Kedves Fórumozók!
Akik ezt a topikot megnyitjátok, bizonyára mind utaztatok már ezen az átkos útszakaszon.
Szerintem ez tragédia! Ha megnézzük hol van a legtöbb halálos baleset, mely magyarországi úton, szerintem ez a toplista élmezőnyében helyezkedik el.
Sajnos! :( Ma amíg Törökszentmiklósról elértem a 4-esen az M0-át 3x ütközhettem volna kedves román vezetőtársaim jóvoltából frontálisan:( Ez KATASZTRÓFA!!!! Ez ellen tehetne a kedves kormányunk, ha már a drága benzinben ott az a huncut jövedéki adó!!!
Hazafelé jövet délután még javában állt a bál itt. A kocsi alkatrészei szana szét repültek, a befelé vezető sávok beterítve teljesen, ezért az aluljáró felé az Üllői útnak terelték a forgalmat. Nagyon csúnyán nézett ki minden, viszont a nyomokból, és a rendőri helyszínelés nyomai alapján nekem pont az tűnt fel, hogy nem befelé, hanem a városból kifelé haladt az autó, és a sorompónál lévő törésben vesztette el az uralmat az autó felett, majd szaladt fel a járdaszigetre, és csavarodott fel az oszlopra. A képen is látni a nyomot, ami felvezet a füves járdaszigetre, és ez volt felfestve az aszfalton is.
Már annyiféle figyelmeztető tábla ki van téve, meg a villogogó ledes tábla is, ennek ellenére továbbra is bemennek a kamionok. Az ilyen sofőröktől alapból örökre elvenném a jogosítványt, mert ennyi jelzést figyelmbe nem venni, az már felér egy gyilkos autóvezetővel, aki alkamatlan a közúton való közlekedésre.
De ha már Ferihegyi gyorsforgalmi, ma reggel a város felé menet előttem 2-vel a Köki terminálnál fogta az autós, és a záróvonalat és a behajtani tilost nem nézve befordult balra a buszállomásra. Nem jobbra le a P+R felé a kihajtón, hanem balra a felhajtón át a buszállomás felé. Hát ott döbbentem le rögtön. Ezek után nem csodálkozom, hogy már heti szinten mennek szemben az autópályán.
Számalmas ez a bürokrácia (az eu is és a miénk is) de meg lehetne kerülni a problémát. Egy 25km útszakaszt kellene saját zsebből megfinanszírozni. Nem egy lehetetlen vágyálom, kábé 25milliárdot kellene rá előteremteni.
"jól emlékszem amikor átadták a 4-es szolnoki elkerülőt, akkor a 32-es az kijött Szolnokról Abony felé, és az csatlakozott bele a 4-esbe. Így az is lehet, hogy az 32-es már"
Jól emlékszel!
A topic út az "elválasztó". Az úttól Szolnok felé eső rész 32-es, az Abony felé továbbmenő pedig 40-es.
Elméletileg az lenne most Albertirsától végig Szolnokig a régi 4-es Ceglédbercel-Cegléd-Abonyon át a 40-es számon. Bár ha jól emlékszem amikor átadták a 4-es szolnoki elkerülőt, akkor a 32-es az kijött Szolnokról Abony felé, és az csatlakozott bele a 4-esbe. Így az is lehet, hogy az 32-es már.
És, hogy három gondolatot, három külön hozzászólásban teket közkinccsé:
14 óra körül a régi, Szolnokra bemenő úton -most talán az van 40-esnek számozva- volt valami baleset, mert voltak autószállítók, mentő és rendőrautó is.
nem igy mőködik. pest megye az idiota magyar szabályozás miatt egy kalapban van budapesttel (ugye pest megyének nincs megyeszékhelye), ezért aztán pest megyének osztozkodnia kell az eu-s pénzeken budapesttel. ha minden igaz ez 2020-tol lesz csak megváltoztatva.
Azért nincs szintbeli kereszteződés, mert a 4-es út továbbépítése esetén okafogyottá válna. ( A többség hajtana le a 4-esen és kevesen kanyarodnának Üllő felé, amit elégségesen kiszolgál a lámpa)
Vagyis nem akarnak a köztes időre felüljárót építeni sok pénzért.
Azért csak Bp-és Pest megyében lakik az ország 1/3-ada, így itt autoforgalom is van, csak itt a GDP termelés okán nem lehet sok EU-s forrást bevonni, így ott építenek, ahol lehet sok EU-s pénz költeni, és abból így lehet sokat lenúlyni. Ez a magyarázata ennek a világvággén építkezünk. Az Abony-Törökszentmiklós M4-es is csak azért épül, mert a Jászsági régió több EU-forrást tud lehívni a gyengébb fejlettsége miatt.
Reggel meg az M0 feletti felüljáró előtt volt egy baleset, már Üllő után írta a digitális kijelzőn, hogy baleset 3 km-re. A belső sávban volt egy elütött kisállat, itt ment elsőnek a kocsi a belső sáv meleltti elválasztó korlátnak, majd utána csapódott át jobb szélre a szélső korlátnak. Valszeg az állattól elránthatta a kormányt a vezető.
Üllőnél a 4-es utóút végén szombat délután csak 4. lámpaváltásra sikerült átjutnom, mert annyira egy elcseszett lett ez a lámpa, hogy jobban megéri időben már keresztül vágtatni a 400-as úton Üllőn-Vecsésen hétvégén is, mint erre kerülni. A 4-es úti főirányban mindkét irányban áll a dugó, alig megy a zöldön át csak 6-7 autó, miközben a kereszt irányban, na meg a lekanyardókban meg egy autó sincs. Régen még automatában máködtek a a forgalom viszonyában a lámpaváltások, azaz ha nem volt Cegléd felől kanyarodó be Üllőre, akkor egyenesen engedte a Pest felől Monornak haladó irányt, most már nem. Mindkét kanyarodó (Üllő, Gyömrő) egyszerre zöld, ha van autós, ha nincs. Megépült egy elkerülő út, amit szétcsesztek egy nyamvadék csomóponttal és lámpázással, és bezzeg erre nem futna pár milliárd, hogy egy teljesen különszíntű csomópont épülhessen már ide, ha már soha meg nem épül tovább a 4-es elkerülő Üllőtől Albertirsa felé.