Sziasztok,van 2001-es VW Polo Classic Comfortline autóm,ma cseréltem levegőszűrőt,belenéztem a fojtószelepbe,láttam hogy kormos,leszedtem,kitakarítottam,visszaraktam,összeraktam mindent,és most az alapjárat ingadozik és reagál gázadásra vagy leállítás és újraindítás után jár a motor 1000-es fordulaton viszont nem reagál a gázadásra..ja és világít az EPC hibajel..mi okozhatja a problémát?
Van egy 1.4 pdtdi Polo-m.Érdeklődnék kinek mennyinél szokott a hőfok mutató állni? Nekem sose megy fel 75-80 foknál feljebb nég hosszabb távon sem( 80 km) ez normális így? Nem pont középen 90 fokon kellene állnia? Fogyasztást is úgy vettem észre többet eszik egyazon távon mint régebben. Ja és még annyi hogy a mutató bemelegedés közben többször vissza fekszik 0 ra majd vissza ahol elötte állt.Szerelőnél voltam szerinte ez így normális és jó a termosztát... Kiváncsian várom a véleményeteket.üdv
Űdv mindenkinek egy nagy gondom segicségre lenne szükségem ugyan is vw polo 6n 1.0 97es (aev) motorkod vezérlésnek a jele az hol találhato ?? Nagy segicséglenne ha valaki elmagyarázná vagy képet küldene vagy mind 2 :) elólöre is köszönöm
Üdv! A következő a problémám: Polo 6R első futóműve mindkét oldalon "nyüszög", ha nagyobb úthibába megyek vagy pl. fekrőrendőrön hajtok át. Volt egy szerelőnél, azt mondta lengőgar szilent betegség, de nem kottyan egyik sem, így nem cseréli, de minkét oldalon bezsírozta. Ez megoldotta a problémát két hónapra. Most elkezdte megint. Mondom nem tökölök, szilentcsere. Ki lett cserélve mind a négy lengőkarszilent, de a probléma nem múlt el! Tapasztalt valaki már hasonlót, ha igen örülnék egy megoldásnak/ötletnek!
Nekem is megoldódott, a trafón lévő gyújtás modul volt a ludas. Csak az újonnan vásárolt trafó ezt az alkatrészt nem tartalmazta. Így egy bontott gyárival sikerült lelket önteni bele.
helló nagy keresés után rájötem mi a hiba megoldot a probléma lesz gyujtás meg minden :) hát a hozá nem értés it mutatkozik ki sajnos de a rosz hir nekem hogy a vezérmüszij szakat el szerencsére semmi hiba :) :D.. és ezért nemvolt gyüjtás én is potyára vetem az uj trafot de az most bisztosan jo :) tehát ha ijen bajvan elöször eszt nézétek meg nehogy ugy járjatok mind én vagy egyböl (szerelöhöz kel vinni csak az sok pénz :/ )
sziasztok ojan problémám lene hogy vw polo 6n1 1.0 97es ecerüen menetközben leált a motor inditani akartam de nem akart indulnu saját lábán nem jöt haza :/ mert nem indult nos hazjöt vizsgáltunk hát üzemagyagot kap az jó :) utána nésztünk SZIKRÁT ÉS AZ SAJNOS NINCSEN :/ egyik hengernél sem mi lehet a baja trafo rotor valakinek valami ötlete
Sziasztok,segitséget szeretnék kérni.Vásárolnék egy VW Pólót 1.0 5 servo 3 ajtós gépet.Nem tudom hol a motor és alvázszám???!!! 1997 es évjáratú.Ha valaki tudja kérem segitsen!!!
Sziasztok! 2004-es Polo műszerfal órában kialudt a sebességmérő és a fordulatszám mérő mutatót megvilágitó izzó. Meg tudja valaki mondani milyen típusú és foglalatú izzó kell hozzá? Az autó napi használatban van, ezért addig nem akarom szétszedni a műszert, amig nincs meg a csere izzó.
Szia! Hasonlóan jártam én is egyáltalán nem forog a kormányom. Viszont a légzsák nem robbant be csak az övfeszítőknek lett annyi. Hogy oldódott meg a problémád?
Egy Volkswagen Polo IV autóm van. A mai napon kapcsoltam fel a fűtést a kapcsolóval, de 1-2-3-as állásban semennyi levegőt nem fúj, majd amikor a 4-esre kapcsolok, akkor a 4-es erősségével elkezdi fújni a levegőt. Mi lehet szerintetek ennek az oka? Senki nem járt még így?
Csak azt nem találom sehol, hol lehet ezek között váltani. Sem az ablaktörlő bajuszkapcsló végen lévő billenőkapcsolóval, sem a kijelző alatti 2 gombbal nem sikerült. Van esetleg tipped?