Üdv mindenkinek. Köszönóm a segitséget. Sikerült megcsinàlni. Mindkét első kereket egyformán meg kell emelni mind irta a kedves kolléga. En csak azt emeltem amit cseréltem ezért feszült és nem érte el a csavar.
Elvileg el kellene érnie a csavarnak, ha az autó mindkét első kereke a levegőben van. Ha nem éri el, akkor próbáld meg lekötni a gátlókat is, stabrudat is. Utóbbit inkább ne a lengőkarból, mert bele szokott szakadni a csavarja.
Üdv mindenkinek. Beázás mentes napokat. Segitséget kérnék. ML w163 2000-es évjárat. Tórziós rugó végén lévő müanyag tartót akartam cserélni mert elvolt kopva -törve. 18-as csavart kitekertem, mikor kijött szinte kirepült a csavar, feszülhetett. Ősszeraktam mindent dea csavart nem tudom visszarakni a helyére nem éri el a menetes anyát belül. Legalább 2-3 centi hiányzik. Hiába emelem a kocsit a levegőbe. Müanyag méretei stimmelnek. Tanácsok?
Ml 430 abs motor lehalt ! Fék van de modjával kell bánnom vele ! Itt ahol élek nincsenek jó szakemberek. Kérdés: ha nem bántom az abs kockát fent hagyom fék csövekkel ,csak a motort szedem le mozgathato lessz az auto még ?
köszönöm. majd én is sírok nemsokára. meg attól is hogy körülöttem csak mindenki nekiáll az autónak szerelni. megállapítani mi a hiba azt senki sem tudja totózgatni kõnnyű. azér írok én is ide
nem lehet egyértelműen sajnos körbeírni egy jelenséget, ami nem tudom hogy normális -e vagy sem most már, de azt jelenti ahogy beindítom kicsit berángat a motor - azaz érzed, hogy beindult - ugyanez megállásnál is, alacsony fordulatnál pedig finoman indulva vagy esetleg leejtőn fölfelé terhelés alatt az átlagosnál hangosabb a motorzaj az utastérben. hát ennyi. köszönöm
van igazság benne, csak Miskolc és környékén még nem találtam olyan embert, aki igazából értene hozzá. mindenki azt mondja, hogy nem tudja....azt mondják, hogy nincs szétszakadva egyik gumi sem, mindegyik megfelelő állapotban van. Nem értik mitől rángat be megállásnál, finom elindulásnál meg dörmög. Az 5 henger miatt sem járhat olyan egyenletesen, bár nem vagyok szerelő, de azért csak nem kéne ennyire szerintem.
bocsi, hogy csak csak most tudok érdemben válaszolni... A problémával már 2 helyen is voltam azóta. Amikor elindulok simán megy, nincs csattanás, semmiféle hang. Minden gyári, szépen vált az autómata….de alacsony fordulatnál nagyon bebőg a motor. még ez a zavaró ebben....Hátra menetben meg egyenletes, simán megy. Nem tudja senki se hogy miért. váltó bakot cseréltettem, mert remegett attól a kasztni is. a motorbakra gyanakszik mindenki, de senki sem meri azt mondani, hogy cseréljük, és meg fog oldódni a probléma.
Egyelőre odáig jutottam, hogy valami adalékot ajánlottak, amit sárgáig ki kell járni, hátha attól egyenletesebben fog járni. hát nem tudom. ha ez nem jön be, akkor szerintem kidobatom a két bakot belőle. ha ez sem, akkor feladtam. öreg autó (2001-es) mondják, így kell használni....
Sziasztok. esetleg találkozott már valaki olyan problémával,hogy 50-60km/h között mély búgó hangot ad valami ? difik, osztómű,kerékcsapágyak jók ! ezenkívül mi lehet még?/164 320cdi/
Köszi. Megcsináltam a válto resetet, kiváncsi leszek. Irtam kerék felöl kerekek teljes kitekert állapotában erős fémes reszelős hang jött. Abs senzor csere megoldotta 2 első kábel kovács autonál 14000ft volt. Amugy nem is irt hibát a gép.
Még annyit a nem keveset futott autómataváltó olajcseréjéhez,hogy elég sok mergás többet ártott az olaj cserével,mint ha nem cserélt volna.. Különösen mikor már "szurok" jött ki leengedéskor. Mert onnantol kezdve jöhetnek mindenféle meglepik..mindenféle árkategóriában.
Van amit töröl.. Sorrend: ülj a kocsiba,csukd magadra az ajtót,majd nyomd le teljesen "pánik" kapcsolásig a gázpedált,kapcsold a sluszkapcsolót 2es állásba,és vagy fél percig nyomd a pedált,mint süket a csengőt. Majd engedd föl a pedált,kapcsold ki a gyujtást,és dőlj hátra kb 2 percig,ne nyiss ajtót,és semmi fogyasztót ne kapcsolj be... Ezek után valami lehet:-))