2km-után menetben forralja a vizet, és a ventillátor sem kapcsol se menetben sem álló helyzetben.
Amit eddig megcsináltam:
- Venti kapcsoló hőgomba cserélve
- Radiátoron a vízkeresztül folyik (hőgomba cserénél kifolyt minden a tartálytól)
- EZUTÁN MÉG MINDIG NEM MEGY!!!
-Multiméterrel a venti csatijait méretm az ok, a vezeték viszont a hőgombától szakadást mutat.
Kérdés annyi lenne hogy nem tudja valaki a gyári csatik cserélhetőek vagy kompletten kábelt kell vennem?? Vagy a kábelt tudok szerelni, szerelhető csatikkal?
Illetve ha van valakinek egy Bcorsás kézikönyv azt nagyon megköszönném...
Sziasztok! nekem egy 99-es B corsám van és érdekelne,hogy menyibe kerülhet egy 0-ás computer bele,és hogy valakinek van e esetleg kézikönyve hozzá? és ha van át küldené e nekem? előre is köszönöm a segitséget.
2000-es évjáratú, X10XE motorral szerelt B Corsához keresnék szervizkönyvet. Akinek van esetleg ilyen (akár elektronikus, akár papír formában) kérem ossza meg velem.
Nagy segítéget szeretnék kérni .1994-es opel corsa b 1.2i szerelési könyvét,mert mostanában megyek vele 10-20 km-ert leállítom és nem akar beindulni csak 10-15 perc után miért lehet ez.
Opel corsa B c14nz-s motor. Fél éve hideg indításkor a fordulatszám felugrik 1500-2000-re. Több tíz km után is 1500 alapjáraton. Újraindítom beáll az alapjárat, de picit ingadozik (20-30 rpm). Ha hideg indításkor padlógázzal hajtatom 2-3 másodpercig majd újból indítom beáll az alapjárat de csak 2-3 hideg indításig és ilyenkor is lépcsőzetesen jön le 1500-2000-ről. Melegen ritkábban fordul elő és kisebb fordulaton akad el. Kicseréltem: alapjárati motort, fojtószelep állás érzékelőt, injektort(bontott), gyertyákat és a vezetékeket, karburátor talptömítését, vezérlőegységet(bontott), motorhőmérséklet jeladót, MAP szenzort(bontott), lambda szondát 2x(bontott). A vákuumrendszer csöveit átnéztem, karburátort kipucoltam. Nem jelez ki semmilyen hibakódot.
Sziasztok ! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy 1.2 16V 2000-es évjáratú b corsám. 144 ezer van benne. Az utóbbi 2 hónapban a következő probléma állt elő : Kb. 20-30 km megtétele után 10-15 percre leállítom és utána nem akar beindulni. Tekerni teker,de egyszerűen nem indul. Ha viszont betoljuk beindul és ha utána leállítom azonnal pöccre indul. A sárga motorkontroll lámpa elalszik. Hidegen is szépen indul. Az alapjárat is jó. Eddig 3 szerelő kb. millió különböző hibát sorolt fel de nekem sajnos nincsen 100 ezer forintom javításra. Ha valaki esetleg tudna valami irányadót mondani megköszönném. Üdvözlet mindenkinek.
Sziasztok! Segìtsèget ill ötletet szeretnèk kérni! Most cseréltem ki a vezèrműszìjat a 1.2 b corsàba kompletten mindent szìj spanoló vìzpumpa termosztát! Következö volna a kérdésem: milyen speciàlis szerszámmal lehet megfeszìteni a vìzpumpát a szìj spanolásához mert semmivel nem férek hozzá! ötleteket várok! köszönöm
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni van egy Opel Corsa 94-es autóm. Egy ideje kb fél-háromnegyed éve azt csinálja hogy reggelente (akár -15 fokban vagy +40-ben is) pöcre indul a ház elől, megyek vele kb. 500 métert, leállok és utána nem indul. Többször kell indítóznom. vagy várok kb. 10 percet és utána elindul (ha szerencsém van). Adhoc jelleggel csinálja, nem tudok rájönni mi alapján. Mostanában már menet közben is leáll, mig 1-2-esben araszolok a dugóban vagy épp üresbe teszem és gurulok. Kigyullad az összes jel a műszerfalon, motor leáll és kész!
Ekkor sem indul újra, el kell telnie egy kis időnek.. (5-10 perctől akár fél óra vagy egyáltalán nem indul). Ekkor vontatás.. A szerelő először a benzinpumpára gyanakodott 50ezerért ki is cserélte... de a gond újra előjött rá pár hónapra. Aksi oké, gyújtáselosztó is ki lett cserélve nemrég. Most a benzinszivattyú relét cseréltük ki épp. az Opel szervizes diagnosztika sem adott ki semmi hibát... csak kérdőjelet tettek a alapjárat levegő szabályzójához. Van valakinek valami ötlete mi baja lehet?
Ez egy öreg párszázezer ft-os autó, nem szeretném alkatrészről alkatrészre kicseréltetni az egészet többszázezer forintért..
Szevasztok T. Corzások. "Új fiú" vagyok itt és azonnal lenne egy kérdésem is. Sebváltó olajcserét szeretnék megelyteni egy 1.1 -es ill. 1.4-es B Corzán. Megtaláltam a szuszogó lyuúksit, ahol belemehet majd úgy kb. 2 liter nedű. A leengedő csavar helyett ,..viszont csak a dekli leoperálása marad, úgy ránézésre mint lehetőség. Kapok ide tömítést valahol, vagy vágjak rá tetra mizzótejes dobozból valamit ?? Köszi minden infót előre is. üdv. u.i.Fogyasztási elvárásaim területén is szívesen venném a tapasztalatokat, mindkét tipusnál, hogy mi az ami reállís ? ..csendes és nyugodt "gázpedál rugdosás" mellet ? ,-)) Sajnos 150 ezres gépezetekről van már szó.
Tudna esetleg nekem is valaki küldeni Opel Corsa B kézikönyvet? (splif@freemail.hu)
Abban tudnátok segíteni, hogy 1994-es 1.4 si Opel Corsa B üzemanyag szintjelzője ha világít, akkor mennyi km-t lehet még vele elmenni?
És folyamatosan világít, vagy villog a jelzőfény? Nem akarom, hogy leálljon a motor, de azért kíváncsi lennék, hogy mennyi van még benne ha a piros sávban van már a mutató. Előre is köszönöm!
Üdv.diesel üzemű gépkocsinál.Hogy tudom kiszedni a kormány müvet (manuális)a helyéről. Négy csavart leszedtem a két axiál csuklót és az utas térben is elszabadítottam már.De nem nagyon akar kiférkőzni.
Üdv!!! Nagyon hálás lennék egy opel corsa 1.2-es PDF utmutato javítási/ szerelési kézikönyvért. Emailcimem: bogdanistvan@freemail.hu.Köszönöm előre is!
Nekem meg van egy másik problémám! A kocsiban eredeti Blaupunkt Car 300 magnó van. A hiba kb egy hónapja kezdett jelentkezni. A műszerfal tetején a kijelzőn a rádió adók neve nem jelenik meg, illetve a "cass" felirat sem, ha magnót hallgatok. Eleinte csak villogott, de most már nem jelenik meg egyáltalán. A hőmérséklet és az idő a két oldalon megjelenik.
Viszont! Ugyanezen a kijelzőn (középső), ahol az adó neveknek kéne megjelenni, ha kikapcsolom a magnót, a dátum mindenestől megjelenik! Azt már sikerült kiderítenem, h nem a kijelzőnek a hibája, mert próbáltam másikkal és ugyanez.
Vagy a kábelekkel lehet gond, vagy magával a magnóval.
Azért ciki az egész, mert nekem megvan minden leírás, stb a kocsihoz. Megvan az a lap is, amin minden, a kocsihoz tartozó kódok vannak. Viszont, ha kivenném a magnót, vagy lehúznám a sarukat az akksiról, akkor qrva nehéz lenne beírni a kódot, mert nem látnám, h mi történik a kijelzőn.
Gondoltam rá, h valahonnan szerzek egy magnót, de ha nem az a hiba, akkor szívás, ha nem tudom a sajátomat életre kelteni.
A városban ahol lakom, csak egy autóvillamossági szaki van, de ő már ilyennek neki sem áll, mert rossz a szeme...
Sima autószerelők, meg gondolom, ilyenhez nem értenek.
Nekem Corsa B 1.2 16V-m van. Nemrég futottam bele én is ebbe a hibába, h egyszercsak nem akart elindulni az autó és ezt random eljátszotta. Kiderült, h a fordulatszám jeladó volt a ludas. Amióta ki lett cserélve, azóta semmi gond.
A jobb első kerék mögött, alulról lehet hozzáférni. Ha jól emléxem 7-8 ezres alkatrész.
Nekem segítség kéne van egy 1000-res b corsam és olyat csinál h néha nem indul el . ki lett cserélve a gyújtás kap. betét a felső hol ponti jeladó a benzin szivattyú relé . és ha nem indul akkor a benzin szivattyú relé nem kap áramot vagy is nem kattan . de ha meg lesz tolva akkor el indul vagy ha tolásra se indul utána el indul kulccsal . a számítógép semmi hiba kódot nem ír ki :( nem tudom h mi lehet vele előre is köszönöm
Szeretnék egy dízel corsát vásárolni. Az isuzu dízel motorokròl szeretnék egy kis felvilágosítást kérni. Létezik 1,5 és 1,7 esben? Honnan tudom ha belenézek a motortérbe melyik az isuzu és melyik az opel motor? Kinézetre mi a kuülönbség?
Adott egy opel corsa 1.4 44kw. A napokban került hozzám, de vannak vele kisebb gondok. Nincs áram a szivargyújtóban, merre keressem a hibát? Biztosítéka (18) ép, csatlakozó rá van dugva az aljzatra. Többféle dologgal is teszteltem már. A kesztyűtartó új izzója sem világít.