Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-Bazsa81- Creative Commons License 2017.06.08 0 0 276

Nagyon jó!

Ezektől az apróságoktól is öröm tölt el, ha beülök a kocsiba.

Nekem az E osztályhoz E betű, a G-hez pedig kis G kocsi a kulcstartó.

Unimog modellautók is vannak? :)

Előzmény: loganos (275)
loganos Creative Commons License 2017.06.07 0 0 275

Ha valaki minőségi, korhű kulcstartót szeretne töredéke áron az itthoniakhoz képest. Nekem ma jött meg 2 hét várakozás után, innen:

http://www.ebay.com/itm/252630981887?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

cz182 Creative Commons License 2017.05.28 0 0 274

Szia,

 

Köszönöm szépen! :)

Előzmény: Ginder J (269)
-Bazsa81- Creative Commons License 2017.05.22 0 0 273

Szia,

 

nagyon örülünk, hiszen majd' minden G-s szeretne titokban egy Unimogot is :)

 

A mai - vitruális térben tartott találkozók - mellett igazi unikumnak számít, ha az emberek személyesen is tudnak találkozni egymással...

Ennek adunk mi teret, a tartalmat a hozzád hasonló rajongók adják :)

 

Közben bővült a program is 2017-es Mercedes G bemutatóval és Puch G vezetéssel is.

 

www.gamboree.hu

 

üdv.

 

Balázs

Előzmény: loganos (271)
nomád 76 Creative Commons License 2017.05.20 0 0 272

  

eladó.

loganos Creative Commons License 2017.05.19 0 0 271

Mi V6 3500 Endrével idén is biztosan megyünk. Én idén már másik géppel :)
Kár, hogy Magyarországon nem túl népes az Unimogosok tábora. Külföldön nagyobb kultusza van. Nekünk inkább hobbi mint munka gép, de dolgozunk is vele. Tavaly pl. egy ,,rozsdaboglyával" voltam, de azzal is jót mulattam. Nyugodtam eljöhetnének olyanok is, akik munkára használják, és nem tipp-top állapotú a gépük. Jó lenne több tulajdonossal találkozni, műszaki dolgokon ,,csemegézni", ötleteket meríteni, javításról értekezni, stb. Közben jó programok, vacsora, stb. vannak, elfér az egész család.

Minél többen vagyunk, annál jobb.

-Bazsa81- Creative Commons License 2017.05.04 0 0 270

Sziasztok,

 

a tavalyihoz hasonlóan idén várjuk az Unimog tulajdonosokat a rendezvényünkre.

 

G-amboree Nemzetközi Mercedes G találkozó VOL3.

2017 június 29- július 2.

Gyenesdiás

 

További információ és (kötelező) regisztráció:

 

www.gamboree.info

 

üdv.

 

Balázs

 

 

Ginder J Creative Commons License 2017.04.18 0 0 269

Üdv.

 

MB TRAC 800-900 hoz valo.

 

üdv Joco

Előzmény: cz182 (268)
cz182 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 268

Hello,

 

A merci jel melletti szám sajnos nem olvasható :( Az átmérő 327 mm, fogszám: 24

 

Köszi előre is!

Ginder J Creative Commons License 2017.03.24 0 0 267

bocsänat 11983 22.het!

Előzmény: cz182 (265)
Ginder J Creative Commons License 2017.03.24 0 0 266

Üdv. a szämok nem segitenek!!! van ott egy mercijel ott is van szäm az kellene meg meretek meg a fog szäm! 

 

 

amugy 86os 22.het akkor gyärtottäk.

 

Üdv Joco

Előzmény: cz182 (265)
cz182 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 265

Rendben, köszönöm :)

Ginder J Creative Commons License 2017.03.15 0 0 264

Üdv! 2 hét és megnézem! Írok majd

Előzmény: Törölt nick (263)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.05 0 0 263

Szerintem 424 U100, de a hozzáértők pontosabban beazonosítják.

Előzmény: cz182 (262)
cz182 Creative Commons License 2017.03.05 0 0 262

... és a képek

cz182 Creative Commons License 2017.03.05 0 0 261

Sziasztok,

 

Tudna valaki segíteni, hogy a képeken látható kuplungszerkezet milyen Unimog-hoz (évjáratok, motorok stb) való?

 

Köszönöm előre is!

Ginder J Creative Commons License 2017.02.04 0 0 260

Remélem tudtok velük valamit kezdeni! :)

loganos Creative Commons License 2017.02.03 0 0 259

Az adagolósat jobb emailben elküldeni, ha valakinek még szüksége van rá, úgy jobban nagyítható. Meg látszik a 9-eshez való leírás, amit itt kitakar a kép alja.

loganos Creative Commons License 2017.02.03 0 0 258

Megkaptam köszönöm! Teszem is fel. Túl nagy méretűek voltak, 500kb-ig engedi csak, ezért nem ment fel neked. Lekicsinyítettem.
Először az adagolósak:

 

Majd amire ezt írtad:
,,A képen én lennék egy gyári 68as U411 el amiben 9000km van."

Előzmény: Ginder J (257)
Ginder J Creative Commons License 2017.02.03 0 0 257

Képek mentek! A számokat változtatták a mercinél!!! Ez ne idegesítsd magad!

Előzmény: loganos (256)
loganos Creative Commons License 2017.02.03 0 0 256

Köszönöm, érdekelne. Hátha egyszer.

Előzmény: Ginder J (255)
Ginder J Creative Commons License 2017.02.03 0 0 255

csak parametereim vannak az adagolodhoz hogy hogy kell beällitani 110lora.

Előzmény: loganos (254)
loganos Creative Commons License 2017.02.03 0 0 254

Pedig a forgalmiban is OM352XVIII van motorszámnak megadva. Mondjuk érdekes, mert római számot én még eddig forgalmiban nem láttam.
Nem hinném, hogy motorcserés lett volna. Szép a motortér, és még a motoron is régi zöld katonai festék van.

Lesz időm megnézem a motor adattáblát is, mert okmányirodában hamar elírnak ezt-azt.

 

És az én fajta adagolóm-hoz is van rajz, adat, mit, hogy kell állítani?
Helyén akkor lehet érdemben valamit, és eddig Endrével rosszul tudtuk? Ha otthon tudnánk neki pár LE-t adni, boldogok lennénk. Ha jössz a nyáron a találkozóra, akkor pedig meghívlak jó pár sörre :)

Előzmény: Ginder J (251)
Ginder J Creative Commons License 2017.02.03 0 0 253

oke 5ora utän küldöm öket. Köszi szepen

Előzmény: loganos (252)
loganos Creative Commons License 2017.02.03 0 0 252

Ha nekem el tudod küldeni a renault.dacia.code@gmail.com címre, felpakolom ide a képeket, stb.

Előzmény: Ginder J (250)
Ginder J Creative Commons License 2017.02.03 0 0 251

A te gepednek az eredeti szama 353 962

 adagolo EP005 074 63 02

 

ha esetleg erdekel ez.

 

a turbos U1000 pedig 353 973

 

adagolo EP005 074 48 02

 

125 lovas a turbos gyarilag amit lehet meg böven huzni!

 

Ezt a motort teherautokb meg kamionokba hasznältäk.

Előzmény: loganos (248)
Ginder J Creative Commons License 2017.02.03 0 0 250

Nälam vannak a parameterek amire be lehet allitani az adagolot 110lora fel akartam tenni a forumra de nem megy sajnos!!!

 

Van egy kepem is a füstcsavar helyeröl simän oda lehet ferni,lehet hogy nem egy csavarrol beszelünk!!! De sajnos ezt sem tudom felrakni ide!!!! szetväg az ideg!!!

 

Estleg elküldöm valakinek privätba ö pedig felrakja ide. Szerettem volna egy kepet is felrakni a gepekröl amikkel neha melozok (amikor nem az alkatreszekkel foglalkozok) de ez sem megy!!!

 

Gondolom itt van valami baj a nettel,az Alpokban vagyok es valami borzalmas hovihar van keszülöbe.

Törölt nick Creative Commons License 2017.02.03 0 0 249

Szervusz!

Köszönet az információkért, nagyon hasznosak a magunkfajta "fertőzöttek" számára.

A loganos által említett "füstcsavaros" megoldás nálunk nem jöhet szóba, mert ahogy Ő is írta, nem a teljes tartományban jár a teljesítmény növelésével. A másik ok, amiért ezzel nincs értelme kísérletezni az, hogy szerintem a szűkös hely miatt, az állításhoz le kellene szerelni az olajszűrő házat, leereszteni az olajat. Az állítgatás közben nem lehetne kontrollálni az állítás eredményét. Ezért az a véleményem, hogy érdemesebb levenni az adagolót és próbapadra téve, be lehet állítani a kívánt paramétereket.

Üdv: Endre

Előzmény: Ginder J (246)
loganos Creative Commons License 2017.02.03 0 0 248

Szia!

Senki sem gondolta úgy, hogy titkolózol. Sőt, ha időd engedi nagyon szívesen vesszük szakmai hozzáértésed (meg másét is)! Az Unimogozás nem csak munka sokunknak, hanem egy életforma, hobbi. Aki egyszer belebolondul, nem ereszti :) Én is csak másfél hónapig bírtam a 417 után. Aztán vettem egy öregebbet, de állapotra ,,fényévekkel" jobbat. Pedig azt hittem nem lesz többet Unimogom, mert kipipáltam  ,,bakancslistámon".

Egy turbósítás biztos horror, és az nem is kellene.
Az adagolós dolog az már más, konzultáltam ez ügyben már Endrével, és adagolóssal is. Ez sem 5Ft, de ha jó állapotú, árban kevesebb mint egy adagoló felújítás. Igazából az rettent el, hogy le kell venni az adagolót, és visszatenni.
Neked ilyen állított állított adagolósról van tapasztalatod. Esetleg mentél ilyennel, próbáltál? Az a 110LE jól hangzik, és én is úgy tudom, hogy van ilyen gyárilag turbó nélküliben, csak nem tudom miben tér el az én 95Le-sömtől.

Nekem eddig azt mondták, hogy állítólag a helyén az adagolót nem lehet/nincs értelme feljebb tekerni, amit sufnituningban a füstcsavarnak neveznek. Az ugyanis csak padlógáznál a rudazat előrébb tolásával adna többlet üzemanyagot, más üzemállapotban nem.
Biztos elbírna több gázolajat minden üzemben, mert mechanikusan minden egyben van. Pöcc-röff indul, és nem füstöl meg feketén sehol sem (holott egy régi dieselnél ez nem lenne gond). Sőt alapjáraton hidegen és melegen is egy picit fehéres.
A mostanim alvázszáma ha esetleg mond valamit: 42412110097024

Előzmény: Ginder J (246)
Ginder J Creative Commons License 2017.02.03 0 0 247

352es motorrol irtam

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!