik. Köszönöm!
Kenőolaj, hűtőközeg rendben, kuplungmágnes jó, kompresszor jó és a hűtőventilátorok is jók. Javasoltam a klímásnak, hogy töltsön rá még egy kis gázt, hogy nagyobb legyen a nyomás a gyári értéknél....(régebben a Passatomnál bejött), de ezt nem vállalta. Szerinted érdemes megpróbálni?
Van egy Phedrám 2004 -es évjárat 109 lovas 2,0 JTD. Nagyon szeretem a gépet. Sajnos most elő jött egy kis klíma hiba. Úgy kezdte, hogy nagyobb melegben kikapcsolt, majd 25 fok felett kikapcsolt. Majd egyre gyakrabban ki majd bekapcsolt. Elvittem klímatöltésre....volt benne gáz de azért lefejtették és gyári adatok szerint feltöltötték. Után egy napig működött de csak reggel ....25 fok alatt, majd utána ismét lekapcsolt. Villanyszerelő szerint lehet BSI hiba, vagy akármi más.
Esetleg valakinek ilyesmi tapasztalat volt már. Ha tudtok valamilyen megoldást kérlek jelezzétek!
Régi EV-I-emnél a (ha jól emlékszem R 134) gáz nyomása lesüllyedt egy olyan határértékre, hogy ki-be kapcsolgatott a klíma. Amíg a klímarendszer (kenőolaj +hűtőközeg) nincs rendbe téve, nem nyúlnék a BSI-hez.
Mindemellett abból indulok ki, hogy a kompresszor kábelei, csatlakozója és a kuplungmágnes jó.
Két alcantara első ülés érdekelne kém színben, ha van. Klímám el kezdett rakoncátlankodni ...ki be kapcsol. Villanyszerelő azt mondta, hogy lehet valami BSi vezérlő lehet szar. Nem tudom esetleges tapasztalat a klímával kapcsolatban?
Én is azt hittem. De nem. Ha leállítom a motort, akkor van még 1-2 perc "kegyelmi időszak", amikor be tudom csukni. De ha már órák óta áll, és csukni vagy nyitni akarom, akkor kevés neki a gyújtás. :(
Ismét azért jelentkezem, hátha valaki hasonlót tapasztalt, és megoldást keres.
Azóta az autóval megjártuk Horvátországot, hibamentesen! Bízom benne, hogy a testpontok (nem is érzékelhető) korróziója okozta a hibát. Persze azért sok km-t nem ment le azóta, talán 2-2500-at.
Vagy egyszerűen csak Olasz autó volt, a nyarat szereti, télen nem akar menni :)
Sziasztok! Van egy 2004-es Phedra-m. Olyan problémám van, hogy az idő megette a hátsó fékem terelő lemezét, ami a szennyeződésektől védi a tárcsát. Sajnos online nem találtam sehol, Unix-Bárdi-Autodoc, egyéb Google keresések nem vezettek sikerre. Pedig a Bárdis robbantott ábrán látható, csak éppen azt írja, hogy a kiválasztott elemhez nem található alkatrész. Esetleg valaki egy gyári számot tudna nekem adni mindkét oldalhoz, vagy egy online rendelési lehetőséget.
A hőmérséklet több okból is bejátszhat, egyfelől a hűtőfolyadék is máshol ál picit, ha melegebb vagy hidegebb a motor, de természetesen az elektromos kontaktusok is változhatnak a hőmérséklet változás hatására. Első körben én a jeladót folyadékba belógó részeit tisztítanám meg, aztán majd kiderül.
Jellemzően a kiegyenlítőtartályt szoktam levenni, ha valamiért szükségem van arra, hogy ne legyen ott, de nyilván vannak különbségek a sok féle EV2 között. Szerintem adja magát, hogy mit kell bontani hozzá, fejből most így nem vágom 100% pontosan.