Szia! Én tavasszal vasaltam be tőlük 250 EUR-t (- AirHelp jutalék) egy sima Varsó-Budapest 3 órás késés miatt. Kb. 1 hónap alatt végigment a folyamat, de gyanítom, hogy a "kiszervezés" segített. Vonatkozó fórumok szerint a direkt megkeresés macerásabb, terelnek, húzzák az időt. Nekem jó tapasztalataim vannak az AirHelp-el kapcsolatban. Ha nem zavar a viszonylag magas jutalék és kellőképpen dokumentált az eset, jó eséllyel megoldják. Üdv.
Sziasztok! LOT kompenzáció terén van esetleg bármelyikőtöknek tapasztalat? Egyértelmü helyzet volt viszonylag, 4,5 órás járatkésés egy WAW-JFK szakaszon, aminél szerintük az hogy át kell vizsgálni a RR hajtómüvet és hogy kevés a gép/nem tudtak plusz gépet lizingelni az az 'extraodinary circumstance' kategória(nyilván nem az, számitottam is rá hogy nem fognak egy csettintésre 600 EUR-t elutalni :) ) Valaki esetleg harcolt velük direktben (hány kört szánt rá) vagy érdemesebb kiadni valamelyik claim-es cégnek? Köszi!
tervezek egy olyan jegyet venni, amivel először elmegyek adott napon bud-nyc útra, onnan valamikor tovább anc-ba, aztán adott napon haza, anc-bud. deltánál venném.
ha egy multicity jegyen először megveszem a bud-nyc - anc-bud utakat, és később egy másik jegyen a nyc-anc utat, akkor az szembemegy-e a szegmensek felhasználási sorrendjének szabályával, azaz lehet-e problémás?
Par hete repultem veluk PEK-PVG-t es konkretan adtak egy parizsis zsemlet es egy vizet. Air China DEL-PEK-en legalabb sör volt az ismeretlen izesitesu cirke melle :) Eddig a China Southern volt a legjobb.
ezeket ertem, de a level jegyen csak kezi van es tudom, hogy nem fizettem erte
csak az iberia oldalan lehet csomagot hozzaadni, ott nem a level csomag ara van, hanem 75EUR, ami pont a level 23-32 kg-os ara
mintha az iberia szerint lenne feladando csomagom
ide is level geppel jottem, egesz jo volt
Bar nem nekem szol(t) a kerdes, de a beszallokartya alapjan feladhatsz 1db csomagot, azt is feltuntettek, hogy 23kg a maximum tomege, es a szelessege+magassaga+hosszusaga nem lehet 158cm-nel tobb. Ezen kivul az is ott van, hogy bar IB2626, de Operated by Level, tehat Level gep fogja repulni.
Ha First konfirmot kuldtek, akkor pattogj naluk, hogy nadekeremszepen. Nem tudom a legitarsasag mutatott-e armikor elso osztalyt (gondolom nem), azzal lehetne segiteni az ugyon.
Érdekes, én múlt héten utaztam velük sima economyn és elégedett voltam a kajával: 2 melegétel plusz szendvics/crosissant, inni meg csak vizet, naracslevet meg kávét kértem, szóval nem tudom milyen a kínálat, nekem megfelelt.
A China Eastern/Shanghai Airlines-al vigyázzatok - csábító tud lenni a pesti indulás, sokszor lehet belefutni jó áraikba világszerte, de a kiszolgálás pocsék.
Legutóbb premium economyn mentem (First helyett, de az valszeg a GotoGate hibája - ez egy másik story), a vas jó (mind a gép, 787, mind pedig a szék kényelmes, jobb, mint az AF, még a lábtartó sincs útban), de a kiszolgálás kritikán aluli.
Ital választék erősen korlátos, gyakorlatilag ha sima vizen kivül (mert bubis az nincs!) szeretnél inni mást, akkor vigyél.
A vacsorához szánt zsemlét (és a reggelihez szánt croissant) sikerül kb. negyed órával az étel után megtalálni és kihozni.
A vacsora pocsék volt, a reggeli egyébként rendben volt, még a tojás is, pedig az ritkán jó gépen.
Tavaly businessen az indulás után egy órával már nem volt pezsgő...
Uff... leírtam... :D
Egyébként BUD-HKG 900usd körül volt premium econ. (egyébként P osztály - kíváncsi leszek, hogy a delta/klm/af hogy könyveli, mert ők még first-nek látják... ;) )
Nem hasonlitottam ossze, igazabol csak arra reagaltam, hogy a legtobb kartyahoz jaro 2 millio ft-os keret tenyleg semmire nem eleg. A 40 millios sem mindenre, de azert megis joval tobbre.