Mulf modul! Bontós 15 ért adna, de gondolom az is bármelyik pillanatban kifeküdhet!
Azt nem értem,hogy nincs rajta a csatlakozó mert lehúztam és minden működik?!csak a bluetooth nem tudom aktiválni! Persze örülök, hogy csak ennyi hiba van a modul miatt! Cserekor bármelyik is lenne pl mulf2 kell programozni kell hozzá mester vagy csak a régi helyére beteszem!?
köszi a gyors választ! Irásaidból kiderül, hogy Te magas szinten ismered a tipust ! 👍
Azt tisztázzuk, hogy most mulf vagy tcu-d van. Az előbbi csoda, hogy eddig ment, a tcu kevésbé hajlamos meghibásodásra.
Ha van SOS gombod, akkor tcu-d van, ha nincs, akkor mulf.
Ne is keresd többet ezt a valakit. Valóban, a mulf gyenge pontja a forrasztások, de vagy jó lesz vagy nem, ugyanis nem csak sima forrasztások vannak rajta, hanem bga forrasztás is.
Én a helyedben vennék egy mulf2-t, ami plug and play, sokkal stabilabb, azzal többet nem lesz probléma. A mulf1 nagyon instabil volt, rengeteg probléma volt már ezzel a gyártás elején is.
Hozzáértőktől kérdezném: e60 525d 2004.06 bluetooth-t nem lehet aktiválni ( egy ideje hol tudtam telefonálni hol nem , de ez csak nyáron melegben volt ) utána jártam és a mulf modul a hiba oka!
Bizonyos alkatrész túlmelegedése okozza a hibát , forrasztási hiba ! Csatlakozót lehúztam róla és a telefonon kivül minden más egyéb működik! Kérdésem: Tudjátok e hogy konkrétan melyik ez az alkatrész?? Bontóból nem vennék,aki javítja azt mondta telefonba,10 perc a javitás 40 e ft! 👍
Kellene egy kicsi segítség. Van egy 2009.X havi E61 -m. 520d.Ebben sima belső visszapillantó tükör van.Ezt szeretném kicserélni egy fényre sötétedőre. Vettem egyet használtan. DE. Nem találom a bekötési rajzát,csak 2007-ig.Esetleg valaki meg tudná mondani ,hogy hova kell kötni a +12V,test,kapcolt12v-ot?
A lábkiosztás: 1:sárga,2:zöld,3:-,4:-,5:barna,6:szürke,7:-,8:piros,9:fehér,10:fekete
A bekötésnél semmilyen plussz nem kell,se az oldalsó tükör ,se a távolsági fényszoróautómatika ,semmi csak az ,hogy este besötétedjen.
Sziasztok.Segítségeteket kérném hátha találkozott már valaki ezzel a problémával. Van egy Bmw e61 2006 2000Disel. a probléma úgy kezdődött hogy többszöri indításra indult be, de az nap bármikor újraindítottam egy pöcre indult. Most viszont teljesen leállt és nem akar beindulni.Kiírta az Idrive-on hogy fuel pump faulit. Ki is cseréltük az Ac pumpát a főrelét de az istennek se akar indulni. Tekerni teker de nem indul . Az Ac pumpa működik . Mi lehet a probléma. ? Előre is köszönöm
Az enyém is így ment át a vizsgán, tökéletes értékekkel. Csak annyi volt a bibi, hogy a jobb hátsó folyt. Mondom csere, de elől is, ha már a hátsó kettőt is. Sachsot építettem be, ég és föld lett a különbség. A régivel bután puffogott rossz úton, az újak beépítése után már legalább csillapított is.
Mondanom sem kell, a bal első teleszkópot miután kiszereltem, szétszereltem és lenyomtam a szárat, vissza sem jött. A jobb oldali éppen hogy. Szóval én azóta nem hiszek ezeknek a "gépeknek".
Kérdés, mennyi km van a tiédben? Ha gyári van még benne, érdemes cserélni. Akár hányat cseréltem eddig, az első teleszkópok mind kuka volt.
Pontosítsunk! Ez egy E60 vagy E61? Ha E60, tehát szedán, jobb oldalon újra ki kell bontani a kábeleket és végigcsipogtatni. Azt a kábelt keresd, ami a zárra megy, négy kábel fut ide egy csatiba.
E61-nél más a helyzet. Ott a kisablakhoz fut egy szintén négyes csati, illetve egy ugyanilyen a csomagtér ajtó zárhoz. Ott mondom, mi hol fut.
Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni.E60 2006 520D M47 csomagtér fedél kábeltörés nem nyílt ez megoldódott és átnéztem az összes kábelt esetlegesen sérült vagy nem,mindent rendben találtam de amióta ez a dolog történt minden elindulásnál jelzi,hogy a csomagtér fedél nyitva.Már a zárat is kicseréltem de a hiba nem szűnt meg.Kábelek zár biztik jók!Tanácstalan vagyok esetleg valakinek ötlete,hogy merre tovább.Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Kompley kérdéssel fordulok hozzátok. Nemrég vásároltam egy e60 530i-t, 2003as gyártású, 270ezer kilóméterrel. M54b30 a motor, és lenne egy két észrevételem, problémám, kérdésem.
Az autón titkos menübe figyelemmel követem a hőfokokat, és egy komolyabb vágta után simán visszahül 80 fokra amint elkezdek motorfékezni, menet közben simán eléri a 98 fokot is, de 90re sose áll be, vagy felette, vagy alatta. Leállítás után még picit emelkedik(kb.105fokig, aztán lehül). Ez mennyire "normális"? Szerelők átnézték, nem találtak vele gondot.
Észrevettem, hogy kanyarban nagy tempónál, valamint 80 és 130 között "remeg" az autó. Érezni a kormányon is. Ezt mi okozhatja? Több embertől is hallottam már, hogy jellemző az e60 ra. Mellesleg aktív kormányos az enyém.
Ez már inkább kérdés, mint probléma: Facelift előtti, nem M-packetes modellről lenne szó. Mennyire macerás felrakni a gyári mpacketet? Miket kell cserélni, valamint milyen összegre számíthatok?
Szintén kérdés: Bi-xenon fényszóróm van, de nem kanyarkövetős. A bal oldali beázott, ragasztóval betömítették, de még mindig nem jó, szóval búracsere előtt állok. Mennyire macerás ez? Megéri, vagy inkább szánjak rá egy faceliftes lámpatestre?
Mennyire macerás/költséges faceliftes első/hátsó lámpákat beszerelni a kocsiba?
Nézegettem utángyártott sötétített, led-es hátsó lámpabúrákat. Ezek mennyire jók/erős fényűek? Jelenleg egy sötétített, ám halogén izzós hátsó lámpabúrám van, és ledesre szeretném cserélni, olyanra, ami hasonlít a faceliftesre. Megérné? Elméletileg nem kéne nagyon kötögetnem vele.
Előre is köszi, ha választ kapok valamennyi kérdésemre, pacsi! :D
Nem szia uram vagyok, csak elméleti kérdés! :D Ha kiszedem az autó alól a katalizátort, befolyásolni fogja a működését utána az autónak? E60 525i M54b25 az alany. A régi 316i-n érezhető erőt hozott, amikor kikaptam alóla. :D Igaz, check engine világított. Szóval amatőr kérdés, elektronika jópárszor megszivatott, ezért kérdezem miben zavarhat be, ha kiszedem. Köszi a válaszokat előre is!