Ez a topic arra jött létre, hogy itt legyenek megosztva a Miskolcon közlekedő buszok-villamosok rendzsámai-viszonylatszámai. Nyomatékosan felhívom a figyelmet, hogy aki ezt ennek ellenére a Miskolci tömegközlekedés topicban teszi meg, azonnal moderálják!
Már csak azért is érdemes kinyomtatnod az összes viszonylatot mert bármelyik típusnál bármelyik vonalon lehet gebax a kijelzővel vagy obuval és akkor a mappádból kiválasztod a megfelelőt...problem megoldva.
Plusz kacat amit hordanod kell de erre sajnos fel kell készülni.
Laminált lapocskával is megoldható de az drágább,annyit nem érdemes költeni a helyzetre.
Rögzítésre csak balkáni megoldást tudok javasolni.
Agyonhasznált vagy nem használt gyűrűs irattartót kettészelve a gyűrűs részt hosszában beállítod a szélvédő mögé,becsatolod az irattartó bugyit és becsúsztatod a számot.Ha még így sem stabil akkor mögé rakod a dzsekit,pulcsit,táskádat..vagy bármi ami megtámasztja.
Nem igazán lehet tökéletes rögzítési módszert írni,mert ez vadkeleti szitu amit meg kell oldani.
Azért az fantasztikus "teljesítmény" egy megyeszékhelytől hogy 2024-ben ilyen dolgokról kell ötletelni :D
Persze hogy jogos,csak azt írom ami a gyakorlatban bukik :)
Ennyi a maximum béreltnél akkor jobb lenne táblát szélvédő mögé dobnod (már ha van elég belőle).
Ha nincs akkor irattartóba becsúsztatva A4-es lap,fekete filctoll,nagy fekete számok hogy a vak is lássa.Így ha el kell távolítani nem téped el a lapot mert tartóba van.
De akár nyomtathatod is a lapokat batár nagy számokkal.
Balkánra balkáni módi dukál .)
Mondjuk ettől még a hátsó és sofőr oldali kijelző tré lesz de legalább fülkénél látják a megállóban várakozók.Aki meg hátulról szalad négyes ajtóhoz....nos az borsodiasan megkérdi a fent lévőktől....bemegy a búzára?
Szerintem nyomtasd ki az összes viszonylatot,tartsd egy vékony mappában és egy szem irattartó bugyi elég,lehet csereberélni a számokat.
A rögzítés már kérdéses.Ragasztó és tappancs vagy megtartja vagy nem.Volán járatokon is láttam hogy a műanyag tappancs elengedte.Rázza a csodás úthálózat a dobozt,nem csoda hogy leesik.
Szerintem teljesen jogos a panasz. Tökéletesen működnek a bérelt Neo csuklósokon a kijelzők (az összes szinkronban működik, nincs keveredés mint néha a PXZ-ken) de a láthatósága nappal az borzasztó. Az egészet hátulról fénycső világítja meg, ami nagyon halovány.
Érdekes mert a 075-ön is ugyanez a módszer, de ott látható.
Gondolkodtam rajta hogy A/4-es lapokra legalább a viszonylatszámot kiteszem, vagy valakinek van jobb ötlete?
Én 13 óra körül láttam és tökéletes ment a kijelzője. Egész nap, minden percben nem figyeltem úgyhogy simán lehet, hogy volt mikor nem működött. Engem a második állításom, miszerint én úgy tudom az összes csuklós bérelt Neoplan nem ajtó felőli oldalán lévő kis kijelzőn mindig és minden kiírás fordítva volt, jobban érdekel, hogy ez tényleg így van e vagy sem.
Ez érdekes mert a villanynál meg volt zavarodva mindenki a kijelző hiánya miatt.A délről érkező veszprémi is fejjel lefelé mutatta a cégnevet.Ha nem látom nem írom,ugye ezt érted topiktárs :)
Megmondom őszintén eddig csak panaszt hallottam róla.Alig látják olyan halvány.Rendben hogy bérelt és levedlett de akkor tegyenek egy szerencsétlen táblát a szélvédő mögé mert nem mindenkinek van sasszeme.Nekem nem gond de annyi látássérült van már hogy meg is szokták kérdezni milyen szám van rajta.Nem baj az ha lent is pihen tábla,megtévesztő nem lesz.
Jómagam ma mindegyik veszprémi csuklóst láttam és tán mind a három kijelzője kifogástalan volt. (Szerintem) Az összes csuklós veszprémi buszon, a nem ajtók felőli oldalon, azon a kis kijelzőn mindig is, mindent is fejjel lefelé ír(t) a kijelző.
A 43-as a Kocsonyafesztivál idején is csak JOYSON felirattal közlekedett, és terelve volt a Centrum felé. Most is terelve közlekedik, nem érinti a Harsányi utca megállóhelyet (a felüljárót átépítik), 1. terelten közlekedő napján (legalábbis reggel a 43-ason és a 44-esen biztosan, az 53-asról nem tudok nyilatkozni még a reggelről sem) nem is volt kijelző, papírral közlekedtek a buszok - vagy kevésbé idilli esetben papír nélkül. (Szerintem) Ha visszaáll az eredeti útvonal és fogja érinteni a Harsányi u. mgh-t akkor ugyanúgy szép hosszan kiírja, hogy Déli Ipari Park, Joyson. [Bár jós nem vagyok, lehet marad a rövidebb JOYSON felirat.]
Volt valami frissítés vagy módosítás az MVK-nál biztosan, mert a 43-asról lekerült végre a Déli Ipari park, csak 43 Joyson íródik ki (nagyon ideje volt már ezt leegyszerűsíteni), valamint 14-esen is a Hejőpark eddig kötőjellel volt kiírva, most már csak simán egybe van írva. Persze nem biztos, hogy van összefüggés, lehet, hogy csak szimpla véletlen ez a néhány kijelzőhiba.
806 1-esen "16 Újgyőri főtér" kiírással közlekedik, szélvédő mögött klasszikus 1-es tábla díszeleg. A belső kijelző sem működik, viszont a bemondás megy rendesen. Van valami hiba mostanában a dízelek kijelzőivel, vagy ez független a tegnapi észlelésemtől?
017 reggel Földes mögött lerobbant, de végül saját lábon ment garázsba.
A mai apró menetrendváltozással ellentétben rengeteg forda változott meg, így lesz dízel busz 3A-son és 12-es járaton is, ellenben a délutáni szólózás a 14-esen megszűnik.