Amig megy okés. De ezt Amerikában is köpködték. Motort.
3.6 -6.4 ig megy a benya, dizel 3 liter wm motori .
Nagyon olcsón vennék mert nem gáz de látható pénzt nem adnék érte. Wm motorit motorjait 95 környékétöl köpködik, 2.5 2.8 3.1 most 3.0 mégis mennek.
Wk2 es széria keresgélhetsz mennyi gubanc volt vele. 3.6 se a legjobb mert gyenge. 5.7 v8 felfele oké. Nem egy honda. Itt a forumon találsz telszámot egy szerelöhöz megkérdezheted azt is.
Szia,.Először is köszönöm hogy írtál. Amivel szemezgetek 2011 évj, hathengeres 3000 es crd motoros 240 le autómata váltós. Legfőképp az érdekelne hogy mennyire szerviz igényes és milyen a crd motor, és vannak e típus hibái. Vagy keresek másik motorost, láttam 2,2 est is ?
Persze király mind kivéve amelyik nem. Évjáratot írhatnál.
Gondolom grand cherokeet kérded wk2 széria dizelmotorja amit 2011 től gyártanak wm motori termék jó ha megy de ha megkotlik nincs/nemvolt cseredarab és gtk.
Üdv mindenkinek most kerestem fel ezt a fórumot. Ha tudnátok 3000,es v6 jeep autómata váltós autóról valami infót javaslatot adni előre is megköszönöm.
2008-as Jeep Grand Cherokeehoz keresek elso szelvedot! Vegig hivtam az osszes nagykereskedest, de meg europabol sem tudnak szerezni. Sehol nem talalok. Jelen esetben ugy nez ki, hogy le kell irjam az automat egy szelvedo repedes miatt???
egy lépéssel közelebb a dicsőséghét. Kicseréltük a középső visszapillantó tükrünket automata tükörre. Nagyon nagy móka volt. Régi sima tükör lekap, dómegység leszed. Az egységet tartó műanyag bölcső első részén van bekészítve a kábelköteg (mert mindet egy korbáccsal szerelték szerencsére). Egyszerűen ki kell pattintani a helyéről, rányomni az automata (értsd: fényre sötétedő) tükör hátuljára, és kész is. Mivel sehol nem találtunk róla semmit, így fél órába telt, mire rájöttünk, hogy ki kivel van :)
és persze a végén kitakarítottam alaposan.
tél előtt még az utastér pollenszűrőjét kell kicserélni... meg a hűtő kiegyenlítő tartályát…
meg a tank alsó borítását…
meg az ülés fűtését…
meg a kormány csigás berendezését…
meg előkerült a régen megvásárolt kompresszoros kamionkürt, valamit kezdeni kellene vele…
de szépen alakultunk. Aki esetleg tud frissen bomló 2.7es csirkét, jelezze, mert 1-2 dolog kellene.
Köszönöm, hogy olvasod, és ha semmi sem történik, akkor is dobj pár szót.
az automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör kábelezése hogy van? Elképzelhető, hogy a nyomi e-tükör kábele nem a központi dóm egységből kapja a kraftot? Mert vettem egy ilyen tükröt, a sima mezei helyére, és a srácot amikor a kábel miatt kerestem, közölte, hogy az olyan hosszú és olyan messzire megy a tetőkárpit alatt, hogy azt már kitépte máshoz. tehát akkor ennek nem egy sima csatija van a dómba, és kész?
TFeri: lámpa van, de E jel nincs. Ha érdekel, 3 tálca sörért akár a tied lehet XD
velünk minden rendben, illetve nagyjából… szervószivattyú cseréje tartállyal és csövekkel megtörtént, ezen kívül kikukáztunk első felső talpasokat, egyik hátsó stabilt, meg 1-2 szilentet. NAGYJÁBÓL jók vagyunk, bár hirtelen gázelvételkor húz egyet egyik irányba, oszt kész. A kocsi kormányzása egy kicsit még fejős (ifás) ezt majd orvosolja a karos-csigás egység cseréje. Annis van még, hogy a klímából elment a gáz, meg a manuális ventillátor-tekerőkapcsoló kezd kinyiffanni, illetve a tél előtt az ülésfűtést meg kell csináltatni.
amúgy boldog 242e km-en túl vagyunk, és most eljött a 9lityi alatti fogyasztás, és a nagyszerviz óta csökken.
frankó a gép. ősszel megy kozmetikára, mert a gonosz rozsda felütötte a fejét.
hamarosan jelentkezem, ha valakinek tudok segiteni, keressen. Ugye, BM? XD
Kapcsolási rajz Jeep Cheeroke xj 2,5 TD 2000-es évjárathoz lenne esetleg valakinek?
Érintkezési hibám van, ez miatt lenne rá szükségem! Ha lenne valakinek esetleg a mezeinorbert82@gmail.hu címre el tudná küldeni. Előre is köszönöm a segítséget!