Nekem a turbó csövet rágicsálta meg x éve, 108e Ft-om bánta, mert lusta voltam az újba is nyestriasztót tenni. Azóta van benne, kb 8-10e ft-os tétel, KEMO gyártmány van mindkettőben, bejött.
Mióta láttam, hogy a nyest nem a kutyaszőrre szart magasról, hanem konkrétan a két élő kutya előtt flangált a szomszédban - azóta tudom, hogy ez csak kegyszer :) Vagy csupa szagbeteg szuicid nyest lakik itten. Megj: a vadnyest lehet, hogy tart tőle, de a városi környezetben sok kutyával macskával találkozó szerintem már rég nem.
A szőrzsákról a motortérben én különben is tűzveszélyes dologra asszociálok.
Mindenesetre a termék elérte célját: kifizetted :) No meg a kutyakozmetikából is van hova tenni a hulladékot :)
Gondoltam felteszem töltőre az akksit a sok rövid táv miatt, néhány havonta eszembe jut, oszt látom a motortérben ( megint), hogy a csodaszernek titulált nyestriasztó szőrzsákok ( 3 db ) ellenére ott vannak a sáros lábnyomok a motor tetején keresztbe futó műanyag csövön.:(
Nincs semmi kár még belőle, de akkor is, ahogy a képlet mutatja csak csak belátogat a motortérbe, pedig legutóbb már csirkehálót is tettem az autó motortere alá a betonra, azon nem kellemes mászkálnia.
No, ilyet már nem fogok többé venni....nem sok értelme van.
Szia! Akku negatív sarunál a szenzor szokott döglődni, csere. Ha 1.6Sce-ről van szó (de azt se tudjuk milyen autó, mert ugyan ezt kérdezted a Lodgy-s topicban is), annál a vízhőfok jeladó is el szokott romlani, azért megy a hűtőventilátor is.
Sziasztok! Találkozott már valaki a dignosztikábban az alábbi hibakóddal: DTC9266 12 V-os akkumulátor áramérzékelő? Egyébként rendelenesen működik, olyan mintha a hűtőventillátor mindig járna, továbbá az elindulás után időnként pár perc múlva leáll és újra indításnál olyan mintha az aksi lemerült volna.
Van egy billenő kapcsoló valahol a sebváltó körül, azzal kell elvben élesíteni, hogy tempomat, vagy seb határoló. Középállásban egyik sem. Ha adtak hozzá kezelési könyvet, érdemes végigolvasni.
Megkérdezhetem, milyen kivitel, motor, futásteljesítmény, és hogy mennyiért megy egy ilyen autó most a piacon?
De legalább gondozásmentes, "Az 1.3 TCe kettős, független, változó vezérműtengely-időzítéssel rendelkezik a szívó- és kipufogógázhoz. A motor egysoros vezérműláncot használ, amelyre a motor élettartamára szóló garancia vonatkozik "....., azaz "örökéletű", persze nincs meghatározva az élettartam, ezt lehet többféleképpen is értelmezni.
Sokkal nagyobb a tömege, kenni kell, növeli a fogyasztást, csökkenti a rugalmasságot, drágább legyártani -> ellentmond a folyton szigorodó kibocsátási normáknak + munkát kell adni a szerviz hálózatnak, alkatrész kereskedelemnek. Ezért ezek ilyenek...
Abból indultunk ki, hogy a vezérműláncos vezérlés tartós......legalábbis a régebbi autókban, ott is volt később ( VW-TSI ) megnyúló láncos....aztán jött a "sokkal jobb" vezérműszíjas vezérlés, aztán ebből is tudtak gyári hibás konstrukciót csinálni, hiába volt az említett motor többszörösen is az Év motorja, csak a probléma van vele.
A probléma összetett. Az említett 1.2-es motor olajába bejutó benzin, annak is a csodás E komponense eszi meg a szíjat. Ezért jellemzően városi sok hidegüzem (szivatós) miatt megy tönkre, ahol a dúsított keverékből a karterba jutó benzinnek nincs ideje kipárolognia.
Egy láncos jól megtervezett ( nem megnyúlós, gyári hibás láncfeszítős )vezérlés örök+ egy élet, családi is láncos vezérlésű, közel a fél millió km-hez, addig nem kell/szabad hozzányúlni még el nem kezd csörögni......
1M km-es autó, láncos vezérlés még originál ( a váltó is ) automata váltóban sosem cseréltek olajat...stb.....a cikk óta ( Auto-Bild.de megvásárolta ) már megvolt az 1 M km.
Csak remélni tudom, hogy egészséges és ereje teljében van Piroska néni. Még 2016-ban csináltattam nála a méretpontos ülés huzatot. Csak ajánlani tudom. Az árban benne volt a felrakása is, ami, ha már valaki tett fel ilyet, tudja, hogy nem triviális. Megbeszéltük, hogy kb. 20 (!) év múlva jövök az új huzatért. Ahogy elnézem, lehetséges, hogy lesz ez 25 év is...