Második autó vásárlását tervezzük, családi autónak hosszabb távokra hétvégén, munkába járásra.
Benzines autót szeretnénk, jelenlegi Megane 2 1.4 mellé.
Sports tourer változat tetszik nekünk. Milyen benzin motorral érné meg, 1.8-as szívó vagy 1.6 turbo motorral? Mire kellene figyelni ezeknek a vásárlásánál? Melyik motorváltozattal lehet a Megane-hoz közeli fogyasztást elérni (7,4 vegyes). Éves szinten kb 10-12 ezret megyünk.
kb egy hónapja vettem külföldről egy 2014-es Insignia Sports Tourer-t, Cosmo felszereltséggel. Ez idáig még nem tapasztaltam semmi problémát, kivéve a mai napon. A navigációt akartam használni, de nem keresett rá az előzőleg már beírt és használt úticélra sem, ill. új úticélt is hiába írtam be csak "homokórázott" és nem keresett rá a címre. Ez csak azért furcsa, mert a külföldről hazahozatal során és azt követően is használtam néhányszor a navit. Valaki tudna segíteni mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.
Az ülésfűtésem működik de a vezető oldalon olyat csinàl ha bekapcsolom kb 1 perc mulva kikapcsol vissza magàtol ezt el jàtsza vagy 4szer es utànna màr nem kapcsol ki! Vannak érdekes dolgok nàlam is de most hogy irtad ezt a szàmìtògèpes feltàmasztàst valakivel meg fogom nèzetni!
A Seat-om is egy fapados változat volt eredetileg, de egy csomó dolgot fel lehetett éleszteni benne számító géppel, csak kellet hozzá a megfelelő program. Nem lennék meglepve, ha az Insigniánál is így lenne.
Sajna az üllés fűtésem is ilyen. A nyomó gomb ott van, csak éppen nem csinál semmit. Úgy látszik a miénk egy fapadosabb változat, ennek ellenére imádom. :)
Nalam is ez a problèma! En se tudom paroztatni mert nincs bluetooth-om a menuben pedig nekem is ki van epitve a kormanyon minden! Ezek szerint van minden csak bluetooth nincs a kocsiban! Ez egy vicc!!!
Egyenlőre beletörődtem. A neten találtam hozzá modult 20.000-ért, de nincsenek meg a kábelek. Komplett rádiót meg nem akarok cserélni, mert nincs rosszabb egy gyenge vételű sustorgós rádiónál.
Koszonom a valaszt! Az auto manualis valtos es 1-2-3 valtasnal csinalja csak utanna eltunik a jelenseg vagy csak mar nem venni ugy eszre! Problema az hogy egy oreg papajè volt es pont azert adtak el mert rossz a làba ès automata valtosat akar venni valaoszinunek tartom hogy a helytelen valtasok kuplungolasok miatt szallhatott el valami! Ma kicsereltem a feltengely csuklokat mert az is ropogott de a ràntas nem tünt el! Es valtasnal mint ha koppanna is egy nagyot! Nagyon idegesito dolog! Amugy minden jol mukodik es megy szepen! Es ma azt vettem mèg eszre hogy mikor kinyomom a kuplungot van neki hangja kissebb koppanas! Lehetseges hogy a kuplungot kellene cserelni!??
ha automata váltós akkor szerintem a hiba ott keresendő... nem lesz olcsó, és minél előbb szerelőhöz kellene vinni, mert a kár (és a ráköltendő összeg) egyre nagyobb lesz. (én szeleptömbre tippelek, ritkán bír ki 120-180 ezernél többet, ha 6 sebességes TF80SC a váltó akkor olyan 300 ezres tétel , ha ez a baj.. 68 ezer km egy 6-7 éves autóban is vicc, én évi 12-15 ezret megyek úgy 80%-a városi helyi menet)
De egy hajtáslánc diagnosztika (motor-turbo-intercooler, üza nyomás, gyújtás stb..) 10-20 ezerért egy hozzáértő szervizben is segíthet a hiba feltárásában...
Hello! ujra felteszem erdeklodesem mert lehet h nem latszik es azert nem kapok valszt. Szeretnék egy kis segìtséget kérni! Adott egy 2011-es opel insignia opc line 2.0 turbo benzin 220lò 68 ezer km-rel. Kb 1 hete van nàlam az autò es olyat csinal az auto menetközben 1 2 3-ba vàltàsnàl hogy rànt egy nagyot! Mi lehet a problèma? Talàlkozott màr valaki ilyen jelenséggel??? Lehetséges hogy valami tartóbakk repedt? Szerelőhöz egyenlőre nem szeretnék menni! Vàlaszokat előre is köszönöm!
A 2.8V6 turbonál arra figyelj hogy kerüld el messzire :D
Komolyan.. ha a motorhoz kell hozzányúlni, szinte minden esetbe ki kell venni..
Másik része az automata váltó..200 ezer felett bármikor arra is rámegy egy 300-800 ezres javítás, és semmi nem garantálja hogy egy évnél többet utána kibír..Az automata váltószerelők itthon kriminálisak, hiába van némelyik 20 éve a szakmában... ha javítani kell az automatát akkor inkább csere egy kipróbálhatóra, vagy veszel egy újat másfél-két misiért
Én 2 hónapja vettem egy közel 200.000 km-ert futott 131 lovas dízel Insigniát.
eddig 6.000 km-ert mentem vele hibamentesen, de ennyi idő alatt a megbízhatóságáról nem mondanék véleményt. Az mindjárt az elején feltünt, hogy alacsony fordulaton nagyon nyomaték szegény, de lehet, hogy csak nekem volt furcsa, mert egy chippelt, gyárilag 105 lóerős 1,9-es Seat Toledo-ból ültem át bele. A Seat után nagyon lustának tünt. Hamar jött az elhatározás, hogy chippelni kell ezt is. Aki csinálta, azt mondta, hogy a 160 lovas főleg szoftverben tér el ettől, de talán másak a porlasztók és egy kicsit nagyobb gyárilag a turbónyomása. Az enyémel chippelés után: 0-100-ra 8,7 és 9,3 közötti, 0-200-ra 35,1 másodperces gyorsulásokat mértünk és mentem vele 230-at, de szerintem még ment volna. A gyári 170 lovas, 42,3 másodperc alatt van 200-on, hát arra 7 másodpercet ráverek. A 196 lovas 33,4 másodperc alatt van 200-on, na arra még egy kicsit gyúrni kell, bár ha az enyém így marad akkor is jó. Nem húzta fel határra az ember, mert modtam neki, hogy tartós legyen. Régebben csinálta a Vivaromat is, azzal közel 100 ezret mentem azóta hibamentesen. Ezt csak azért írtam, mert ma voltam tesztvezetésen, ahol egy 170 lovas Transit Customot teszteltem, mert gondolkodom a vásárláson. Hát az 1000 pár kilómétert futott auto, egy intenzívebb gyorsulás után kitette a szerviz üzenetet és elhagyta az erő. Mondtam is az értékesítőnek, hogy ezt a 300.000 km-ert futott 115 lovas vivarom megeszi reggelire. De visszatérve a kérdésedre, nekem 131 lovas dízel van, eddig csak jót tudok mondani róla, bár nem túl sokat mentem vele eddig.
Hello Nem a legjobb fontes a dizel szerintem egy benzines az csak benzines! Fugg attol is hogy varosi vagy hosszutavu utakra kellene az auto. Varost nem igazan szeretik a dizelek! Tutbocsorol nincs semmi mèg de jo draga 55ezer plussz a szereles! Ebay-en tizen akarmennyi ezer es szerintem az is birja addig amilyen minosegut az opel rak bele! Ez csak az en velemenyem! De biztos lesz szamodra valami ertekesebb hozzaszolo is!!! 😊
Sziasztok! Insignia vásárlás előtt állok! A szokásos dolgokon kívül van valami amire jobban kéne figyelnem? Leginkább a 2.0 cdti motorról érdekelnének infók. Van szerkezeti különbség is a 131 és 160 lovas motor között vagy csak szoftveres? A szakadó turbócső jelenséget megoldották valahogy opelék? :) Évjárat alapján van olyan amit érdemesebb venni? :) Köszönöm szépen előre is az infókat! :)
Hello! Szeretnék egy kis segìtséget kérni! Adott egy 2011-es opel insignia opc line 2.0 turbo benzin 220lò 68 ezer km-rel. Kb 1 hete van nàlam az autò es olyat csinal az auto menetközben 1 2 3-ba vàltàsnàl hogy rànt egy nagyot! Mi lehet a problèma? Talàlkozott màr valaki ilyen jelenséggel??? Lehetséges hogy valami tartóbakk repedt? Szerelőhöz egyenlőre nem szeretnék menni! Vàlaszokat előre is köszönöm!
Most vásároltunk egy Opel Insigniát. 2.0 CDTI 96kW, 131 LE. Ami probléma vásárláskor nem tűnt fel, hogy 3000-es fordulatszám felett "letilt", majd ha újra indítom utána megy rendesen az autó. Van tippetek, mi lehet ez?
Sziasztok! Egy olyan problémával fordulok hozzátok,hogy a bal első illetve a jobb hátsó irányjelzőm nem világit. Izzókat néztem és mind a kettő jó le is lettek ellenőrizve. Mit tudtok tanácsolni? Válaszokat előre is köszönöm. Majdnem elfelejtettem egy 2009 2.0 Turbo benzines Opelről Insigniaról van szó 👍👍👑👑
Segítségeteket szeretném kérni. Elsősorban attól, akinek 1.6-os, 136 Le-s, 2015-ös diesel insigniája van. A kérdés, hogy ez már AdBlue-s, kell hozzá? Nem egyértelműek az információk.