Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsuri Creative Commons License 2017.02.17 0 0 898

Folytatódik a xenon-saga: a 3 hetes xenon izzó is elkezdtett villogni, időnként elalszik (ha jól tudom ilyenkor az elektronika kapcsolja le a villogás miatt). Kicsit gyanús a dolog, hátha mégis az autómban van a baj (mondjuk trafó) ezért kicseréltem a két oldali izzót. Most picit javult a helyzet: a régi izzó továbbra sem villog a másik oldalon, míg az új is ritkábban villog de azért így is előfordul. Kicsit tanácstalan is vagyok emiatt, mert most így nem teljesen egyértelmű. De - mivel a villogás az új oldalon is előfordul míg a régi izzó továbbra is jól világít - azért még mindig inkább az izzóra gyanaxom. Most várok egy picit, hátha változik valami ami egyértelművé teszi hogy mi a probléma.

Előzmény: lazy g. (885)
zsuri Creative Commons License 2017.02.17 0 0 897

Az enyém is ugyanilyen. Egyedül ha a helyzetjelző állásba kapcsolod át akkor nem világít a xenon, viszont akkor meg bekapcsolva marad a helyzetjelző a gyújtás levétele után is. Én is szerettem volna ezt megszüntetni hogy működjön normálisan, de sajnos szervíz computerrel sem tudták lekapcsolni. Azt mondták eredetileg valószínűleg valami északi piacra gyártották az autót ahol állandóan kötelező a tompított. Legalábbis 2007 környékén az volt, most már lehet hogy a LED-es helyzetjelző megfelel. Ha esetleg találsz rá megoldást írd meg, mert engem is zavar hogy állandóan megy a xenon, szívesen áttérnék állandó LED helyzetjelzőre de így nincs értelme.

Előzmény: bandesz56 (894)
georgo63 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 896

Nem vagyok szakértő csak egy tulajdonos,de szerintem is "barkácsolás"

kicsi20 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 895

Szia, gyárilag biztos, hogy nem így volt. Tudtommal csak a motorkerékpároknál divat, hogy automatikusan világít a tompított, amint ráadjuk a gyújtást. A te esetedben azt kell kideríteni hogy ez egy előzőleg "ügyesen" megbarkácsolt rendszerről van-e szó, vagy esetleg egy (kapcsoló) hibáról.

Előzmény: bandesz56 (894)
bandesz56 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 894

Sziasztok. segítséget szeretnék kérni. Nem rég vásárolt Mitsubishi Outlander (2007) xenon fényszórós. A világítás kapcsoló akár OFF, akár AUTO állásba van kapcsolva mindig világít mint a karácsonyfa, ahogy a gyújtást rá adom. Kérdem én! Ez normális? Válaszokat előre is köszönöm.  

kicsi20 Creative Commons License 2017.01.31 0 1 893

Sporthorgász?? Hajjaj, sztem, megtaláltad a neked való autót. :)

Régebben mintha láttam volna egy olyan reklámot, hogy a víz széléhez odatolatva a kétfelé nyíló csomagtérajtó lehajtható részén ül a sporthorgász és onnan áztatja a kukacot :)

Bár én sosem horgásztam még így, ettől függetlenül szerintem zseniális megoldás(3 méteres lamériaköteget simán hazafuvaroztam így vele :)

Előzmény: George Brown (892)
George Brown Creative Commons License 2017.01.30 0 1 892

Hát nagyon agyalok eddig csak hondaim voltak félek a dizeltol de a tér a kinézet sport horgász vágyok és hát a négy kerék is fontos hát nagyon rakódok de a cápa orr nagyon adja . 😂😂😆😅😎

lazy g. Creative Commons License 2017.01.30 0 1 891

Szia,

nekem az előző jobban tetszik.  Érdekes, h mennyire más és más az ízlésünk.

Nekem jobban bejön az előzőnek az orra is, aztán ott van a naptető és h manuális hatos.

Az is szép, megkímélt, szóval én azt választanám.
Persze úgyis Te döntesz, de ha már kérdezted... :D
Jó vételt, üdv!!!! :)

Előzmény: George Brown (886)
kicsi20 Creative Commons License 2017.01.27 0 1 890

Ha megteheted, szerintem is ezt válaszd.(ha abból indulunk ki, hogy egyik autó sem manipulált, akkor is ez a szimpatikusabb) Főleg akkor, ha nem csak néhány évre veszed, és nem csak évi néhány ezer kilométert fogsz menni.

Előzmény: George Brown (888)
MZsolt75 Creative Commons License 2017.01.27 0 1 889

Az enyém pont ugyan ilyen, csak grafit metál színben. Nekem is ez a (cápa) orr tetszik jobban. 2010-ben volt a váltás, vagy ahogy mondják "ránc felvarrás". Nem csak az orra más, kapott plusz króm csíkokat, irányjelző a külső tükörben, belül plusz bőrbetétek a műszerfalon és az ajtókon stb. Nem is beszélve arról, hogy ez az utóbbi link 2 és fél évvel fiatalabb és elvileg fele annyi Km van benne. Így reális az 1 milla különbség. Ha van rá keret én a kettő közül ezt választanám, persze kipróbálás és az előbb említett szakszervízes állapot felmérés után.

Előzmény: George Brown (888)
George Brown Creative Commons License 2017.01.27 0 0 888

Köszönöm a gyors választ annyival egészíteném ki hogy nem tudom eldonteni melyik fajta lenne a jobb választás nekem ennek jobban tetszik az orra tud annyival többet jobban megbízhatóbb e annyival ez https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/outlander/mitsubishi_outlander_2_2_d_instyle_navi_tc-sst_eu5_4x4bor_xenon_navi-10985926 mint az előző linken lévő régebbi kiadás válaszokat előre is köszönöm. 

MZsolt75 Creative Commons License 2017.01.27 0 1 887

Szia!

Szerintem nem rossz választás, főleg, ha Km is valós. Minden félekép kérj egy Mitsubishi szakszervizes állapot felmérést (kb. 12-15 ezer Ft) és ha miden rendben, akkor nem lehet nagy baj.

Én is megcsináltattam, amikor vettem (2015) és hála az égnek nem is volt semmi komolyabb problémám azóta se. (le is kopogtam gyorsan) Enyém is ilyen fullos felszereltségű és működik is szépen minden rajta, ahogy kell. Az enyém 2010-es  2.2 di-d 115KW instyle navi 4wd, 6 fokozatú automata váltóval. 

Sok sikert a vásárláshoz!

Üdv.: Zsolt

Előzmény: George Brown (886)
George Brown Creative Commons License 2017.01.27 0 1 886

Sziasztok!

 

Új vagyok itt szeretnék én is outlander tulaj lenni , kérhetek véleményt erről https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/outlander/mitsubishi_outlander_2_2_di-d_intense_plus_187ekm-szkonyvborxenonnapteton-10938584  előre is köszönöm. 

lazy g. Creative Commons License 2017.01.24 0 0 885

Szia! :)
Húúú..nagyon sajnállak emiatt a xenon miatt!
Az azért nem semmi, 4,5 hónap...
A nappali menetfényt tulajdonképpen épp emiatt vettem, h a xenont kicsit kíméljem.

Így most már csak éjszaka fogom használni, egyébként a LED-et.
A Lumenet-en rendeltem, azt hiszem holnap kapom meg. Most valami hétvégi autós akciójuk volt, úgyhogy múlt hét szombaton rendeltem is egy szettet, ami egyébként 38 E ft lenne, most így megkaptam 14.900-ért. 16 cm hosszú, 5200 K.

https://lumenet.hu/osram-drl301-clamp15-nappali-menetfeny

Ahogy látom, már kicsit drágább lett, most már 17.900, de sztem még így is megéri.
Leginkább tényleg a xenon kímélése miatt vettem. Jövő héten vmikor be is szereltetem. Majd keresünk neki vmi jó kis helyet. Mivel 16 cm hosszú, így a ködlámpa alatti kis fém résbe nem fog beférni, de akkor majd valahová lejjebb kerül. Ott is van még ilyen rés, lehet, h épp a LED-nek alakították ki, nem tudom.

Megmondom őszintén, h én totál azt hittem, h a kerék nagysága az elég nagymértékben befolyásolja a terepjárói képességet. azért is írtam, h a kerekeim 18-asok. Gondoltam ekkora cipőkkel azért jobban kapaszkodik, stb... de akkor lehet, h tévedtem, bocsánat. :)
Ma is gyönyörködtem ebben a nagy oroszlánban... Hihetetlen!!! Szebb és jobb jelenleg Peugeot-ban nincs.. :)
Képzeljétek el, h sajnos jobb hátsó búrát azóta sem találtam sehol! Egy kb 4-5 cm-es átmérőjű lyuk tátong a jobb hátsó búrán és nincs sehol.. :(

Előzmény: zsuri (883)
Vezo228 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 884

az igen, de szélesség az a felni méretével arányos növekszik, ami meg már nem mindegy.

a nyári méretem: 225/55 R18, a téli: 215/70 R16.

 

Aztán, hogy 1 cm szélesség-különbség valóban érzékelhető-e, azt nem tudom :)

 

Előzmény: zsuri (882)
zsuri Creative Commons License 2017.01.24 0 0 883

Szeretném veletek megosztani xenon izzós tapasztalataimat: 1.5 éve (az autó 8 éves korában !!!!!!) kiégett az egyik gyári xenon, gondoltam veszek egy pár újat, hogy azonos legyen a szín. Gondolom ti is tapasztaltátok, hogy D2R izzóból nem olyan óriási a választék, mint az egyéb foglalatos cuccokból. Nem akartam kifejezetten spórolni, tehát nem valami gagyi 6e forintosat kerestem, de mondjuk a 25e forintos izzót kicsit drágának éreztem (amikor más foglalattal már 10-15e körül csúcsminőséget lehet venni), úgyhogy végül a xenon.hu-ban vettem 12e forintért - azt hittem Philips-et. Mivel szerettem volna, ha picit fehérebb a fény, ezért a gyári 4300K helyett 6000K-t vettem. Azt nem említették, hogy a 6000K-s már nem Philips hanem valami Maxlux, úgyhogy én abban a hitben voltam hogy Philips. Mivel nagy kiszerelésben van nekik a feliratos nagy dobozt nem láttam, csak a fehér papírdobozt, amiben az egyes izzók vannak és amiben kihozták. Az első izzó 1 év 5 nap után égett ki - pont lecsúsztam a garanciáról, méltányosságot nem kaptam, a szabály az szabály. Mivel nem volt kedvem mászkálni ott helyben rögtön vettem egy ugyanolyat. Konkrétan ez az új izzó a hétvégén 4.5 hónap után kiégett. Visszamentem a boltba, most szerencsére gariban cserélték - ha nem lett volna gari biztosan nem vettem volna ugyanilyet. A kérdésemre hogy az hogy lehet, hogy a gyári 8 évet bírta míg ez 4.5 hónapot az volt a válasz, hogy a gyári 4300K-es aminek a becsült élettartama 150e km, míg a 6000K-esnek csak 30e km (az más kérdés, hogy kb. 6000e-et mentem azóta). Lehet, hogy ebben is van valami, de szerintem inkább a Maxlux márkában keresendő a probléma ...

zsuri Creative Commons License 2017.01.24 0 0 882

Mit takar a nappali menetfény? Valami ledes dolog? Nekem a xenon megy állandóan, kikapcsolhatatlan, de jobban örülnék ha inkább valami ledes cucc világítana állandóan.

 

Egyébként szerintem a terepjárási képességek szempontjából mindegy, hogy a felni 17-es vagy 18-as, a kerék átmérője ugyanannyi kellene legyen, nem?

Előzmény: lazy g. (879)
lazy g. Creative Commons License 2017.01.23 0 0 881

Igen, tényleg hihetetlenül jól teljesített az extrémnek mondható terepen, szóval csakis jókat tudok mondani róla.

A kerekeket egyébként csak azért írtam az előző hsz-ban, mert azért 18-assal nyilván még könnyebben veszi az ilyen  akadályokat, de sztem a 17-essel sincs semmi probléma. Ebben biztos vagyok. :)
De már nem akarom tovább dicsérni, maradjunk annyiban, h én nagyon nagyon meg vagyok vele elégedve és nem kellene más autó, minden igényemet maximálisan kielégíti legyen az műszaki, biztonsági, esztétikai vagy kényelmi szempont.
Örülök, h Te is így látod! Üdv, minden jót! :)

Előzmény: kicsi20 (880)
kicsi20 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 880

No, örülök, hogy megerősítettél ebbéli tapasztalataimban. :) Én is kihoztam tegnap egy kicsit csúszkálni, igaz, csak egész picire sikeredett, de jó móka volt :)

Előzmény: lazy g. (879)
lazy g. Creative Commons License 2017.01.22 0 1 879

Sziasztok,

szeretnék megosztani Veletek egy két dolgot ezzel a nagy macsekkal kapcsolatosan.

Múlt hétvégén elmentünk egy kicsit kirándulni a hegyekbe, gondoltam ez egy jó apropó arra, h kipróbáljam hóban is és meggyőződjek, h h megy  összkerékhajtással.

Nos...higgyétek el, nem túlzok, ha azt mondom:  lenyűgöző volt! Úgy vette az akadályokat, úgy ment a hasmagasságáig érő hóban, mint forró kés a vajban. Automata összkerékre kapcsoltam, gondoltam majd ő eldönti, h mikor kell mind a 4 kerék. Nem erőlködött, olyan könnyű volt kormányozni, h tényleg élvezet volt vezetni. Domb, hó, jég, semmi nem volt akadály! Nekem még nem volt terepjáróm, ez az első és nem tudom, h a többiek mit tudnak, hogy mennek terepen, hóban, sárban, stb, de hogy ezt fantasztikusan összerakták a japánok és a franciák és h csúcsminőségű ez az autó, az egyszer biztos! Nagyon megszerettem, de persze nem csak emiatt, hanem úgy összességében. Kényelem, külső, biztonság, műszaki teljesítmény, szóval minden. Aki habozik, annak csak ajánlani tudom ezt az autót, tuti, h nem fog csalódni benne! Sem a városban, sem pedig terepen!
Azt azért hozzá kell tennem, h az enyémen gyárilag 18-as kerekek vannak.
Már túl vagyunk a teljes vezérlécserén, az összes szűrő cserén és az az olajcserén. Jövő hónapban kap 4 új féktárcsát betétekkel és már megrendeltem hozzá a nappali menetfényt is. Mert megérdemli! :)

Vezo228 Creative Commons License 2017.01.08 0 1 878

Nem terepjáró, de sógorom ML 320 CDI Mercijénél semmivel nem volt rosszabb ugyan azon az erdei terepen (persze az sem terepjáró).

Pokoli mély, felázott, traktornyomos, saras úton is toltam vele simán vette. Mentem keresztben előre és tuti, ha elveszem a gázt,m ég most is ott ülnék, de átmenetem rajta, kijött. :) Szerintem az átlagos SUV-nál ügyesebb terepen. A totlacar tesztek is ezt támasztották alá, a legfrissebb modell nyerte a tavalyi SUV "terep versenyt".

 

Ami nagyon fontos, hogy jó gumi kell a "terepjáráshoz" és ez nem csak a Somogybabaodhoz fogható körülményekre igaz. Ha kopott és szar a gumi, akkor minden mindegy, nem fog menni. Még egy G Merci is elakad. Persze nem kell nagy bütykös gumi, de a lenyalt, elhasznált országúti gumi még a vizes füvön sem megy el. Sokat járok hivatalból töltéseken pick-up kocsikkal, no ősszel, tavasszal tudnak meglepőt mutatni.

Az outlander és klónjai szerintem oda elég, ahová az ember még be mer menni. :)

 

Viszont érdemes vastag vontatókötelet magunknál tartani. Egyszer egy Bora-t rángattam ki a havas árokból Agárdon. A vékony, narancs színű kötél úgy szakadt el az első tolatásnál, mint a cérna. Spanifer lett a vége, a Peugeot szépen kihúzta a VW-t, pedig felült az alja rendesen.

Feleségem annyira el volt ájulva a teljesítményemtől, hogy nem fényképezett/videózott. :)

 

 

Előzmény: Kn0rB (875)
kicsi20 Creative Commons License 2017.01.08 0 1 877

Komoly sárban még én se próbáltam, viszont 30cm vastag szűzhóban, letaposott, jéggé vált hóban a Tátra emelkedőin igen. Egyszóval tudok válaszolni: szenzációs. Nyilván kell némi rutin, de bármilyen más SUV ellenében ki mernék állni vele. Ha jól emlékszem pár évvel ezelőtt egy Totalcar-os tesztben is nagyon jól teljesített. A legnagyobb előnye egyébként szvsz. nem is ebben áll, hanem abban hogy, bármilyen vidéki úton hóban, latyakban, jégbordákon sokkal stabilabb érzést ad, nem érzed azt, hogy csúszik-mászik az eleje vagy a hátulja. Tartja az ívet, megy mint egy tank.

A fizika határait azért talán ezzel sem lehet átlépni :)

Előzmény: Kn0rB (875)
georgo63 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 876

Ebben a kérdésben sajna nem tudok Neked nyilatkozni,mert soha nem mentem vele  olyan "terepen" ahol szükség lett volna a 4x4 re.

Kn0rB Creative Commons License 2017.01.08 0 0 875

Tudom nem terepjáró, de mennyire bírja mégis? Igazából méhekhez is ezzel mennék, de nem a siratófal kategória az út hála égnek, max traktornyomos sár, és menne rá egy félterepes gumi,azt már néztem rá. Ha terepjáró kéne nyilván land cruiser lenne a választás, de abból meg a 16 évest kapom meg 3m-ért, és csillagászati árak az alkatrészek :(

kicsi20 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 874

Azt én is meg tudom erősíteni, hogy a valós fogyasztás /teletankoláskor nullázom a napi km.számlálót/ kevesebb, mint amit a fed.komputer ír. Nekem úgy 2-3 dl-rel kevesebbet kér a kiírtnál.

Előzmény: Kn0rB (871)
kicsi20 Creative Commons License 2017.01.08 0 0 873

Szia! Egyelőre nem, illetve ha pontosabban akarok fogalmazni, akkor azt mondom, hogy nem szeretnék megválni tőle, de az elkövetkező egy év terveinek megvalósításánál alakulhat úgy a csillagok állása, hogy mégis el kell adnom. Ha így lenne, értesültök róla.

Előzmény: MZsolt75 (869)
georgo63 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 872

Én EGR szelepet és lambda szondát nem tisztítottam -  prémium gázolajat tankolok télen nyáron .

Évente  rendszeresen hordom Citroen márkaszervízbe a gyári karbantartási ütemterv szerint.

A fürgeségére szerintem nincs panasz,ha nyomod neki  - sztrádán is tudsz simán a belső sávban  közlekedni, négykerékhajtással pedig  esőben vagy csúszós úton kevés ellenfél van .

Kn0rB Creative Commons License 2017.01.07 0 0 871

Köszi kicsi20, de szerintem nem ér addig a takaró, árban kb 3m-ig tudok elmenni max, és kb nyáron gondoltam venni, addig meg nézelődök. Gondolom az 50 ezret futott Outlander nem 3m-ért fog elkelni :D

Georgo63 köszi a válaszokat, még biztos lesz kérdésem :) Jó tudni hogy ebben többet mutat, az Avensisben majdnem 1,5 literrel kevesebbet :D Remélem ehhez képest azért jobban fog menni, 1,5t 116 pacival nem a legfürgébb, van egy Isuzu D-max a családban, és nem szeretek visszaülni az Avensisbe utána mert azt hiszem hogy eldugult :D 

Gázolajra mennyire érzékeny? Egr-t és lambdaszondát szoktatok tisztítani?

georgo63 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 870

2014 es crosser 

158 000 km-el .Semmi probléma se a motorral ,se a kettős tömegűvel,se a turbóval - egyébként átlagban vegyes város/sztráda 7.2 a fogyasztásom.Minden tankolásnál kiszámolom és vezetem !

A fed.komputer általában kb. 0.5 literrel mutat többet  a  valós átlagnál !.

Holnap lehet,hogy ez már nem igaz !

Ha kérdésed van írj !

MZsolt75 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 869

Megválsz TŐLE???

Előzmény: kicsi20 (868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!