Mi V6 3500 Endrével idén is biztosan megyünk. Én idén már másik géppel :) Kár, hogy Magyarországon nem túl népes az Unimogosok tábora. Külföldön nagyobb kultusza van. Nekünk inkább hobbi mint munka gép, de dolgozunk is vele. Tavaly pl. egy ,,rozsdaboglyával" voltam, de azzal is jót mulattam. Nyugodtam eljöhetnének olyanok is, akik munkára használják, és nem tipp-top állapotú a gépük. Jó lenne több tulajdonossal találkozni, műszaki dolgokon ,,csemegézni", ötleteket meríteni, javításról értekezni, stb. Közben jó programok, vacsora, stb. vannak, elfér az egész család.
Az adagolósat jobb emailben elküldeni, ha valakinek még szüksége van rá, úgy jobban nagyítható. Meg látszik a 9-eshez való leírás, amit itt kitakar a kép alja.
Pedig a forgalmiban is OM352XVIII van motorszámnak megadva. Mondjuk érdekes, mert római számot én még eddig forgalmiban nem láttam. Nem hinném, hogy motorcserés lett volna. Szép a motortér, és még a motoron is régi zöld katonai festék van.
Lesz időm megnézem a motor adattáblát is, mert okmányirodában hamar elírnak ezt-azt.
És az én fajta adagolóm-hoz is van rajz, adat, mit, hogy kell állítani? Helyén akkor lehet érdemben valamit, és eddig Endrével rosszul tudtuk? Ha otthon tudnánk neki pár LE-t adni, boldogok lennénk. Ha jössz a nyáron a találkozóra, akkor pedig meghívlak jó pár sörre :)
Nälam vannak a parameterek amire be lehet allitani az adagolot 110lora fel akartam tenni a forumra de nem megy sajnos!!!
Van egy kepem is a füstcsavar helyeröl simän oda lehet ferni,lehet hogy nem egy csavarrol beszelünk!!! De sajnos ezt sem tudom felrakni ide!!!! szetväg az ideg!!!
Estleg elküldöm valakinek privätba ö pedig felrakja ide. Szerettem volna egy kepet is felrakni a gepekröl amikkel neha melozok (amikor nem az alkatreszekkel foglalkozok) de ez sem megy!!!
Gondolom itt van valami baj a nettel,az Alpokban vagyok es valami borzalmas hovihar van keszülöbe.
Köszönet az információkért, nagyon hasznosak a magunkfajta "fertőzöttek" számára.
A loganos által említett "füstcsavaros" megoldás nálunk nem jöhet szóba, mert ahogy Ő is írta, nem a teljes tartományban jár a teljesítmény növelésével. A másik ok, amiért ezzel nincs értelme kísérletezni az, hogy szerintem a szűkös hely miatt, az állításhoz le kellene szerelni az olajszűrő házat, leereszteni az olajat. Az állítgatás közben nem lehetne kontrollálni az állítás eredményét. Ezért az a véleményem, hogy érdemesebb levenni az adagolót és próbapadra téve, be lehet állítani a kívánt paramétereket.
Senki sem gondolta úgy, hogy titkolózol. Sőt, ha időd engedi nagyon szívesen vesszük szakmai hozzáértésed (meg másét is)! Az Unimogozás nem csak munka sokunknak, hanem egy életforma, hobbi. Aki egyszer belebolondul, nem ereszti :) Én is csak másfél hónapig bírtam a 417 után. Aztán vettem egy öregebbet, de állapotra ,,fényévekkel" jobbat. Pedig azt hittem nem lesz többet Unimogom, mert kipipáltam ,,bakancslistámon".
Egy turbósítás biztos horror, és az nem is kellene. Az adagolós dolog az már más, konzultáltam ez ügyben már Endrével, és adagolóssal is. Ez sem 5Ft, de ha jó állapotú, árban kevesebb mint egy adagoló felújítás. Igazából az rettent el, hogy le kell venni az adagolót, és visszatenni. Neked ilyen állított állított adagolósról van tapasztalatod. Esetleg mentél ilyennel, próbáltál? Az a 110LE jól hangzik, és én is úgy tudom, hogy van ilyen gyárilag turbó nélküliben, csak nem tudom miben tér el az én 95Le-sömtől.
Nekem eddig azt mondták, hogy állítólag a helyén az adagolót nem lehet/nincs értelme feljebb tekerni, amit sufnituningban a füstcsavarnak neveznek. Az ugyanis csak padlógáznál a rudazat előrébb tolásával adna többlet üzemanyagot, más üzemállapotban nem. Biztos elbírna több gázolajat minden üzemben, mert mechanikusan minden egyben van. Pöcc-röff indul, és nem füstöl meg feketén sehol sem (holott egy régi dieselnél ez nem lenne gond). Sőt alapjáraton hidegen és melegen is egy picit fehéres. A mostanim alvázszáma ha esetleg mond valamit: 42412110097024