Jó ötlet volt ez a letöltős oldal, eszembe se jutott rákeresni :)
Valamiért azt gondoltam, a navi update nem ingyenes, de úgy tűnik, mégis az.
Szerintem egyébként ha az alvázszámodra nem jön ki semmi, akkor vagy lejárt a támogatás (gondolom, a navi update sem ingyenes, pár év után lejár), vagy nincs navi az autódban - valószínűtlen, hogy mást engednek SD-ről upgrade-lni...
A másik Supeb-es tpikból javasolták itt is kérjek infót.
Autó váltás előtt állunk, és a Superb is szóba jött, ezért lenne pár kérdésem:
2008-2010 környékit nézegetem.
DSG váltó, jó lenne a 4kerék hajtás is, + jól felszerelt (kulcs nélküli ajtó nyitás és indítás, motoros csomagtér ajtó. Bár ez nem tudom a sedan-nál létezik e, vagy csak kombinál.)
DSG váltó! Mi a szerviz igénye, mennyibe kerül, jó e egyáltalán? Úgy hallottam nem olyan jó mint a tiprtonic.
140 és 170 lovasakat is találtam, PD TDI, és CR TDI ugye, Valamelyik nem ajánlott széria esetleg?
4kerék hajtás jó a Skodánál, vagy nem az erőssége? Vannak e vele problémák?
Bármi jó tanács/vélemény jöhet !!!
Sok km-t, és pályán is sokat használjuk a kocsit, (évi 50-60ezer km-t)
A "PD"-ről inkább lefelé beszélnek, csak a "CR TDI" javasolják.
Én tavaj ezt vettem 520D BMW-re : BARUM BRAVURIS 2 nyárigumi . Mondjuk 17"-esbe, de de nagy volt az árrés a prémium karegóriák hoz képes.
Én évi 60.000km-t megyek, és ott nekem sokat számit hogy 10k val olcsóbban vettem db-ját mint a prémium kat. és szerintem annyival nem is roszabb. Én merem ajánlani!
Régebben más kocsin volt pl Matador gumim, az egy okÁdék volt. :(
Nekem szétszedték az összebandázsolt vezetéket és ott van egy csatlakozó szeleppel,abban van egy gumitömítés,állítólag azt kellene kivenni.Ezt kivették,akkor viszont folyt belőle a cucc,köztes megoldás az lett,hogy kilyukasztották azt a gumit és így tömít is,meg engedi a folyadékot is...Valamivel jobb lett...
Nekem 225/45R17-ben a Conti WinterContact 830P halkabb, mint a - másik felnire rakott, de szintén 225/45R17 - P7 Cinturato vagy az F1 Asymmetric 2 (pedig azok se számítanak zajosnak, mint mondjuk egy Potenza RE050A).
Az én télim is Alpin A4, hangos, de nagyon jól tapad minden körülmény között. Mivel külön lemezfelnin van, igyekszem az utolsó pillanatban feltenni, és az első adandó alkalommal visszatenni a nyárit, ami Conti PremiumContact 5. Nagyon meg vagyok vele elégedve.
Misi CC-t csak akkor, ha ki tudod váltani vele a télit: azaz nem hegyekben laksz, hanem mondjuk Bp-en. Itt nem igen volt az elmúlt 10 évben összesen 5-nél több olyan nap, amikor csakis "igazi" téligumin tud az ember mozogni, és nem elég a CrossClimate (csak egy-két ismerős tulajdonos véleménye ez, szóval azért nem szentírás).
Nekem a Dunlop 3D is jó volt, a Conti WinterContact is, nem voltak zajosak.
Éves teljesítmény átlagosan kb 13.000 km, nagyrészt városban, és főúton használom. Autópálya kb 3000 km/ év. Amúgy a márka véleményekre lettem volna kíváncsi. Most Michelin Alpin van fent, ezzel vettem (soha többet, hangosabb mint egy tank). Az Octaviámon ( O.I.) Continental volt, azzal adta a gyár, nagyom jó volt. Arra lettem volna kíváncsi, hogy esetleg Nektek mi a tapasztalatotok.
Nagyon úgy néz ki hogy 165nél csere lesz. A kérdés még az, mennyivel lenne olcsóbb ha a NEM márkaszervíz cseréli. Azt tudom a márkaszervíz 180-200 körüli összegre taksálja.
- minden más TDI-CR esetében 210e km-nél kell fogasszíjat cserélni.
Persze mindenki akkor cserél amikor akar. Érdemes lehet megnézni az állapotát, ha "jól néz ki" akkor szerintem nem szükséges, ha nyugodtan akarunk aludni, akkor pedig simán ki lehet cseréltetni hamarabb.
Kb.: 1 hónapja tapasztalom az autómbál, hogy a vezető oldali külső tükör nem sötétedik el éjszakai vezetéskor. Ezen kívül minden működik! Mi lehet ennek az oka? Tapasztaltatok hasonlót?